Ιβάν Σαββίδης VII

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Dimitrisou
Δημοσιεύσεις: 2866
Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2022, 17:21

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Dimitrisou »

PablitoV2 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 19:31
paokkerkir έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 18:46 Για να τελειώσει η παραπληροφόρηση με το βίντεο της κοπτοραπτικής, μόλις ο Ραγκάτσης στο live ξεκαθάρισε ότι δεν του έστειλε μήνυμα ο Παπαμιμίκος, αλλά ο Κουβεντίδης.

Επίσης ανέφερε ότι μίλησαν σήμερα και το θέμα είναι λήξαν, και ο Κουβεντίδης του είπε ότι παρεξήγησε το μήνυμα.
Δε νομίζω ότι το θέμα είναι ποιος του έστειλε το μήνυμα, αλλά γιατί να "απειλήσεις" κάποιον απλά επειδή λέει την άποψή του για ένα θέμα.
Και μιλάμε για τον Ραγκάτση όχι για κάποιο άγνωστο τρολ.
Αυτές οι τακτικές είναι επικίνδυνες και αναφέρομαι γενικά όχι μόνο για το συγκεκριμένο.
Πρεπει λιγο καποια στιγμη και εμεις να αποφασισουμε τι θελουμε.
Δεν ασχολειται η ΠΑΕ με το τι λεγεται και γραφεται,κραζουμε.
Ασχολειται,παλι κραζουμε.
Ε δεν γινεται και το ενα και το αλλο.
Τωρα το τελειωσαμε(μεταξυ τους προφανως)εμενα απειλη δεν μου φανηκε.
These users thanked the author Dimitrisou for the post (total 3):
aivas19, Ally Samagoal, Aigle_Noir
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από kataramenos5 »



Μετα το 1:03" ο ραζβαν εξηγοντας τι παιχτηκε τον τελ. καιρο, λεει οτι καποιος απ τον ΠΑΟΚ ηταν μπλεγμενος και πιεζε για να κλεισει ο Ραζβαν στην αλλη ομαδα.
Για τον Ιβαν ο Ραζβαν σταζει μελι σ ολο(σχεδον ,εκτος απ τα ..καψωνια :lol: ) το βιντεο
και λεει οτι θα μπορουσε να τον δωσει προηγουμενη φορα και να παρει και τη ρητρα αλλα δε το κανε.
Η Μαρια τον ρωτησε τι θελει να κανει ο ιδιος και σεβαστηκε την αποφαση του, αρα δεν ηταν αυτη.Τοτε ποιος ? Τι διαολο γινεται εκει μεσα?
Ο Βανιας τ ανεχεται ολα αυτα ή δεν ασχολειται τοσο οσο νομιζουμε?
These users thanked the author kataramenos5 for the post:
Kostas_FI
MrSam1926apc
Δημοσιεύσεις: 465
Εγγραφή: Δευ 17 Μάιος 2021, 10:15

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από MrSam1926apc »

Equalizer έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 17:22 Απορώ τι ακόμα μπορεί να συμβεί για να πειστεί "το κοινό" οτι υπάρχει συντεταγμένη ομάδα ανθρώπων που έχει καθημερινό "task" να απομονώνει και να προωθεί οτιδήποτε κάνει κακό στον Σαββίδη και κατ επέκταση στην ΠΑΕ.

Εν τω μεταξύ αν το ίδιο ακριβώς "στιγμιότυπο" (κομμένο και ραμμένο με ο,τι περιθώρια διαστρέβλωσης μπορεί να αφήνει αυτό - μπορεί και οχι και να είναι εντελώς αυθεντικό και αξιόπιστο, δεν το γνωρίζω), αν έπαιζε πριν 5 χρόνια και στη θέση του συμπαθούς "δημοσιολογούντα" ήταν οποιοσδήποτε δημοσιογράφος εξ Αθηνών, το λαϊκό ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑ για τον "αρχιδάτο Ιβάν που καθαρίζει τον τόπο", δεν θα είχε τελειωμό

Από τους ίδιους ανθρώπους

Ρε οξω ρε

ΥΓ. Εν τω μεταξύ αμφισβητώ οτι υπάρχει άνθρωπος με εγκέφαλο που να νομίζει όντως οτι πήρε ο Σαββίδης τηλέφωνο τον χ υπάλληλο και του είπε "πάρε να κράξεις τον τάδε ραδιοφωνατζή γιατί δε μου άρεσε η κριτική του". Εδώ γίνονται όργια τόσα χρόνια με ευθείες προσβολές και ψέμματα περί υγείας, οικονομικών κλπ κλπ και η ΠΑΕ κάθεται ατάραχη.
Εγώ δεν είμαι σε αυτό το Taskforce αλλά αυτοί στην ΠΑΕ εμαμιοσαντο.

