Μακάρι να ανανεώσει ο Τάι.
Επίσης, μην εκπλαγείτε αν εν τέλει μείνει άλλο 1 χρόνο ο Λόβρεν.
Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV
- paokkerkir
- Δημοσιεύσεις: 931
- Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 16:34
- Τοποθεσία: Κέρκυρα
Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV
- These users thanked the author paokkerkir for the post:
- ΚΩΣΤΑΣ2019
Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV
Πληροφορία ή διαίσθηση;paokkerkir έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:42 Μακάρι να ανανεώσει ο Τάι.
Επίσης, μην εκπλαγείτε αν εν τέλει μείνει άλλο 1 χρόνο ο Λόβρεν.
- paokkerkir
- Δημοσιεύσεις: 931
- Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 16:34
- Τοποθεσία: Κέρκυρα
Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV
Διαίσθηση διότι μαθαίνω ότι γενικώς έχει αφήσει εξαιρετικές εντυπώσεις σε όλους σαν χαρακτήρας και στα αποδυτήρια.
Δε με χαλάει να υπάρχει στο ρόστερ με ένα συμβόλαιο μικρό.
Δε με χαλάει να υπάρχει στο ρόστερ με ένα συμβόλαιο μικρό.
- These users thanked the author paokkerkir for the post:
- ΚΩΣΤΑΣ2019
Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV
Ο Γιανναρος πάλι ατομικό;
Έκανε πάλι καθαρισμο;
Τί να πω. Αν όπως λένε ανέβει το τέμπο και η πίεση, ελπιζω να μη κοστίσει σε έξτρα επιβάρυνση στο γόνατο.
Εύχομαι τώρα που έκανε την πιο μεστη και υψηλού επιπέδου χρονιά να μην τον προδώσει το σώμα του και να του επιτρέψει να συνεχίσει τις υψηλές πτήσεις.
Έκανε πάλι καθαρισμο;
Τί να πω. Αν όπως λένε ανέβει το τέμπο και η πίεση, ελπιζω να μη κοστίσει σε έξτρα επιβάρυνση στο γόνατο.
Εύχομαι τώρα που έκανε την πιο μεστη και υψηλού επιπέδου χρονιά να μην τον προδώσει το σώμα του και να του επιτρέψει να συνεχίσει τις υψηλές πτήσεις.
- These users thanked the author marsantos for the post (total 2):
- Kabamaru11, ΚΩΣΤΑΣ2019
-
Panostas1995
- Δημοσιεύσεις: 1158
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52
Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV
Άσχετο με το θέμα τραυματισμού που έχει αλλά χθες σκεφτόμουν πως ο Μιχαηλίδης έχει τις περισσότερες πιθανότητες να αρχίσει και να τελειώσει τη καριέρα του στον ΠΑΟΚ πράγμα πολύ πολύ σπάνιο στο σημερινό ποδόσφαιρο...marsantos έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 21:32 Ο Γιανναρος πάλι ατομικό;
Έκανε πάλι καθαρισμο;
Τί να πω. Αν όπως λένε ανέβει το τέμπο και η πίεση, ελπιζω να μη κοστίσει σε έξτρα επιβάρυνση στο γόνατο.
Εύχομαι τώρα που έκανε την πιο μεστη και υψηλού επιπέδου χρονιά να μην τον προδώσει το σώμα του και να του επιτρέψει να συνεχίσει τις υψηλές πτήσεις.
Μακάρι γερός να είναι να φτάσει 35+ στη ΠΑΟΚΆΡΑ αρχηγός
- These users thanked the author Panostas1995 for the post:
- ΚΩΣΤΑΣ2019