Ιβάν Σαββίδης VII

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18786
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από aivas19 »

Maklaz έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 08:46 Έκατσα και το είδα.

Ο Ραγκατσης λέει:
Δεν το αντέχω ο Γιαννούλης να παρακαλάει να έρθει στον ΠΑΟΚ και να μην δίνουν 1.5 - 2 ψωρο-εκατομμύρια παραπάνω και να πάει στον γαύρο. Δεν μπορώ να το δεχτώ. Για αυτό λέω θα είναι ξευτιλίκη του Ιβάν από τον Μαρινάκη.

Ξευτιλίκη θα είναι, υπάλληλε της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, που μπορείς να μου στείλεις πάλι μήνυμα, να μην ξαναβάζω στο στόμα μου την λέξη Σαββίδης γιατί τελειώσαμε.
Στο βίντεο που βγήκε, είναι προφανώς εσκεμμένα κομμένη η αρχή όπως επίσης και η πρώτη λέξη στην δεύτερη παράγραφο,. ξεκινώντας από το "Υπάλληλε της ΠΑΕ ΠΑΟΚ"

Δηλαδή δίνουμε 3.5+1 αν θυμάμαι καλά; Και θα είναι ξευτιλίκη αν δεν έρθει και πάει στον γαύρο; Του Ιβάν;
Να δώσουμε δηλαδή 5.5-6, για να νιώσει ο Ραγκατσης και ο κάθε Ραγκατσης ότι δεν ξεφτιλιζομαστε.

Αλλά έτσι είναι, άλλος γαμάει άλλος πληρώνει.

Στο 1:20:12 από το χθεσινό live ξεκινάει.
Ομάδα αλήθειας
These users thanked the author aivas19 for the post (total 6):
vasgias, Maklaz, margas, paok apo epilogi, astral, navigator11
Franky
Δημοσιεύσεις: 1002
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2025, 11:26

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Franky »

Παρακαλει να γυρισει?

Να ξερετε οτι και ΑΛΛΟΙ ποδοσφαιριστες παρακαλανε να γυρισουν στον ΠΑΟΚ.

Αυτα να τα θυμαστε οταν γραφετε τα "φυγε να σωθεις", "πουλα τον να αλλαξει επιπεδο".
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2098
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Maklaz »

Franky έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 08:58 Παρακαλει να γυρισει?

Να ξερετε οτι και ΑΛΛΟΙ ποδοσφαιριστες παρακαλανε να γυρισουν στον ΠΑΟΚ.

Αυτα να τα θυμαστε οταν γραφετε τα "φυγε να σωθεις", "πουλα τον να αλλαξει επιπεδο".
Ο μουργκ !!!
These users thanked the author Maklaz for the post:
GEOL
Franky
Δημοσιεύσεις: 1002
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2025, 11:26

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Franky »

Maklaz έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 09:05
Franky έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 08:58 Παρακαλει να γυρισει?

Να ξερετε οτι και ΑΛΛΟΙ ποδοσφαιριστες παρακαλανε να γυρισουν στον ΠΑΟΚ.

Αυτα να τα θυμαστε οταν γραφετε τα "φυγε να σωθεις", "πουλα τον να αλλαξει επιπεδο".
Ο μουργκ !!!
Κυριως για Ελληνες γνωριζω.

Ας ειναι αυτο και ενα μηνυμα για τους γονεις και το περιβαλλον των παιδιων των Ακαδημιων που τους ενθαρυνουν να φυγουν.

Πολλοι ξεχνανε οτι και ο Κωνσταντελιας επαιξε στο Βελγιο 1 χρονο. Δεν του αρεσε.
These users thanked the author Franky for the post:
Maklaz
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2098
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Maklaz »

Σε πειράζω ρε συ :pano:
These users thanked the author Maklaz for the post:
Franky
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25994
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από obanebane »

Κάτι πουθεναδες ανεπάγγελτοι βγάζουν χρόνια λεφτά στην πλάτη του ΠΑΟΚ γιατί τους ακούτε και τους στηρίζετε.
Σας ξανά γράφω με κάθε επίγνωση αυτών που λέω.
Ο μοναδικός άνθρωπος που κάνει πραγματικό ρεπορτάζ και δουλεύει πραγματικά γύρω απο τα θέματα του ΠΑΟΚ είναι ο Πετρωτος.
Όλοι οι υπόλοιποι μηδενός εξαιρουμένου,λένε οτι χρειάζεται για να γεμίζει η τσέπη τους.
Όταν έβγαλε την είδηση για Κεντζιορα ο Πετρωτος κάποιοι εδώ κορόιδευαν.
Ψάξτε τι σας είχα γράψει τότε και πως κατέληξε η υπόθεση.
These users thanked the author obanebane for the post:
GEOL
flash4
Bet Guru 2020
Δημοσιεύσεις: 2121
Εγγραφή: Κυρ 10 Ιαν 2016, 17:13

