Πρεπει λιγο καποια στιγμη και εμεις να αποφασισουμε τι θελουμε.PablitoV2 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 19:31Δε νομίζω ότι το θέμα είναι ποιος του έστειλε το μήνυμα, αλλά γιατί να "απειλήσεις" κάποιον απλά επειδή λέει την άποψή του για ένα θέμα.paokkerkir έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 18:46 Για να τελειώσει η παραπληροφόρηση με το βίντεο της κοπτοραπτικής, μόλις ο Ραγκάτσης στο live ξεκαθάρισε ότι δεν του έστειλε μήνυμα ο Παπαμιμίκος, αλλά ο Κουβεντίδης.
Επίσης ανέφερε ότι μίλησαν σήμερα και το θέμα είναι λήξαν, και ο Κουβεντίδης του είπε ότι παρεξήγησε το μήνυμα.
Και μιλάμε για τον Ραγκάτση όχι για κάποιο άγνωστο τρολ.
Αυτές οι τακτικές είναι επικίνδυνες και αναφέρομαι γενικά όχι μόνο για το συγκεκριμένο.
Δεν ασχολειται η ΠΑΕ με το τι λεγεται και γραφεται,κραζουμε.
Ασχολειται,παλι κραζουμε.
Ε δεν γινεται και το ενα και το αλλο.
Τωρα το τελειωσαμε(μεταξυ τους προφανως)εμενα απειλη δεν μου φανηκε.