Όσο καλός προπονητης και να ειναι ήρθε σε μια δύσκολη περίοδο για την ομάδα.
Έφυγε ο κορυφαίος προπονητης ενω ταυτοχρονια υπάρχει εμφύλιος. ΤΤ , όμιλος κτλ πολύ πιθανόν περιμένουν τις στραβές καθώς έχουν ανοιχτή κοντρα με την παε και θα θελουν να βλάψουν τα πιο πανω κεφάλια. δεν ξερω και ποιοι αλλοι από τους 'δημοσιογράφους' που ντεμεκ υποστηριζουν την ομαδα.
Τύχη να έχει να του κατσουν τα αποτελεσματα, μονο αυτο μπορω να του ευχηθω.
Alessio Lisci
-
Michael Scott
- Δημοσιεύσεις: 888
- Εγγραφή: Σάβ 18 Μάιος 2024, 20:10
Re: Alessio Lisci
Αυτο που με κάνει κάπως πιο αισιόδοξο, είναι το γεγονός πως οι Ματος και Βιερίνια δεν είναι χθεσινοί. Έχουν ζήσει απο πρώτο χέρι τα ΑΠΟΔΥΤΗΡΙΑ της Τούμπας, σε εύκολες αλλά κυρίως σε δύσκολες στιγμές. Έχουν βιώσει την πίεση του να παίζεις για τον ΠΑΟΚ , τις ιδιοτροπίες του κόσμου αλλα και της ιδιοκτησίας. Ο δε Βιερίνια ζει στην πόλη, είναι μεσα στην ομάδα αδιάκοπα, με διαφορετικούς ρόλους, απο το 2017.
Ως εκ τούτου, θεωρώ πως λογικά θα έχουν φιλτράρει την επιλογή Λίσι, από πολλές διαφορετικές πλευρές και πέρα απο τα καθαρά αγωνιστικά, στο κομμάτι της νοοτροπίας. Δεν θεωρώ ότι θα έφερναν στην ομάδα κάποιο πουλί. Κάποιον με χαμηλή αντίληψη και πυγμή.
Μου άρεσε που ακούστηκε ότι πείστηκαν από τις συνεντεύξεις για την πρόσληψη του, και δεν κινήθηκαν σπασμωδικά πηγαίνοντας κατευθείαν σε κάποια "όνομα", δείχνοντας οτι και οι ίδιοι δεν φοβήθηκαν να ρισκάρουν.
Στήριξη λοιπόν, σε εναν νέο άνθρωπο, γεμάτο φιλοδοξία και πιστευω οτι στο τέλος της ημέρας θα δικαιωθούμε. Πρέπει και εμεις οι ίδιοι να καταλαβουμε οτι η ομαδα βαδίζει σε νεα μονοπάτια, με οποια σκαμπανεβασματα κι αν ερθουν και πρεπει να ειμαστε διπλα της!
Υ.Γ. Ελπίζω η επίσημη παρουσίαση του Λισι να γίνει ταυτόχρονα με την παρουσίαση Ματος-Βιερίνια. Θα ειναι απο τις πιο ενδιαφέρουσες συνεντεύξεις τυπου.
Ως εκ τούτου, θεωρώ πως λογικά θα έχουν φιλτράρει την επιλογή Λίσι, από πολλές διαφορετικές πλευρές και πέρα απο τα καθαρά αγωνιστικά, στο κομμάτι της νοοτροπίας. Δεν θεωρώ ότι θα έφερναν στην ομάδα κάποιο πουλί. Κάποιον με χαμηλή αντίληψη και πυγμή.
Μου άρεσε που ακούστηκε ότι πείστηκαν από τις συνεντεύξεις για την πρόσληψη του, και δεν κινήθηκαν σπασμωδικά πηγαίνοντας κατευθείαν σε κάποια "όνομα", δείχνοντας οτι και οι ίδιοι δεν φοβήθηκαν να ρισκάρουν.
Στήριξη λοιπόν, σε εναν νέο άνθρωπο, γεμάτο φιλοδοξία και πιστευω οτι στο τέλος της ημέρας θα δικαιωθούμε. Πρέπει και εμεις οι ίδιοι να καταλαβουμε οτι η ομαδα βαδίζει σε νεα μονοπάτια, με οποια σκαμπανεβασματα κι αν ερθουν και πρεπει να ειμαστε διπλα της!
Υ.Γ. Ελπίζω η επίσημη παρουσίαση του Λισι να γίνει ταυτόχρονα με την παρουσίαση Ματος-Βιερίνια. Θα ειναι απο τις πιο ενδιαφέρουσες συνεντεύξεις τυπου.
-
Ριαν_Καπαγιαννιδης
- Δημοσιεύσεις: 3217
- Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04
Re: Alessio Lisci
Αν πιστέψουμε αυτό που όλοι λένε για τον Λίσι είναι ότι είναι εξαιρετικός στην ατομική βελτίωση των παικτών του. Αυτό σημαίνει ότι πρώτον θα έχουμε ένα μικρό boost στο ρόστερ, με πολλούς παίκτες μας να παρουσιάζουν σταδιακή πρόοδο κατά την διάρκεια της σεζόν, και δεύτερον ότι θα περιοριστούν δραστικά οι περιπτώσεις Τζίμα.
Ανυπομονώ να δω αν μπορεί ο Κωνσταντέλιας να βελτιωθεί ουσιαστικά μετά από τόσα χρόνια κι αν ο Μύθου θα βρεθεί στο επίπεδο που όλοι ελπίζουμε.
Ανυπομονώ να δω αν μπορεί ο Κωνσταντέλιας να βελτιωθεί ουσιαστικά μετά από τόσα χρόνια κι αν ο Μύθου θα βρεθεί στο επίπεδο που όλοι ελπίζουμε.