11. Zlatan Muslimović
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Θα πρεπει καποτε να καταλαβουμε ολοι, ειδικα οι νεες γενιες, οτι η πολυ προσωπολατρεια κανει μεγαλο κακο στους παικτες μας.
Γιατι πανω απο ολα ειναι ανθρωποι με προτερηματα κι ελλατωματα. Δειξτε μου εναν ανθρωπο που δε θα το "παρει επανω του", οταν ολος ο κοσμος τον επιφημει και φωναζει το ονομα του. Τοτε πιστευει οτι εχει φτασει σχεδον στο απολυτο, οτι ειναι ανεγγιχτος και μπορει να κανει οτι θελει. Παυει να ειναι μετριοπαθης, σοβαρος και ισοροπημενος. Κι αυτο εχει τις επιπτωσεις που βλεπουμε στο Μουσλι, το Βερον, τον Κοντρερας και τον Γκαρσια. Κι ολους τους αλλους.
Δε θελω να πω οτι φταει μονο η προσωπολατρεια, αλλα καλο θα ηταν να τα "ακουσουν" και καμια φορα... Δε κανει κακο!!!
Αλληγορικα να αναφερω τη σοφη παροιμια, οτι το "ξυλο βγηκε απ' τον παραδεισο" ή ακομη καλυτερα το "κι ο αγιος φοβερα θελει"...
Το κακο ειναι οτι το θεμα της προσωπολατρειας εχει ξεκινησει εδω και καιρο και ειναι πλεον δυσκολο να το ελεγξουμε...
Γιατι πανω απο ολα ειναι ανθρωποι με προτερηματα κι ελλατωματα. Δειξτε μου εναν ανθρωπο που δε θα το "παρει επανω του", οταν ολος ο κοσμος τον επιφημει και φωναζει το ονομα του. Τοτε πιστευει οτι εχει φτασει σχεδον στο απολυτο, οτι ειναι ανεγγιχτος και μπορει να κανει οτι θελει. Παυει να ειναι μετριοπαθης, σοβαρος και ισοροπημενος. Κι αυτο εχει τις επιπτωσεις που βλεπουμε στο Μουσλι, το Βερον, τον Κοντρερας και τον Γκαρσια. Κι ολους τους αλλους.
Δε θελω να πω οτι φταει μονο η προσωπολατρεια, αλλα καλο θα ηταν να τα "ακουσουν" και καμια φορα... Δε κανει κακο!!!
Αλληγορικα να αναφερω τη σοφη παροιμια, οτι το "ξυλο βγηκε απ' τον παραδεισο" ή ακομη καλυτερα το "κι ο αγιος φοβερα θελει"...
Το κακο ειναι οτι το θεμα της προσωπολατρειας εχει ξεκινησει εδω και καιρο και ειναι πλεον δυσκολο να το ελεγξουμε...
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Φίλε μου με παρεξήγησες αν και οι περισσότεροι νομίζω κατάλαβαν το σκεπτικό μου.LittleJohn έγραψε:Περα απο το "ζωα",ριξτε και καμμια χριστοπαναγια στα αδερφια και ομοιδεατες σας,επειδη κανουν λιγη κριτικη σε παιχτες που δεν αποδιδουν τα ανεμενομενα εδω και αρκετες αγωνιστικες,χωρις μαλιστα να πουν ουτε κατα διανοια κατι το βαρυ.eleos έγραψε:Δοκάρι και μέσα ΑΛΑΝΙ
Δοκάρι και έξω ΤΣΟΓΛΑΝΙ..
Εμέις τουλάχιστον σταθεροί, όπου και να πάει η μπάλα το ίδιο ΖΩΑ.
Και εγώ ζώο είμαι και παρασύρομαι απο αποτελέσματα και απο 1-2 εμφανίσεις που "νομίζω" ότι δεν είναι αντάξιες του ΠΑΟΚ που έχω στο μυαλό μου.
Απλά καλό είναι να μην αποθεώνουμε τους παίχτες στα καλά και στις στραβές θαψιμο.
Γιατί απο οπαδική νοοτροπία είμαστε ακόμα σε χαμηλά επιπεδα..
Ελπίζω να έγινα κατανοητός.
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Έχουμε πολλά αποθημένα Platon και προσπαθούμε να ισορροπίσουμε με αυτόν τον τρόπο. Και είναι και αυτό το ταμπεραμέντο μας να πέρνουμε εύκολα ακραίες θέσεις. Προσωπικά με γοητεύει να μπολιάσουμε την συμπεριφορά μας και με λίγο φλέγμα. Είναι ένα θέμα ωριμότητας να το κατακτήσουμε αυτό, και λίγη επίσης εσωστρέφεια δεν βλάπτει. Και η αγάπη για τον ΠΑΟΚ θα γίνει πιό ανθεκτική και πιό δημιουργική.Platon έγραψε:
Το κακο ειναι οτι το θεμα της προσωπολατρειας εχει ξεκινησει εδω και καιρο και ειναι πλεον δυσκολο να το ελεγξουμε...
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Κάπως ετσι είναι. Έχουμε μαζέψει τόση ένταση όλλα αυτά τα χρόνια με αυτα που γίνονται και τώρα ξαφνικά που γίνεται δουλειά και το αναγνωρίζουμε, όλη αυτη η ενεργεια ξεσπάει σαν ένα μπουκάλι αναψυκτικου που το ανηγεις αφου το έχεις ανακινισει καλα
. Πιστευώ πως κάποια στιγμή θα αρχίσουμε να βλέπουμε τα πραγματα πιο καθαρα απο την πρωτη στιγμη που τα βλεπουμε
-
teacher
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Ο κόσμος είχε ανάγκη από είδωλα. Έτσι ένας πολύ καλός παίκτης έγινε είδωλο, χωρίς να είναι . Δεν είναι όμως λόγος αυτός για να κάνουμε αρνητική κριτική σε κάποιον που όχι απλά προσπαθεί, αλλά καταθέτει την ψυχή του στο γήπεδο . Σύντομα ο Ζλάταν θα βρει δίκτυα και μάλιστα όταν πρέπει...
