Dimg4 έγραψε:goran 64 έγραψε:
Εγω πως νομιζα οτι εισαι μοντ ηδη?
Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31591
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Μη του βάζεις ιδέες Tόλη, το φόρουμ δεν αντέχει έναν ακόμα goran
(είναι θέμα server πόσο ν αντέξει το ανελέητο spam)
άσε που και το ignore έχει τα όριά του
(είναι θέμα server πόσο ν αντέξει το ανελέητο spam)
άσε που και το ignore έχει τα όριά του
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Deep εγώ στο έσβησα καθώς έφυγε Και το από πάνω. Οι χαρακτηρισμοί πάνε στις μλκς για τον Τζαβέλα
Όσο για το έχουν γνώση, ευτυχώς έγινε report αλλιώς δε θα το έβλεπα
Βοηθάει πολύ παιδιά, ειδικά μέρες που λόγω δουλειάς έχουμε οι περισσότεροι ελάχιστο χρόνο να κοιτάμε και να διαβάζουμε το φόρουμ
Όσο για το έχουν γνώση, ευτυχώς έγινε report αλλιώς δε θα το έβλεπα
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Εμ δεν άντεξα Sic.. καημός κι αυτός να δημοσιεύονται όλα αμέσως..
Και να πω ένα παράπονο.
Έχει παραγίνει αυτό με τις υπογραφές με bold, extra large, βάζουμε κι ένα ποίημα νουθεσία, και 5-6 σειρές ¨Ωωω ΠΑΟΚάρα¨ gif για να πούμε μια χαριτωμενιά και εμπλεκόμενοι σε παντελώς άσχετους διαλόγους με το thread με χιχιχι και χοχοχο.
Κουράζει και ¨χάνονται¨ posts που είναι σχετικά με το αντιεκίμενο.
Εντάξει καλοκαιράκι είναι, βαράει η ζέστη, όλοι θέλουμε μπανάκια.
Αγνοώ αν υπάρχει η τεχνική δυνατότητα να μεταφερθεί το συγκεκριμένο κομμάτι σε άλλο σημείο του φόρουμ που ενδίκνυται για παπαρολογία.
Και να πω ένα παράπονο.
Έχει παραγίνει αυτό με τις υπογραφές με bold, extra large, βάζουμε κι ένα ποίημα νουθεσία, και 5-6 σειρές ¨Ωωω ΠΑΟΚάρα¨ gif για να πούμε μια χαριτωμενιά και εμπλεκόμενοι σε παντελώς άσχετους διαλόγους με το thread με χιχιχι και χοχοχο.
Κουράζει και ¨χάνονται¨ posts που είναι σχετικά με το αντιεκίμενο.
Εντάξει καλοκαιράκι είναι, βαράει η ζέστη, όλοι θέλουμε μπανάκια.
Αγνοώ αν υπάρχει η τεχνική δυνατότητα να μεταφερθεί το συγκεκριμένο κομμάτι σε άλλο σημείο του φόρουμ που ενδίκνυται για παπαρολογία.
- deep_gia_deep
- Δημοσιεύσεις: 127
- Εγγραφή: Τετ 29 Ιαν 2014, 13:41
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
pgetsos σ ευχαριστώ για την διευκρίνηση..
κατανοητός κ ο φόρτος.. πάμε να ξεσκίσουμε τις μικρές ολλανδέζες τώρα..!!

κατανοητός κ ο φόρτος.. πάμε να ξεσκίσουμε τις μικρές ολλανδέζες τώρα..!!
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
"Never judge a book by its cover..."tolis01 έγραψε:...Και να πω ένα παράπονο.
Έχει παραγίνει αυτό με τις υπογραφές με bold, extra large, βάζουμε κι ένα ποίημα νουθεσία, και 5-6 σειρές ¨Ωωω ΠΑΟΚάρα¨ gif για να πούμε μια χαριτωμενιά και εμπλεκόμενοι σε παντελώς άσχετους διαλόγους με το thread με χιχιχι και χοχοχο.
Κουράζει και ¨χάνονται¨ posts που είναι σχετικά με το αντιεκίμενο.
Εντάξει καλοκαιράκι είναι, βαράει η ζέστη, όλοι θέλουμε μπανάκια.
Αγνοώ αν υπάρχει η τεχνική δυνατότητα να μεταφερθεί το συγκεκριμένο κομμάτι σε άλλο σημείο του φόρουμ που ενδίκνυται για παπαρολογία.
Ελπίζω κάτι να σε θυμίζει...
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
tolis01 έγραψε:Εμ δεν άντεξα Sic.. καημός κι αυτός να δημοσιεύονται όλα αμέσως..
Και να πω ένα παράπονο.
