Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
mbison

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από mbison »

Mε Μαλεζα δεν χασαμε ποτε
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6613
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από CCCP »

Sick Bastard έγραψε:Πφφφ, δεν μας βλέπω καλούς σήμερα, ελπίζω να φάω τα λόγια μου
Το ποσο καλοι ειμαστε σημερα θα φανει απο το αποτελεσμα.

Γιατι ο ΠΑΟΚ αυτη τι στιγμη δεν ειναι ομαδα ομορφης μπαλας ποσο μαλλον σε ματς που κανεις rotation.
Άβαταρ μέλους
Chuck Norris
Δημοσιεύσεις: 2155
Εγγραφή: Πέμ 11 Ιουν 2015, 20:29
Τοποθεσία: Πόλη με μια ομάδα

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από Chuck Norris »

Καθε 3 και λιγο φαουλ , δεν γινεται να παιχτει ποδοσφαιρο ετσι
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21739
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από pilotos »

Έλα να ξυπναμε

SM-G935F
Άβαταρ μέλους
Μαυρο Χιονι
Moderator
Δημοσιεύσεις: 10914
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από Μαυρο Χιονι »

Πέρασε μόλις το εικοσαλεπτο. Προβλέπω γκολ, σύντομα
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21739
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από pilotos »

Η μπάλα αλλού θέλει να πάει κι αλλού πάει

SM-G935F
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Μαλλον δε θα μπορω μα το δω αλλα λινκ υπαρχει ;
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6613
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από CCCP »

Δε παιζουμε ασχημα παντως.
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6613
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από CCCP »

MANIAKOS έγραψε:Μαλλον δε θα μπορω μα το δω αλλα λινκ υπαρχει ;
Το εχουν οι ακλαυτοι
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Δεν παίζουμε καλά
Dimg4

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από Dimg4 »

Βαρελα σουπερ σημερα, εχει σβησει καθε υποψια φασης της βεροιας
Άβαταρ μέλους
nico4
Δημοσιεύσεις: 1344
Εγγραφή: Κυρ 22 Φεβ 2009, 19:18

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από nico4 »

Κανένα λινκ για smartphone?
Άβαταρ μέλους
theo86
Δημοσιεύσεις: 2249
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 15:59

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από theo86 »

Λείπει το χτίσιμο του Τζαβελα απο πίσω εμφανέστατα
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από MANIAKOS »

nico4 έγραψε:Κανένα λινκ για smartphone?
Saorsa
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: Παρ 16 Σεπ 2016, 11:00

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από Saorsa »

No Tzavelas No party
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”