Γνωστοί τσετσενορωσογεωργιανόδουλοι οι Ισπανοί ΑΡΔθ.george188 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 20:51Σύμφωνα με τα ισπανικά μέσα είχε προτάσεις αλλά δεν ήθελε να παίξει απέναντι στη ΣοσιεδάδAthens έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 20:41 ο βασκος που δεν ειχε καμια προταση απο αλλη ομαδα της ισπανιας και η δικη του ομαδα τον αφησε ελευθερο θα ερθει εδω για βασικος!! ωραια πραγματα θα δουμε
Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21320
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
- These users thanked the author navigator11 for the post (total 15):
- DamoN, Dimitris_L4, Dimitrisou, george188, danirifle, Ally Samagoal, Kenny4, paok apo epilogi, giaxxo, Anwnimos and 5 more users
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Όταν έρθει και το δεύτερο στόπερ, καλό είναι η ομάδα να μη βιαστεί και για τον επόμενο. Ας δοκιμαστεί ο Μπαταούλας, μήπως κάνει το ξεπέταγμά του, και βλέπουμε.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Έχεις μπει σε μπιστ μοουντ ρε μαλακαnavigator11 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 21:01Γνωστοί τσετσενορωσογεωργιανόδουλοι οι Ισπανοί ΑΡΔθ.george188 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 20:51Σύμφωνα με τα ισπανικά μέσα είχε προτάσεις αλλά δεν ήθελε να παίξει απέναντι στη ΣοσιεδάδAthens έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 20:41 ο βασκος που δεν ειχε καμια προταση απο αλλη ομαδα της ισπανιας και η δικη του ομαδα τον αφησε ελευθερο θα ερθει εδω για βασικος!! ωραια πραγματα θα δουμε
- These users thanked the author DamoN for the post (total 4):
- navigator11, george188, Unpsofable78, aivas19
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
για μενα η αναβαθμιση σε ανενεργους παιχτες γινεται με προσθηκες παιχτων που σε πρωτη φαση θα ειναι ενεργοι εκει κερδιζεις το πρωτο στοιχημα που ειναι οι ανασες των βασικων και κατα 2ον κοιτας τα ατομικα χαρακτηριστικα
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
ο καμαρα θα αναγεννηθει
ο ντεσποτοφ ετσι και ετσι ( αν μεινουν)
ο πελκας παει για εξαρι
ο σανταμαρια με ζαφειρη θα κεντησουν στο κεντρο και μειτε φυσικα τον παικταρα!
το εξτρεμ ειναι λατινοαμερικανικο ....
θα παιξουμε τριαδα στα χαφ χωρις δεκαρι σε καποια ματς και ντελια στα πλαγια-κεντρο πλαγια καλυτερα
ο επιθετικος θα ειναι ο γιακουμακης ...
απ τους νεους βλεπουμε Σαρρη μαθαινω εντονα
μην φοβαστε τον Λισι φαινεται καλο παιδι αλλα ειναι αληταρας προπονητικα
ο ντεσποτοφ ετσι και ετσι ( αν μεινουν)
ο πελκας παει για εξαρι
ο σανταμαρια με ζαφειρη θα κεντησουν στο κεντρο και μειτε φυσικα τον παικταρα!
το εξτρεμ ειναι λατινοαμερικανικο ....
θα παιξουμε τριαδα στα χαφ χωρις δεκαρι σε καποια ματς και ντελια στα πλαγια-κεντρο πλαγια καλυτερα
ο επιθετικος θα ειναι ο γιακουμακης ...
απ τους νεους βλεπουμε Σαρρη μαθαινω εντονα
μην φοβαστε τον Λισι φαινεται καλο παιδι αλλα ειναι αληταρας προπονητικα
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Είναι ακριβώς περίπτωση Σβαμπ.100 χρόνια στην ίδια ομάδα ,αρχηγός, ελεύθερος και πρώτη φορά εξωτερικό. Και η διαφορά είναι πως ο Σβαμπ ήρθε από αυστριακή ομάδα όχι ισπανική!Athens έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 20:41 ο βασκος που δεν ειχε καμια προταση απο αλλη ομαδα της ισπανιας και η δικη του ομαδα τον αφησε ελευθερο θα ερθει εδω για βασικος!! ωραια πραγματα θα δουμε
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Και εγώ έτσι το βλέπω Τσαουσέσκου θα είμαστε η ευχάριστη έκπληξη φέτος ….