Έχει παραγίνει αυτό με τις υπογραφές με bold, extra large, βάζουμε κι ένα ποίημα νουθεσία, και 5-6 σειρές ¨Ωωω ΠΑΟΚάρα¨ gif για να πούμε μια χαριτωμενιά και εμπλεκόμενοι σε παντελώς άσχετους διαλόγους με το thread με χιχιχι και χοχοχο.
Κουράζει και ¨χάνονται¨ posts που είναι σχετικά με το αντιεκίμενο.
Εντάξει καλοκαιράκι είναι, βαράει η ζέστη, όλοι θέλουμε μπανάκια.
Αγνοώ αν υπάρχει η τεχνική δυνατότητα να μεταφερθεί το συγκεκριμένο κομμάτι σε άλλο σημείο του φόρουμ που ενδίκνυται για παπαρολογία.
Ναι ρε συ.
Το επίσης άσχημο είναι το ''προσωπική μου γνώμη πάντα ε;'' ή κάτι ανάλογο σχεδόν σε κάθε ποστ.
Το ξέρουμε ρε μαν, αφού εσύ γράφεις ποιανού γνώμη θα είναι, δικιά μου.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Για πολλούς που δεν καταλαβαίνουν και πολλά (ή κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν, ακόμα χειρότερα), δεν ισχύει το "τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται", οπότε είναι απαραίτητες κάποιες, έστω και τόσο απλές, διευκρινίσεις, προς αποφυγήν κυρίως προσωπικών αντεγκλήσεων και παρεξηγήσεων...

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Αδερφέ Goran, τι αναψοκοκκινίζεις;
Ναι το ¨Never judge a book by the cover¨ είναι η προσωπική μου υπογραφή, στο πιο μικρό διαθέσιμο font, τι θες να πεις με αυτό; Και που το βρίσκεις λάθος;
Άντε να βάλουμε όλοι οι εκατοντάδες χρήστες εδώ στο semi-public domain μισή σελίδα υπογραφή και να απαντάμε ο ένας στον άλλον με χιχιχι και Γιο μαν, θα μείνει το cover και θα χαθεί το content στο θόρυβο.
Άντε έχουμε λαρύγγια να βγάλουεμ σήεμρα στα σπίτια μας, στις καφετέριες, στο Amsterdam Arena οι εκλεκτοί!
Ναι το ¨Never judge a book by the cover¨ είναι η προσωπική μου υπογραφή, στο πιο μικρό διαθέσιμο font, τι θες να πεις με αυτό; Και που το βρίσκεις λάθος;
Άντε να βάλουμε όλοι οι εκατοντάδες χρήστες εδώ στο semi-public domain μισή σελίδα υπογραφή και να απαντάμε ο ένας στον άλλον με χιχιχι και Γιο μαν, θα μείνει το cover και θα χαθεί το content στο θόρυβο.
Άντε έχουμε λαρύγγια να βγάλουεμ σήεμρα στα σπίτια μας, στις καφετέριες, στο Amsterdam Arena οι εκλεκτοί!
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Αδερφέ Τόλη αυτό είναι το πρόβλημα σου, σήμερα μάλιστα???
Δηλαδή αν "μέσα στον θόρυβο" μείνει σε κάποιον το signature μου και όσα γράφει???
Γιατί ρε αδερφέ μου??? Διαφωνείς μήπως σε κάτι απ όσα αναφέρω σ αυτό???
Προσωπικά εκτιμώ ότι ακόμα και με "χιχιχι" και "γιο μεν" να απαντάω (που το κάνω σπάνια σε σχέση με τις πολλές, αυθεντικές, ολοκληρωμένες και τεκμηριωμένες απόψεις που παραθέτω σε πολλά ζητήματα) κάτι καλό μένει σε όποιον διαβάζει το signature μου κάτω από κάθε post μου...
Γι αυτό το έβαλα άλλωστε τόσο "ευρύ", όχι όμως παραπάνω απ όσο επιτρέπεται απ τους κανονισμούς του forum...
Αν τυχόν φυσικά εσύ προσωπικά δεν αρέσκεσαι ή το βρίσκεις "κάπως" και αν "μένεις" στα "χιχιχι & γιο μεν" και δεν διαβάζεις καθόλου τις σοβαρές απόψεις μου, sorry, αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω γι αυτό...
Υ.Γ. Καλύτερα να απαντήσεις αύριο φυσικά, αφού το σκεφτείς λίγο καλύτερα, γιατί όντως σήμερα βγαίνουνε λαρύγγια ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΛΕΚΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ του Π.Α.Ο.Κ. ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΑΠΟΨΕ, ΕΙΤΕ ΣΤΟ ΑΜΣΤΕΡΝΤΑΜ, ΕΙΤΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΦΕΤΕΡΙΕΣ!!!!

