Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
embuji
Δημοσιεύσεις: 4309
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από embuji »

delos15 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:09
Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:08
embuji έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:02 Ωραια τοτε για να τελειωνουμε, αυτο που ακουσα απο το ατομο που με ειχε πει και για τον Κονσεϊσαο οτι ηταν Θεσσαλονικη και μιλουσε για την θεση προπονητη απλα ζητουσε ενα μπατζετ ρεαλ μαδριτης.

Οτι ρωτησαμε για Dybala. Οταν μου το ειπε αρχισα να γελαω.

Μετα μου ειπε και λεπτομερειες και τσιμπησα. 2+1, 2,3+0,5 μπονους.

Και επειδη μπορει να παιξει και το φορ και ΟΛΕΣ τις θεσεις πισω απο το φορ, μου κολλησε καλα και τσιμπησα σα ψαρακι.


ΑΛΛΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ. Γιαυτο και εκανα ταγκ τον Μαυροζωνα μηπως και ειχε παρει κατι παρομοιο το αυτακι του και δε με ελεγε μαλακιες ο φιλος μου. Ας βγει τωρα να μας πει οτι δεν ισχυει πολυ απλα και να τελειωνουμε.
Δεν μου φαίνεται και τόσο τραβηγμένο, αν και άνετα βρίσκει Αραβία, το καλό είναι ότι ο τύπος με το ιστορικό του δεν θα χρειαστεί καν να ψάξει σπίτι γιατί θα έχει πάντα ένα ράντζο στο ΑΧΕΠΑ. :mrgreen:
Θελει να γυρισει πισω στην Γιουβε και τον θελει και αυτη. Παμε παρακατω.
Εμ, εξαρχης λεω οτι μου φαινεται πατριαρχειο ολοκληρο αλλα δε θα κατσω να φαω και κραξιμο απο πανω.
Ριαν_Καπαγιαννιδης
Δημοσιεύσεις: 3235
Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Ριαν_Καπαγιαννιδης »

embuji έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:11 Εμενα μου φαινεται παπατζα απο τις λιγες γιαυτο και το μονο που εκανα ηταν ταγκ τον μαυροζωνα. Τον θελει ο μποκα αρα να γυρισει στην χωρα του, τρελα λεφτα μπορει να βρει στην αραβια και ευκολα θα μπορουσε να παει σε αλλη ομαδα σε τοπ ευρωπαϊκο κλαμπ. Αλλα οκ αμα ειναι να τρωω αναθεμα απλα επειδη εκανα ταγκ ενα ατομο οριστε. Αυτο ειναι το πατριαρχειο που ακουσα και επειδη μου κολλησε καλα στο μυαλο ειπα να κανω ενα ταγκ το παιδι που εχει πεσει μεσα σχεδον σε ολα οσα εχει γραψει.


+Οτι τον γλυκοκοιταζε περσι ο βαζελος οποτε ισως και να μην ειναι εντελως κλειστο το σεναριο Ελλαδα γιαυτον. Μεχρι εκει ξερω. Πατριαρχειο μου φαινεται.
Σε τοπ ομάδα πλέον με τίποτα, αλλά μια Αλ-Κάτι, μια Μπόκα, άνετα.

Πάντως ελπίζω να μην κοιτάμε για μπαμ και μπουμ και να κινούμαστε πιο μετρημένα κι ορθολογικά.
These users thanked the author Ριαν_Καπαγιαννιδης for the post:
Mpoz
Gregk19262000
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: Πέμ 30 Απρ 2026, 00:13

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Gregk19262000 »

PoccoPicante έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 07:05 Chef Παοκτσακι, από πολυτελές θέρετρο του εξωτερικού μαγείρεψε πρόσφατα για τον Δανό φορ Jonas Wind της Βόλφσμπουργκ, ο οποίος ισχυρίστηκε ότι ξέρει την Θεσσαλονίκη διότι μίλησε πρόσφατα με ομάδα της πόλης
Ας μείνουμε στα ρεαλιστικά αυτόν εδώ τον ξέρουμε έχουμε άποψη το εστι;;
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21292
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από navigator11 »

Nassos έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:12
paokspren έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 11:24
nunies4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 10:09 Πάντως πέρυσι το προσπάθησε.
Καρατσεκαρισμενο
- Καλημέρα Αλεξάνταρ, θέλεις να λύσεις το συμβόλαιο σου και να έρθεις να παίξεις στον ΠΑΟΚ για 1.8εκ ευρώ?
- Όχι
- Παιδιά, χάλασε του Μίτροβιτς, κλείστε τον Γιερεμέγιεφ.

Το να διαδίδει φίδια ένα πλουσιόπαιδο για να το παίξει μούρη δεν σας πέρασε από το μυαλό φαντάζομαι, γιατί πρώτη φορά συμβαίνει.
Το πλουσιοπαιδο που διαδίδει φίδια για να το παίξει μούρη, ποιος είναι; γιατί αν μιλάμε για τον γιο του προέδρου, λίγο αργότερα πηρε παίχτη με 12 μύρια. Με δόσεις βέβαια, αλλα φαντάζομαι και ο μιτροβιτς δε θα τα ηθελε μπακουι.
Ναι. Φιδέμπορας ο ένας, βλάκας ο άλλος κοκ.

