11. Zlatan Muslimović

Άβαταρ μέλους
trel@menos
Δημοσιεύσεις: 2502
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από trel@menos »

μολις βαλει το γκολ θα του φυγουν 100 κιλα βαρος απο πανω του. με τον βουλη ειναι ιδανικη ευκαιρια να εκτονοθει.
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από Photis »

Συμφωνώ...

:?
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από danirifle »

σήμερα δεν ήταν και ΤΟΣΟ κακός... εντάξει το χαμένο τετ α τετ είναι κακή στιγμή, αλλά κατά τα άλλα πάλεψε περισσότερο από τις προηγούμενες αγωνιστικές...

πιστεύω με βούλη 2 γκολ τα έχει άνετα
Άβαταρ μέλους
Johnys
Δημοσιεύσεις: 960
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 05:03
Τοποθεσία: Γερμανία/Ντίσελντορφ

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από Johnys »

Για τι ποιότητα του δε χρειάζεται να μιλήσουμε.Μπορεί να είναι ντεφορμέ αλλα μόλις βγήκε δε φανήκαμε καθόλου μπροστά,αυτό τα λέει όλα.
Άβαταρ μέλους
predragpaok
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 16:02
Τοποθεσία: Iraklio-Crete

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από predragpaok »

PAOKICHILD έγραψε:Φενεται οτι ειναι τρελα φορτομενος που ειναι ασφαιρος. Και εσυ ρε Σαντος. Βαλτου αλλον 1 διπλα του. Δωστου μια βοηθεια να καρφωσει ενα και να ξεκαβλωσει....
Ποιον?Αυτόν που στο ματς με τον gay δε του έδωσε πάσα στα 6 μέτρα?

ΚΟΥΙΖ :o
PaokPtolemaidaG4
Δημοσιεύσεις: 546
Εγγραφή: Τρί 29 Ιαν 2008, 16:23

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από PaokPtolemaidaG4 »

predragpaok έγραψε:
PAOKICHILD έγραψε:Φενεται οτι ειναι τρελα φορτομενος που ειναι ασφαιρος. Και εσυ ρε Σαντος. Βαλτου αλλον 1 διπλα του. Δωστου μια βοηθεια να καρφωσει ενα και να ξεκαβλωσει....
Ποιον?Αυτόν που στο ματς με τον gay δε του έδωσε πάσα στα 6 μέτρα?

ΚΟΥΙΖ :o
Ναι φιλε αυτον που θα παρει τον μπουλο το καλοκαιρι για καμια βιομηχανια πορσε
PAOKICHILD
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: Πέμ 26 Φεβ 2009, 00:02
Τοποθεσία: New Orleans

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από PAOKICHILD »

Αδερφε predragpaok δεν ειναι αναγκη να βαλει την Πορσε. Ροτεισον δεν ειπε οτι θα καναμε? Ας εβαζε Μπακα, Αθανασιαδη, η εστω τον Αναστασακο. Μια βοηθεια να ειχε ο Μουσλι και να μην τρωει ξυλο μονος του...
Άβαταρ μέλους
Thanos4
Δημοσιεύσεις: 923
Εγγραφή: Παρ 25 Απρ 2008, 15:27
Τοποθεσία: Κουφαλια

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από Thanos4 »

ο ζλαταν χθες ειχε διαθεση αλλα του λειπει η ψυχολογια τοσους αγωνες χωρις γκολ
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6303
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από jibbie »

αυτος και ο Βερον πρεπει να δεχτουν επειγοντως κιτρινη..
Άβαταρ μέλους
diniko80
Δημοσιεύσεις: 2737
Εγγραφή: Τρί 13 Μάιος 2008, 12:54

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από diniko80 »

κακως δεν την πηρε χθες την κιτρινη πατνως (εχει 6 και επρεπε να φτασει στις 7)
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11025
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από gash04 »

Θα βάλει πρώτα ένα γκολ να βγάλει και την μπλούζα στα πανηγύρια και μετά θα πάρει κίτρινη για τον πανηγυρισμό! :)
Άβαταρ μέλους
khaledfreepaok
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από khaledfreepaok »

δεν θελω να τον κραξω αλλα πιστευω οτι μεχρι το τελος μαζι τα πλει οφ θα βαλει αλλο ενα γκολ μονο...κατι μου το λεει στο μυαλο μου
Άβαταρ μέλους
scouser4
Δημοσιεύσεις: 947
Εγγραφή: Τετ 01 Οκτ 2008, 11:25
Τοποθεσία: Πειραιάς

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από scouser4 »

Θέλει επειγόντως γκόλ να ξεχαρμανιάσει!Εχει μπουκώσει το παλικάρι.
Άβαταρ μέλους
batzi95
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: Σάβ 18 Οκτ 2008, 15:02
Τοποθεσία: κομοτηνή

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από batzi95 »

σημερα το πρωι ακουσα καποιο ραδιοφωνο της σαλονικης (μεσω ιντερνετ) και φρικαρα!!
αρχισε μια περιρεουσα ατμοσφαιρα και μερικα γελακια (απο δικους μας) του τυπου: αρχισε να θυμιζει τοργκελε, επαθε κοκκ-ιτιδα κλπ...
δε βγαζετε το σκασμο λεω γω ελληναρες!!!
οταν τα βαζε ηταν ιμπραιμοβιτς και τωρα εγινε τοργκελε?
μπαλα ξερετε ή μονο στο μανατζερ και στο pro τη βγαζετε?
αφηστε το παιδι ησυχο! ολοι κανουν κοιλια!
κοτζαμ σεφσενκο πηγε στη τσελσι και εβλεπε την εστια σαν κλειδαροτρυπα!
και δεν φταιει αυτος αν ο προπονητης του επιμενει... (αυτο σε αλλο τοπικ)
ΑΙ ΣΙΧΤΙΡ!!! :evil:
Άβαταρ μέλους
ehemithos 199
Δημοσιεύσεις: 1526
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
Επικοινωνία:

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από ehemithos 199 »

το παραπανω σχολιο (batzi95) ειναι δικο μου...
ο δαιμων του τυπογραφιου και τα νευρα μου :mrgreen:
μπηκα απο τον λογαριασμο του αδελφου μου
σορυ!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”