Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
paokkerkir
Δημοσιεύσεις: 942
Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 16:34
Τοποθεσία: Κέρκυρα

Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV

Δημοσίευση από paokkerkir »

Μακάρι να ανανεώσει ο Τάι.

Επίσης, μην εκπλαγείτε αν εν τέλει μείνει άλλο 1 χρόνο ο Λόβρεν.
These users thanked the author paokkerkir for the post:
ΚΩΣΤΑΣ2019
Άβαταρ μέλους
margas
Δημοσιεύσεις: 890
Εγγραφή: Κυρ 20 Ιούλ 2025, 15:57
Τοποθεσία: Βεροια

Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV

Δημοσίευση από margas »

paokkerkir έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:42 Μακάρι να ανανεώσει ο Τάι.

Επίσης, μην εκπλαγείτε αν εν τέλει μείνει άλλο 1 χρόνο ο Λόβρεν.
Πληροφορία ή διαίσθηση;
Άβαταρ μέλους
paokkerkir
Δημοσιεύσεις: 942
Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 16:34
Τοποθεσία: Κέρκυρα

Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV

Δημοσίευση από paokkerkir »

Διαίσθηση διότι μαθαίνω ότι γενικώς έχει αφήσει εξαιρετικές εντυπώσεις σε όλους σαν χαρακτήρας και στα αποδυτήρια.

Δε με χαλάει να υπάρχει στο ρόστερ με ένα συμβόλαιο μικρό.
These users thanked the author paokkerkir for the post:
ΚΩΣΤΑΣ2019
marsantos
Δημοσιεύσεις: 5811
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2020, 16:22

Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV

Δημοσίευση από marsantos »

Ο Γιανναρος πάλι ατομικό;
Έκανε πάλι καθαρισμο;

Τί να πω. Αν όπως λένε ανέβει το τέμπο και η πίεση, ελπιζω να μη κοστίσει σε έξτρα επιβάρυνση στο γόνατο.
Εύχομαι τώρα που έκανε την πιο μεστη και υψηλού επιπέδου χρονιά να μην τον προδώσει το σώμα του και να του επιτρέψει να συνεχίσει τις υψηλές πτήσεις.
These users thanked the author marsantos for the post (total 3):
Kabamaru11, ΚΩΣΤΑΣ2019, margas
Panostas1995
Δημοσιεύσεις: 1176
Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52

Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV

Δημοσίευση από Panostas1995 »

marsantos έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 21:32 Ο Γιανναρος πάλι ατομικό;
Έκανε πάλι καθαρισμο;

Τί να πω. Αν όπως λένε ανέβει το τέμπο και η πίεση, ελπιζω να μη κοστίσει σε έξτρα επιβάρυνση στο γόνατο.
Εύχομαι τώρα που έκανε την πιο μεστη και υψηλού επιπέδου χρονιά να μην τον προδώσει το σώμα του και να του επιτρέψει να συνεχίσει τις υψηλές πτήσεις.
Άσχετο με το θέμα τραυματισμού που έχει αλλά χθες σκεφτόμουν πως ο Μιχαηλίδης έχει τις περισσότερες πιθανότητες να αρχίσει και να τελειώσει τη καριέρα του στον ΠΑΟΚ πράγμα πολύ πολύ σπάνιο στο σημερινό ποδόσφαιρο...
Μακάρι γερός να είναι να φτάσει 35+ στη ΠΑΟΚΆΡΑ αρχηγός
These users thanked the author Panostas1995 for the post (total 5):
ΚΩΣΤΑΣ2019, st4this, WeWillRockYou, marsantos, margas
Άβαταρ μέλους
Kabamaru11
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες

Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV

Δημοσίευση από Kabamaru11 »

Τελος και επισημα ο Λοβρεν,αντε να παιρνουν και καποιοι αλλοι σειρα.....
These users thanked the author Kabamaru11 for the post:
Maklaz
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33930
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV

Δημοσίευση από john4serres »

