Το ποσο καλοι ειμαστε σημερα θα φανει απο το αποτελεσμα.Sick Bastard έγραψε:Πφφφ, δεν μας βλέπω καλούς σήμερα, ελπίζω να φάω τα λόγια μου
Γιατι ο ΠΑΟΚ αυτη τι στιγμη δεν ειναι ομαδα ομορφης μπαλας ποσο μαλλον σε ματς που κανεις rotation.
Το ποσο καλοι ειμαστε σημερα θα φανει απο το αποτελεσμα.Sick Bastard έγραψε:Πφφφ, δεν μας βλέπω καλούς σήμερα, ελπίζω να φάω τα λόγια μου
Το εχουν οι ακλαυτοιMANIAKOS έγραψε:Μαλλον δε θα μπορω μα το δω αλλα λινκ υπαρχει ;