Εδω πηραν της κουλας που ειναι η πιο ευννοημενη ομαδα στο πρωταθλημα και μιλανε για ντροπη!GoMaRoS έγραψε:δεν καταλαβες τι λεω, δες λιγο οτι πηρε μπροστα η προπαγανδα στα σαιτ του γαυρου, για να παρουν το πεναλτακι τους νωρις στην Τριποληhasio_john έγραψε:Ρε αδερφέ, σοβαρά τώρα???GoMaRoS έγραψε:το μπαστ@ρδι ο κορακας, εδωσε το πεναλτι που μπορει καποιος να πει δεν ηταν, ενω τα καθαρα πιο πριν παιζεται, βρωμοκορακαααα
Ποιος θα πει ότι δεν ήταν?
Ίσως μόνο κάποιος άσχετος με το άθλημα?
Ίσως κάποιος γάβρος?
Ήταν ο ορισμός της παράβασης! (όπως και η ΧΕΡΟΥΚΛΑ φυσικά)
Μακαρι στα ματς με ολυμπιακο και αεκ να βαλω γκολ οφσαιντ στο 90 και να τα κλαιγονται για 10 χρονια.