Alessio Lisci
Re: Alessio Lisci
Όσο καλός προπονητης και να ειναι ήρθε σε μια δύσκολη περίοδο για την ομάδα.
Έφυγε ο κορυφαίος προπονητης ενω ταυτοχρονια υπάρχει εμφύλιος. ΤΤ , όμιλος κτλ πολύ πιθανόν περιμένουν τις στραβές καθώς έχουν ανοιχτή κοντρα με την παε και θα θελουν να βλάψουν τα πιο πανω κεφάλια. δεν ξερω και ποιοι αλλοι από τους 'δημοσιογράφους' που ντεμεκ υποστηριζουν την ομαδα.
Τύχη να έχει να του κατσουν τα αποτελεσματα, μονο αυτο μπορω να του ευχηθω.
Έφυγε ο κορυφαίος προπονητης ενω ταυτοχρονια υπάρχει εμφύλιος. ΤΤ , όμιλος κτλ πολύ πιθανόν περιμένουν τις στραβές καθώς έχουν ανοιχτή κοντρα με την παε και θα θελουν να βλάψουν τα πιο πανω κεφάλια. δεν ξερω και ποιοι αλλοι από τους 'δημοσιογράφους' που ντεμεκ υποστηριζουν την ομαδα.
Τύχη να έχει να του κατσουν τα αποτελεσματα, μονο αυτο μπορω να του ευχηθω.
- These users thanked the author pavlos06 for the post:
- ΚΩΣΤΑΣ2019
-
Michael Scott
- Δημοσιεύσεις: 889
- Εγγραφή: Σάβ 18 Μάιος 2024, 20:10
Re: Alessio Lisci
Αυτο που με κάνει κάπως πιο αισιόδοξο, είναι το γεγονός πως οι Ματος και Βιερίνια δεν είναι χθεσινοί. Έχουν ζήσει απο πρώτο χέρι τα ΑΠΟΔΥΤΗΡΙΑ της Τούμπας, σε εύκολες αλλά κυρίως σε δύσκολες στιγμές. Έχουν βιώσει την πίεση του να παίζεις για τον ΠΑΟΚ , τις ιδιοτροπίες του κόσμου αλλα και της ιδιοκτησίας. Ο δε Βιερίνια ζει στην πόλη, είναι μεσα στην ομάδα αδιάκοπα, με διαφορετικούς ρόλους, απο το 2017.
Ως εκ τούτου, θεωρώ πως λογικά θα έχουν φιλτράρει την επιλογή Λίσι, από πολλές διαφορετικές πλευρές και πέρα απο τα καθαρά αγωνιστικά, στο κομμάτι της νοοτροπίας. Δεν θεωρώ ότι θα έφερναν στην ομάδα κάποιο πουλί. Κάποιον με χαμηλή αντίληψη και πυγμή.
Μου άρεσε που ακούστηκε ότι πείστηκαν από τις συνεντεύξεις για την πρόσληψη του, και δεν κινήθηκαν σπασμωδικά πηγαίνοντας κατευθείαν σε κάποια "όνομα", δείχνοντας οτι και οι ίδιοι δεν φοβήθηκαν να ρισκάρουν.
Στήριξη λοιπόν, σε εναν νέο άνθρωπο, γεμάτο φιλοδοξία και πιστευω οτι στο τέλος της ημέρας θα δικαιωθούμε. Πρέπει και εμεις οι ίδιοι να καταλαβουμε οτι η ομαδα βαδίζει σε νεα μονοπάτια, με οποια σκαμπανεβασματα κι αν ερθουν και πρεπει να ειμαστε διπλα της!
Υ.Γ. Ελπίζω η επίσημη παρουσίαση του Λισι να γίνει ταυτόχρονα με την παρουσίαση Ματος-Βιερίνια. Θα ειναι απο τις πιο ενδιαφέρουσες συνεντεύξεις τυπου.
Ως εκ τούτου, θεωρώ πως λογικά θα έχουν φιλτράρει την επιλογή Λίσι, από πολλές διαφορετικές πλευρές και πέρα απο τα καθαρά αγωνιστικά, στο κομμάτι της νοοτροπίας. Δεν θεωρώ ότι θα έφερναν στην ομάδα κάποιο πουλί. Κάποιον με χαμηλή αντίληψη και πυγμή.
Μου άρεσε που ακούστηκε ότι πείστηκαν από τις συνεντεύξεις για την πρόσληψη του, και δεν κινήθηκαν σπασμωδικά πηγαίνοντας κατευθείαν σε κάποια "όνομα", δείχνοντας οτι και οι ίδιοι δεν φοβήθηκαν να ρισκάρουν.
Στήριξη λοιπόν, σε εναν νέο άνθρωπο, γεμάτο φιλοδοξία και πιστευω οτι στο τέλος της ημέρας θα δικαιωθούμε. Πρέπει και εμεις οι ίδιοι να καταλαβουμε οτι η ομαδα βαδίζει σε νεα μονοπάτια, με οποια σκαμπανεβασματα κι αν ερθουν και πρεπει να ειμαστε διπλα της!