Gazzetta: H Κηφισιά απέκτησε τον 19χρονο Κωνσταντίνο Πολυκράτη από τον ΠΑΟΚ Β'
19 συμμετοχές φέτος στην SL2
Άβαταρ μέλους
margas
Δημοσιεύσεις: 890
Εγγραφή: Κυρ 20 Ιούλ 2025, 15:57
Τοποθεσία: Βεροια

Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV

Δημοσίευση από margas »

john4serres έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:40
Gazzetta: H Κηφισιά απέκτησε τον 19χρονο Κωνσταντίνο Πολυκράτη από τον ΠΑΟΚ Β'
19 συμμετοχές φέτος στην SL2
Σε έναν τελικό με τον γαυρο τον είχα δει και με είχε αρέσει πολύ. Κρίμα να φεύγουν έτσι τα παικτακια μας χωρίς μια ευκαιρία στην πρωτη ομάδα
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25994
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV

Δημοσίευση από obanebane »

Στις προπονήσεις δεν υπάρχουν Γερεμεγεφ και Γκουγκεσασβιλι.
Αυτός ο ψηλός στοπερ απο την Λευκορωσία φαίνεται παίχτης τοπικού, τον περνάνε σαν σταματημένο και τα παγουρίνα.
Ο μικρός ο Σαρρης στο κέντρο,αρχοντικό στυλ,θα έχει ρόλο φέτος.
These users thanked the author obanebane for the post (total 2):
geobila, Napoli4
Cylon-4
Δημοσιεύσεις: 12152
Εγγραφή: Κυρ 21 Νοέμ 2021, 14:11

Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV

Δημοσίευση από Cylon-4 »

Ο Γκουγκεσασβιλι εχει αδεια, λογω συμμετοχης του στην εθνικη ομαδα, οπως και οι Ζιφκοβιτς, Ζαφειρης.
Panostas1995
Δημοσιεύσεις: 1176
Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52

Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV

Δημοσίευση από Panostas1995 »

Σκεφτόμουν λίγο το πρωί πως θα ήταν το ρόστερ σε περίπτωση που θέλει να παίξει 3-5-2 ο coach ....

Στόπερ: εγώ θα έκανα τον μπαμπα αριστερό στοπερ...μετα έχουμε Μιχαηλίδης , Ελουστοντο?, χατζηδιακος?, Μπαταουλας και θα χρειαστεί ακόμη ένα στόπερ για κεντρικό στη τριάδα

Αριστερό μπακ χαφ : Γιαννούλης? , Τέιλορ ή Γκόμεζ ή Ντουγκα

Δεξί Μπακ χαφ : Ζιφκοβιτς, Κεννι

Αμυντικό χαφ : Ζαφείρης , Μειτε? , σανταμαρια? , Καμαρά? Ή μπιάνκο? , Σαρρής

Δεκαριά Ντελιας, Πέλκας , Σορετιρε?

Φορ λογικά θα πάει με ένα κλασικό φορ και ένα περιφερειακό οπότε παμε με

Φορ : Μύθου, Γερεμεγιεφ

Περιφερειακό φορ : μεταγραφή, Χατσιδης

Παραχωρώ: ντεσποτοφ, Τσαλοφ, γκουγκεσασβιλι, Σάντσες...

Με ερωτηματικό οι πιθανές μεταγραφές και οι παίκτες που δε ξέρουμε αν θα μείνουν....

Μετά από σκέψη πιστεύω πως δε θα επιλέξει να παίξει με τρία στόπερ
Panostas1995
Δημοσιεύσεις: 1176
Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52

Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV

Δημοσίευση από Panostas1995 »

john4serres έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:40
Gazzetta: H Κηφισιά απέκτησε τον 19χρονο Κωνσταντίνο Πολυκράτη από τον ΠΑΟΚ Β'
19 συμμετοχές φέτος στην SL2
Μάλλον θέλουν να στηριχθούν στο πρότζεκτ Ντουγκα οπότε ο Πολυκράτης καλό είναι να παραχωρηθεί και αν δείξει εξέλιξη θα έχει ο ΠΑΟΚ τον πρώτο λόγο
Απάντηση

Επιστροφή στο “Roster”