14/02 16:45 Λεβαδειακός - Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια
Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
τελικα 30 πανε τα εισητηρια???????????????????????
Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
lefis έγραψε:30€ στο πεταλο και 35€. 20€ τα δινει κοψωχρονια ο κομποτης στο δικο τους πεταλο.
- PAOKSaLoNiCa
- Δημοσιεύσεις: 473
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 16:30
Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
ναι..και εγω το βλέπω το ντού...έρχεται...δεν θα κάνω εγω πλούσιο τον λεβαδειακό...που μονο καμια σούβλα δεν έχουν μέσα στο γήπεδο..
- Stavraitos
- Δημοσιεύσεις: 11
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 11:01
- Τοποθεσία: Stuttgart
Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
30 Ευρό;;;;
Πόσα σουβλάκια περιλαμβάνει το εισητήριο;;
θα μας τρελάνουν

Πόσα σουβλάκια περιλαμβάνει το εισητήριο;;
θα μας τρελάνουν
Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Ασκήσεις τακτικής και οικογενειακό δίτερμα περιείχε η σημερινή προπόνηση της ομάδας. Ο Marcos Antonio ακολούθησε πρόγραμμα θεραπείας, ενώ όλοι οι υπόλοιποι προπονήθηκαν κανονικά. Ο Στέλιος Μαλεζάς επέστρεψε από τις στρατιωτικές υποχρεώσεις. Απουσιάζουν οι 3 διεθνείς: Χαλκιάς, Muslimovic και Αθανασιάδης, οι οποίοι επιστρέφουν αύριο.
http://www.paokfc.gr/shownews.jsp?newsC ... 1145347111

http://www.paokfc.gr/shownews.jsp?newsC ... 1145347111
-
gate4mitsos
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46
Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Πανάκριβο το εισιτήριο που θα πληρώσουν οι οπαδοί του ΠΑΟΚ, όσοι μεταβούν στη Λιβαδειά. Κατόπιν της σύσκεψης, αποφασίστηκε να χορηγηθούν 1.500 εισιτήρια στον Δικέφαλο. Τα οκτακόσια εισιτήρια αντιστοιχούν στο πέταλο και κοστίζουν τριάντα ευρώ το καθένα και τα υπόλοιπα επτακόσια αντιστοιχούν στην κεντρική θύρα απέναντι από αυτή των επισήμων και κοστίζουν 35 ευρώ το καθένα.
απο novasports.gr
Τραλαλαλα ντου και στη λειβαδια...
απο novasports.gr
Τραλαλαλα ντου και στη λειβαδια...
Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
παιδια οσοι πατε φατε και μια πιτα με διπλο σουβλακι και για μενα........
και φερτε και το διπλο!!!!!!!!κριμα ηθελα να ειμαι κι εγω εκει......

