Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
δεν υπαρχει, σε αφήνω αν θέλεις να το δημιουργήσεις εσύ μιας και το..ανακάλυψες!
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Μακάρι να ήξερα Κώστα, ευχαριστώ, τιμή μου μεν αλλά ΔΕΝ...
Δεν ξέρω να βάζω φωτό και τέτοια δηλαδή...
Ανοίξτε το εσείς ρε παιδιά...
Ανοίξτε το εσείς ρε παιδιά...
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29744
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Ποιοι ειναι αυτοι οι μοντ που ειρωνευονται στη μαπα σου απροβληματιστα;;; και συνεχιζουν καθε χρονο να σε βγαζουν εμπαθη;;simba έγραψε:Θα θελες να γινεις πιο συγκεκριμενος?
Γιατι κ εγω βλεπω καποιους μοντ που αναιτια ειρωνευονται (απροβληματιστα φυσικα) στη μαπα μας και συνεχιζουν καθε χρονο να μας βγαζουν εμπαθεις γιατι εχουν μισαλλοδοξια. Ισως και γιατι πιστευουν οτι "η μαζα κινεί την δράση της αντλώντας κίνητρα απο την αρχική έμπνευση του ενός" και νομιζουν οτι τους εχουν σταμπαρει αυτους..
Ως μελος που θεωρεις τον εαυτο σου, θαπρεπε να απευθυνεσαι με σεβασμο σε αλλους ακομα κ αν διαφωνεις (δν πειραζει χαιδεψε οσο θελεις αλλους υβριστες) και οχι μετα απο αντιπαραθεσεις ως μελος, να ερχεσαι και να απειλεις εδω μεσα ως mod..
-
sakoulepsu_teen
- Δημοσιεύσεις: 65
- Εγγραφή: Κυρ 08 Νοέμ 2015, 12:07
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Το site ειναι πολύ ωραίο γιατί λες την άποψη σου και τη μοιράζεσαι με συν οπαδούς οπότε κρίνεις και κρίνεσαι . Όλοι αγαπάμε την ομάδα όλοι θέλουμε το καλό της δυστιχώς έχουμε δει πολλά και δεν έχουμε όλοι τις ίδιες απόψεις -λογικό ....μέχρι ένα σημείο ....
Είναι λάθος να απαντάμαι σε προκλήσεις διαλόγους που δε βγάζουν πουθενά.....πρέπει όλοι να σέβονται όλους .
Όλοι διαβάζονται ακούγονται από πάρα πολύ κόσμο ........και αυτό είναι ωραίο !
Είναι λάθος να απαντάμαι σε προκλήσεις διαλόγους που δε βγάζουν πουθενά.....πρέπει όλοι να σέβονται όλους .
Όλοι διαβάζονται ακούγονται από πάρα πολύ κόσμο ........και αυτό είναι ωραίο !
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Η συμπεριφορά προς τα καινούρια μέλη είναι κακή.
Καταλαβαίνω ότι χρειάζονται έγκριση τα ποστ, αλλά περνάνε ώρες ώσπου να εγκριθούν και καταλήγουν να ποστάρονται πολλές σελίδες πίσω, να μη διαβάζονται από κανέναν και τελικά να μην έχει νόημα η συμμετοχή στο φόρουμ. Πρέπει να μπαίνουν στο τέλος των θεμάτων όποτε κι αν εγκρίνονται.
Καταλαβαίνω ότι χρειάζονται έγκριση τα ποστ, αλλά περνάνε ώρες ώσπου να εγκριθούν και καταλήγουν να ποστάρονται πολλές σελίδες πίσω, να μη διαβάζονται από κανέναν και τελικά να μην έχει νόημα η συμμετοχή στο φόρουμ. Πρέπει να μπαίνουν στο τέλος των θεμάτων όποτε κι αν εγκρίνονται.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54438
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Λαέρτη, το πότε εμφανίζονται οι δημοσιεύσεις δεν είναι κάτι που μπορούμε να αλλάξουμε οι mods.. Και αμφιβάλλω αν μπορούν και οι admins, οφείλεται στο forum ως forum..προγραμματιστικά πχ..
