71.Παναγιώτης Γλύκος
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Ευχαριστούμε που μας έφερες στον τελικό και του χρόνου που θα μας βάλεις ομίλους!
-
Dimg4
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Τα μαμησες τη μανα σημερα ρε ψηλε... Θα στερουμασταν τιτλο απο την γκαφα σου
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31583
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Αν δε γινοταν η στραβη θα τους ριχναμε καμια 4ρα κι αυτους και ουτε οφσαιτ ουτ τιποτα τη γκαντεμια μας μεσα.
θελω να δω και ριπλει απο μπροστα παντως για το αν αλλαξε πορεια το τοπι .
θελω να δω και ριπλει απο μπροστα παντως για το αν αλλαξε πορεια το τοπι .
- hasio_john
- Δημοσιεύσεις: 10997
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Δεν θα μιλήσω για την γενική του εικόνα και για ματς προηγούμενων αγωνιστικών, παρά μόνο θα πάω λίγες μέρες πριν στον αγώνα με την ζέλα που ο Παναγιώτης έπιασε τ' άπιαστα και μας έφερε στον ΤΕΛΙΚΟ που το σηκώσαμε και στο τέλος. Σήμερα ήταν απλά μια άτυχη στιγμή που παγκοσμίως μέχρι και οι καλύτεροι τερματάδες έχουν αρπάξει παρόμοια!
ΝΑ ΤΗΝ ΞΕΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΦΑΣΗ και να συνεχίσει να δουλεύει στις προπονήσεις.
Δεν ξέρω αν θα είναι του χρόνου μαζί μας, ΑΛΛΑ όπως και να έχει εγώ προσωπικά τον ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΛΑ.
ΝΑ ΤΗΝ ΞΕΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΦΑΣΗ και να συνεχίσει να δουλεύει στις προπονήσεις.
Δεν ξέρω αν θα είναι του χρόνου μαζί μας, ΑΛΛΑ όπως και να έχει εγώ προσωπικά τον ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΛΑ.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος hasio_john την Κυρ 07 Μάιος 2017, 00:48, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
kataramenos5 έγραψε:Αν δε γινοταν η στραβη θα τους ριχναμε καμια 4ρα κι αυτους και ουτε οφσαιτ ουτ τιποτα τη γκαντεμια μας μεσα.
θελω να δω και ριπλει απο μπροστα παντως για το αν αλλαξε πορεια το τοπι .
πραγματικα για 4 ηρθαν αποψε,πολυ τυχερη η ΑΕΚ
πηρε ψυχολογια μετα απο το πουθενα
λεει και η μπαλα ηταν καινουρια ο γλυκος
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Στα μεγαλα ματς δεν αντεχεις το βαρος της φανελας...Πολλα δωρα εχεις κανει για να εισαι βασικος τερματοφυλακας.
Αν συμβιβαστεις με την ιδεα του 2ου δεν εχω προβλημα να μεινεις....σαν 1ος στα μεγαλα ματς το χανεις.
Αν συμβιβαστεις με την ιδεα του 2ου δεν εχω προβλημα να μεινεις....σαν 1ος στα μεγαλα ματς το χανεις.
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Ρε ιεροσυλε....Ολοι κανουν λαθη...ο Γλυκος εχει κανει υπερβολικα πολλα για να δινει σιγουρια
στους αμυντικους μας.
Σαν 2ος καλος ειναι....μακαρι να παρουμε καλυτερο τερματοφυλακα γιατι ο Γλυκος ειναι
πηγη κινδυνου. (ναι εχει κανει και καλα παιχνιδια...και πολλα λαθη).
στους αμυντικους μας.
Σαν 2ος καλος ειναι....μακαρι να παρουμε καλυτερο τερματοφυλακα γιατι ο Γλυκος ειναι
πηγη κινδυνου. (ναι εχει κανει και καλα παιχνιδια...και πολλα λαθη).
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
ειναι ευκολο να βρεθει ομως ενα τετοιο τερμα οπως το θελουμε;
γιατι τοσα χρονια οσους φερνουμε δειχνουν χειροτεροι του γλυκου
γιατι τοσα χρονια οσους φερνουμε δειχνουν χειροτεροι του γλυκου
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Τερματοφυλακες υπαρχουν....το θεμα ειναι οτι για να παρεις καλο τερματοφυλακα πρεπει να πληρωσεις αρκετα.
Βεβαια ο Ιβαν μετα το κυπελλο με την χαρα που εχει θα σπρωξει αρκετο χρημα στην μεταγραφικη περιοδο του
καλοκαιριου.
Βεβαια ο Ιβαν μετα το κυπελλο με την χαρα που εχει θα σπρωξει αρκετο χρημα στην μεταγραφικη περιοδο του
καλοκαιριου.
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Εμενα ο φετινος γλυκος μου κανει παντως. Δε θα τον σταυρωσω για ενα λαθος οταν για να παιζω σε αυτο το ματς μου εχει κανει την αποκρουση της χρονιας σε παρολιγον αυτογκολ του Βαρελα και αλλα 3-4 τρομερα. Η οταν προπερσι με εβγαλε τσου λου με την αποκρουση στις καθυστερησεις με τον βαζελο μεσα στη τουμπα
2 γκολ απο λαθη του εφαγες φετος, ναι. Το συνολικο αθροισμα ομως δεν ειναι καργα θετικο;
2 γκολ απο λαθη του εφαγες φετος, ναι. Το συνολικο αθροισμα ομως δεν ειναι καργα θετικο;
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Κανενας σου παιχτης δεν ειναι κορυφαιος και ουτε θα αποκτησεις καποιον συντομα 
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
ειναι κορυφη ο πριγιοβιτς
ειναι το καλυτερο φορ του πρωταθληματος μαζι με μπεργκ
επισης οπως εχω ξαναπει ο καπινο ειναι καλυτερος απο τον γλυκο,μου αρεσει πολυ,αλλα τον κλεισαν οι..
ερχεται ο σιαμπανης πισω,γι να δουμε
ειναι το καλυτερο φορ του πρωταθληματος μαζι με μπεργκ
επισης οπως εχω ξαναπει ο καπινο ειναι καλυτερος απο τον γλυκο,μου αρεσει πολυ,αλλα τον κλεισαν οι..
ερχεται ο σιαμπανης πισω,γι να δουμε
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Βιαζεσαι και για πριγιοβιτς... Καλος ειναι, αλλα ας περιμενουμε λιγο ακομα για το κουφαιος. Αν και τον σκεφτομαι λιγο διαφορετικα το κορυφαιος στο μυαλο μου. Και ο Πριγιοβιτς ομως σημερα δεν ηταν καλος. Ολοι θα εχουν ασχημα ματς