Alessio Lisci
Re: Alessio Lisci
Όσο καλός προπονητης και να ειναι ήρθε σε μια δύσκολη περίοδο για την ομάδα.
Έφυγε ο κορυφαίος προπονητης ενω ταυτοχρονια υπάρχει εμφύλιος. ΤΤ , όμιλος κτλ πολύ πιθανόν περιμένουν τις στραβές καθώς έχουν ανοιχτή κοντρα με την παε και θα θελουν να βλάψουν τα πιο πανω κεφάλια. δεν ξερω και ποιοι αλλοι από τους 'δημοσιογράφους' που ντεμεκ υποστηριζουν την ομαδα.
Τύχη να έχει να του κατσουν τα αποτελεσματα, μονο αυτο μπορω να του ευχηθω.
Έφυγε ο κορυφαίος προπονητης ενω ταυτοχρονια υπάρχει εμφύλιος. ΤΤ , όμιλος κτλ πολύ πιθανόν περιμένουν τις στραβές καθώς έχουν ανοιχτή κοντρα με την παε και θα θελουν να βλάψουν τα πιο πανω κεφάλια. δεν ξερω και ποιοι αλλοι από τους 'δημοσιογράφους' που ντεμεκ υποστηριζουν την ομαδα.
Τύχη να έχει να του κατσουν τα αποτελεσματα, μονο αυτο μπορω να του ευχηθω.
- These users thanked the author pavlos06 for the post:
- ΚΩΣΤΑΣ2019
-
Michael Scott
- Δημοσιεύσεις: 890
- Εγγραφή: Σάβ 18 Μάιος 2024, 20:10
Re: Alessio Lisci
Αυτο που με κάνει κάπως πιο αισιόδοξο, είναι το γεγονός πως οι Ματος και Βιερίνια δεν είναι χθεσινοί. Έχουν ζήσει απο πρώτο χέρι τα ΑΠΟΔΥΤΗΡΙΑ της Τούμπας, σε εύκολες αλλά κυρίως σε δύσκολες στιγμές. Έχουν βιώσει την πίεση του να παίζεις για τον ΠΑΟΚ , τις ιδιοτροπίες του κόσμου αλλα και της ιδιοκτησίας. Ο δε Βιερίνια ζει στην πόλη, είναι μεσα στην ομάδα αδιάκοπα, με διαφορετικούς ρόλους, απο το 2017.
Ως εκ τούτου, θεωρώ πως λογικά θα έχουν φιλτράρει την επιλογή Λίσι, από πολλές διαφορετικές πλευρές και πέρα απο τα καθαρά αγωνιστικά, στο κομμάτι της νοοτροπίας. Δεν θεωρώ ότι θα έφερναν στην ομάδα κάποιο πουλί. Κάποιον με χαμηλή αντίληψη και πυγμή.
Μου άρεσε που ακούστηκε ότι πείστηκαν από τις συνεντεύξεις για την πρόσληψη του, και δεν κινήθηκαν σπασμωδικά πηγαίνοντας κατευθείαν σε κάποια "όνομα", δείχνοντας οτι και οι ίδιοι δεν φοβήθηκαν να ρισκάρουν.
Στήριξη λοιπόν, σε εναν νέο άνθρωπο, γεμάτο φιλοδοξία και πιστευω οτι στο τέλος της ημέρας θα δικαιωθούμε. Πρέπει και εμεις οι ίδιοι να καταλαβουμε οτι η ομαδα βαδίζει σε νεα μονοπάτια, με οποια σκαμπανεβασματα κι αν ερθουν και πρεπει να ειμαστε διπλα της!
Υ.Γ. Ελπίζω η επίσημη παρουσίαση του Λισι να γίνει ταυτόχρονα με την παρουσίαση Ματος-Βιερίνια. Θα ειναι απο τις πιο ενδιαφέρουσες συνεντεύξεις τυπου.
