Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Καταθέστε εδώ απόψεις/ερωτήσεις για το forum...
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17913
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από K_geo »

δεν υπαρχει, σε αφήνω αν θέλεις να το δημιουργήσεις εσύ μιας και το..ανακάλυψες!
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από goran 64 »

Μακάρι να ήξερα Κώστα, ευχαριστώ, τιμή μου μεν αλλά ΔΕΝ... :oops: Δεν ξέρω να βάζω φωτό και τέτοια δηλαδή...

Ανοίξτε το εσείς ρε παιδιά... 8-)
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29744
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από sourmenetes »

simba έγραψε:Θα θελες να γινεις πιο συγκεκριμενος?

Γιατι κ εγω βλεπω καποιους μοντ που αναιτια ειρωνευονται (απροβληματιστα φυσικα) στη μαπα μας και συνεχιζουν καθε χρονο να μας βγαζουν εμπαθεις γιατι εχουν μισαλλοδοξια. Ισως και γιατι πιστευουν οτι "η μαζα κινεί την δράση της αντλώντας κίνητρα απο την αρχική έμπνευση του ενός" και νομιζουν οτι τους εχουν σταμπαρει αυτους..

Ως μελος που θεωρεις τον εαυτο σου, θαπρεπε να απευθυνεσαι με σεβασμο σε αλλους ακομα κ αν διαφωνεις (δν πειραζει χαιδεψε οσο θελεις αλλους υβριστες) και οχι μετα απο αντιπαραθεσεις ως μελος, να ερχεσαι και να απειλεις εδω μεσα ως mod..
Ποιοι ειναι αυτοι οι μοντ που ειρωνευονται στη μαπα σου απροβληματιστα;;; και συνεχιζουν καθε χρονο να σε βγαζουν εμπαθη;;
sakoulepsu_teen
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: Κυρ 08 Νοέμ 2015, 12:07

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από sakoulepsu_teen »

Το site ειναι πολύ ωραίο γιατί λες την άποψη σου και τη μοιράζεσαι με συν οπαδούς οπότε κρίνεις και κρίνεσαι . Όλοι αγαπάμε την ομάδα όλοι θέλουμε το καλό της δυστιχώς έχουμε δει πολλά και δεν έχουμε όλοι τις ίδιες απόψεις -λογικό ....μέχρι ένα σημείο ....
Είναι λάθος να απαντάμαι σε προκλήσεις διαλόγους που δε βγάζουν πουθενά.....πρέπει όλοι να σέβονται όλους .

Όλοι διαβάζονται ακούγονται από πάρα πολύ κόσμο ........και αυτό είναι ωραίο !
Άβαταρ μέλους
Λαέρτης
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: Τρί 28 Ιουν 2016, 20:54

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Λαέρτης »

Η συμπεριφορά προς τα καινούρια μέλη είναι κακή.
Καταλαβαίνω ότι χρειάζονται έγκριση τα ποστ, αλλά περνάνε ώρες ώσπου να εγκριθούν και καταλήγουν να ποστάρονται πολλές σελίδες πίσω, να μη διαβάζονται από κανέναν και τελικά να μην έχει νόημα η συμμετοχή στο φόρουμ. Πρέπει να μπαίνουν στο τέλος των θεμάτων όποτε κι αν εγκρίνονται.
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54438
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Λαέρτη, το πότε εμφανίζονται οι δημοσιεύσεις δεν είναι κάτι που μπορούμε να αλλάξουμε οι mods.. Και αμφιβάλλω αν μπορούν και οι admins, οφείλεται στο forum ως forum..προγραμματιστικά πχ..


Για το πότε εγκρίνονται, ζητάμε κατανόηση..ειδικά σε topic τα οποία γίνονται ουσιαστικά τσατ, όπως πχ την ώρα των αγώνων, αν δεν υπάρχει mod μέσα, δύσκολα θα εμφανιστεί γρήγορα και θα διαβαστεί το post..
Άβαταρ μέλους
Ale
Δημοσιεύσεις: 6482
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 02:26
Τοποθεσία: Νότια Μακεδονία

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Ale »

Λαέρτης έγραψε:Η συμπεριφορά προς τα καινούρια μέλη είναι κακή.
Καταλαβαίνω ότι χρειάζονται έγκριση τα ποστ, αλλά περνάνε ώρες ώσπου να εγκριθούν και καταλήγουν να ποστάρονται πολλές σελίδες πίσω, να μη διαβάζονται από κανέναν και τελικά να μην έχει νόημα η συμμετοχή στο φόρουμ. Πρέπει να μπαίνουν στο τέλος των θεμάτων όποτε κι αν εγκρίνονται.
Πράγματι γερό μανίκι οι 150 δημοσιεύσεις. Κάποιοι από εμάς μάλιστα έπρεπε να περάσουμε τις 250.
Πόσταρε καμμιά μουσική στο "τί ακούτε", κανα χαχα στα ανέκδοτα (όχι σε αυτά του RoMaN και παίρνει θάρρος) και θα περάσεις ταχύτερα το όριο.
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από DC »

Ρε παίδες, καλό το ignore αλλά δεν υπάρχει τρόπος να ΜΗΝ βλέπω τις αναρτήσεις αυτών που έχω στην λίστα, μέσα από παραθέσεις τρίτων;
Έλεος. :(
paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από paok87 »

Ρωτησαν καποια παιδια πριν για τον Stephano.
Εχει επικοινωνησει κάποιος μαζί του;
prist64
Δημοσιεύσεις: 7609
Εγγραφή: Σάβ 09 Αύγ 2014, 11:36

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από prist64 »

DC έγραψε:Ρε παίδες, καλό το ignore αλλά δεν υπάρχει τρόπος να ΜΗΝ βλέπω τις αναρτήσεις αυτών που έχω στην λίστα, μέσα από παραθέσεις τρίτων;
Έλεος. :(
Εσυ παλι καλα,
εγω που δεν ξερω να βαλω αυτο το γ@μημενο το ιγκνορ
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Odi »

Ρωτήστε και εμάς που δεν γίνεται να κάνουμε ignore.

Ο Stephanos έχει να συνδεθεί από τις 31/03 δεν νομίζω να έχει επικοινωνήσει κανείς.
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31592
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Γλιτωσε αυτος. :geek:
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54438
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Δεν γλίτωσε, του έστειλα e-mail πριν λίγο και θα περιμένω απάντηση..
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31592
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από kataramenos5 »

prist64 έγραψε:
DC έγραψε:Ρε παίδες, καλό το ignore αλλά δεν υπάρχει τρόπος να ΜΗΝ βλέπω τις αναρτήσεις αυτών που έχω στην λίστα, μέσα από παραθέσεις τρίτων;
Έλεος. :(
Εσυ παλι καλα,
εγω που δεν ξερω να βαλω αυτο το γ@μημενο το ιγκνορ
Ευκολο ,σε καποιο ποστ του,αυτου που δε γουσταρεις , πατας πανω στο ονομα(nick) και μετα, στο προφιλ του που θα ανοιξει, στη 5η 6η σειρα ,κατω απο την επιλογη ομαδες λεει προσθεστε εχθρο .Πατας εκει και μετα την επιβεβαιωση.
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από eorptol »

Γεμίσαμε οχτρούς :):)

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προτάσεις και Σχόλια για το Forum”