11. Zlatan Muslimović
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
ασε τα γλυψηματα [ΟFF TOPIC] μπλουζακι νυρεμβεργη με το αμιμητο μυαλο ΠΑΟΚ 0-1 ποτε θα κατεβασεις????? [/OFF TOPIC]
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Ευτηχώς υπάρχει και ο diniko να μας προσγειώνει όπως πρέπει στην πραγματικότητα.
Θέλω και εγώ μπλουζάκι τέτοιο!
Σόρυ για το οφ τόπικ ξανά.
Σαν να λέμε ότι ο Άρης Θεσσαλονίκης κάνει πρόταση 3 μυρίων για Μούσλι.
Πιθανό?
Θέλω και εγώ μπλουζάκι τέτοιο!
Σόρυ για το οφ τόπικ ξανά.
Σαν να λέμε ότι ο Άρης Θεσσαλονίκης κάνει πρόταση 3 μυρίων για Μούσλι.
Πιθανό?
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος gash04 την Παρ 27 Μαρ 2009, 12:59, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Καλά ρε μλκ, την φορά που με ζήτησες σε έγραψα 2-3 pm κ εσύ πετούσες χαρταετό.
Τώρα πάει μπίτσαν.
Εκτός κ αν ζητήσει κάνας άλλος απο δώ Νυρεμβέργη κ πάω κ κάνω.
Άσε που εκείνα το μπλουζάκια ήταν για να μαζευτούν λεφτά για κάνα διαρκείας παραπάνω.
Τώρα πάει μπίτσαν.
Εκτός κ αν ζητήσει κάνας άλλος απο δώ Νυρεμβέργη κ πάω κ κάνω.
Άσε που εκείνα το μπλουζάκια ήταν για να μαζευτούν λεφτά για κάνα διαρκείας παραπάνω.
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Nigrita4 έγραψε:Νομίζω πως το τρανσερ είναι ντάξ αρκετά έγκυρο.
Καυσερί αποκλείεται να δώσει τα λεφτά που θα θέλει ο ΠΑΟΚ για να πουλήσει αυτόν τον ΠΑΙΚΤΑΡΑ...
ΖΛΑΤΑΝ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ.
Γάμα τους στα πλέυ οφφ την μάνα..
Στις τιμες δεν ειναι εγκυρο αλλα ειναι καλο σαιτ ...
Βρε ποιαααααααααααα Κασεροπιτα να ουμ ... ?
Ο αλλος εδω http://www.makthes.gr/index.php?name=Ne ... &sid=36051 λεει οτι η 7η Κασεροπιτα παει για Ευρωπη
ενω στην Τουρκια βγαινουνε 2 τσουλου 2 Ευρωπη + τον Κυπελλουχο ...
Τελικα μηπως ειναι ασχετοι οι δημιοσιογραφοι ?
- LittleJohn
- Δημοσιεύσεις: 507
- Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 15:16
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Για να παιξεις 4-5-1 οπως παιζει ο Σαντος,ενα γομαρι παιχτης,ψηλος και δυνατος,ειναι απαραιτητος,για να μπορει να παιρνει τις ψηλες μπαλιες που του δινουν οι συμπαιχτες του απο πισω και να την μοιραζει αριστερα-δεξια η και προς τα πισω.Επισης,σε μια επιθεση,τις περισσοτερες φορες θα βρεθει μονος του μεσα στην περιοχη,οποτε επιβαλλεται να εχει το υψος και την δυναμη για να παρει την κεφαλια στις σεντρες.Γιαυτο και μας φανηκε πολυ αδεια η επιθεση μας στην Λαρισα οταν βγηκε ο Μουσλι και μπηκε ο Χουτος.Γιατι πολυ απλα δεν ηταν το κεφαλι του εκει στις γιομες που εκαναν οι μεσοι μαςIsaak the Greek έγραψε:Αυτο ομως που με εκνευριζει αφανταστα σ' αυτον ειναι τα κοντρολ και ο χειρισμος της μπαλας ειδικα οταν εχει την αναγκη να ξερμακαριστει ή οταν βρισκεται αναμεσα σε πολλους παικτες.Βεβαια νομιζω οτι παιζει ρολο και ο σωματοτυπος του σ' αυτο (αν και ο Ουγγρος γκουρου της μπαλας ειναι ο πλεον αρμοδιος να μας αποσαφηνισει καθε αμφιβολια περι αυτου).Γι αυτο και ειπα σε αλλο ποστ οτι τετοια σεντερ φορ - στραικερ δεν ειναι του γουστου μου.Προτιμω πιο κοντοσομους παιχτες , πιο ευελικτους , με τριπλα κτλ.