Ως εκ τούτου, θεωρώ πως λογικά θα έχουν φιλτράρει την επιλογή Λίσι, από πολλές διαφορετικές πλευρές και πέρα απο τα καθαρά αγωνιστικά, στο κομμάτι της νοοτροπίας. Δεν θεωρώ ότι θα έφερναν στην ομάδα κάποιο πουλί. Κάποιον με χαμηλή αντίληψη και πυγμή.
Μου άρεσε που ακούστηκε ότι πείστηκαν από τις συνεντεύξεις για την πρόσληψη του, και δεν κινήθηκαν σπασμωδικά πηγαίνοντας κατευθείαν σε κάποια "όνομα", δείχνοντας οτι και οι ίδιοι δεν φοβήθηκαν να ρισκάρουν.
Στήριξη λοιπόν, σε εναν νέο άνθρωπο, γεμάτο φιλοδοξία και πιστευω οτι στο τέλος της ημέρας θα δικαιωθούμε. Πρέπει και εμεις οι ίδιοι να καταλαβουμε οτι η ομαδα βαδίζει σε νεα μονοπάτια, με οποια σκαμπανεβασματα κι αν ερθουν και πρεπει να ειμαστε διπλα της!
Υ.Γ. Ελπίζω η επίσημη παρουσίαση του Λισι να γίνει ταυτόχρονα με την παρουσίαση Ματος-Βιερίνια. Θα ειναι απο τις πιο ενδιαφέρουσες συνεντεύξεις τυπου.
-
Ριαν_Καπαγιαννιδης
- Δημοσιεύσεις: 3235
- Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04
Re: Alessio Lisci
Αν πιστέψουμε αυτό που όλοι λένε για τον Λίσι είναι ότι είναι εξαιρετικός στην ατομική βελτίωση των παικτών του. Αυτό σημαίνει ότι πρώτον θα έχουμε ένα μικρό boost στο ρόστερ, με πολλούς παίκτες μας να παρουσιάζουν σταδιακή πρόοδο κατά την διάρκεια της σεζόν, και δεύτερον ότι θα περιοριστούν δραστικά οι περιπτώσεις Τζίμα.
Ανυπομονώ να δω αν μπορεί ο Κωνσταντέλιας να βελτιωθεί ουσιαστικά μετά από τόσα χρόνια κι αν ο Μύθου θα βρεθεί στο επίπεδο που όλοι ελπίζουμε.
Ανυπομονώ να δω αν μπορεί ο Κωνσταντέλιας να βελτιωθεί ουσιαστικά μετά από τόσα χρόνια κι αν ο Μύθου θα βρεθεί στο επίπεδο που όλοι ελπίζουμε.
Re: Alessio Lisci
Από τους πιτσιρικάδες, εκτός Ντέλια, αυτοί που δείξανε υψηλό επίπεδο, για να έχουμε περιέργεια πόσο μπορούμε να τους εκμεταλευτούμε, ήταν ο Μπάλντε και ο Σορετίρε, όχι τόσο οι υπόλοιποι, και ίσως ο Μπαταούλας.
van roy, μια χαρά υπάρχει το ρόντο στην προπόνηση.
van roy, μια χαρά υπάρχει το ρόντο στην προπόνηση.
Re: Alessio Lisci
Εμφύλιος? Έχασα κάτι?pavlos06 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 09:08 Όσο καλός προπονητης και να ειναι ήρθε σε μια δύσκολη περίοδο για την ομάδα.
Έφυγε ο κορυφαίος προπονητης ενω ταυτοχρονια υπάρχει εμφύλιος. ΤΤ , όμιλος κτλ πολύ πιθανόν περιμένουν τις στραβές καθώς έχουν ανοιχτή κοντρα με την παε και θα θελουν να βλάψουν τα πιο πανω κεφάλια. δεν ξερω και ποιοι αλλοι από τους 'δημοσιογράφους' που ντεμεκ υποστηριζουν την ομαδα.
