11. Zlatan Muslimović

Άβαταρ μέλους
Nigrita4
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: Τετ 12 Δεκ 2007, 20:38
Τοποθεσία: Νυρεμβέργη

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από Nigrita4 »

Γεια σου ρε Gash με τα τρελά AVATAR.
Να σαι καλά αδερφέ μου.
Άβαταρ μέλους
diniko80
Δημοσιεύσεις: 2737
Εγγραφή: Τρί 13 Μάιος 2008, 12:54

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από diniko80 »

ασε τα γλυψηματα [ΟFF TOPIC] μπλουζακι νυρεμβεργη με το αμιμητο μυαλο ΠΑΟΚ 0-1 ποτε θα κατεβασεις????? [/OFF TOPIC]
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11025
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από gash04 »

Ευτηχώς υπάρχει και ο diniko να μας προσγειώνει όπως πρέπει στην πραγματικότητα.
Θέλω και εγώ μπλουζάκι τέτοιο! :)
Σόρυ για το οφ τόπικ ξανά. :)


Σαν να λέμε ότι ο Άρης Θεσσαλονίκης κάνει πρόταση 3 μυρίων για Μούσλι.
Πιθανό?
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος gash04 την Παρ 27 Μαρ 2009, 12:59, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Nigrita4
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: Τετ 12 Δεκ 2007, 20:38
Τοποθεσία: Νυρεμβέργη

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από Nigrita4 »

Καλά ρε μλκ, την φορά που με ζήτησες σε έγραψα 2-3 pm κ εσύ πετούσες χαρταετό.
Τώρα πάει μπίτσαν.
Εκτός κ αν ζητήσει κάνας άλλος απο δώ Νυρεμβέργη κ πάω κ κάνω.
Άσε που εκείνα το μπλουζάκια ήταν για να μαζευτούν λεφτά για κάνα διαρκείας παραπάνω.
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2375
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από Steenage »

Nigrita4 έγραψε:Νομίζω πως το τρανσερ είναι ντάξ αρκετά έγκυρο.
Καυσερί αποκλείεται να δώσει τα λεφτά που θα θέλει ο ΠΑΟΚ για να πουλήσει αυτόν τον ΠΑΙΚΤΑΡΑ...
ΖΛΑΤΑΝ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ.
Γάμα τους στα πλέυ οφφ την μάνα..
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Στις τιμες δεν ειναι εγκυρο αλλα ειναι καλο σαιτ ...
Βρε ποιαααααααααααα Κασεροπιτα να ουμ ... ?
Ο αλλος εδω http://www.makthes.gr/index.php?name=Ne ... &sid=36051 λεει οτι η 7η Κασεροπιτα παει για Ευρωπη
ενω στην Τουρκια βγαινουνε 2 τσουλου 2 Ευρωπη + τον Κυπελλουχο ...
Τελικα μηπως ειναι ασχετοι οι δημιοσιογραφοι ? :lol:
Άβαταρ μέλους
LittleJohn
Δημοσιεύσεις: 507
Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 15:16

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από LittleJohn »

Isaak the Greek έγραψε:Αυτο ομως που με εκνευριζει αφανταστα σ' αυτον ειναι τα κοντρολ και ο χειρισμος της μπαλας ειδικα οταν εχει την αναγκη να ξερμακαριστει ή οταν βρισκεται αναμεσα σε πολλους παικτες.Βεβαια νομιζω οτι παιζει ρολο και ο σωματοτυπος του σ' αυτο (αν και ο Ουγγρος γκουρου της μπαλας ειναι ο πλεον αρμοδιος να μας αποσαφηνισει καθε αμφιβολια περι αυτου).Γι αυτο και ειπα σε αλλο ποστ οτι τετοια σεντερ φορ - στραικερ δεν ειναι του γουστου μου.Προτιμω πιο κοντοσομους παιχτες , πιο ευελικτους , με τριπλα κτλ.
Για να παιξεις 4-5-1 οπως παιζει ο Σαντος,ενα γομαρι παιχτης,ψηλος και δυνατος,ειναι απαραιτητος,για να μπορει να παιρνει τις ψηλες μπαλιες που του δινουν οι συμπαιχτες του απο πισω και να την μοιραζει αριστερα-δεξια η και προς τα πισω.Επισης,σε μια επιθεση,τις περισσοτερες φορες θα βρεθει μονος του μεσα στην περιοχη,οποτε επιβαλλεται να εχει το υψος και την δυναμη για να παρει την κεφαλια στις σεντρες.Γιαυτο και μας φανηκε πολυ αδεια η επιθεση μας στην Λαρισα οταν βγηκε ο Μουσλι και μπηκε ο Χουτος.Γιατι πολυ απλα δεν ηταν το κεφαλι του εκει στις γιομες που εκαναν οι μεσοι μας
Άβαταρ μέλους
Johnys
Δημοσιεύσεις: 960
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 05:03
Τοποθεσία: Γερμανία/Ντίσελντορφ

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από Johnys »