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Δε πιστεύω να αμφισβητεί κανεις την ποδοσφαιρική αξια του mulsi.
Προς το παρόν απλά είναι ντεφορμέ.
Προς το παρόν απλά είναι ντεφορμέ.
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
O Musli είναι ένα καθαρό φορ περιοχής, με δύναμη και έχει τον κατάλληλο σωματότυπο για να δίνει μάχες. Τίποτα παραπάνω. Δεν έχει ταχύτητα και μπούκα και δεν είναι ούτε οκκάς ούτε σαλπιγγίδης, για να παίζει και σε άλλες θέσης. Ο άνθρωπος είναι μόνο για την περιοχή και από φιλότιμο και μόνο γυρνάει και βοηθάει στην οργάνωση του παιχνιδιού και στην άμυνα. Αυτό που του στοίχησε φέτος πάρα πολύ ήταν ο 1,5 μήνας απουσίας που είχε λόγο θλάσης πρώτου βαθμού που του έφερε το ντεφορμάρισμα. Διαφορετικά είναι ένα καλό φορ που θα σου κάνει πάνω κάτω 10 γκολ την χρονιά. Εντάξει δεν είναι Blanco... αλλά ούτε είναι και κανένα μέτριο φορ... Τέτοια φορ πρέπει να έχουν ένα πολύ γρήγορο φορ δίπλα τους ή από πίσω τους κανένα καλό δεκάρι. Αλλιώς θα τους φάει το φιλότιμο... 
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Στο ημίχρονο της αναμέτρησης της Βοσνίας στο Βέλγιο κόντρα στην ομώνυμη ομάδα, όπου και η Βοσνία προηγείται με 0-1, ο Ζλάταν έχει ξεκινήσει βασικός.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Λοιπόν, για να μην κάνω άλλο ποστ, θα συμπληρώσω εδώ ότι στο 69ο λεπτό της αναμέτρησης ο Βόσνιος φορ του ΠΑΟΚ αντικαταστάθηκε από τον Μπαιράμοβιτς, ενώ το Βέλγιο από το 65' έχει ισοφαρίσει τη Βοσνία σε 1-1.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Με την έξοδο του Μούσλι, οι Βόσνιοι κατάφεραν και πέτυχαν άλλα 3 γκολ σε διάστημα 11 λεπτών και τελικά επικράτησαν εκτός του Βελγίου με 2-4!!!!!!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Λοιπόν, για να μην κάνω άλλο ποστ, θα συμπληρώσω εδώ ότι στο 69ο λεπτό της αναμέτρησης ο Βόσνιος φορ του ΠΑΟΚ αντικαταστάθηκε από τον Μπαιράμοβιτς, ενώ το Βέλγιο από το 65' έχει ισοφαρίσει τη Βοσνία σε 1-1.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Με την έξοδο του Μούσλι, οι Βόσνιοι κατάφεραν και πέτυχαν άλλα 3 γκολ σε διάστημα 11 λεπτών και τελικά επικράτησαν εκτός του Βελγίου με 2-4!!!!!!