Για το πότε εγκρίνονται, ζητάμε κατανόηση..ειδικά σε topic τα οποία γίνονται ουσιαστικά τσατ, όπως πχ την ώρα των αγώνων, αν δεν υπάρχει mod μέσα, δύσκολα θα εμφανιστεί γρήγορα και θα διαβαστεί το post..
Για το πότε εγκρίνονται, ζητάμε κατανόηση..ειδικά σε topic τα οποία γίνονται ουσιαστικά τσατ, όπως πχ την ώρα των αγώνων, αν δεν υπάρχει mod μέσα, δύσκολα θα εμφανιστεί γρήγορα και θα διαβαστεί το post..
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Πράγματι γερό μανίκι οι 150 δημοσιεύσεις. Κάποιοι από εμάς μάλιστα έπρεπε να περάσουμε τις 250.Λαέρτης έγραψε:Η συμπεριφορά προς τα καινούρια μέλη είναι κακή.
Καταλαβαίνω ότι χρειάζονται έγκριση τα ποστ, αλλά περνάνε ώρες ώσπου να εγκριθούν και καταλήγουν να ποστάρονται πολλές σελίδες πίσω, να μη διαβάζονται από κανέναν και τελικά να μην έχει νόημα η συμμετοχή στο φόρουμ. Πρέπει να μπαίνουν στο τέλος των θεμάτων όποτε κι αν εγκρίνονται.
Πόσταρε καμμιά μουσική στο "τί ακούτε", κανα χαχα στα ανέκδοτα (όχι σε αυτά του RoMaN και παίρνει θάρρος) και θα περάσεις ταχύτερα το όριο.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Ρε παίδες, καλό το ignore αλλά δεν υπάρχει τρόπος να ΜΗΝ βλέπω τις αναρτήσεις αυτών που έχω στην λίστα, μέσα από παραθέσεις τρίτων;
Έλεος.
Έλεος.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Ρωτησαν καποια παιδια πριν για τον Stephano.
Εχει επικοινωνησει κάποιος μαζί του;
Εχει επικοινωνησει κάποιος μαζί του;
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Εσυ παλι καλα,DC έγραψε:Ρε παίδες, καλό το ignore αλλά δεν υπάρχει τρόπος να ΜΗΝ βλέπω τις αναρτήσεις αυτών που έχω στην λίστα, μέσα από παραθέσεις τρίτων;
Έλεος.
εγω που δεν ξερω να βαλω αυτο το γ@μημενο το ιγκνορ
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Ρωτήστε και εμάς που δεν γίνεται να κάνουμε ignore.
Ο Stephanos έχει να συνδεθεί από τις 31/03 δεν νομίζω να έχει επικοινωνήσει κανείς.
Ο Stephanos έχει να συνδεθεί από τις 31/03 δεν νομίζω να έχει επικοινωνήσει κανείς.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31592
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54438
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Δεν γλίτωσε, του έστειλα e-mail πριν λίγο και θα περιμένω απάντηση..
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31592
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Ευκολο ,σε καποιο ποστ του,αυτου που δε γουσταρεις , πατας πανω στο ονομα(nick) και μετα, στο προφιλ του που θα ανοιξει, στη 5η 6η σειρα ,κατω απο την επιλογη ομαδες λεει προσθεστε εχθρο .Πατας εκει και μετα την επιβεβαιωση.prist64 έγραψε:Εσυ παλι καλα,DC έγραψε:Ρε παίδες, καλό το ignore αλλά δεν υπάρχει τρόπος να ΜΗΝ βλέπω τις αναρτήσεις αυτών που έχω στην λίστα, μέσα από παραθέσεις τρίτων;
Έλεος.
εγω που δεν ξερω να βαλω αυτο το γ@μημενο το ιγκνορ
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Γεμίσαμε οχτρούς
:)
Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk