Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Υπάρχουν και 25χρονοι με νοοτροπία συνταξιούχου, πόσο μάλλον κάποιος 32χρονος που έχει 2 γεμάτες σεζόν Αραβία ίσως όντως να μη θέλει να ζοριστει και με το ελάχιστο effort να παίρνει λεφτά που θα τρώνε και τα εγγόνια του
ΥΓ: είμαι τσακωμενος με το κομμα
ΥΓ: είμαι τσακωμενος με το κομμα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος geobila την Πέμ 25 Ιουν 2026, 11:24, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Πάντως ένα παιδί είπε Ικάρντι πιο πάνω, ο οποίος διέρρευσε πριν μερικές εβδομάδες πως δεν γουστάρει ελλάδα, το κόβω πολύ δύσκολο καθώς φαίνεται να είχε προταθεί στον ολυμπιακο και απέρριψε την προσφορά.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
- Καλημέρα Αλεξάνταρ, θέλεις να λύσεις το συμβόλαιο σου και να έρθεις να παίξεις στον ΠΑΟΚ για 1.8εκ ευρώ?
- Όχι
- Παιδιά, χάλασε του Μίτροβιτς, κλείστε τον Γιερεμέγιεφ.
Το να διαδίδει φίδια ένα πλουσιόπαιδο για να το παίξει μούρη δεν σας πέρασε από το μυαλό φαντάζομαι, γιατί πρώτη φορά συμβαίνει.
- These users thanked the author paokspren for the post (total 4):
- Patron, paoki19, George Best4, Panx Romana
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Και ο Ελ Κααμπι το ιδιοΑποστόληςΑ έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 11:14 Αυτή μπορεί να μην κατέχει μπαλα. Εσύ τι περιμένεις από έναν 32χρονο που πήγε στην Αραβία να φτιάξει τη σύνταξή του;
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Εχω ρεπορταζ! Τα τυπικα για Ελουστοντο!!!!!
- These users thanked the author delos15 for the post (total 6):
- embuji, vasgias, nunies4, smoothcriminal1926, margas, Gregk19262000
-
donkixotis
- Δημοσιεύσεις: 140
- Εγγραφή: Σάβ 10 Ιουν 2023, 15:13
- Unpsofable78
- Δημοσιεύσεις: 2217
- Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34
-
donkixotis
- Δημοσιεύσεις: 140
- Εγγραφή: Σάβ 10 Ιουν 2023, 15:13
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Μια μικρή παρένθεση.paokspren έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 11:24- Καλημέρα Αλεξάνταρ, θέλεις να λύσεις το συμβόλαιο σου και να έρθεις να παίξεις στον ΠΑΟΚ για 1.8εκ ευρώ?
- Όχι
- Παιδιά, χάλασε του Μίτροβιτς, κλείστε τον Γιερεμέγιεφ.
Το να διαδίδει φίδια ένα πλουσιόπαιδο για να το παίξει μούρη δεν σας πέρασε από το μυαλό φαντάζομαι, γιατί πρώτη φορά συμβαίνει.
Ελεύθερος είχε μείνει.
-
Ριαν_Καπαγιαννιδης
- Δημοσιεύσεις: 3235
- Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
@embuji ποια ήταν η τελευταία χρονιά που έπαιξε μπάλα σε τοπ8 ευρωπαϊκό πρωτάθλημα χωρίς μα μου δεν ξέρω ήταν άτυχος και την έβρισκε με το καλάμι?