Τύχη να έχει να του κατσουν τα αποτελεσματα, μονο αυτο μπορω να του ευχηθω.
Re: Alessio Lisci
Με ράζβαν το μεγαλύτερο μέρος των βίντεο ήταν ρόντο ...Miles έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 11:30 Από τους πιτσιρικάδες, εκτός Ντέλια, αυτοί που δείξανε υψηλό επίπεδο, για να έχουμε περιέργεια πόσο μπορούμε να τους εκμεταλευτούμε, ήταν ο Μπάλντε και ο Σορετίρε, όχι τόσο οι υπόλοιποι, και ίσως ο Μπαταούλας.
van roy, μια χαρά υπάρχει το ρόντο στην προπόνηση.
Τώρα είδαμε και βάρη κτλ....τι ψάρια θα πιάσουμε θα δούμε....
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106600
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Alessio Lisci
Είναι θέμα αυτόΛεμεσος4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 08:50 Εγω την αρχη φοβαμαι. Την μεταβαση της προπονησης για βαρια κορμια σε προπόνηση Λα λιγκας. Πολλοι ΔΕΝ θα μπορουν να ανταπεξέλθουν.. Μην αντιδρασουν καποιοι που καλομαθαν. Εδω θα θελει στηριξη ο προπονητής και τεραστια μαλιστα. Ελπιζω να του φερουν τους παικτες που χρειάζεται για να φτιαξει μια αθλητικη ομαδα επιπεδου Ισπανιας.
Καλό θα ναι να συνειδητοποιησουν ολοι ότι μπαίνουμε σε αλλαγη σελίδας με έμφαση στα σύγχρονα χαρακτηριστικα του ποδοσφαίρου, σε πολύ πρεσιγκ, πολλά τρεξιματα και εντασεις
Έκατσα ειδα ένα απλό ματς Οσασουνα Οβιεδο καπου μεσα στον Ιανουαριο
Δείτε το και πείτε μου αν βλέπετε αυτα τα τρεξιματα, το πρεσιγκ, τις εντασεις, τις συνεχομενες και αστραπιαιες εναλλαγές σχηματισμων σε κάποιο ελληνικό ντερμπι
Βέβαια αυτό έχει και το τίμημα του.Περισσοτερα λαθη, βιαστικές τσαπατσουλικες τελικές
Και για εμας ένα ακόμα παραπάνω θεμα για το Πεμπτη-Κυριακη
Εκεί ειναι το μεγάλο στοίχημα φετος πως θα μπορέσεις να εχεις σταθερότητα σε αποτελέσματα και διαρκεια μ αυτο το ποδοσφαιρο.Ειναι πολύ δυσκολο
- Notorious4
- Δημοσιεύσεις: 1065
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2015, 21:38
Re: Alessio Lisci
Αν πρόκειται για ριζική αναδιάρθρωση θα φανεί τις επόμενες 45 ημέρες ανάλογα τις μεταγραφές που θα γίνουν. Αυτή τι στιγμή δε Μπορούμε να κρίνουμε αν είναι απλώς ανεξοδες λύσεις για τα μάτια του κόσμου η πρόσληψη Βιερίνια Ματος η υπάρχει όντως διάθεση για αλλαγή πλάνου και ικανό budget για να το υποστηρίξει. Ο προπονητής μου βγάζει κάτι θετικό αν και εγώ είμαι πιστός Λουτσεσκικος και πιστεύω ότι ήταν ο μόνος που κρατούσε το οικοδόμημα όρθιο. Θα φανεί μέχρι το τέλος αυτού του έτους.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Notorious4 την Τετ 24 Ιουν 2026, 21:19, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Alessio Lisci
Τα περισσότερα θα κριθούν στους προκριματικούς αγώνες για την Ευρώπη.