Δε πιστεύω να αμφισβητεί κανεις την ποδοσφαιρική αξια του mulsi.
Προς το παρόν απλά είναι ντεφορμέ.
Άβαταρ μέλους
Fantomas
Δημοσιεύσεις: 681
Εγγραφή: Σάβ 08 Νοέμ 2008, 00:41

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από Fantomas »

O Musli είναι ένα καθαρό φορ περιοχής, με δύναμη και έχει τον κατάλληλο σωματότυπο για να δίνει μάχες. Τίποτα παραπάνω. Δεν έχει ταχύτητα και μπούκα και δεν είναι ούτε οκκάς ούτε σαλπιγγίδης, για να παίζει και σε άλλες θέσης. Ο άνθρωπος είναι μόνο για την περιοχή και από φιλότιμο και μόνο γυρνάει και βοηθάει στην οργάνωση του παιχνιδιού και στην άμυνα. Αυτό που του στοίχησε φέτος πάρα πολύ ήταν ο 1,5 μήνας απουσίας που είχε λόγο θλάσης πρώτου βαθμού που του έφερε το ντεφορμάρισμα. Διαφορετικά είναι ένα καλό φορ που θα σου κάνει πάνω κάτω 10 γκολ την χρονιά. Εντάξει δεν είναι Blanco... αλλά ούτε είναι και κανένα μέτριο φορ... Τέτοια φορ πρέπει να έχουν ένα πολύ γρήγορο φορ δίπλα τους ή από πίσω τους κανένα καλό δεκάρι. Αλλιώς θα τους φάει το φιλότιμο... :wink:
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από free4 »

Στο ημίχρονο της αναμέτρησης της Βοσνίας στο Βέλγιο κόντρα στην ομώνυμη ομάδα, όπου και η Βοσνία προηγείται με 0-1, ο Ζλάταν έχει ξεκινήσει βασικός.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Λοιπόν, για να μην κάνω άλλο ποστ, θα συμπληρώσω εδώ ότι στο 69ο λεπτό της αναμέτρησης ο Βόσνιος φορ του ΠΑΟΚ αντικαταστάθηκε από τον Μπαιράμοβιτς, ενώ το Βέλγιο από το 65' έχει ισοφαρίσει τη Βοσνία σε 1-1.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Με την έξοδο του Μούσλι, οι Βόσνιοι κατάφεραν και πέτυχαν άλλα 3 γκολ σε διάστημα 11 λεπτών και τελικά επικράτησαν εκτός του Βελγίου με 2-4!!!!!!
Άβαταρ μέλους
tsif
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Πέμ 25 Σεπ 2008, 23:06

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από tsif »

Αλβανια-Ουγγαρια 0-1 με σκορερ......τον Τογκελε!!! :) :) :) :) :) :) :) :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Isaak the Greek
Δημοσιεύσεις: 1216
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
Τοποθεσία: Melbourne Australia

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από Isaak the Greek »

Fantomas έγραψε: Εντάξει δεν είναι Blanco... αλλά ούτε είναι και κανένα μέτριο φορ... :wink:
Με συγχωρεις αλλα διαφωνω καθετα.Σιγα να μη βαλω τον Μπλανκο στο ιδιο επιπεδο με το Ζλαταν.Ο πιο στατικος παιχτης του πρωταθληματος που βαζει γκολ απο σπονδα.Μου θυμιζει το αλλο το αγγουρι του γαυρου , το Ζιοβανι (θου κυριε φυλακη το στοματι μου!!!).

Σε παω στοιχημα , αν κατσω εγω 90' μεσα στην περιοχη και αρχισεις και με σημαδευεις με την μπαλα , καποια στιγμη θα κανεις την σωστη καραμπολα και θα μπει μεσα.Οπως και ο Μπλανκο.Λειτουργει σαν τριτο δοκαρι!!!!
Πως λεμε δοκαρι και μεσα.Μπλανκο και μεσα!!!
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11025
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από gash04 »

Εμπρός της αεκ παλλλικάρια σουτάρεται και σπάστε τα δοκάααρια...! :)
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από Photis »

Isaak the Greek έγραψε:
Fantomas έγραψε: Εντάξει δεν είναι Blanco... αλλά ούτε είναι και κανένα μέτριο φορ... :wink:
Με συγχωρεις αλλα διαφωνω καθετα.Σιγα να μη βαλω τον Μπλανκο στο ιδιο επιπεδο με το Ζλαταν.Ο πιο στατικος παιχτης του πρωταθληματος που βαζει γκολ απο σπονδα.Μου θυμιζει το αλλο το αγγουρι του γαυρου , το Ζιοβανι (θου κυριε φυλακη το στοματι μου!!!).

Σε παω στοιχημα , αν κατσω εγω 90' μεσα στην περιοχη και αρχισεις και με σημαδευεις με την μπαλα , καποια στιγμη θα κανεις την σωστη καραμπολα και θα μπει μεσα.Οπως και ο Μπλανκο.Λειτουργει σαν τριτο δοκαρι!!!!
Πως λεμε δοκαρι και μεσα.Μπλανκο και μεσα!!!
Μες το μυαλό μου είσαι αδελφέ...Ντάξει ο Μπλάνκο δεν είναι στατικός αλλά δεν είναι σε καμία περίπτωση Μουσλίμοβιτς...Ο Ζλάταν μιλάμε είναι άλλη κλάση...

