Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16689
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Equalizer »

Kabamaru11 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 01:17
blackzone44 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 01:12 Θέλει κανείς Γλυκό?
Εξαρταται,αν ειναι με μπιτερ σοκολατα η με ινδοκαρυδο οχι :lol:


Σε αγαπώ και θα σε πάω για πάστα

Δάκρυσα μλκ γαμω τις μακαρονάδες σου
These users thanked the author Equalizer for the post:
Kabamaru11
Ριαν_Καπαγιαννιδης
Δημοσιεύσεις: 3235
Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Ριαν_Καπαγιαννιδης »

Miles έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 10:42
Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 08:59
Miles έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 00:15

Όλη η διαφορά Ράζβαν και των επόμενων δύο τότε προπονητών αντικατοπτρίζεται στη χρήση που έκαναν στον Καντουρί, στοιχείο που απέδειξε γιατί ο ένας μπορούσε να κάνει πρωταθληματισμό, ξέροντας τις απαιτήσεις του ελληνικού πρωταθλήματος, ενώ Άμπελ και Πάμπλο ούτε καν πλησίασαν.
Καλό είναι να μη δούμε ανάλογη νοοτροπία χτισίματος ομάδας από τον Ιταλό. Τουλάχιστον ελπίζω ότι Μάτος και Αντρέ έχουν γνώση, μιας και τα έζησαν, και μια συμβουλή, ή ακόμα και κατευθύνσεις, θα δώσουν.
Συγγνώμη αλλά αν υπήρχε τριπλούν στα λογικά άλματα θα ήταν αυτό ένα παράδειγμα. Δεν λαμβάνει υπόψιν ούτε την εισαγωγή πλέι οφ, ούτε τις διαπροσωπικές σχέσεις/κλίμα εντός της ομάδας, ούτε την υπόθεση πολυϊδιοκτησίας, ούτε τις αλλαγές στο ρόστερ, ούτε τις τακτικές ανάγκες κάθε προσέγγισης, ούτε την κατάσταση των αντιπάλων, ούτε τον κόβιντ, ούτε ποιος ξέρει τι άλλο ξεχνάω. Στο ίδιο κλίμα λοιπόν ας πω κι εγώ ο Λίσι να επιμείνει σε αντίθετες αρχές μπας και ξεφύγει η ομάδα από το 1/10 κι από το μ.ο. 15 βαθμούς απ'την κορυφή.
Ανοίγοντας μια παρένθεση στο γενικότερο κλίμα Μίτροβιτς που έρχεται, να πω ότι αυτό που εννοούσα είναι πως ο Καντουρί ως 8άρι η αμυντική του προσήλωση ήταν χειρότερη και από του Σβαμπ. Ανοιχτό και κάργα επιθετικό ποδόσφαιρο στο κλειστό ελληνικό πρωτάθλημα με τις σφιχτές άμυνες, απαιτεί ανώτερο ποιοτικό επίπεδο εντεκάδας, για να μπορείς να κρύβεις κάποια μειονεκτήματα, διαφορετικά θα τα τρως και από τους μικρούς. Δεν είναι τυχαίο ότι τη μόνη λύση που βρήκαν και οι δύο αυτοί προπονητές στα αμυντικά προβλήματα που αντιμετώπιζαν ήταν η τριάδα στην άμυνα, η οποία όμως τους έβγαινε όταν κράταγαν γενικά την ομάδα πίσω και σφιχτή με αντιπάλους ίσους και ανώτερους: τα πλέι οφ του Πάμπλο και οι ευρωπαϊκοί προκριματικοί του Άμπελ.
Καταλαβαίνω τι εννοείς, αλλά κακή αμυντική παρουσία είχε πχ κι ο Μαουρίτσιο που έπαιζε τα προηγούμενα χρόνια. Το πρόβλημα δεν ήταν τόσο ο Καντουρί, αλλά ο ερχομός του Εσίτι που υποτίθεται θα μας παρείχε αυτή την σιγουριά και δεν μας βγήκε, σε αντίθεση με τον Κάνιας που μπορεί να μην ήταν κάτι το εξαιρετικό, αλλά τακτικά ήταν συνεπέστατος και παρείχε αυτή την κάλυψη που ζητάς. Και μην το πας απλά εκεί, σκέψου ότι πχ αριστερά προωθήθηκε ο Γιαννούλης που επίσης άφηνε κενά πίσω, αλλά και το ότι πρακτικά όλη μας η μεσαία γραμμή ήταν καινούρια, χωρίς την απαραίτητη χημεία μεταξύ τους.

