11. Zlatan Muslimović
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2502
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
μολις βαλει το γκολ θα του φυγουν 100 κιλα βαρος απο πανω του. με τον βουλη ειναι ιδανικη ευκαιρια να εκτονοθει.
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
σήμερα δεν ήταν και ΤΟΣΟ κακός... εντάξει το χαμένο τετ α τετ είναι κακή στιγμή, αλλά κατά τα άλλα πάλεψε περισσότερο από τις προηγούμενες αγωνιστικές...
πιστεύω με βούλη 2 γκολ τα έχει άνετα
πιστεύω με βούλη 2 γκολ τα έχει άνετα
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Για τι ποιότητα του δε χρειάζεται να μιλήσουμε.Μπορεί να είναι ντεφορμέ αλλα μόλις βγήκε δε φανήκαμε καθόλου μπροστά,αυτό τα λέει όλα.
- predragpaok
- Δημοσιεύσεις: 103
- Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 16:02
- Τοποθεσία: Iraklio-Crete
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Ποιον?Αυτόν που στο ματς με τον gay δε του έδωσε πάσα στα 6 μέτρα?PAOKICHILD έγραψε:Φενεται οτι ειναι τρελα φορτομενος που ειναι ασφαιρος. Και εσυ ρε Σαντος. Βαλτου αλλον 1 διπλα του. Δωστου μια βοηθεια να καρφωσει ενα και να ξεκαβλωσει....
ΚΟΥΙΖ
-
PaokPtolemaidaG4
- Δημοσιεύσεις: 546
- Εγγραφή: Τρί 29 Ιαν 2008, 16:23
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Ναι φιλε αυτον που θα παρει τον μπουλο το καλοκαιρι για καμια βιομηχανια πορσεpredragpaok έγραψε:Ποιον?Αυτόν που στο ματς με τον gay δε του έδωσε πάσα στα 6 μέτρα?PAOKICHILD έγραψε:Φενεται οτι ειναι τρελα φορτομενος που ειναι ασφαιρος. Και εσυ ρε Σαντος. Βαλτου αλλον 1 διπλα του. Δωστου μια βοηθεια να καρφωσει ενα και να ξεκαβλωσει....
ΚΟΥΙΖ
-
PAOKICHILD
- Δημοσιεύσεις: 54
- Εγγραφή: Πέμ 26 Φεβ 2009, 00:02
- Τοποθεσία: New Orleans
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Αδερφε predragpaok δεν ειναι αναγκη να βαλει την Πορσε. Ροτεισον δεν ειπε οτι θα καναμε? Ας εβαζε Μπακα, Αθανασιαδη, η εστω τον Αναστασακο. Μια βοηθεια να ειχε ο Μουσλι και να μην τρωει ξυλο μονος του...
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
ο ζλαταν χθες ειχε διαθεση αλλα του λειπει η ψυχολογια τοσους αγωνες χωρις γκολ
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
κακως δεν την πηρε χθες την κιτρινη πατνως (εχει 6 και επρεπε να φτασει στις 7)
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Θα βάλει πρώτα ένα γκολ να βγάλει και την μπλούζα στα πανηγύρια και μετά θα πάρει κίτρινη για τον πανηγυρισμό! 
- khaledfreepaok
- Δημοσιεύσεις: 1103
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
δεν θελω να τον κραξω αλλα πιστευω οτι μεχρι το τελος μαζι τα πλει οφ θα βαλει αλλο ενα γκολ μονο...κατι μου το λεει στο μυαλο μου
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
σημερα το πρωι ακουσα καποιο ραδιοφωνο της σαλονικης (μεσω ιντερνετ) και φρικαρα!!
αρχισε μια περιρεουσα ατμοσφαιρα και μερικα γελακια (απο δικους μας) του τυπου: αρχισε να θυμιζει τοργκελε, επαθε κοκκ-ιτιδα κλπ...
δε βγαζετε το σκασμο λεω γω ελληναρες!!!
οταν τα βαζε ηταν ιμπραιμοβιτς και τωρα εγινε τοργκελε?
μπαλα ξερετε ή μονο στο μανατζερ και στο pro τη βγαζετε?
αφηστε το παιδι ησυχο! ολοι κανουν κοιλια!
κοτζαμ σεφσενκο πηγε στη τσελσι και εβλεπε την εστια σαν κλειδαροτρυπα!
και δεν φταιει αυτος αν ο προπονητης του επιμενει... (αυτο σε αλλο τοπικ)
ΑΙ ΣΙΧΤΙΡ!!!
αρχισε μια περιρεουσα ατμοσφαιρα και μερικα γελακια (απο δικους μας) του τυπου: αρχισε να θυμιζει τοργκελε, επαθε κοκκ-ιτιδα κλπ...
δε βγαζετε το σκασμο λεω γω ελληναρες!!!
οταν τα βαζε ηταν ιμπραιμοβιτς και τωρα εγινε τοργκελε?
μπαλα ξερετε ή μονο στο μανατζερ και στο pro τη βγαζετε?
αφηστε το παιδι ησυχο! ολοι κανουν κοιλια!
κοτζαμ σεφσενκο πηγε στη τσελσι και εβλεπε την εστια σαν κλειδαροτρυπα!
και δεν φταιει αυτος αν ο προπονητης του επιμενει... (αυτο σε αλλο τοπικ)
ΑΙ ΣΙΧΤΙΡ!!!
- ehemithos 199
- Δημοσιεύσεις: 1526
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
- Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
- Επικοινωνία:
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
το παραπανω σχολιο (batzi95) ειναι δικο μου...
ο δαιμων του τυπογραφιου και τα νευρα μου
μπηκα απο τον λογαριασμο του αδελφου μου
σορυ!
ο δαιμων του τυπογραφιου και τα νευρα μου
μπηκα απο τον λογαριασμο του αδελφου μου
σορυ!