Και για να σοβαρευτούμε, ο ΠΑΟΚ στο νέο αυτό ξεκίνημα ουδόλως έχει ανάγκη από Ντιμπάλες, Μιτροβιτσαίους κλπ. 2 Αντρίγιες, έστω και λίγο πιο κάτω σε ποιότητα, γίνεται να φέρουμε;
These users thanked the author navigator11 for the post (total 4):
Unpsofable78, obanebane, riegel, giaxxo
Άβαταρ μέλους
Unpsofable78
Δημοσιεύσεις: 2217
Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Unpsofable78 »

Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:15
embuji έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:11 Εμενα μου φαινεται παπατζα απο τις λιγες γιαυτο και το μονο που εκανα ηταν ταγκ τον μαυροζωνα. Τον θελει ο μποκα αρα να γυρισει στην χωρα του, τρελα λεφτα μπορει να βρει στην αραβια και ευκολα θα μπορουσε να παει σε αλλη ομαδα σε τοπ ευρωπαϊκο κλαμπ. Αλλα οκ αμα ειναι να τρωω αναθεμα απλα επειδη εκανα ταγκ ενα ατομο οριστε. Αυτο ειναι το πατριαρχειο που ακουσα και επειδη μου κολλησε καλα στο μυαλο ειπα να κανω ενα ταγκ το παιδι που εχει πεσει μεσα σχεδον σε ολα οσα εχει γραψει.


+Οτι τον γλυκοκοιταζε περσι ο βαζελος οποτε ισως και να μην ειναι εντελως κλειστο το σεναριο Ελλαδα γιαυτον. Μεχρι εκει ξερω. Πατριαρχειο μου φαινεται.
Σε τοπ ομάδα πλέον με τίποτα, αλλά μια Αλ-Κάτι, μια Μπόκα, άνετα.

Πάντως ελπίζω να μην κοιτάμε για μπαμ και μπουμ και να κινούμαστε πιο μετρημένα κι ορθολογικά.
Ορθολογικά όπως τα αποφάγια της Σοσιεδαδ που γράφουν κάποιοι; :mrgreen:
These users thanked the author Unpsofable78 for the post:
Ally Samagoal
paokspren
Δημοσιεύσεις: 1363
Εγγραφή: Τετ 06 Ιούλ 2022, 19:32

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από paokspren »

Nassos έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:12
paokspren έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 11:24
nunies4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 10:09 Πάντως πέρυσι το προσπάθησε.
Καρατσεκαρισμενο
- Καλημέρα Αλεξάνταρ, θέλεις να λύσεις το συμβόλαιο σου και να έρθεις να παίξεις στον ΠΑΟΚ για 1.8εκ ευρώ?
- Όχι
- Παιδιά, χάλασε του Μίτροβιτς, κλείστε τον Γιερεμέγιεφ.

Το να διαδίδει φίδια ένα πλουσιόπαιδο για να το παίξει μούρη δεν σας πέρασε από το μυαλό φαντάζομαι, γιατί πρώτη φορά συμβαίνει.
Το πλουσιοπαιδο που διαδίδει φίδια για να το παίξει μούρη, ποιος είναι; γιατί αν μιλάμε για τον γιο του προέδρου, λίγο αργότερα πηρε παίχτη με 12 μύρια. Με δόσεις βέβαια, αλλα φαντάζομαι και ο μιτροβιτς δε θα τα ηθελε μπακουι.
Φίλε μου, ο Ζαφείρης ήθελε να έρθει στον ΠΑΟΚ, και είναι 23. Το να δώσεις τα ίδια λεφτά για 1-2 σεζόν ενός 30+ με αμφίβολη αγωνιστική κατάσταση είναι πολύ διαφορετικό είδος στοιχήματος ακόμα κι αν κοστίζει το ίδιο.
Άβαταρ μέλους
delos15
Δημοσιεύσεις: 520
Εγγραφή: Πέμ 14 Φεβ 2008, 21:28
Τοποθεσία: Στην αγκαλιά του αετού

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από delos15 »

Gregk19262000 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:16
PoccoPicante έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 07:05 Chef Παοκτσακι, από πολυτελές θέρετρο του εξωτερικού μαγείρεψε πρόσφατα για τον Δανό φορ Jonas Wind της Βόλφσμπουργκ, ο οποίος ισχυρίστηκε ότι ξέρει την Θεσσαλονίκη διότι μίλησε πρόσφατα με ομάδα της πόλης
Ας μείνουμε στα ρεαλιστικά αυτόν εδώ τον ξέρουμε έχουμε άποψη το εστι;;
οπα
Αυτο βγαζει νοημα
Άβαταρ μέλους
Unpsofable78
Δημοσιεύσεις: 2217
Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Unpsofable78 »

Εννοείται βγάζει νόημα. Αποφάγια της Βολφσμπουργκ :opaokara:
george188
Δημοσιεύσεις: 5666
Εγγραφή: Σάβ 23 Απρ 2016, 11:05

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από george188 »

paokspren έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:22
Nassos έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:12
paokspren έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 11:24

- Καλημέρα Αλεξάνταρ, θέλεις να λύσεις το συμβόλαιο σου και να έρθεις να παίξεις στον ΠΑΟΚ για 1.8εκ ευρώ?
- Όχι
- Παιδιά, χάλασε του Μίτροβιτς, κλείστε τον Γιερεμέγιεφ.