Υπάρχει όμως κι η άλλη παράμετρος, ο Καντουρί με τις επιλογές που έκανε και την ποιότητά του στο κράτημα, κουβάλημα, και μοίρασμα μπάλας, σε εξέθετε πολύ λιγότερες φορές από άλλα, πιο ικανά μεσοαμυντικά χαφ, με πιο περιορισμένο ρεπερτόριο μπροστά. Θέλω να πω, παραείναι σύνθετο το πόσο πίσω σε πάει ένας τέτοιος παίκτης, και παίζουν απείρως περισσότερες παράμετροι ρόλο.

Σε τελική ανάλυση η ομάδα την πρώτη σεζόν του Άμπελ είχε καλύτερο παθητικό απ'ότι την σεζόν του Γκαρσία που με την σειρά του είχε περίπου το ίδιο (ελάχιστα καλύτερο) παθητικό από την πρώτη σεζόν της δεύτερης θητείας Λουτσέσκου. Σε τελική ανάλυση δηλαδή τα νούμερα δείχνουν ότι δεν τα πηγαίναμε και τόσο άσχημα.

ΥΓ: Το 3-4-2-1 του Άμπελ αν έπαιρνε χρόνο θα έβγαζε μάτια, ωστόσο το δούλεψε μόνο στο φινάλε της θητείας του. Είναι μεγάλο λάθος ότι το θεωρούμε αμυντικογενές.

ΥΓ2: Κλείνω το οφ τόπικ για να μη μας βρίσουν, όχι από ασέβεια στην όποια απάντησή σου.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106580
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

paokspren έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 09:59 Ο βλάκας ο Κουβεντίδης έλεγε "ελατε σε επαφή με την πραγματικότητα" για τον Γιόβιτς πριν υπογράψει στην χάρτινη, και ο Γιώργης θα φέρει τον Μίτροβιτς. Εντάξει.
Από τον 32χρονο Μήτροβιτς που έχει 3 έτη στην Αραβία προτιμώ τον 21χρονο Γκιτέρσο.
Άβαταρ μέλους
DimitrisS
Δημοσιεύσεις: 7900
Εγγραφή: Πέμ 29 Οκτ 2015, 18:42

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από DimitrisS »

blackzone44 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 01:12 Θέλει κανείς Γλυκό?
Εικόνα
These users thanked the author DimitrisS for the post (total 9):
delos15, rockcity4, vasgias, Dimitrisou, aivas19, Maklaz, navigator11, Gregk19262000, Ally Samagoal
Panostas1995
Δημοσιεύσεις: 1176
Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Panostas1995 »

ΑποστόληςΑ έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 11:05
paokspren έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 09:59 Ο βλάκας ο Κουβεντίδης έλεγε "ελατε σε επαφή με την πραγματικότητα" για τον Γιόβιτς πριν υπογράψει στην χάρτινη, και ο Γιώργης θα φέρει τον Μίτροβιτς. Εντάξει.
Από τον 32χρονο Μήτροβιτς που έχει 3 έτη στην Αραβία προτιμώ τον 21χρονο Γκιτέρσο.
Ούτε η μάνα του γκιτερσου θα το έλεγε αυτό.....
These users thanked the author Panostas1995 for the post (total 4):
Ριαν_Καπαγιαννιδης, margas, Gregk19262000, Ally Samagoal
Άβαταρ μέλους
vasgias
Δημοσιεύσεις: 1098
Εγγραφή: Τετ 31 Μάιος 2023, 16:44

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από vasgias »

embuji έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 10:33 Η χωρα του Ναι. Αυτος οχι.
...Πολωνία μυρίζει η δουλειά.

EDIT: Τώρα πήρα χαμπάρι ότι δεν παίζουν WC αυτοί.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος vasgias την Πέμ 25 Ιουν 2026, 11:16, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106580
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Αυτή μπορεί να μην κατέχει μπαλα. Εσύ τι περιμένεις από έναν 32χρονο που πήγε στην Αραβία να φτιάξει τη σύνταξή του;
Panostas1995
Δημοσιεύσεις: 1176
Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Panostas1995 »

ΑποστόληςΑ έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 11:14 Αυτή μπορεί να μην κατέχει μπαλα. Εσύ τι περιμένεις από έναν 32χρονο που πήγε στην Αραβία να φτιάξει τη σύνταξή του;
32 είναι δεν είναι 52 ....

