Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
Μαυρο Χιονι
Moderator
Δημοσιεύσεις: 10914
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από Μαυρο Χιονι »

Πολλές λακουβες στο γήπεδο
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10131
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από simba »

Πρέπει ν'ανεβει η γραμμή της αμυνας ή τουλαχιστον να ανεβάσει λιγο μπάλα ο Βαρελα..
Και ο περειρα να γυρισει λιγο πιο πισω..
Και να παίξουμε με λιγο μεγαλυτερη ενεργεια, σα να χάνουμε..
Άβαταρ μέλους
anekfrastos
Δημοσιεύσεις: 2839
Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 00:14

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από anekfrastos »

χωρίς καμπος-μπισε-σαχοφ που είναι τα πιο επιθετικογενή χαφ μας, από το κέντρο δεν κάνουμε τίποτα.
Προβλέψιμοι είτε με γκάρι από αριστερά είτε με μυστα από δεξιά.
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6613
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από CCCP »

theo86 έγραψε:Λείπει το χτίσιμο του Τζαβελα απο πίσω εμφανέστατα
:lol:
Dimg4

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από Dimg4 »

Περειρα αφαντος.
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21739
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από pilotos »

Ευτυχώς έσωσε ο Λεοβατς

SM-G935F
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Π καλα παίζουμε
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6613
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από CCCP »

anekfrastos έγραψε:χωρίς καμπος-μπισε-σαχοφ που είναι τα πιο επιθετικογενή χαφ μας, από το κέντρο δεν κάνουμε τίποτα.
Προβλέψιμοι είτε με γκάρι από αριστερά είτε με μυστα από δεξιά.
Η Βεροια δεν μας δυσκολευει και πολυ στο κεντρο, δεν ειναι εκει το προβλημα σημερα.

Το προβλημα εγω δημιουργικα το βλεπω μπροστα οποθ ο Κλαους ειναι σαν να μην υπαρχει και ο Περειρα αν και φιλοτιμος μεχρι τωρα δεν προσφέρει και πολλα στη δημιουργια.

Ο Μυστακιδης επισης δεν του βγενει προς το παρον και περισσοτερο χαλαει φασεις παρα φτιαχνει.
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10131
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από simba »

Ε κ ο μυστα δεν εχει ματος απο πισω, κρεσπο εχει....

Εδιτ, αλλα ελεος ρε μυστα, την αφησες να βγει..τι σκ@τα παλι αγχος, που ειναι ειναι εκείνο το θρασος?
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος simba την Κυρ 02 Οκτ 2016, 15:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Μαυρο Χιονι
Moderator
Δημοσιεύσεις: 10914
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από Μαυρο Χιονι »

Πάντως το μηδέν το κρατάμε άνετα :)
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21739
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από pilotos »

Αυτό φταίει;

SM-G935F
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21739
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από pilotos »

Σηκώθηκε ο Καμπος

SM-G935F
Άβαταρ μέλους
anekfrastos
Δημοσιεύσεις: 2839
Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 00:14

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από anekfrastos »

αμυντικά δεν είναι κακό το κέντρο αλλά σε 30 λεπτά κάναμε 20 λάθη
πως δεν είναι εκεί το πρόβλημα
και το γεγονός ότι ο κλαους ειναι ανύπαρκτος και περιμένεις δημιουργία από τον περέιρα δείχνει αυτό ακριβώς που έγραψα νομίζω
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Νομιζω οτι
Άβαταρ μέλους
The_Stalker
Δημοσιεύσεις: 2243
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 00:20

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από The_Stalker »

Εμφανώς το 4-4-2 δεν δουλεύει. Παρά την καλή εμφάνιση του Τσίμι, η μπάλα δεν περνά στους επιθετικούς και δεν φταίνε ούτε ο Φακ ούτε ο Κλάους.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”