ΡΕ ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΗΝ ΦΑΝΕΛΑ ΡΕ ΝΙΑΜΟΥ ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΑΙΖΕΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΟΠΑΔΟΥ ΤΟΥ ΠΑΟΚ..
These users thanked the author MrSam1926apc for the post:
Nassos
PablitoV2
Δημοσιεύσεις: 2063
Εγγραφή: Παρ 25 Δεκ 2020, 13:11

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από PablitoV2 »

Dimitrisou έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 20:07
PablitoV2 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 19:31
paokkerkir έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 18:46 Για να τελειώσει η παραπληροφόρηση με το βίντεο της κοπτοραπτικής, μόλις ο Ραγκάτσης στο live ξεκαθάρισε ότι δεν του έστειλε μήνυμα ο Παπαμιμίκος, αλλά ο Κουβεντίδης.

Επίσης ανέφερε ότι μίλησαν σήμερα και το θέμα είναι λήξαν, και ο Κουβεντίδης του είπε ότι παρεξήγησε το μήνυμα.
Δε νομίζω ότι το θέμα είναι ποιος του έστειλε το μήνυμα, αλλά γιατί να "απειλήσεις" κάποιον απλά επειδή λέει την άποψή του για ένα θέμα.
Και μιλάμε για τον Ραγκάτση όχι για κάποιο άγνωστο τρολ.
Αυτές οι τακτικές είναι επικίνδυνες και αναφέρομαι γενικά όχι μόνο για το συγκεκριμένο.
Πρεπει λιγο καποια στιγμη και εμεις να αποφασισουμε τι θελουμε.
Δεν ασχολειται η ΠΑΕ με το τι λεγεται και γραφεται,κραζουμε.
Ασχολειται,παλι κραζουμε.
Ε δεν γινεται και το ενα και το αλλο.
Τωρα το τελειωσαμε(μεταξυ τους προφανως)εμενα απειλη δεν μου φανηκε.
Η ΠΑΕ αρχικά ας βγάλει μια ανακοίνωση για όλες τις μπούρδες που γράφονται για τον Ντέλια.
These users thanked the author PablitoV2 for the post:
Dimg5
Dimitrisou
Δημοσιεύσεις: 2866
Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2022, 17:21

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Dimitrisou »

PablitoV2 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 23:40
Dimitrisou έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 20:07
PablitoV2 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 19:31

Δε νομίζω ότι το θέμα είναι ποιος του έστειλε το μήνυμα, αλλά γιατί να "απειλήσεις" κάποιον απλά επειδή λέει την άποψή του για ένα θέμα.
Και μιλάμε για τον Ραγκάτση όχι για κάποιο άγνωστο τρολ.
Αυτές οι τακτικές είναι επικίνδυνες και αναφέρομαι γενικά όχι μόνο για το συγκεκριμένο.
Πρεπει λιγο καποια στιγμη και εμεις να αποφασισουμε τι θελουμε.
Δεν ασχολειται η ΠΑΕ με το τι λεγεται και γραφεται,κραζουμε.
Ασχολειται,παλι κραζουμε.
Ε δεν γινεται και το ενα και το αλλο.
Τωρα το τελειωσαμε(μεταξυ τους προφανως)εμενα απειλη δεν μου φανηκε.
Η ΠΑΕ αρχικά ας βγάλει μια ανακοίνωση για όλες τις μπούρδες που γράφονται για τον Ντέλια.
Βρε μαζί σου..
Εννοείτε να το κάνουν..
Αλλο όμως το ότι δεν έκαναν αυτό άλλο το ότι είπα στον Ραγκατση και τον κάθε Ραγκατση να αφήσει τις παπαριές που διαδίδουν..
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26002
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από obanebane »

