Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV
- paokkerkir
- Δημοσιεύσεις: 942
- Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 16:34
- Τοποθεσία: Κέρκυρα
Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV
Μακάρι να ανανεώσει ο Τάι.
Επίσης, μην εκπλαγείτε αν εν τέλει μείνει άλλο 1 χρόνο ο Λόβρεν.
Επίσης, μην εκπλαγείτε αν εν τέλει μείνει άλλο 1 χρόνο ο Λόβρεν.
- These users thanked the author paokkerkir for the post:
- ΚΩΣΤΑΣ2019
Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV
Πληροφορία ή διαίσθηση;paokkerkir έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:42 Μακάρι να ανανεώσει ο Τάι.
Επίσης, μην εκπλαγείτε αν εν τέλει μείνει άλλο 1 χρόνο ο Λόβρεν.
- paokkerkir
- Δημοσιεύσεις: 942
- Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 16:34
- Τοποθεσία: Κέρκυρα
Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV
Διαίσθηση διότι μαθαίνω ότι γενικώς έχει αφήσει εξαιρετικές εντυπώσεις σε όλους σαν χαρακτήρας και στα αποδυτήρια.
Δε με χαλάει να υπάρχει στο ρόστερ με ένα συμβόλαιο μικρό.
Δε με χαλάει να υπάρχει στο ρόστερ με ένα συμβόλαιο μικρό.
- These users thanked the author paokkerkir for the post:
- ΚΩΣΤΑΣ2019
Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV
Ο Γιανναρος πάλι ατομικό;
Έκανε πάλι καθαρισμο;
Τί να πω. Αν όπως λένε ανέβει το τέμπο και η πίεση, ελπιζω να μη κοστίσει σε έξτρα επιβάρυνση στο γόνατο.
Εύχομαι τώρα που έκανε την πιο μεστη και υψηλού επιπέδου χρονιά να μην τον προδώσει το σώμα του και να του επιτρέψει να συνεχίσει τις υψηλές πτήσεις.
Έκανε πάλι καθαρισμο;
Τί να πω. Αν όπως λένε ανέβει το τέμπο και η πίεση, ελπιζω να μη κοστίσει σε έξτρα επιβάρυνση στο γόνατο.
Εύχομαι τώρα που έκανε την πιο μεστη και υψηλού επιπέδου χρονιά να μην τον προδώσει το σώμα του και να του επιτρέψει να συνεχίσει τις υψηλές πτήσεις.
- These users thanked the author marsantos for the post (total 3):
- Kabamaru11, ΚΩΣΤΑΣ2019, margas
-
Panostas1995
- Δημοσιεύσεις: 1176
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52
Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV
Άσχετο με το θέμα τραυματισμού που έχει αλλά χθες σκεφτόμουν πως ο Μιχαηλίδης έχει τις περισσότερες πιθανότητες να αρχίσει και να τελειώσει τη καριέρα του στον ΠΑΟΚ πράγμα πολύ πολύ σπάνιο στο σημερινό ποδόσφαιρο...marsantos έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 21:32 Ο Γιανναρος πάλι ατομικό;
Έκανε πάλι καθαρισμο;
Τί να πω. Αν όπως λένε ανέβει το τέμπο και η πίεση, ελπιζω να μη κοστίσει σε έξτρα επιβάρυνση στο γόνατο.
Εύχομαι τώρα που έκανε την πιο μεστη και υψηλού επιπέδου χρονιά να μην τον προδώσει το σώμα του και να του επιτρέψει να συνεχίσει τις υψηλές πτήσεις.
Μακάρι γερός να είναι να φτάσει 35+ στη ΠΑΟΚΆΡΑ αρχηγός
- These users thanked the author Panostas1995 for the post (total 5):
- ΚΩΣΤΑΣ2019, st4this, WeWillRockYou, marsantos, margas
- Kabamaru11
- Δημοσιεύσεις: 6527
- Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες
Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV
Τελος και επισημα ο Λοβρεν,αντε να παιρνουν και καποιοι αλλοι σειρα.....
- These users thanked the author Kabamaru11 for the post:
- Maklaz
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33930
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV
19 συμμετοχές φέτος στην SL2Gazzetta: H Κηφισιά απέκτησε τον 19χρονο Κωνσταντίνο Πολυκράτη από τον ΠΑΟΚ Β'
Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV
Σε έναν τελικό με τον γαυρο τον είχα δει και με είχε αρέσει πολύ. Κρίμα να φεύγουν έτσι τα παικτακια μας χωρίς μια ευκαιρία στην πρωτη ομάδαjohn4serres έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:4019 συμμετοχές φέτος στην SL2Gazzetta: H Κηφισιά απέκτησε τον 19χρονο Κωνσταντίνο Πολυκράτη από τον ΠΑΟΚ Β'
Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV
Στις προπονήσεις δεν υπάρχουν Γερεμεγεφ και Γκουγκεσασβιλι.