Αν εξασφαλίσουμε την είσοδο σε League Phase όλα θα πάνε καλύτερα μετά.
Εάν όχι τότε τα πράγματα δυσκολεύουν πολύ.
Αν εξασφαλίσουμε την είσοδο σε League Phase όλα θα πάνε καλύτερα μετά.
Εάν όχι τότε τα πράγματα δυσκολεύουν πολύ.
- Unpsofable78
- Δημοσιεύσεις: 2217
- Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34
Re: Alessio Lisci
Ιταλε αρχισαν τα μαθήματα και οι υποδείξεις από τα γνωστά τρολακια των sm... Γερό στομάχι να έχεις.
Re: Alessio Lisci
Μπορώ να ρωτήσω γιατί δεν έγινε ανοιχτή προπόνηση; Νέος προπονητής ήρθε. Κάποτε 15.000 θα χε το γήπεδο και για τον Μπαμπη τον Τεννέ. Οπως είπα και σε άλλο τοπικ, μου χει λείψει αυτή η συσπείρωση.
- WeWillRockYou
- Δημοσιεύσεις: 3562
- Εγγραφή: Σάβ 19 Δεκ 2020, 01:52
Re: Alessio Lisci
Είδα μια ωραία πρώτη ανάλυση σε έναν λογαριασμό στο Χ από κάποιον που δηλώνει αναλυτής στις ακαδημίες της Κηφισιάς, αλλά δυστυχώς δεν με αφήνει να την μοιραστώ ολοκληρωμένα με λινκ, οπότε παραθέτω το κείμενο και αν κάποιος έχει την εφαρμογή μπορεί να τσεκάρει το thread για να δει και τα βιντεάκια:
-Αλέσιο Λίσι | Τακτική Ανάλυση (Video thread)
Μέσα από τα λίγα διαθέσιμα παιχνίδια της Οσασούνα, μια πρώτη ματιά στις τακτικές αρχές του Αλέσιο Λίσι.
- Σχηματισμοί και αρχές
- Build Up
- Οι ρόλοι του Ρούμπεν Γκαρθία
- Επιθετικό τρίτο
- Αμυντική λειτουργία
#paokfc
-Ξεκίνησε 3-4-2-1, άλλαξε μερικές φορές σε 3-5-2 και κατέληξε σε 4-2-3-1, ενώ και στη Μιραντές τη σεζόν 24-25 κυρίως 3-5-2.
Ανεξάρτητα τους σχηματισμούς, αυτό που ξεχωρίζει από το στυλ παιχνιδιού του είναι οι αρχές του, οι οποίες ήταν ίδιες.
-Build Up, ξεχωρίζει η αμεσότητα απέναντι σε man to man press.
Συγκεκριμένα, Πανιτσέλι (Μιραντές) και Μπούντιμιρ (Οσασούνα) αποτελούσαν τον παίκτη-στόχο για μεγάλη μπάλα.
Ακόμη, σε διάφορους σχηματισμούς, οι δύο μέσοι είχαν διαγώνια θέση, σχηματίζοντας τρίγωνο με το 10.
-Ο ρόλος του Ρουμπέν Γκαρθία χρήζει γενικής αναφοράς. Ενίοτε ερχόταν εσωτερικά να δημιουργήσει υπεραριθμία στον άξονα.
Ωστόσο, πολλές φορές το μπακ ερχόταν εσωτερικά, με τον Γκαρθία να δίνει το πλάτος. Εξαρτάται από τα χαρακτηριστικά του μπακ.
-Στο κεντρικό τρίτο, υπήρχαν φορές που το ένα χαφ έβγαινε στο πλάτος για να δημιουργήσει υπεραριθμία. Στην προκειμένη περίπτωση, έβγαινε το 10 στα πλάγια δημιουργώντας 3v2.
-Στο επιθετικό τρίτο, ξεχωρίζει η προσέγγιση όσον αφορά το Rest Defence (άμυνα ανάπαυσης).