Το να διαδίδει φίδια ένα πλουσιόπαιδο για να το παίξει μούρη δεν σας πέρασε από το μυαλό φαντάζομαι, γιατί πρώτη φορά συμβαίνει.
Το πλουσιοπαιδο που διαδίδει φίδια για να το παίξει μούρη, ποιος είναι; γιατί αν μιλάμε για τον γιο του προέδρου, λίγο αργότερα πηρε παίχτη με 12 μύρια. Με δόσεις βέβαια, αλλα φαντάζομαι και ο μιτροβιτς δε θα τα ηθελε μπακουι.
Φίλε μου, ο Ζαφείρης ήθελε να έρθει στον ΠΑΟΚ, και είναι 23. Το να δώσεις τα ίδια λεφτά για 1-2 σεζόν ενός 30+ με αμφίβολη αγωνιστική κατάσταση είναι πολύ διαφορετικό είδος στοιχήματος ακόμα κι αν κοστίζει το ίδιο.


Έχει μισό λογο να διαδίδει ψέματα κ να μη γίνει ώστε να γίνει συμπαθής σε ποιον ακριβώς? Μονά ζυγά αυτό το πλουσιόπαιδο πού λες (που είναι κ ιδιοκτήτης όχι κάνας τυχαίος) μόνο στα αρνητικά τον θυμόμαστε? Τρομερό
These users thanked the author george188 for the post (total 3):
Unpsofable78, Ally Samagoal, Anwnimos
Άβαταρ μέλους
margas
Δημοσιεύσεις: 889
Εγγραφή: Κυρ 20 Ιούλ 2025, 15:57
Τοποθεσία: Βεροια

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από margas »

Αν έρθει ο παολο, το αεροδρόμιο ΘΑ ΓΚΡΕΜΙΣΤΕΙ. Δε θα έρθει όμως, άρα για πείτε γνώμες για τον γουιντ.
These users thanked the author margas for the post:
embuji
xpek20
Δημοσιεύσεις: 447
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2025, 00:43

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από xpek20 »

Ντιμπάλα έχει 115 μέρες μ.ο χαμένες από τραυματισμούς τα τελευταία 6 χρόνια.
embuji
Δημοσιεύσεις: 4309
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από embuji »

margas έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:27 Αν έρθει ο παολο, το αεροδρόμιο ΘΑ ΓΚΡΕΜΙΣΤΕΙ. Δε θα έρθει όμως, άρα για πείτε γνώμες για τον γουιντ.
Κανονι στα καλα του.

https://www.transfermarkt.com/jonas-win ... ler/391004

αλλα τραυματισμοι ειναι σαν αποδειξη απο ταβερνα.
These users thanked the author embuji for the post:
rockcity4
Άβαταρ μέλους
rockcity4
Δημοσιεύσεις: 292
Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2026, 21:17
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από rockcity4 »

Δεν τον έχω ψάξει πολύ τελευταία τον Γιόνας τον Γουιντ, αλλά στην Κοπεγχάγη ήταν πολύ καλό "βαρβάτο" φορ (αν δεν κάνω λάθος τον πετύχαμε στο 1-2 στο Πάρκεν το 21-22) το οποίο μπορείς να εμπιστευτείς να στα παστελώσει. Δεν είναι ο απόλυτος κίλλερ αλλά το ύψος του τον βοηθάει στον αέρα και από μια πρώτη ματιά ταιριάζει στον τύπο επιθετικού που θα ήθελε ο Λίσι (Πανιτσέλι στην Μιράντες και Μπούντιμιρ στην Οσασούνα= ψηλά παιδιά που έπαιζαν ρόλο στην ανάπτυξη της ομάδας όταν πήγαινε σε long ball από το τέρμα και πολύ φορ περιοχής).
These users thanked the author rockcity4 for the post:
Unpsofable78
Άβαταρ μέλους
GianD
Δημοσιεύσεις: 332
Εγγραφή: Πέμ 28 Μάιος 2026, 10:33

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από GianD »

margas έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:27 Αν έρθει ο παολο, το αεροδρόμιο ΘΑ ΓΚΡΕΜΙΣΤΕΙ. Δε θα έρθει όμως, άρα για πείτε γνώμες για τον γουιντ.
Να γυρίζει ανά τακτά χρονικά διαστήματα :lol:
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19012
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από gika »

Να αυτά γράφετε και θα κλείσουμε με τριάδα φορ Γιερεμεγιεφ, Μύθου και δανεικό Βαρελακι και θα τραβάμε τα μαλλιά μας.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”