Αυτός ο ψηλός στοπερ απο την Λευκορωσία φαίνεται παίχτης τοπικού, τον περνάνε σαν σταματημένο και τα παγουρίνα.
Ο μικρός ο Σαρρης στο κέντρο,αρχοντικό στυλ,θα έχει ρόλο φέτος.
Αυτός ο ψηλός στοπερ απο την Λευκορωσία φαίνεται παίχτης τοπικού, τον περνάνε σαν σταματημένο και τα παγουρίνα.
Ο μικρός ο Σαρρης στο κέντρο,αρχοντικό στυλ,θα έχει ρόλο φέτος.
Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV
Ο Γκουγκεσασβιλι εχει αδεια, λογω συμμετοχης του στην εθνικη ομαδα, οπως και οι Ζιφκοβιτς, Ζαφειρης.
-
Panostas1995
- Δημοσιεύσεις: 1176
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52
Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV
Σκεφτόμουν λίγο το πρωί πως θα ήταν το ρόστερ σε περίπτωση που θέλει να παίξει 3-5-2 ο coach ....
Στόπερ: εγώ θα έκανα τον μπαμπα αριστερό στοπερ...μετα έχουμε Μιχαηλίδης , Ελουστοντο?, χατζηδιακος?, Μπαταουλας και θα χρειαστεί ακόμη ένα στόπερ για κεντρικό στη τριάδα
Αριστερό μπακ χαφ : Γιαννούλης? , Τέιλορ ή Γκόμεζ ή Ντουγκα
Δεξί Μπακ χαφ : Ζιφκοβιτς, Κεννι
Αμυντικό χαφ : Ζαφείρης , Μειτε? , σανταμαρια? , Καμαρά? Ή μπιάνκο? , Σαρρής
Δεκαριά Ντελιας, Πέλκας , Σορετιρε?
Φορ λογικά θα πάει με ένα κλασικό φορ και ένα περιφερειακό οπότε παμε με
Φορ : Μύθου, Γερεμεγιεφ
Περιφερειακό φορ : μεταγραφή, Χατσιδης
Παραχωρώ: ντεσποτοφ, Τσαλοφ, γκουγκεσασβιλι, Σάντσες...
Με ερωτηματικό οι πιθανές μεταγραφές και οι παίκτες που δε ξέρουμε αν θα μείνουν....
Μετά από σκέψη πιστεύω πως δε θα επιλέξει να παίξει με τρία στόπερ
Στόπερ: εγώ θα έκανα τον μπαμπα αριστερό στοπερ...μετα έχουμε Μιχαηλίδης , Ελουστοντο?, χατζηδιακος?, Μπαταουλας και θα χρειαστεί ακόμη ένα στόπερ για κεντρικό στη τριάδα
Αριστερό μπακ χαφ : Γιαννούλης? , Τέιλορ ή Γκόμεζ ή Ντουγκα
Δεξί Μπακ χαφ : Ζιφκοβιτς, Κεννι
Αμυντικό χαφ : Ζαφείρης , Μειτε? , σανταμαρια? , Καμαρά? Ή μπιάνκο? , Σαρρής
Δεκαριά Ντελιας, Πέλκας , Σορετιρε?
Φορ λογικά θα πάει με ένα κλασικό φορ και ένα περιφερειακό οπότε παμε με
Φορ : Μύθου, Γερεμεγιεφ
Περιφερειακό φορ : μεταγραφή, Χατσιδης
Παραχωρώ: ντεσποτοφ, Τσαλοφ, γκουγκεσασβιλι, Σάντσες...
Με ερωτηματικό οι πιθανές μεταγραφές και οι παίκτες που δε ξέρουμε αν θα μείνουν....
Μετά από σκέψη πιστεύω πως δε θα επιλέξει να παίξει με τρία στόπερ
-
Panostas1995
- Δημοσιεύσεις: 1176
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52
Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV
Μάλλον θέλουν να στηριχθούν στο πρότζεκτ Ντουγκα οπότε ο Πολυκράτης καλό είναι να παραχωρηθεί και αν δείξει εξέλιξη θα έχει ο ΠΑΟΚ τον πρώτο λόγοjohn4serres έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:4019 συμμετοχές φέτος στην SL2Gazzetta: H Κηφισιά απέκτησε τον 19χρονο Κωνσταντίνο Πολυκράτη από τον ΠΑΟΚ Β'