- Isaak the Greek
- Δημοσιεύσεις: 1216
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
- Τοποθεσία: Melbourne Australia
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Με συγχωρεις αλλα διαφωνω καθετα.Σιγα να μη βαλω τον Μπλανκο στο ιδιο επιπεδο με το Ζλαταν.Ο πιο στατικος παιχτης του πρωταθληματος που βαζει γκολ απο σπονδα.Μου θυμιζει το αλλο το αγγουρι του γαυρου , το Ζιοβανι (θου κυριε φυλακη το στοματι μου!!!).Fantomas έγραψε: Εντάξει δεν είναι Blanco... αλλά ούτε είναι και κανένα μέτριο φορ...
Σε παω στοιχημα , αν κατσω εγω 90' μεσα στην περιοχη και αρχισεις και με σημαδευεις με την μπαλα , καποια στιγμη θα κανεις την σωστη καραμπολα και θα μπει μεσα.Οπως και ο Μπλανκο.Λειτουργει σαν τριτο δοκαρι!!!!
Πως λεμε δοκαρι και μεσα.Μπλανκο και μεσα!!!
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Μες το μυαλό μου είσαι αδελφέ...Ντάξει ο Μπλάνκο δεν είναι στατικός αλλά δεν είναι σε καμία περίπτωση Μουσλίμοβιτς...Ο Ζλάταν μιλάμε είναι άλλη κλάση...Isaak the Greek έγραψε:Με συγχωρεις αλλα διαφωνω καθετα.Σιγα να μη βαλω τον Μπλανκο στο ιδιο επιπεδο με το Ζλαταν.Ο πιο στατικος παιχτης του πρωταθληματος που βαζει γκολ απο σπονδα.Μου θυμιζει το αλλο το αγγουρι του γαυρου , το Ζιοβανι (θου κυριε φυλακη το στοματι μου!!!).Fantomas έγραψε: Εντάξει δεν είναι Blanco... αλλά ούτε είναι και κανένα μέτριο φορ...
Σε παω στοιχημα , αν κατσω εγω 90' μεσα στην περιοχη και αρχισεις και με σημαδευεις με την μπαλα , καποια στιγμη θα κανεις την σωστη καραμπολα και θα μπει μεσα.Οπως και ο Μπλανκο.Λειτουργει σαν τριτο δοκαρι!!!!
Πως λεμε δοκαρι και μεσα.Μπλανκο και μεσα!!!
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Ήμουν και εγώ στο αεροδρόμιο όταν ήρθε ο Βόσνιος με ένα κόκκινο καπελάκι (μέσα στο κατακαλόκαιρο) και τον αγκαλιάσαμε όλοι και φωνάζαμε Ζλάταν , Ζλάταν…στην συνέχεια κάποιος του πήρε το καπέλο και του φόρεσε ένα άλλο ΠΑΟΚτσιδικο με την υπογραφή ‘Ζουλού 4’… στην συνέχεια τον βάλαμε μέσα σε ένα Πόρσε Καγιάν… δεν θα την ξεχάσει ποτέ κανείς αυτήν την μέρα…Isaak the Greek έγραψε:Με συγχωρεις αλλα διαφωνω καθετα.Σιγα να μη βαλω τον Μπλανκο στο ιδιο επιπεδο με το Ζλαταν.Ο πιο στατικος παιχτης του πρωταθληματος που βαζει γκολ απο σπονδα.Μου θυμιζει το αλλο το αγγουρι του γαυρου , το Ζιοβανι (θου κυριε φυλακη το στοματι μου!!!).Fantomas έγραψε: Εντάξει δεν είναι Blanco... αλλά ούτε είναι και κανένα μέτριο φορ...
Σε παω στοιχημα , αν κατσω εγω 90' μεσα στην περιοχη και αρχισεις και με σημαδευεις με την μπαλα , καποια στιγμη θα κανεις την σωστη καραμπολα και θα μπει μεσα.Οπως και ο Μπλανκο.Λειτουργει σαν τριτο δοκαρι!!!!