Αν, λέμε αν υπάρχει περίπτωση να έρθει ένας τέτοιος παίκτης θα σπάει πλάκα με τις αντίπαλες άμυνες....ο άνθρωπος είναι θωρηκτό
Άβαταρ μέλους
Mpoz
Δημοσιεύσεις: 887
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 00:35

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Mpoz »

Panostas1995 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 11:13
ΑποστόληςΑ έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 11:05
paokspren έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 09:59 Ο βλάκας ο Κουβεντίδης έλεγε "ελατε σε επαφή με την πραγματικότητα" για τον Γιόβιτς πριν υπογράψει στην χάρτινη, και ο Γιώργης θα φέρει τον Μίτροβιτς. Εντάξει.
Από τον 32χρονο Μήτροβιτς που έχει 3 έτη στην Αραβία προτιμώ τον 21χρονο Γκιτέρσο.
Ούτε η μάνα του γκιτερσου θα το έλεγε αυτό.....
Φίλε τον έχεις δει καθόλου τα τελευταία χρόνια; Μπορείς να καταλάβεις για το επίπεδο κρέατος μιλάμε; Μην μου πεις ότι θα σπάει πλάκα κλπ, τα ίδια λέγαμε για πολλούς, αλλά σπαγανε πλάκα με εμάς
Miles
Δημοσιεύσεις: 9208
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 20:17

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Miles »

ΑποστόληςΑ έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 11:05
paokspren έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 09:59 Ο βλάκας ο Κουβεντίδης έλεγε "ελατε σε επαφή με την πραγματικότητα" για τον Γιόβιτς πριν υπογράψει στην χάρτινη, και ο Γιώργης θα φέρει τον Μίτροβιτς. Εντάξει.
Από τον 32χρονο Μήτροβιτς που έχει 3 έτη στην Αραβία προτιμώ τον 21χρονο Γκιτέρσο.
Μήπως είσαι ο μάνατζερ του Γκιτέρσου; Πολλή αγάπη βλέπω.
These users thanked the author Miles for the post (total 2):
thios4, margas
donkixotis
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: Σάβ 10 Ιουν 2023, 15:13

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από donkixotis »

🇦🇷🇦🇷🇦🇷
These users thanked the author donkixotis for the post:
Panostas1995
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106580
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Panostas1995 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 11:16
ΑποστόληςΑ έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 11:14 Αυτή μπορεί να μην κατέχει μπαλα. Εσύ τι περιμένεις από έναν 32χρονο που πήγε στην Αραβία να φτιάξει τη σύνταξή του;
32 είναι δεν είναι 52 ....

Αν, λέμε αν υπάρχει περίπτωση να έρθει ένας τέτοιος παίκτης θα σπάει πλάκα με τις αντίπαλες άμυνες....ο άνθρωπος είναι θωρηκτό
ΟΚ. Διαφωνούμε. Υγεία.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106580
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Miles έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 11:19
ΑποστόληςΑ έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 11:05
paokspren έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 09:59 Ο βλάκας ο Κουβεντίδης έλεγε "ελατε σε επαφή με την πραγματικότητα" για τον Γιόβιτς πριν υπογράψει στην χάρτινη, και ο Γιώργης θα φέρει τον Μίτροβιτς. Εντάξει.
Από τον 32χρονο Μήτροβιτς που έχει 3 έτη στην Αραβία προτιμώ τον 21χρονο Γκιτέρσο.
Μήπως είσαι ο μάνατζερ του Γκιτέρσου; Πολλή αγάπη βλέπω.
:mrgreen:
Δεν θέλω να πάει στο Manchester...
Άβαταρ μέλους
Unpsofable78
Δημοσιεύσεις: 2218
Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Unpsofable78 »

embuji έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 11:02 Περιμενετε να εμφανιστει ο Μαυροζωνας αν πει οτι ισχυει εστω και 0.001% δε λεω κουβεντα. Αν δεν ισχυει θα σας πω τι με ειπανε και τσιμπησα.
Μην πεις τίποτα ρε τρελέ. Θα πεις μόνο αν γίνει.
Δηλαδή ποτέ :mrgreen:
These users thanked the author Unpsofable78 for the post:
embuji
Miles
Δημοσιεύσεις: 9208
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 20:17

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Miles »

Ποιο Μάντσεστερ; :mrgreen:
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”