eorptol1 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 14:08
obanebane έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 09:56 Κάτι πουθεναδες ανεπάγγελτοι βγάζουν χρόνια λεφτά στην πλάτη του ΠΑΟΚ γιατί τους ακούτε και τους στηρίζετε.
Σας ξανά γράφω με κάθε επίγνωση αυτών που λέω.
Ο μοναδικός άνθρωπος που κάνει πραγματικό ρεπορτάζ και δουλεύει πραγματικά γύρω απο τα θέματα του ΠΑΟΚ είναι ο Πετρωτος.
Όλοι οι υπόλοιποι μηδενός εξαιρουμένου,λένε οτι χρειάζεται για να γεμίζει η τσέπη τους.
Όταν έβγαλε την είδηση για Κεντζιορα ο Πετρωτος κάποιοι εδώ κορόιδευαν.
Ψάξτε τι σας είχα γράψει τότε και πως κατέληξε η υπόθεση.
Ο ΓΝΩΣΤΟς ΒΑΖΕΛΟΟΠΑΔΟς ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΑΡΙΣΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΕΔΩ ΠΑΝΩ ΠΑΟΚ ΟΠΩς Ο ΣΤΕΛΛΑΡΑΣ....ΜΕ ΤΑ ΤΣΙΠΡΑΙΚΑ ΑΓΓΛΙΚΑ :lol: :lol: :lol: :lol: ΠΟΙΟΣ ΒΛΑΚΩΤΟΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΛΕΟΣ....
Στα @@ μου αν είναι βάζελος πτολ,πραγματικό ρεπορτάζ ΠΑΟΚ μόνο αυτός κάνει,τον κωλο σου να βαράς κάτω.
Εγω δεν θέλω οπαδούς ΠΑΟΚ να με ενημερώνουν για την ομάδα μου.
Οπαδούς έχω εδω μέσα που οτι μαθαίνουν το λένε.
Εκεί που δίνω κλικ θέλω να διαβάζω πραγματική έρευνα και ενασχόληση με τα της ομάδας μου.
These users thanked the author obanebane for the post:
astral
tzim01
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: Σάβ 06 Ιουν 2026, 15:43

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από tzim01 »

συμφωνω εν μερη με μπανε ,αδιαφορω πραγματικα για τους δημοσιογραφους που περιμενουν το ραπορτο απο την παε με ανταλλαγμα την μηδενικη κριτικη,γουσταρω το πρωτογενες ρεπορταζ και αυτον που το βγαζει ειτε ειναι πολιτικο ειτε κοινωνικο ειτε αθλητικο

δεν ειναι τυχαιο οτι δημοσιογραφοι με πραγματικο ρεπορταζ πασης φυσης στην χωρα που ζουμε την βγαζουν περα με τα βασικα και παιρνωντας κατω απο τα ρανταρ και οι αγαπημενοι(κυριως πολιτικων) ζουν ζωη χαρισαμενη με δουλειες μεχρι τα βαθεια τους γεραματα αλλα με ελαχιστο κοινωνικο αποτυπωμα
These users thanked the author tzim01 for the post (total 3):
paokspren, obanebane, xyz_o_peponas
Άβαταρ μέλους
Taseos
Δημοσιεύσεις: 6979
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 14:25

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Taseos »

