Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
paokkerkir
Δημοσιεύσεις: 928
Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 16:34
Τοποθεσία: Κέρκυρα

Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV

Δημοσίευση από paokkerkir »

Μακάρι να ανανεώσει ο Τάι.

Επίσης, μην εκπλαγείτε αν εν τέλει μείνει άλλο 1 χρόνο ο Λόβρεν.
Άβαταρ μέλους
margas
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Κυρ 20 Ιούλ 2025, 15:57
Τοποθεσία: Βεροια

Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV

Δημοσίευση από margas »

paokkerkir έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:42 Μακάρι να ανανεώσει ο Τάι.

Επίσης, μην εκπλαγείτε αν εν τέλει μείνει άλλο 1 χρόνο ο Λόβρεν.
Πληροφορία ή διαίσθηση;
Άβαταρ μέλους
paokkerkir
Δημοσιεύσεις: 928
Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 16:34
Τοποθεσία: Κέρκυρα

Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV

Δημοσίευση από paokkerkir »

Διαίσθηση διότι μαθαίνω ότι γενικώς έχει αφήσει εξαιρετικές εντυπώσεις σε όλους σαν χαρακτήρας και στα αποδυτήρια.

Δε με χαλάει να υπάρχει στο ρόστερ με ένα συμβόλαιο μικρό.
marsantos
Δημοσιεύσεις: 5802
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2020, 16:22

Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV

Δημοσίευση από marsantos »

Ο Γιανναρος πάλι ατομικό;
Έκανε πάλι καθαρισμο;

Τί να πω. Αν όπως λένε ανέβει το τέμπο και η πίεση, ελπιζω να μη κοστίσει σε έξτρα επιβάρυνση στο γόνατο.
Εύχομαι τώρα που έκανε την πιο μεστη και υψηλού επιπέδου χρονιά να μην τον προδώσει το σώμα του και να του επιτρέψει να συνεχίσει τις υψηλές πτήσεις.
These users thanked the author marsantos for the post:
Kabamaru11
Απάντηση

Επιστροφή στο “Roster”