14/02 16:45 Λεβαδειακός - Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
pyrgioths
Δημοσιεύσεις: 1759
Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 01:17
Τοποθεσία: pyrgos-athina

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από pyrgioths »

τελικα 30 πανε τα εισητηρια???????????????????????
Άβαταρ μέλους
scouser4
Δημοσιεύσεις: 947
Εγγραφή: Τετ 01 Οκτ 2008, 11:25
Τοποθεσία: Πειραιάς

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από scouser4 »

lefis έγραψε:30€ στο πεταλο και 35€. 20€ τα δινει κοψωχρονια ο κομποτης στο δικο τους πεταλο.
Άβαταρ μέλους
PAOKSaLoNiCa
Δημοσιεύσεις: 473
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 16:30

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από PAOKSaLoNiCa »

ναι..και εγω το βλέπω το ντού...έρχεται...δεν θα κάνω εγω πλούσιο τον λεβαδειακό...που μονο καμια σούβλα δεν έχουν μέσα στο γήπεδο..
Άβαταρ μέλους
Stavraitos
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 11:01
Τοποθεσία: Stuttgart

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από Stavraitos »

30 Ευρό;;;;
Πόσα σουβλάκια περιλαμβάνει το εισητήριο;;
θα μας τρελάνουν :o :o :o
:? :?
Άβαταρ μέλους
scouser4
Δημοσιεύσεις: 947
Εγγραφή: Τετ 01 Οκτ 2008, 11:25
Τοποθεσία: Πειραιάς

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από scouser4 »

Ασκήσεις τακτικής και οικογενειακό δίτερμα περιείχε η σημερινή προπόνηση της ομάδας. Ο Marcos Antonio ακολούθησε πρόγραμμα θεραπείας, ενώ όλοι οι υπόλοιποι προπονήθηκαν κανονικά. Ο Στέλιος Μαλεζάς επέστρεψε από τις στρατιωτικές υποχρεώσεις. Απουσιάζουν οι 3 διεθνείς: Χαλκιάς, Muslimovic και Αθανασιάδης, οι οποίοι επιστρέφουν αύριο.

http://www.paokfc.gr/shownews.jsp?newsC ... 1145347111

:?
gate4mitsos
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από gate4mitsos »

Πανάκριβο το εισιτήριο που θα πληρώσουν οι οπαδοί του ΠΑΟΚ, όσοι μεταβούν στη Λιβαδειά. Κατόπιν της σύσκεψης, αποφασίστηκε να χορηγηθούν 1.500 εισιτήρια στον Δικέφαλο. Τα οκτακόσια εισιτήρια αντιστοιχούν στο πέταλο και κοστίζουν τριάντα ευρώ το καθένα και τα υπόλοιπα επτακόσια αντιστοιχούν στην κεντρική θύρα απέναντι από αυτή των επισήμων και κοστίζουν 35 ευρώ το καθένα.

απο novasports.gr

Τραλαλαλα ντου και στη λειβαδια...
Άβαταρ μέλους
pyrgioths
Δημοσιεύσεις: 1759
Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 01:17
Τοποθεσία: pyrgos-athina

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από pyrgioths »

παιδια οσοι πατε φατε και μια πιτα με διπλο σουβλακι και για μενα........ :D
και φερτε και το διπλο!!!!!!!!κριμα ηθελα να ειμαι κι εγω εκει...... :(
:?
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2374
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από Steenage »

Επιθετικά με Λεβαδειακό

http://www.gazzetta.gr/content/view/24875/2/
Άβαταρ μέλους
ehemithos 199
Δημοσιεύσεις: 1526
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
Επικοινωνία:

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από ehemithos 199 »