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Ο άνθρωπος έχει ανάγκη απο είδωλα γιατι πάνω τους προβάλει την προσωπική του ανάγκη για υπέρβαση. Και τα είδωλα απο την μεριά τους όχι δεν λένε και αποκομίζουν τα οφέλη και τις ζημιές απο αυτό το παιχνίδι. Ανθρώπινα είναι όλα αυτά βέβαια και στον χώρο του ποδοσφαίρου αναπόφευκτα και θεμιτά. Το βάρος πάντως πέφτει στο είδωλο να ελέγξει το παιχνίδι για να μην καεί και αυτό είναι γνώρισμα μεγάλων αθλητών. Στα δεκαπέντε μου θα ήθελα να γίνω ποδοσφαιριστής , τώρα χαμογελάω γιατι είναι πολύ δύσκολη δουλειά. Τους συμπαραστέκομαι λοιπόν. 
- LittleJohn
- Δημοσιεύσεις: 507
- Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 15:16
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Οκ,συγγνωμη που τα ειπα αυτα...Συμφωνω κι εγω αδερφεeleos έγραψε:Φίλε μου με παρεξήγησες αν και οι περισσότεροι νομίζω κατάλαβαν το σκεπτικό μου.
Και εγώ ζώο είμαι και παρασύρομαι απο αποτελέσματα και απο 1-2 εμφανίσεις που "νομίζω" ότι δεν είναι αντάξιες του ΠΑΟΚ που έχω στο μυαλό μου.
Απλά καλό είναι να μην αποθεώνουμε τους παίχτες στα καλά και στις στραβές θαψιμο.
Γιατί απο οπαδική νοοτροπία είμαστε ακόμα σε χαμηλά επιπεδα..
Ελπίζω να έγινα κατανοητός.
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Ο Ζλαταν πρεπει να ξεκουραστει οσο το δυνατον καλυτερα για τα play-off που εκει πρεπει να τους το καρφωσει!!!!!
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
ζλαταν βαλε γκολακι για τους επικριτες σου.....και η ασσιστ μου κανει για να μαι ειλικρινης
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
παιδιά αυτόν τον Μουσλίμοβιτς δεν τον αναγνωρίζω κάτι έπαθε,γιατί για να χάσει αυτό το τε-α-τετ ο ζλάταν υπάρχει κάτι σοβαρό και μόνο μία ασθένεια μπορεί να κολλάει:
Και αυτή είναι η Κοκίτιδα φυσικά
Πέρα από την πλάκα,κρίμα για τον παικταρά μας ο οποίος φαίνεται θα σκάσει αμα δεν το βάλει το μαμημένο το γκολ
Και αυτή είναι η Κοκίτιδα φυσικά
Πέρα από την πλάκα,κρίμα για τον παικταρά μας ο οποίος φαίνεται θα σκάσει αμα δεν το βάλει το μαμημένο το γκολ
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
ΣΗμερα επαιξε πιο μαχητικος αποτι αλλες φορες αν και δεν καταφερε να κανει γκολ το πολυ ωραιο τετ-α-τετ που ειχε με τον κοτσολη. Τζαμπα και βερεσε βασανισε την μπαλα με κοντρολ και ξανακοντρολ και τριπλες μεσα στην μικρη περιοχη. Μπορουσε ανετα να το κανει γκολακι. ΤΕΣΠΑ.
- trobonaras
- Δημοσιεύσεις: 263
- Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:46
- Τοποθεσία: Toumba city
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Στη φαση του τετ α τετ ηταν οφσαιντ.
Καλυτερα που το εχασε,αν το εβαζε θα μας σπαγαν τα @@ οτι ετσι ειμαστε δευτεροι και τετοιες πιπες.
Αν και καλο θα ηταν να.....εξπερματωσει (ραπτοπουλος σπικινκ!),τετοια ενδεχομενη νικη δεν την ηθελα.
ΠΑΟΚ ΕΙΣΑΙ..

Καλυτερα που το εχασε,αν το εβαζε θα μας σπαγαν τα @@ οτι ετσι ειμαστε δευτεροι και τετοιες πιπες.
Αν και καλο θα ηταν να.....εξπερματωσει (ραπτοπουλος σπικινκ!),τετοια ενδεχομενη νικη δεν την ηθελα.
ΠΑΟΚ ΕΙΣΑΙ..
- PAOK_NORTH_ARMY
- Δημοσιεύσεις: 2918
- Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Ξεκούραση επειγόντως. Αλάνι, σε χρειαζόμαστε στα play-off. Δεν έπαιξε και σήμερα, αλλά από την άλλη με προβληματίζει το γεγονός ότι με το που έγινε η αλλαγή δε φανήκαμε επιθετικά καθόλου. Τελικά κάνει πολλή βρώμικη δουλειά εκτός από το γκολ που είναι το ζητούμενο για έναν επιθετικό.
-
PAOKICHILD
- Δημοσιεύσεις: 54
- Εγγραφή: Πέμ 26 Φεβ 2009, 00:02
- Τοποθεσία: New Orleans
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Φενεται οτι ειναι τρελα φορτομενος που ειναι ασφαιρος. Και εσυ ρε Σαντος. Βαλτου αλλον 1 διπλα του. Δωστου μια βοηθεια να καρφωσει ενα και να ξεκαβλωσει....