Φίλε μου με παρεξήγησες αν και οι περισσότεροι νομίζω κατάλαβαν το σκεπτικό μου.LittleJohn έγραψε:Περα απο το "ζωα",ριξτε και καμμια χριστοπαναγια στα αδερφια και ομοιδεατες σας,επειδη κανουν λιγη κριτικη σε παιχτες που δεν αποδιδουν τα ανεμενομενα εδω και αρκετες αγωνιστικες,χωρις μαλιστα να πουν ουτε κατα διανοια κατι το βαρυ.eleos έγραψε:Δοκάρι και μέσα ΑΛΑΝΙ
Δοκάρι και έξω ΤΣΟΓΛΑΝΙ..
Εμέις τουλάχιστον σταθεροί, όπου και να πάει η μπάλα το ίδιο ΖΩΑ.
Και εγώ ζώο είμαι και παρασύρομαι απο αποτελέσματα και απο 1-2 εμφανίσεις που "νομίζω" ότι δεν είναι αντάξιες του ΠΑΟΚ που έχω στο μυαλό μου.
Απλά καλό είναι να μην αποθεώνουμε τους παίχτες στα καλά και στις στραβές θαψιμο.
Γιατί απο οπαδική νοοτροπία είμαστε ακόμα σε χαμηλά επιπεδα..
Ελπίζω να έγινα κατανοητός.