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από flash4 »

Ο οποίος βέβαια έχει λοιδωρηθεί αρκετές φορές επειδή δουλεύει στο γνωστό όμιλο, ενώ κάποιοι άλλοι έχουν μονίμως ασυλία, ασχέτως αν κάνουν μπάχαλο την ομάδα, απλά επειδή λιβανίζουν το μεγαλομέτοχο.
Άβαταρ μέλους
astral
Δημοσιεύσεις: 10675
Εγγραφή: Τρί 11 Αύγ 2020, 13:19

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από astral »

τον καημένο
These users thanked the author astral for the post (total 2):
vasgias, Maklaz
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21292
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από navigator11 »

Maklaz έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 08:46 Έκατσα και το είδα.

Ο Ραγκατσης λέει:
Δεν το αντέχω ο Γιαννούλης να παρακαλάει να έρθει στον ΠΑΟΚ και να μην δίνουν 1.5 - 2 ψωρο-εκατομμύρια παραπάνω και να πάει στον γαύρο. Δεν μπορώ να το δεχτώ. Για αυτό λέω θα είναι ξευτιλίκη του Ιβάν από τον Μαρινάκη.

Ξευτιλίκη θα είναι, υπάλληλε της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, που μπορείς να μου στείλεις πάλι μήνυμα, να μην ξαναβάζω στο στόμα μου την λέξη Σαββίδης γιατί τελειώσαμε.
Στο βίντεο που βγήκε, είναι προφανώς εσκεμμένα κομμένη η αρχή όπως επίσης και η πρώτη λέξη στην δεύτερη παράγραφο,. ξεκινώντας από το "Υπάλληλε της ΠΑΕ ΠΑΟΚ"

Δηλαδή δίνουμε 3.5+1 αν θυμάμαι καλά; Και θα είναι ξευτιλίκη αν δεν έρθει και πάει στον γαύρο; Του Ιβάν;
Να δώσουμε δηλαδή 5.5-6, για να νιώσει ο Ραγκατσης και ο κάθε Ραγκατσης ότι δεν ξεφτιλιζομαστε.

Αλλά έτσι είναι, άλλος γαμάει άλλος πληρώνει.

Στο 1:20:12 από το χθεσινό live ξεκινάει.
Εντάξει, το λες και κολοσσιαία πρόοδο από εκεί που "χάναμε" μεταγραφικούς στόχους λόγω της σφιχτόκωλης Μαρίας για 2 βαθιά πιάτα φακή τώρα να ... ξεφτιλιζόμαστε για 1.5-2 ψωροεκατομμύρια.
These users thanked the author navigator11 for the post (total 2):
Maklaz, GEOL
GEOL
Δημοσιεύσεις: 3214
Εγγραφή: Σάβ 08 Μάιος 2010, 14:11

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από GEOL »

navigator11 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 13:46
Maklaz έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 08:46 Έκατσα και το είδα.

Ο Ραγκατσης λέει:
Δεν το αντέχω ο Γιαννούλης να παρακαλάει να έρθει στον ΠΑΟΚ και να μην δίνουν 1.5 - 2 ψωρο-εκατομμύρια παραπάνω και να πάει στον γαύρο. Δεν μπορώ να το δεχτώ. Για αυτό λέω θα είναι ξευτιλίκη του Ιβάν από τον Μαρινάκη.

Ξευτιλίκη θα είναι, υπάλληλε της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, που μπορείς να μου στείλεις πάλι μήνυμα, να μην ξαναβάζω στο στόμα μου την λέξη Σαββίδης γιατί τελειώσαμε.
Στο βίντεο που βγήκε, είναι προφανώς εσκεμμένα κομμένη η αρχή όπως επίσης και η πρώτη λέξη στην δεύτερη παράγραφο,. ξεκινώντας από το "Υπάλληλε της ΠΑΕ ΠΑΟΚ"

Δηλαδή δίνουμε 3.5+1 αν θυμάμαι καλά; Και θα είναι ξευτιλίκη αν δεν έρθει και πάει στον γαύρο; Του Ιβάν;
Να δώσουμε δηλαδή 5.5-6, για να νιώσει ο Ραγκατσης και ο κάθε Ραγκατσης ότι δεν ξεφτιλιζομαστε.

Αλλά έτσι είναι, άλλος γαμάει άλλος πληρώνει.