και φερτε και το διπλο!!!!!!!!κριμα ηθελα να ειμαι κι εγω εκει......
- ehemithos 199
- Δημοσιεύσεις: 1526
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
- Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
- Επικοινωνία:
Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
ετσι ειναι... θα γινει αυτο και για τον μπαλαφα!Kareena4ever έγραψε: Τα ειδωλα ειναι για να απομυθοποιουνται.
καποτε ηταν ο Ζαφειριου!
παντως kareena η μονη φανελα μου που ειχε ονομα επανω,
ηταν η πρωτη που πηρα με το ονομα Παπριτσα!!
σορυ για το off topic
- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Αυτός είσαι!komotini έγραψε: Δεν μπορεί να έχουμε νοοτροπία ότι πάντα οι άλλοι παίζουν παιχνίδια στην πλάτη μας. Μπορούμε κ εμείς.
- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Ο Μπαλάφας ήταν, είναι και θα παρεμείνει ΜΥΘΟΣ!ehemithos 199 έγραψε:ετσι ειναι... θα γινει αυτο και για τον μπαλαφα!Kareena4ever έγραψε: Τα ειδωλα ειναι για να απομυθοποιουνται.![]()
Λοιπόν επειδή διαβάζω πολλά για ντού και ανησυχώ, σας εφιστώ την προσοχή. Μην γίνει καμιά μακακία και γίνει κανένα ντού εκεί πέρα γιατί την κάτσαμε τη βάρκα. Αρκετά έχουμε πληρώσει! Αν κάποιοι θεωρούν ότι το εισητήριο είναι ακριβό, ας μην πάνε! Είναι απλό. Δυστυχώς δεν μπορούμε να κάνουμε κουμάντο στην τσέπη του άλλου, σε μια ελεύθερη αγορά.
Τόσο κοστολογεί τα εισητήρια ό Λεβαδειακός. Και αν είναι ακριβότερα από άλλα παιχνίδια είναι γιατί όσοι πάνε θα δούνε τον ΠΑΟΚ κι όχι καμιά ομαδούλα της σειράς! 8) 8) 8)
Στηρίξτε την ομάδα αξιοπρεπώς και δυναμικά και όχι μακακίες!
Ο ΠΑΟΚ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΥΣ ΑΓΝΟΥΣ ΦΙΛΑΘΛΟΥΣ ΤΟΥ!
Οι άλλοι που κάνουν "κρα" για επεισόδια να κάτσουν σπίτι τους. Απλά πράγματα....
- ehemithos 199
- Δημοσιεύσεις: 1526
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
- Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
- Επικοινωνία:
Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
εχεις δικιο dimisk!! προσοχη!! καλο ειναι να βγει και καμια ανακοινωση, εστω και απο δω μεσα.
οι γαυροι πηγαν στην (ηρεμη) τριπολη και τα εκαναν π@@τανα χωρις λογο και αιτια!
τους χαιδεψαν οι αδεκαστοι δικασταρες!
εμας στο θρασυβουλα αυτοφωρο εξαιτιας των ντου!
δυστυχως ο καθενας μας μεσα στον οχλο δεν αντιπροσωπευει μονο τη παρτη του...αλλα σπηλωνει το ονομα της ομαδας!
ας μην φορτωνουμε λοιπον με αλλους πονοκεφαλους τον θοδωρη κι ας προστατεψουμε απο μονοι μας τα συμφεροντα του παοκ...
εστω και με απειρα σουβλακια!!
οι γαυροι πηγαν στην (ηρεμη) τριπολη και τα εκαναν π@@τανα χωρις λογο και αιτια!
τους χαιδεψαν οι αδεκαστοι δικασταρες!
εμας στο θρασυβουλα αυτοφωρο εξαιτιας των ντου!
δυστυχως ο καθενας μας μεσα στον οχλο δεν αντιπροσωπευει μονο τη παρτη του...αλλα σπηλωνει το ονομα της ομαδας!
ας μην φορτωνουμε λοιπον με αλλους πονοκεφαλους τον θοδωρη κι ας προστατεψουμε απο μονοι μας τα συμφεροντα του παοκ...
εστω και με απειρα σουβλακια!!
-
gate4mitsos
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46
Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Ισως επειδη εγω αναφερθηκα για ντου,πιστευω πως εδω και τοσο καιρο στο φορουμ να με εχετε καταλαβει οτι το ειπα απλα για χαβαλε,οσο και να εχει το εισιτιριο την ΠΑΟΚαρα δν την χανουμε και ας πληρωσουμε μια περιουσια 
- ehemithos 199
- Δημοσιεύσεις: 1526
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
- Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
- Επικοινωνία:
Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
εννοειται ρε μητσαρα οτι το καταλαβαμε 
Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Δύσκολο mats αλλα είναι ευκαιρία να δείξουν οι παίχτες πως ήταν μια κακή παρένθεση με βάζελο.
Είμαι περίεργος να δω με τι ενδεκάδα και τι σύστημα θα κατεβει ο santos.
Τώρα για τους φιλάθλους ελπίζω να λειτουργήσει η ψυχραιμία και η λογική και να μην έχουμε παρατράγουδα.
Είμαι περίεργος να δω με τι ενδεκάδα και τι σύστημα θα κατεβει ο santos.
Τώρα για τους φιλάθλους ελπίζω να λειτουργήσει η ψυχραιμία και η λογική και να μην έχουμε παρατράγουδα.