Παναιτωλικός-ΠΑΟΚ 28/1 15:00 NS2

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Dakos4
Δημοσιεύσεις: 261
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2016, 16:22

Re: Παναιτωλικός-ΠΑΟΚ 28/1 15:00 NS2

Δημοσίευση από Dakos4 »

GoMaRoS έγραψε:
hasio_john έγραψε:
GoMaRoS έγραψε:το μπαστ@ρδι ο κορακας, εδωσε το πεναλτι που μπορει καποιος να πει δεν ηταν, ενω τα καθαρα πιο πριν παιζεται, βρωμοκορακαααα
Ρε αδερφέ, σοβαρά τώρα???
Ποιος θα πει ότι δεν ήταν?
Ίσως μόνο κάποιος άσχετος με το άθλημα?
Ίσως κάποιος γάβρος?
Ήταν ο ορισμός της παράβασης! (όπως και η ΧΕΡΟΥΚΛΑ φυσικά)
δεν καταλαβες τι λεω, δες λιγο οτι πηρε μπροστα η προπαγανδα στα σαιτ του γαυρου, για να παρουν το πεναλτακι τους νωρις στην Τριπολη
Εδω πηραν της κουλας που ειναι η πιο ευννοημενη ομαδα στο πρωταθλημα και μιλανε για ντροπη!
Μακαρι στα ματς με ολυμπιακο και αεκ να βαλω γκολ οφσαιντ στο 90 και να τα κλαιγονται για 10 χρονια.
Άβαταρ μέλους
apaikto$
Δημοσιεύσεις: 745
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 04:28

Re: Παναιτωλικός-ΠΑΟΚ 28/1 15:00 NS2

Δημοσίευση από apaikto$ »

Από τα σπουδαιότερα διπλά που έχει πετύχει ο ΠΑΟΚ σε εκτός έδρας ποδοσφαιρικό αγώνα πρωταθλήματος.
Συγχαρητήρια!
Η ΟΜΑΔΑ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ!
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: Παναιτωλικός-ΠΑΟΚ 28/1 15:00 NS2

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

navigator11 έγραψε:Δεν κάναμε όμως τόσο πειστική εμφάνιση σαν τις χανούμισσες! :lol: :lol:
οι του παναιτωλικου παιξαν σαν ηταν για το διηπειρωτικο το ματς
καθυστερησεις,κλαδεματα,αμυνα σαν τρελοι

μπραβοτ ους δηλ

παιρνει και μεγαλυτερη αξια η νικη μας!
απιστευτες ευκαιριες χαθηκαν στο β μερος

ο θανος τωρα αν δεν το εδινε και αυτο!το ηξερε πως θα εβλεπε κερκιδα στα επομενα,αφου αρνηθηκε ηδη πεναλντι
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106644
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Παναιτωλικός-ΠΑΟΚ 28/1 15:00 NS2

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Τα 3 πέναλτυ που δεν έδωσε:
1. Ένα πέναλτυ όταν σε στημένη φάση έχει ο αμυντικός κυριολεκτικά αγκαλιάσει τον Βαρέλα (ή τον Κάμπος δεν είδα καθαρά) και τον ρίχνει κάτω.
2 Όταν ο Biseswar μέσα στην περιοχή πάει να πάρει τη μπάλα και ο αμυντικός από πίσω τον ρίχνει κάτω.
3. Στη σέντρα του Μάτος η μπάλα χτυπάει στο ΑΠΛΩΜΕΝΟ χέρι του αμυντικού και αλλάζει πορεία.

Ολα αυτά έγιναν στο 0-0.
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: Παναιτωλικός-ΠΑΟΚ 28/1 15:00 NS2

Δημοσίευση από hasio_john »

GoMaRoS έγραψε:
δεν καταλαβες τι λεω, δες λιγο οτι πηρε μπροστα η προπαγανδα στα σαιτ του γαυρου, για να παρουν το πεναλτακι τους νωρις στην Τριπολη
.... ωραίος! ;)
Άβαταρ μέλους
Napoli4
Δημοσιεύσεις: 8036
Εγγραφή: Δευ 15 Φεβ 2010, 21:15

Re: Παναιτωλικός-ΠΑΟΚ 28/1 15:00 NS2

Δημοσίευση από Napoli4 »

Τι αμφισβητήθηκε έντονα ΠΟΥΤΑΝΕΣ ΤΟΥ ΓΚΑΖΕΤΑ. ΨΟΦΟΣ ΡΕ ΜΟΥΝΑΠΑΝΑ.