+1 στην άμυνα, ο μπακ κολλημένος με τον Βίνι και οι υπόλοιποι παίκτες έτοιμοι για το αμυντικό τρανζίσιον και counter-press, αν χρειαστεί.
-Απέναντι σε πεντάδα άμυνας, μερικές φορές έβαζε ακόμη και 6ο παίκτη στην τελευταία γραμμή.
Στην προκειμένη περίπτωση, ανάλογα τα χαρακτηριστικά του μπακ, τον τοποθετούσε στο μεσοδιάστημα.
Π.χ. πιο πολλές φορές έκανε αυτή την κίνηση ο J. Galan (LB) παρά ο Ροζιέ (RB).
-4-1-3-2 σχηματισμός στο High Press, σκοπός να οδηγήσει τον αντίπαλο στα πλάγια και να δημιουργήσει δυνατή πλευρά. Σχεδόν πάντα κρατούσε +1 στην αμυντική γραμμή.
Ακόμη και στη Μιραντές πίεζε με δύο παίκτες μπροστά και έναν χαφ από πίσω τους.
-Στη νίκη απέναντι στη Ρεάλ (2-1), ξεχώρισε η εξαιρετική λειτουργία στο Mid Block, κλείνοντας τα μεσοδιαστήματα και τα break του αντιπάλου.
-Αρκετά προσαρμοστικός στο υλικό του, αλλά με σταθερές αρχές ήδη από τη Μιραντές: έντονο press και πιο direct παιχνίδι προς τον target man.
Αυτά ήταν στοιχεία που είδαμε και στην Οσασούνα, όχι απαραίτητα όσα θα επαναλάβει, αλλά ενδεικτικά της προσέγγισής του.
https://x.com/GrigorisVergis/status/20 ... 0624053649
- These users thanked the author WeWillRockYou for the post:
- rockcity4
Re: Alessio Lisci
Ένα χρόνο τώρα δεν το λες και ότι είμαστε μια αγαπημένη οικογένεια οπαδοί-διοικησεις ΠΑΕ ΚΑΕ ΑΣ και δημοσιογράφοι( οι οποίοι εξυπηρετούν συμφεροντα των με και των δε).Sardan έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 11:33Εμφύλιος? Έχασα κάτι?pavlos06 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 09:08 Όσο καλός προπονητης και να ειναι ήρθε σε μια δύσκολη περίοδο για την ομάδα.
Έφυγε ο κορυφαίος προπονητης ενω ταυτοχρονια υπάρχει εμφύλιος. ΤΤ , όμιλος κτλ πολύ πιθανόν περιμένουν τις στραβές καθώς έχουν ανοιχτή κοντρα με την παε και θα θελουν να βλάψουν τα πιο πανω κεφάλια. δεν ξερω και ποιοι αλλοι από τους 'δημοσιογράφους' που ντεμεκ υποστηριζουν την ομαδα.
Τύχη να έχει να του κατσουν τα αποτελεσματα, μονο αυτο μπορω να του ευχηθω.
Πέσαν οι τόνοι αλλα δουλιτσα γινεται
- katafraktos
- Δημοσιεύσεις: 857
- Εγγραφή: Τρί 16 Δεκ 2025, 00:47
- Τοποθεσία: Κωνσταντινούπολις
Re: Alessio Lisci
Για να υπάρξει συσπείρωση χρειάζεται ενωτικό αφήγημα. Αυτή τη στιγμή δυστυχώς τα αφηγήματα είναι διχαστικά.margas έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 23:18 Μπορώ να ρωτήσω γιατί δεν έγινε ανοιχτή προπόνηση; Νέος προπονητής ήρθε. Κάποτε 15.000 θα χε το γήπεδο και για τον Μπαμπη τον Τεννέ. Οπως είπα και σε άλλο τοπικ, μου χει λείψει αυτή η συσπείρωση.