Στο 1:20:12 από το χθεσινό live ξεκινάει.
Εντάξει, το λες και κολοσσιαία πρόοδο από εκεί που "χάναμε" μεταγραφικούς στόχους λόγω της σφιχτόκωλης Μαρίας για 2 βαθιά πιάτα φακή τώρα να ... ξεφτιλιζόμαστε για 1.5-2 ψωροεκατομμύρια.
Εξαρτάται αν οι φακές είχαν μέσα λάδι ή ήταν σκέτες :lol:
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 12002
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από eorptol1 »

obanebane έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 09:56 Κάτι πουθεναδες ανεπάγγελτοι βγάζουν χρόνια λεφτά στην πλάτη του ΠΑΟΚ γιατί τους ακούτε και τους στηρίζετε.
Σας ξανά γράφω με κάθε επίγνωση αυτών που λέω.
Ο μοναδικός άνθρωπος που κάνει πραγματικό ρεπορτάζ και δουλεύει πραγματικά γύρω απο τα θέματα του ΠΑΟΚ είναι ο Πετρωτος.
Όλοι οι υπόλοιποι μηδενός εξαιρουμένου,λένε οτι χρειάζεται για να γεμίζει η τσέπη τους.
Όταν έβγαλε την είδηση για Κεντζιορα ο Πετρωτος κάποιοι εδώ κορόιδευαν.
Ψάξτε τι σας είχα γράψει τότε και πως κατέληξε η υπόθεση.
Ο ΓΝΩΣΤΟς ΒΑΖΕΛΟΟΠΑΔΟς ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΑΡΙΣΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΕΔΩ ΠΑΝΩ ΠΑΟΚ ΟΠΩς Ο ΣΤΕΛΛΑΡΑΣ....ΜΕ ΤΑ ΤΣΙΠΡΑΙΚΑ ΑΓΓΛΙΚΑ :lol: :lol: :lol: :lol: ΠΟΙΟΣ ΒΛΑΚΩΤΟΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΛΕΟΣ....
These users thanked the author eorptol1 for the post:
ΚΩΣΤΑΣ2019
Άβαταρ μέλους
van rooy
Δημοσιεύσεις: 3404
Εγγραφή: Τρί 19 Φεβ 2019, 13:15

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από van rooy »

Να φεύγουν όσοι φεύγουν απο τον ΠΑΟΚ και μόνο καλά λόγια να έχουν να πουν για Σαββίδη...και να βλέπεις τον Λουτσεσκου να φεύγει πικραμένος ....γιατί λέει θα μπορούσε να γίνει με πιο όμορφο τρόπο...με μια αγκαλιά...
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18786
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από aivas19 »

obanebane έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 09:56 Κάτι πουθεναδες ανεπάγγελτοι βγάζουν χρόνια λεφτά στην πλάτη του ΠΑΟΚ γιατί τους ακούτε και τους στηρίζετε.
Σας ξανά γράφω με κάθε επίγνωση αυτών που λέω.
Ο μοναδικός άνθρωπος που κάνει πραγματικό ρεπορτάζ και δουλεύει πραγματικά γύρω απο τα θέματα του ΠΑΟΚ είναι ο Πετρωτος.
Όλοι οι υπόλοιποι μηδενός εξαιρουμένου,λένε οτι χρειάζεται για να γεμίζει η τσέπη τους.
Όταν έβγαλε την είδηση για Κεντζιορα ο Πετρωτος κάποιοι εδώ κορόιδευαν.
Ψάξτε τι σας είχα γράψει τότε και πως κατέληξε η υπόθεση.
Το ρεπορτάζ του Πετρωτού πέφτει 99.99999999999999999999999999999999999999999999999999% φορές έξω. Βάλε και αυτές τις περιπτώσεις να δω κάτι. Τι διαφορά έχει το ρεπορτάζ (ΛΟΛ) του Πετρωτού και του Κουλιανού δεν κατάλαβα. Είναι καθαρός ασούμε και οι άλλοι πουλημένοι; Σε παρακαλώ, θα μας κάνεις και κήρυγμα. Είδαμε πέρσι τη στάση του και τη στάση του μέσου στο οποίο δούλευε.
Dimitrisou
Δημοσιεύσεις: 2856
Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2022, 17:21

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Dimitrisou »

Μπορεί να είναι ο καλύτερος δημοσιογράφος του κόσμου,αλλά εγώ τον Ραγκατση δεν μπορώ να τον ακούω.
Αυτό το στυλάκι ότι εγώ ξέρω τα πάντα και κάτσε να σου πω τι να κάνεις για να φτιάξεις ομάδα είναι αστείο.
Αν ήταν έτσι ας έπιανε δουλειά σαν αθλητικός διευθυντής τα κονέ τα έχει..
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18786
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από aivas19 »

Dimitrisou έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 14:28 Μπορεί να είναι ο καλύτερος δημοσιογράφος του κόσμου,αλλά εγώ τον Ραγκατση δεν μπορώ να τον ακούω.
Αυτό το στυλάκι ότι εγώ ξέρω τα πάντα και κάτσε να σου πω τι να κάνεις για να φτιάξεις ομάδα είναι αστείο.
Αν ήταν έτσι ας έπιανε δουλειά σαν αθλητικός διευθυντής τα κονέ τα έχει..
Δεν είναι δημοσιογράφος
These users thanked the author aivas19 for the post:
Dimitrisou
Απάντηση

Επιστροφή στο “Διοικητικά”