71.Παναγιώτης Γλύκος

Συζήτηση για το έμψυχο υλικό της ομάδας
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11569
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από pgetsos »

Ευχαριστούμε που μας έφερες στον τελικό και του χρόνου που θα μας βάλεις ομίλους!
Dimg4

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από Dimg4 »

Τα μαμησες τη μανα σημερα ρε ψηλε... Θα στερουμασταν τιτλο απο την γκαφα σου
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31583
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Αν δε γινοταν η στραβη θα τους ριχναμε καμια 4ρα κι αυτους και ουτε οφσαιτ ουτ τιποτα τη γκαντεμια μας μεσα.
θελω να δω και ριπλει απο μπροστα παντως για το αν αλλαξε πορεια το τοπι .
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από hasio_john »

Δεν θα μιλήσω για την γενική του εικόνα και για ματς προηγούμενων αγωνιστικών, παρά μόνο θα πάω λίγες μέρες πριν στον αγώνα με την ζέλα που ο Παναγιώτης έπιασε τ' άπιαστα και μας έφερε στον ΤΕΛΙΚΟ που το σηκώσαμε και στο τέλος. Σήμερα ήταν απλά μια άτυχη στιγμή που παγκοσμίως μέχρι και οι καλύτεροι τερματάδες έχουν αρπάξει παρόμοια!
ΝΑ ΤΗΝ ΞΕΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΦΑΣΗ και να συνεχίσει να δουλεύει στις προπονήσεις.
Δεν ξέρω αν θα είναι του χρόνου μαζί μας, ΑΛΛΑ όπως και να έχει εγώ προσωπικά τον ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΛΑ.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος hasio_john την Κυρ 07 Μάιος 2017, 00:48, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

kataramenos5 έγραψε:Αν δε γινοταν η στραβη θα τους ριχναμε καμια 4ρα κι αυτους και ουτε οφσαιτ ουτ τιποτα τη γκαντεμια μας μεσα.
θελω να δω και ριπλει απο μπροστα παντως για το αν αλλαξε πορεια το τοπι .

πραγματικα για 4 ηρθαν αποψε,πολυ τυχερη η ΑΕΚ
πηρε ψυχολογια μετα απο το πουθενα

λεει και η μπαλα ηταν καινουρια ο γλυκος
Άβαταρ μέλους
BigBaby
Δημοσιεύσεις: 1222
Εγγραφή: Τετ 22 Οκτ 2014, 23:36

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από BigBaby »

Στα μεγαλα ματς δεν αντεχεις το βαρος της φανελας...Πολλα δωρα εχεις κανει για να εισαι βασικος τερματοφυλακας.
Αν συμβιβαστεις με την ιδεα του 2ου δεν εχω προβλημα να μεινεις....σαν 1ος στα μεγαλα ματς το χανεις.
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11569
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από pgetsos »

Λιγος σαν και αλλους που κανουν λαθη σε τελικους πχ

https://youtu.be/En3e48wey0U?t=73
Άβαταρ μέλους
BigBaby
Δημοσιεύσεις: 1222
Εγγραφή: Τετ 22 Οκτ 2014, 23:36

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από BigBaby »

Ρε ιεροσυλε....Ολοι κανουν λαθη...ο Γλυκος εχει κανει υπερβολικα πολλα για να δινει σιγουρια
στους αμυντικους μας.
Σαν 2ος καλος ειναι....μακαρι να παρουμε καλυτερο τερματοφυλακα γιατι ο Γλυκος ειναι
πηγη κινδυνου. (ναι εχει κανει και καλα παιχνιδια...και πολλα λαθη).
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

ειναι ευκολο να βρεθει ομως ενα τετοιο τερμα οπως το θελουμε;
γιατι τοσα χρονια οσους φερνουμε δειχνουν χειροτεροι του γλυκου
Άβαταρ μέλους
BigBaby
Δημοσιεύσεις: 1222
Εγγραφή: Τετ 22 Οκτ 2014, 23:36

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από BigBaby »

Τερματοφυλακες υπαρχουν....το θεμα ειναι οτι για να παρεις καλο τερματοφυλακα πρεπει να πληρωσεις αρκετα.
Βεβαια ο Ιβαν μετα το κυπελλο με την χαρα που εχει θα σπρωξει αρκετο χρημα στην μεταγραφικη περιοδο του
καλοκαιριου.
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11569
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από pgetsos »

Εμενα ο φετινος γλυκος μου κανει παντως. Δε θα τον σταυρωσω για ενα λαθος οταν για να παιζω σε αυτο το ματς μου εχει κανει την αποκρουση της χρονιας σε παρολιγον αυτογκολ του Βαρελα και αλλα 3-4 τρομερα. Η οταν προπερσι με εβγαλε τσου λου με την αποκρουση στις καθυστερησεις με τον βαζελο μεσα στη τουμπα

2 γκολ απο λαθη του εφαγες φετος, ναι. Το συνολικο αθροισμα ομως δεν ειναι καργα θετικο;
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

αμα το χαναμε σημερα δεν ξερω :mrgreen:

ειναι καλο τερμα,απλα δεν ειναι κορυφαιο
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11569
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από pgetsos »

Κανενας σου παιχτης δεν ειναι κορυφαιος και ουτε θα αποκτησεις καποιον συντομα ;)
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

ειναι κορυφη ο πριγιοβιτς

ειναι το καλυτερο φορ του πρωταθληματος μαζι με μπεργκ

επισης οπως εχω ξαναπει ο καπινο ειναι καλυτερος απο τον γλυκο,μου αρεσει πολυ,αλλα τον κλεισαν οι.. :?

ερχεται ο σιαμπανης πισω,γι να δουμε
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11569
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από pgetsos »

Βιαζεσαι και για πριγιοβιτς... Καλος ειναι, αλλα ας περιμενουμε λιγο ακομα για το κουφαιος. Αν και τον σκεφτομαι λιγο διαφορετικα το κορυφαιος στο μυαλο μου. Και ο Πριγιοβιτς ομως σημερα δεν ηταν καλος. Ολοι θα εχουν ασχημα ματς
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Roster”