obanebane έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 00:33
eorptol1 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 14:08
obanebane έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 09:56 Κάτι πουθεναδες ανεπάγγελτοι βγάζουν χρόνια λεφτά στην πλάτη του ΠΑΟΚ γιατί τους ακούτε και τους στηρίζετε.
Σας ξανά γράφω με κάθε επίγνωση αυτών που λέω.
Ο μοναδικός άνθρωπος που κάνει πραγματικό ρεπορτάζ και δουλεύει πραγματικά γύρω απο τα θέματα του ΠΑΟΚ είναι ο Πετρωτος.
Όλοι οι υπόλοιποι μηδενός εξαιρουμένου,λένε οτι χρειάζεται για να γεμίζει η τσέπη τους.
Όταν έβγαλε την είδηση για Κεντζιορα ο Πετρωτος κάποιοι εδώ κορόιδευαν.
Ψάξτε τι σας είχα γράψει τότε και πως κατέληξε η υπόθεση.
Ο ΓΝΩΣΤΟς ΒΑΖΕΛΟΟΠΑΔΟς ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΑΡΙΣΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΕΔΩ ΠΑΝΩ ΠΑΟΚ ΟΠΩς Ο ΣΤΕΛΛΑΡΑΣ....ΜΕ ΤΑ ΤΣΙΠΡΑΙΚΑ ΑΓΓΛΙΚΑ :lol: :lol: :lol: :lol: ΠΟΙΟΣ ΒΛΑΚΩΤΟΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΛΕΟΣ....
Στα @@ μου αν είναι βάζελος πτολ,πραγματικό ρεπορτάζ ΠΑΟΚ μόνο αυτός κάνει,τον κωλο σου να βαράς κάτω.
Εγω δεν θέλω οπαδούς ΠΑΟΚ να με ενημερώνουν για την ομάδα μου.
Οπαδούς έχω εδω μέσα που οτι μαθαίνουν το λένε.
Εκεί που δίνω κλικ θέλω να διαβάζω πραγματική έρευνα και ενασχόληση με τα της ομάδας μου.
Αφήνοντας το γεγονός ότι άμα μπορούσε να έχει είδηση από την ΠΑΕ, θα έκανε ότι κάνουν κ οι άλλοι , όπως πχ γίνεται με την ΚΑΕ. Πες μου λίγο τι έκανε ρεπορτάζ;
Ο μόνος αρδ που θα μππρουσε να γλείφει κ να ανακοινώνει απλά νέα κ δεν το κάνει , είναι ο Κλείτος. Άλλον δημοσιογράφο ρεπόρτερ ο ΠΑΟΚ δεν εχει
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18802
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από aivas19 »

obanebane έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 00:33
eorptol1 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 14:08
obanebane έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 09:56 Κάτι πουθεναδες ανεπάγγελτοι βγάζουν χρόνια λεφτά στην πλάτη του ΠΑΟΚ γιατί τους ακούτε και τους στηρίζετε.
Σας ξανά γράφω με κάθε επίγνωση αυτών που λέω.
Ο μοναδικός άνθρωπος που κάνει πραγματικό ρεπορτάζ και δουλεύει πραγματικά γύρω απο τα θέματα του ΠΑΟΚ είναι ο Πετρωτος.
Όλοι οι υπόλοιποι μηδενός εξαιρουμένου,λένε οτι χρειάζεται για να γεμίζει η τσέπη τους.
Όταν έβγαλε την είδηση για Κεντζιορα ο Πετρωτος κάποιοι εδώ κορόιδευαν.
Ψάξτε τι σας είχα γράψει τότε και πως κατέληξε η υπόθεση.
Ο ΓΝΩΣΤΟς ΒΑΖΕΛΟΟΠΑΔΟς ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΑΡΙΣΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΕΔΩ ΠΑΝΩ ΠΑΟΚ ΟΠΩς Ο ΣΤΕΛΛΑΡΑΣ....ΜΕ ΤΑ ΤΣΙΠΡΑΙΚΑ ΑΓΓΛΙΚΑ :lol: :lol: :lol: :lol: ΠΟΙΟΣ ΒΛΑΚΩΤΟΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΛΕΟΣ....
Στα @@ μου αν είναι βάζελος πτολ,πραγματικό ρεπορτάζ ΠΑΟΚ μόνο αυτός κάνει,τον κωλο σου να βαράς κάτω.
Εγω δεν θέλω οπαδούς ΠΑΟΚ να με ενημερώνουν για την ομάδα μου.
Οπαδούς έχω εδω μέσα που οτι μαθαίνουν το λένε.
Εκεί που δίνω κλικ θέλω να διαβάζω πραγματική έρευνα και ενασχόληση με τα της ομάδας μου.
Σιγά τον Πετρωτό. 99.999999% φορές πέφτει έξω. Ποια έρευνα σιγά, δε χρειάζεται να μας κάνεις και κύρηγμα για «δημοσιογραφο» του μετρόπολις. Είδαμε πέρσι ο «μη οπαδός» τι έκανε με τον όμιλο στον οποίο ανήκει
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26002
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από obanebane »

Σιγά ρε μαλακα που σου κάνω κυρηγμα,τη γνώμη μου λέω.
Αμα θες την λαμβάνεις υπόψιν σου ,αν δεν θες προσπερνάς.
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Maklaz »

Καλημέρα!

Μήπως ο Μπάνε εννοεί ότι ο πετρωτόστ είναι ο μόνος που κάνει ρεπορτάζ βγάζοντας, άλλους δημοσιογράφους ξένων χωρών, ξαδέρφια, παππούδες, κάποιους μικρούς μάνατζερ κτλ ;

Γιατί αυτό όντως το κάνει κάποιες φορές και λένε την γνώμη τους, οι υπόλοιποι αρδ, πάντα πετάνε την ατάκα "σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες".