Πως λεμε δοκαρι και μεσα.Μπλανκο και μεσα!!!
Εγώ θα στηρίξω όμως την άποψη μου με τα επιχειρήματα των αριθμών και όχι με το ποιος είναι το μεγαλύτερο Αλάνι ή ποιος είναι ο Ζορό…
Ismael Blanco vs Zlatan Muslimovic
Ismael Blanco Age: 26
2008-2009
Σε 32 αγώνες έβαλε 16 γκολ και είχε και 7 ασίστς για γκολ. (ασίστς=έδωσε πάσα στον συμπαίκτη του και σκόραρε)
2007-2008
Σε 43 αγώνες έβαλε 22 γκολ και είχε επίσης πάλι 7 ασίστς για γκολ. (ασίστς=έδωσε πάσα στον συμπαίκτη του και σκόραρε)
http://www.transfermarkt.co.uk/en/spiel ... daten.html
(Φυσικά σε όλοι την καριέρα του έβαλε πάνω από 100 γκολ...)
Zlatan Muslimovic Age: 28
2008-2009
Σε 27 αγώνες έβαλε 10 γκολ (7 γκολ στον ΠΑΟΚ και 3 γκολ στην Ευρώπη με Atalanta Bergamo) και έχει και 3 ασίστς για γκολ. (ασίστς=έδωσε πάσα στον συμπαίκτη του και σκόραρε)
2005-2008
Σε 73 αγώνες έβαλε 13 γκολ και 4 ασίστς
http://www.transfermarkt.co.uk/en/spiel ... daten.html
(Φυσικά σε όλοι την καριέρα του έβαλε πάνω από 50 γκολ...)
Συμπέρασμα: Παίχτης που σε δύο χρόνια έχει κάνει 14 ασίστς για γκολ δεν είναι στατικός!
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2502
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
φιλε δεν παιζουν μονο ρολο οι ασιστ και τα γκολ.
ο μπλανκο σε αντιθεση με τον μουσλιμοβιτς δεν εχει φαει ποτε τοσο βρωμοξυλο που εχει φαει ο μουσλι. δεν τραβαει πανω 2 και 3 αμυντικους ανοιγοντας χωρους. δεν εχει τα πνευμονια του μουσλι. δεν βοηθα οταν χρειαζεται και στην αμυνα, αμφιβαλλω αν εχει περασει το κεντρο του γηπεδου προς την αμυνα καμια φορα στη ζωη του. και στο κατω ο μπλανκο εχει αλλους 2 επιθετικους διπλα του να του δινουν ετοιμα γκολ η να τους δινει. ο μουσλι τι εχει? προτιμω τον μουσλι που δινει και την ψυχη του σε καθε αγωνα παρα τον αλλο τον johny walker που τα μισα τα βαλε με πεναλτι και τα αλλα μισα μεσα απ την μικρη περιοχη.
ο μπλανκο σε αντιθεση με τον μουσλιμοβιτς δεν εχει φαει ποτε τοσο βρωμοξυλο που εχει φαει ο μουσλι. δεν τραβαει πανω 2 και 3 αμυντικους ανοιγοντας χωρους. δεν εχει τα πνευμονια του μουσλι. δεν βοηθα οταν χρειαζεται και στην αμυνα, αμφιβαλλω αν εχει περασει το κεντρο του γηπεδου προς την αμυνα καμια φορα στη ζωη του. και στο κατω ο μπλανκο εχει αλλους 2 επιθετικους διπλα του να του δινουν ετοιμα γκολ η να τους δινει. ο μουσλι τι εχει? προτιμω τον μουσλι που δινει και την ψυχη του σε καθε αγωνα παρα τον αλλο τον johny walker που τα μισα τα βαλε με πεναλτι και τα αλλα μισα μεσα απ την μικρη περιοχη.