ΠΟΣΟ ΠΟΝΑΕΙ ΟΤΑΝ Ο ΠΑΟΚ ΓΑΜΑΕΙ
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Παναιτωλικός-ΠΑΟΚ 28/1 15:00 NS2

Δημοσίευση από Rizla »

Η ΠΟΥΤΣΑ ΣΤΑ ΛΑΡΥΓΓΙΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΑ ΣΤΟΜΑΧΙΑ ΛΑΙΜΑΙΙΙΙΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Ksenitemenos4
Δημοσιεύσεις: 2957
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 23:21

Re: Παναιτωλικός-ΠΑΟΚ 28/1 15:00 NS2

Δημοσίευση από Ksenitemenos4 »

αν μπαίνετε σε αυτα τα αρδοσαιτ, ξεσκιστε τους στα σχολια τουλαχιστον!
Άβαταρ μέλους
Magpies4
Δημοσιεύσεις: 5775
Εγγραφή: Σάβ 27 Δεκ 2014, 04:06

Re: Παναιτωλικός-ΠΑΟΚ 28/1 15:00 NS2

Δημοσίευση από Magpies4 »

Αντε και άν νικήσει η Τρίπολη σήμερα, πάμε γι άλλα ...
Άβαταρ μέλους
crow1581
Δημοσιεύσεις: 744
Εγγραφή: Τρί 12 Σεπ 2017, 08:16
Τοποθεσία: Ξανθη

Re: Παναιτωλικός-ΠΑΟΚ 28/1 15:00 NS2

Δημοσίευση από crow1581 »

Άρχισαν οι γκρίνιες για το πέναλτι. Στα @@ μας. Εδώ δεν έδωσε το χέρι Μαρς... Άλλο ένα σερί διπλό μέσα στα Γιάννενα και είμαστε το φαβορί για τον τίτλο. Καλός ο Μπισεσβαρ, άθλιοι σήμερα οι Πριγιοβιτς και Μαουριτσιο. Θελουμε χάφ και θα αλλαζα τον Σέρβο με τον Μπεργκ με κλειστά τα μάτια...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος crow1581 την Κυρ 28 Ιαν 2018, 17:06, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
panta
Δημοσιεύσεις: 4481
Εγγραφή: Κυρ 31 Οκτ 2010, 10:39

Re: Παναιτωλικός-ΠΑΟΚ 28/1 15:00 NS2

Δημοσίευση από panta »

Και με σκούφο και χωρις ο ΠΑΟΚ σας γαμ@ει
Άβαταρ μέλους
anekfrastos
Δημοσιεύσεις: 2838
Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 00:14

Re: Παναιτωλικός-ΠΑΟΚ 28/1 15:00 NS2

Δημοσίευση από anekfrastos »

Στο σπορ24 στο λάιβ έγραψε ότι σωστά δόθηκε.
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Παναιτωλικός-ΠΑΟΚ 28/1 15:00 NS2

Δημοσίευση από goran 64 »

:nairepaok: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
Fawkes
Δημοσιεύσεις: 2499
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2009, 13:56
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Παναιτωλικός-ΠΑΟΚ 28/1 15:00 NS2

Δημοσίευση από Fawkes »

panpangr77 έγραψε:
Παλαιολόγος έγραψε:πως τραυματιστηκε στον λαιμο,δεν φαινεται να τον πετυχαινει εκει
Η μπαλα τον πετυχε
Napoli4 έγραψε:Τι αμφισβητήθηκε έντονα ΠΟΥΤΑΝΕΣ ΤΟΥ ΓΚΑΖΕΤΑ. ΨΟΦΟΣ ΡΕ ΜΟΥΝΑΠΑΝΑ.

ΠΟΣΟ ΠΟΝΑΕΙ ΟΤΑΝ Ο ΠΑΟΚ ΓΑΜΑΕΙ
Θα δούμε πολλά ακόμα από τα πουστοsite . Εμείς να είμαστε μια γροθιά

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
GoMaRoS
Δημοσιεύσεις: 6626
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιουν 2010, 13:50

Re: Παναιτωλικός-ΠΑΟΚ 28/1 15:00 NS2

Δημοσίευση από GoMaRoS »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Τα 3 πέναλτυ που δεν έδωσε:
1. Ένα πέναλτυ όταν σε στημένη φάση έχει ο αμυντικός κυριολεκτικά αγκαλιάσει τον Βαρέλα (ή τον Κάμπος δεν είδα καθαρά) και τον ρίχνει κάτω.
2 Όταν ο Biseswar μέσα στην περιοχή πάει να πάρει τη μπάλα και ο αμυντικός από πίσω τον ρίχνει κάτω.
3. Στη σέντρα του Μάτος η μπάλα χτυπάει στο ΑΠΛΩΜΕΝΟ χέρι του αμυντικού και αλλάζει πορεία.

Ολα αυτά έγιναν στο 0-0.
νομιζω υπαρχουν και ακομα 1-2 φασεις, αλλα και οι καρτες που δεν του εδινε αλλα και τα φαουλ που δεν τους σφυριζε, απιστευτα προκλητικη η διαιτησια σημερα, και εδωσε στο τελος το πεναλτι ε γιατι δεν τον επαιρνε να μην δωσει και αυτο, εδιωξε απο τον παγκο Κωνσταντινιδη και Μιχελ!!! απιστευτος ο Θανουλης
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”