- These users thanked the author DamoN for the post (total 2):
- navigator11, giaxxo
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
συμφωνω ειναι η μονη θεση τουλαχιστον που προσωπικα μπορω να ανεχτω σφιχτη πολιτικη,τα στοπερ δεν βγαινουν αλλαγες και οταν ενα διδυμο δεσει δεν τον αλλαζεις ,και φυσικα πολυ πιο ευκολα βαζεις εναν μικρο στοπερ για το κυπελλο παρα εναν πιο μπροσταMiles έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 21:03 Όταν έρθει και το δεύτερο στόπερ, καλό είναι η ομάδα να μη βιαστεί και για τον επόμενο. Ας δοκιμαστεί ο Μπαταούλας, μήπως κάνει το ξεπέταγμά του, και βλέπουμε.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Επειδη παει να γινει λιγο θεσφατο, οι κεφαλιες δεν ειναι ριμπαουντ. Παιζει ρολο το υψος ναι, αλλα παιζουν και αλλα πραγματα ρολο. Κυριως την θεση που θα παρεις αλλα και το αλμα.
- These users thanked the author icue for the post (total 8):
- george188, navigator11, ΑΜΠΑΛΑΕΑ, Unpsofable78, paok apo epilogi, Mica, aivas19, margas
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Για Χατζηδιακο γράφτηκε στα site του ΠΑΟΚ ότι θελουμε να κλείσει
στα 2 εκατομμύρια και η Κοπεγχάγη ζητάει 3
στα 2 εκατομμύρια και η Κοπεγχάγη ζητάει 3
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Όσο ακόμα δεν έχουμε εικόνα το τι θέλει να παίξει ο καινούργιος προπονητής δεν μπορούμε να κάνουμε καμία κρίση ούτε καν ακόμα και για παίκτες όπως ο Τσαλοφ.
Προσωπικά είναι αλήθεια θα ήθελα να δω και ένα 4-3-3 με εσωτερικους μέσους Ζαφείρη και ζίφκοβιτς
Προσωπικά είναι αλήθεια θα ήθελα να δω και ένα 4-3-3 με εσωτερικους μέσους Ζαφείρη και ζίφκοβιτς
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Μ αρέσει που του απαντάνε σοβαρά κιόλας. Ο τύπος μπαίνει ανά διαστήματα, πετάει μια τρολλιά και φεύγει. Σας το λέω, το να απαντάτε σε τέτοια άτομα (σε σοβαρό τόνο) σας κάνει συνενόχουςnavigator11 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 21:01Γνωστοί τσετσενορωσογεωργιανόδουλοι οι Ισπανοί ΑΡΔθ.george188 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 20:51Σύμφωνα με τα ισπανικά μέσα είχε προτάσεις αλλά δεν ήθελε να παίξει απέναντι στη ΣοσιεδάδAthens έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 20:41 ο βασκος που δεν ειχε καμια προταση απο αλλη ομαδα της ισπανιας και η δικη του ομαδα τον αφησε ελευθερο θα ερθει εδω για βασικος!! ωραια πραγματα θα δουμε
- These users thanked the author tolis14 for the post (total 8):
- george188, eorptol1, ΚΩΣΤΑΣ2019, Unpsofable78, giaxxo, paokkerkir, Newgen9, margas
- thanasakiss4
- Bet Guru 2019
- Δημοσιεύσεις: 2177
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 11:30
- Τοποθεσία: Κομοτηνή
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Η Κοπεγχάγη θέλει να πάρει οσα είχε δώσει στην Κάλιαρι για να τον αποκτήσει. Δηλαδή 2,5 εκ. Αν φτάσουμε εκεί θα τον πάρουμεΑΜΠΑΛΑΕΑ έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 21:10 Για Χατζηδιακο γράφτηκε στα site του ΠΑΟΚ ότι θελουμε να κλείσει
στα 2 εκατομμύρια και η Κοπεγχάγη ζητάει 3
- These users thanked the author thanasakiss4 for the post:
- ΑΜΠΑΛΑΕΑ
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Εννοείς μήπως 8αρι?
Γιατί με βάση τα χαρακτηριστικά του και το στυλ παιχνιδιού του ακούγεται ότι θα είναι ο χειρότερος αμυντικός χαφ στην ιστορία του ποδοσφαίρου.
-
Psagmenos4
- Δημοσιεύσεις: 2082
- Εγγραφή: Πέμ 08 Αύγ 2024, 23:03
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Όταν είναι τόση η διαφορά εύκολα βρίσκεις την λύση αν θέλει και ο παίκτης. Μια προσφορά στα 2.2 + μπόνους και ο παίκτης κλείνει.ΑΜΠΑΛΑΕΑ έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 21:10 Για Χατζηδιακο γράφτηκε στα site του ΠΑΟΚ ότι θελουμε να κλείσει
στα 2 εκατομμύρια και η Κοπεγχάγη ζητάει 3
Καλό θα ήταν να είναι τρίτη στην Ολλανδία ειδικά αν πάμε τελικά με 3αδα στην άμυνα.
- These users thanked the author Psagmenos4 for the post:
- ΑΜΠΑΛΑΕΑ