Kareena4ever έγραψε: Τα ειδωλα ειναι για να απομυθοποιουνται.
ετσι ειναι... θα γινει αυτο και για τον μπαλαφα! :)
καποτε ηταν ο Ζαφειριου! :)
παντως kareena η μονη φανελα μου που ειχε ονομα επανω,
ηταν η πρωτη που πηρα με το ονομα Παπριτσα!!
σορυ για το off topic
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από DimisK »

komotini έγραψε: Δεν μπορεί να έχουμε νοοτροπία ότι πάντα οι άλλοι παίζουν παιχνίδια στην πλάτη μας. Μπορούμε κ εμείς.
Αυτός είσαι! :D
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από DimisK »

ehemithos 199 έγραψε:
Kareena4ever έγραψε: Τα ειδωλα ειναι για να απομυθοποιουνται.
ετσι ειναι... θα γινει αυτο και για τον μπαλαφα! :)
Ο Μπαλάφας ήταν, είναι και θα παρεμείνει ΜΥΘΟΣ! :lol:

Λοιπόν επειδή διαβάζω πολλά για ντού και ανησυχώ, σας εφιστώ την προσοχή. Μην γίνει καμιά μακακία και γίνει κανένα ντού εκεί πέρα γιατί την κάτσαμε τη βάρκα. Αρκετά έχουμε πληρώσει! Αν κάποιοι θεωρούν ότι το εισητήριο είναι ακριβό, ας μην πάνε! Είναι απλό. Δυστυχώς δεν μπορούμε να κάνουμε κουμάντο στην τσέπη του άλλου, σε μια ελεύθερη αγορά.

Τόσο κοστολογεί τα εισητήρια ό Λεβαδειακός. Και αν είναι ακριβότερα από άλλα παιχνίδια είναι γιατί όσοι πάνε θα δούνε τον ΠΑΟΚ κι όχι καμιά ομαδούλα της σειράς! 8) 8) 8)

Στηρίξτε την ομάδα αξιοπρεπώς και δυναμικά και όχι μακακίες!

Ο ΠΑΟΚ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΥΣ ΑΓΝΟΥΣ ΦΙΛΑΘΛΟΥΣ ΤΟΥ!

Οι άλλοι που κάνουν "κρα" για επεισόδια να κάτσουν σπίτι τους. Απλά πράγματα....
Άβαταρ μέλους
ehemithos 199
Δημοσιεύσεις: 1526
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
Επικοινωνία:

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από ehemithos 199 »

εχεις δικιο dimisk!! προσοχη!! καλο ειναι να βγει και καμια ανακοινωση, εστω και απο δω μεσα.
οι γαυροι πηγαν στην (ηρεμη) τριπολη και τα εκαναν π@@τανα χωρις λογο και αιτια!
τους χαιδεψαν οι αδεκαστοι δικασταρες!
εμας στο θρασυβουλα αυτοφωρο εξαιτιας των ντου!
δυστυχως ο καθενας μας μεσα στον οχλο δεν αντιπροσωπευει μονο τη παρτη του...αλλα σπηλωνει το ονομα της ομαδας!
ας μην φορτωνουμε λοιπον με αλλους πονοκεφαλους τον θοδωρη κι ας προστατεψουμε απο μονοι μας τα συμφεροντα του παοκ...
εστω και με απειρα σουβλακια!!
gate4mitsos
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από gate4mitsos »

Ισως επειδη εγω αναφερθηκα για ντου,πιστευω πως εδω και τοσο καιρο στο φορουμ να με εχετε καταλαβει οτι το ειπα απλα για χαβαλε,οσο και να εχει το εισιτιριο την ΠΑΟΚαρα δν την χανουμε και ας πληρωσουμε μια περιουσια :wink:
Άβαταρ μέλους
ehemithos 199
Δημοσιεύσεις: 1526
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
Επικοινωνία:

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από ehemithos 199 »

εννοειται ρε μητσαρα οτι το καταλαβαμε :wink:
Άβαταρ μέλους
Johnys
Δημοσιεύσεις: 960
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 05:03
Τοποθεσία: Γερμανία/Ντίσελντορφ

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από Johnys »

Δύσκολο mats αλλα είναι ευκαιρία να δείξουν οι παίχτες πως ήταν μια κακή παρένθεση με βάζελο.

Είμαι περίεργος να δω με τι ενδεκάδα και τι σύστημα θα κατεβει ο santos.

Τώρα για τους φιλάθλους ελπίζω να λειτουργήσει η ψυχραιμία και η λογική και να μην έχουμε παρατράγουδα.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 08-09”