:?
Άβαταρ μέλους
Fantomas
Δημοσιεύσεις: 681
Εγγραφή: Σάβ 08 Νοέμ 2008, 00:41

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από Fantomas »

Isaak the Greek έγραψε:
Fantomas έγραψε: Εντάξει δεν είναι Blanco... αλλά ούτε είναι και κανένα μέτριο φορ... :wink:
Με συγχωρεις αλλα διαφωνω καθετα.Σιγα να μη βαλω τον Μπλανκο στο ιδιο επιπεδο με το Ζλαταν.Ο πιο στατικος παιχτης του πρωταθληματος που βαζει γκολ απο σπονδα.Μου θυμιζει το αλλο το αγγουρι του γαυρου , το Ζιοβανι (θου κυριε φυλακη το στοματι μου!!!).

Σε παω στοιχημα , αν κατσω εγω 90' μεσα στην περιοχη και αρχισεις και με σημαδευεις με την μπαλα , καποια στιγμη θα κανεις την σωστη καραμπολα και θα μπει μεσα.Οπως και ο Μπλανκο.Λειτουργει σαν τριτο δοκαρι!!!!
Πως λεμε δοκαρι και μεσα.Μπλανκο και μεσα!!!
Ήμουν και εγώ στο αεροδρόμιο όταν ήρθε ο Βόσνιος με ένα κόκκινο καπελάκι (μέσα στο κατακαλόκαιρο) και τον αγκαλιάσαμε όλοι και φωνάζαμε Ζλάταν , Ζλάταν…στην συνέχεια κάποιος του πήρε το καπέλο και του φόρεσε ένα άλλο ΠΑΟΚτσιδικο με την υπογραφή ‘Ζουλού 4’… στην συνέχεια τον βάλαμε μέσα σε ένα Πόρσε Καγιάν… δεν θα την ξεχάσει ποτέ κανείς αυτήν την μέρα… :lol:

Εγώ θα στηρίξω όμως την άποψη μου με τα επιχειρήματα των αριθμών και όχι με το ποιος είναι το μεγαλύτερο Αλάνι ή ποιος είναι ο Ζορό…

Ismael Blanco vs Zlatan Muslimovic

Ismael Blanco Age: 26
2008-2009

Σε 32 αγώνες έβαλε 16 γκολ και είχε και 7 ασίστς για γκολ. (ασίστς=έδωσε πάσα στον συμπαίκτη του και σκόραρε)

2007-2008

Σε 43 αγώνες έβαλε 22 γκολ και είχε επίσης πάλι 7 ασίστς για γκολ. (ασίστς=έδωσε πάσα στον συμπαίκτη του και σκόραρε)


http://www.transfermarkt.co.uk/en/spiel ... daten.html

(Φυσικά σε όλοι την καριέρα του έβαλε πάνω από 100 γκολ...)


Zlatan Muslimovic Age: 28

2008-2009

Σε 27 αγώνες έβαλε 10 γκολ (7 γκολ στον ΠΑΟΚ και 3 γκολ στην Ευρώπη με Atalanta Bergamo) και έχει και 3 ασίστς για γκολ. (ασίστς=έδωσε πάσα στον συμπαίκτη του και σκόραρε)

2005-2008

Σε 73 αγώνες έβαλε 13 γκολ και 4 ασίστς

http://www.transfermarkt.co.uk/en/spiel ... daten.html

(Φυσικά σε όλοι την καριέρα του έβαλε πάνω από 50 γκολ...)

Συμπέρασμα: Παίχτης που σε δύο χρόνια έχει κάνει 14 ασίστς για γκολ δεν είναι στατικός! :wink:
Άβαταρ μέλους
trel@menos
Δημοσιεύσεις: 2502
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από trel@menos »

φιλε δεν παιζουν μονο ρολο οι ασιστ και τα γκολ.
ο μπλανκο σε αντιθεση με τον μουσλιμοβιτς δεν εχει φαει ποτε τοσο βρωμοξυλο που εχει φαει ο μουσλι. δεν τραβαει πανω 2 και 3 αμυντικους ανοιγοντας χωρους. δεν εχει τα πνευμονια του μουσλι. δεν βοηθα οταν χρειαζεται και στην αμυνα, αμφιβαλλω αν εχει περασει το κεντρο του γηπεδου προς την αμυνα καμια φορα στη ζωη του. και στο κατω ο μπλανκο εχει αλλους 2 επιθετικους διπλα του να του δινουν ετοιμα γκολ η να τους δινει. ο μουσλι τι εχει? προτιμω τον μουσλι που δινει και την ψυχη του σε καθε αγωνα παρα τον αλλο τον johny walker που τα μισα τα βαλε με πεναλτι και τα αλλα μισα μεσα απ την μικρη περιοχη.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”