Υ.Γ. 2...Το δε "αναψοκοκκίνισμα" μου πιο πάνω, έχει να κάνει με την ανακολουθία της υπογραφής σου σε σχέση με την "ευκολία" που (κατα)κρίνεις κάποια πράγματα στο συγκεκριμένο post σου που παραθέτω...Αυτό ακριβώς δεν προτρέπει η "υπογραφή" σου να μην συμβαίνει??? Να μην (κατα)κρίνουμε με ευκολία???
Εκτός κι αν νομίζεις πως δεν είναι έτσι, οπότε σε παρακαλώ πριν το αρνηθείς, ξαναδιάβασε τι ακριβώς έγραψες σ αυτό καλού κακού και απάντησε μου μετά σε αυτά που σε ρωτάω...
Δηλαδή αν "μέσα στον θόρυβο" μείνει σε κάποιον το signature μου και όσα γράφει???
Γιατί ρε αδερφέ μου??? Διαφωνείς μήπως σε κάτι απ όσα αναφέρω σ αυτό???
Προσωπικά εκτιμώ ότι ακόμα και με "χιχιχι" και "γιο μεν" να απαντάω (που το κάνω σπάνια σε σχέση με τις πολλές, αυθεντικές, ολοκληρωμένες και τεκμηριωμένες απόψεις που παραθέτω σε πολλά ζητήματα) κάτι καλό μένει σε όποιον διαβάζει το signature μου κάτω από κάθε post μου...
Γι αυτό το έβαλα άλλωστε τόσο "ευρύ", όχι όμως παραπάνω απ όσο επιτρέπεται απ τους κανονισμούς του forum...
Αν τυχόν φυσικά εσύ προσωπικά δεν αρέσκεσαι ή το βρίσκεις "κάπως" και αν "μένεις" στα "χιχιχι & γιο μεν" και δεν διαβάζεις καθόλου τις σοβαρές απόψεις μου, sorry, αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω γι αυτό...
Υ.Γ. Καλύτερα να απαντήσεις αύριο φυσικά, αφού το σκεφτείς λίγο καλύτερα, γιατί όντως σήμερα βγαίνουνε λαρύγγια ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΛΕΚΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ του Π.Α.Ο.Κ. ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΑΠΟΨΕ, ΕΙΤΕ ΣΤΟ ΑΜΣΤΕΡΝΤΑΜ, ΕΙΤΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΦΕΤΕΡΙΕΣ!!!!
Υ.Γ. 2...Το δε "αναψοκοκκίνισμα" μου πιο πάνω, έχει να κάνει με την ανακολουθία της υπογραφής σου σε σχέση με την "ευκολία" που (κατα)κρίνεις κάποια πράγματα στο συγκεκριμένο post σου που παραθέτω...Αυτό ακριβώς δεν προτρέπει η "υπογραφή" σου να μην συμβαίνει??? Να μην (κατα)κρίνουμε με ευκολία???
Εκτός κι αν νομίζεις πως δεν είναι έτσι, οπότε σε παρακαλώ πριν το αρνηθείς, ξαναδιάβασε τι ακριβώς έγραψες σ αυτό καλού κακού και απάντησε μου μετά σε αυτά που σε ρωτάω...
- ace79grpaok
- Δημοσιεύσεις: 4428
- Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
- Τοποθεσία: βεροια
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Πάντως είναι άσχημο να συζητάτε για κάποιον όταν αυτός δεν μπορεί να απαντήσει.
- ace79grpaok
- Δημοσιεύσεις: 4428
- Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
- Τοποθεσία: βεροια
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Άμπαλο τον είπα δεν του έβρισα την μάνα,αλλα εδώ μέσα αυτο είναι ποινικό αδικημα ,dc μην σε ξαναδώ να κανεις κριτική σε παίκτη αφού δεν θα είναι εδώ μέσα για σε απαντήσει.DC έγραψε:Γιατί; Ο Κλάους ήταν εδώ όταν τον έλεγες άμπαλο;
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Αμπαλος οπαδός είναι κριτική η εμπάθεια?
Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
ΟΚ ace. Ότι πεις. Προκειμένου να με κόψεις την καλημέρα ....ace79grpaok έγραψε:Άμπαλο τον είπα δεν του έβρισα την μάνα,αλλα εδώ μέσα αυτο είναι ποινικό αδικημα ,dc μην σε ξαναδώ να κανεις κριτική σε παίκτη αφού δεν θα είναι εδώ μέσα για σε απαντήσει.DC έγραψε:Γιατί; Ο Κλάους ήταν εδώ όταν τον έλεγες άμπαλο;