Κατά ένα τεράστιο ποσοστό όλοι τους πέφτουν έξω, αλλά ο τρόπος παρουσίασης για εμάς τους έξω είναι όντως διαφορετικός ασχέτως αποτελέσματος.
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26002
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από obanebane »

Δεν είναι μόνο αυτό,μεταγραφές,αποχωρήσεις, ασχολείται το ψαχνει, μιλάει όπως γράφεις με ανθρώπους απο έξω.
Μάνατζερ, συγγενείς, δημοσιογράφους.
Δουλεύει ο άνθρωπος δεν είναι κοπρόσκυλο που μαλακιζεται όπου υπάρχει κάμερα.
Δεν μου αρέσουν τα μούτρα του Πετρωτου είναι αχώνευτος και το μεσο που δουλεύει ειναι της πούτσας,δε μπορώ όμως να μην του αναγνωρίσω οτι δουλεύει πραγματικά.
Τι να κάνουμε.
Αρκετά ασχολήθηκα,κουράζω κιόλας.
ΑΜΠΑΛΑΕΑ
Δημοσιεύσεις: 2431
Εγγραφή: Τρί 18 Ιουν 2019, 17:19

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από ΑΜΠΑΛΑΕΑ »

Maklaz έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 18:48 Ώπα!

Μόλις είπε ο Ραγκατσης ότι ο Παπαμιμίκος δεν ήταν αυτός που τον "ενόχλησε" αλλά ο Κουβεντίδης. Και πως μίλησαν στο τηλέφωνο και έληξε η παρεξήγηση.

Τι μάγια με έχετε κάνει ρε και τους ακούω;

Τώρα πως γίνεται να λέει την μια "ο από κάτω" και σήμερα να λέει για τον "από πάνω" , το αφήνω δικό σας.
Ρε συ, αυτοι δεν ακουγονται ουτε με λοβοτομη!
These users thanked the author ΑΜΠΑΛΑΕΑ for the post (total 2):
Maklaz, leomatos88
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Maklaz »

ΑΜΠΑΛΑΕΑ έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 08:42
Maklaz έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 18:48 Ώπα!

Μόλις είπε ο Ραγκατσης ότι ο Παπαμιμίκος δεν ήταν αυτός που τον "ενόχλησε" αλλά ο Κουβεντίδης. Και πως μίλησαν στο τηλέφωνο και έληξε η παρεξήγηση.

Τι μάγια με έχετε κάνει ρε και τους ακούω;

Τώρα πως γίνεται να λέει την μια "ο από κάτω" και σήμερα να λέει για τον "από πάνω" , το αφήνω δικό σας.
Ρε συ, αυτοι δεν ακουγονται ουτε με λοβοτομη!
Έπρεπε φίλε γιατί ήμουν σίγουρος ότι θα μιλούσε για αυτό το θέμα. Αλλά μόλις έκανε την αναφορά του και τελείωσε, το έκλεισα.

Α ρε Παρασίδη!!!
These users thanked the author Maklaz for the post:
leomatos88
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6310
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από jibbie »

kataramenos5 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 21:47

Μετα το 1:03" ο ραζβαν εξηγοντας τι παιχτηκε τον τελ. καιρο, λεει οτι καποιος απ τον ΠΑΟΚ ηταν μπλεγμενος και πιεζε για να κλεισει ο Ραζβαν στην αλλη ομαδα.
Για τον Ιβαν ο Ραζβαν σταζει μελι σ ολο(σχεδον ,εκτος απ τα ..καψωνια :lol: ) το βιντεο
και λεει οτι θα μπορουσε να τον δωσει προηγουμενη φορα και να παρει και τη ρητρα αλλα δε το κανε.
Η Μαρια τον ρωτησε τι θελει να κανει ο ιδιος και σεβαστηκε την αποφαση του, αρα δεν ηταν αυτη.Τοτε ποιος ? Τι διαολο γινεται εκει μεσα?
Ο Βανιας τ ανεχεται ολα αυτα ή δεν ασχολειται τοσο οσο νομιζουμε?
μη με τσιγκλας ρε :D
Απάντηση

Επιστροφή στο “Διοικητικά”