Υ.Γ. Ελπίζω η επίσημη παρουσίαση του Λισι να γίνει ταυτόχρονα με την παρουσίαση Ματος-Βιερίνια. Θα ειναι απο τις πιο ενδιαφέρουσες συνεντεύξεις τυπου.
-
Ριαν_Καπαγιαννιδης
- Δημοσιεύσεις: 3225
- Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04
Re: Alessio Lisci
Αν πιστέψουμε αυτό που όλοι λένε για τον Λίσι είναι ότι είναι εξαιρετικός στην ατομική βελτίωση των παικτών του. Αυτό σημαίνει ότι πρώτον θα έχουμε ένα μικρό boost στο ρόστερ, με πολλούς παίκτες μας να παρουσιάζουν σταδιακή πρόοδο κατά την διάρκεια της σεζόν, και δεύτερον ότι θα περιοριστούν δραστικά οι περιπτώσεις Τζίμα.
Ανυπομονώ να δω αν μπορεί ο Κωνσταντέλιας να βελτιωθεί ουσιαστικά μετά από τόσα χρόνια κι αν ο Μύθου θα βρεθεί στο επίπεδο που όλοι ελπίζουμε.
Ανυπομονώ να δω αν μπορεί ο Κωνσταντέλιας να βελτιωθεί ουσιαστικά μετά από τόσα χρόνια κι αν ο Μύθου θα βρεθεί στο επίπεδο που όλοι ελπίζουμε.
Re: Alessio Lisci
Από τους πιτσιρικάδες, εκτός Ντέλια, αυτοί που δείξανε υψηλό επίπεδο, για να έχουμε περιέργεια πόσο μπορούμε να τους εκμεταλευτούμε, ήταν ο Μπάλντε και ο Σορετίρε, όχι τόσο οι υπόλοιποι, και ίσως ο Μπαταούλας.
van roy, μια χαρά υπάρχει το ρόντο στην προπόνηση.
van roy, μια χαρά υπάρχει το ρόντο στην προπόνηση.
Re: Alessio Lisci
Εμφύλιος? Έχασα κάτι?pavlos06 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 09:08 Όσο καλός προπονητης και να ειναι ήρθε σε μια δύσκολη περίοδο για την ομάδα.
Έφυγε ο κορυφαίος προπονητης ενω ταυτοχρονια υπάρχει εμφύλιος. ΤΤ , όμιλος κτλ πολύ πιθανόν περιμένουν τις στραβές καθώς έχουν ανοιχτή κοντρα με την παε και θα θελουν να βλάψουν τα πιο πανω κεφάλια. δεν ξερω και ποιοι αλλοι από τους 'δημοσιογράφους' που ντεμεκ υποστηριζουν την ομαδα.
Τύχη να έχει να του κατσουν τα αποτελεσματα, μονο αυτο μπορω να του ευχηθω.
Re: Alessio Lisci
Με ράζβαν το μεγαλύτερο μέρος των βίντεο ήταν ρόντο ...Miles έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 11:30 Από τους πιτσιρικάδες, εκτός Ντέλια, αυτοί που δείξανε υψηλό επίπεδο, για να έχουμε περιέργεια πόσο μπορούμε να τους εκμεταλευτούμε, ήταν ο Μπάλντε και ο Σορετίρε, όχι τόσο οι υπόλοιποι, και ίσως ο Μπαταούλας.
van roy, μια χαρά υπάρχει το ρόντο στην προπόνηση.
Τώρα είδαμε και βάρη κτλ....τι ψάρια θα πιάσουμε θα δούμε....
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106598
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Alessio Lisci
Είναι θέμα αυτόΛεμεσος4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 08:50 Εγω την αρχη φοβαμαι. Την μεταβαση της προπονησης για βαρια κορμια σε προπόνηση Λα λιγκας. Πολλοι ΔΕΝ θα μπορουν να ανταπεξέλθουν.. Μην αντιδρασουν καποιοι που καλομαθαν. Εδω θα θελει στηριξη ο προπονητής και τεραστια μαλιστα. Ελπιζω να του φερουν τους παικτες που χρειάζεται για να φτιαξει μια αθλητικη ομαδα επιπεδου Ισπανιας.
Καλό θα ναι να συνειδητοποιησουν ολοι ότι μπαίνουμε σε αλλαγη σελίδας με έμφαση στα σύγχρονα χαρακτηριστικα του ποδοσφαίρου, σε πολύ πρεσιγκ, πολλά τρεξιματα και εντασεις
Έκατσα ειδα ένα απλό ματς Οσασουνα Οβιεδο καπου μεσα στον Ιανουαριο
Δείτε το και πείτε μου αν βλέπετε αυτα τα τρεξιματα, το πρεσιγκ, τις εντασεις, τις συνεχομενες και αστραπιαιες εναλλαγές σχηματισμων σε κάποιο ελληνικό ντερμπι
Βέβαια αυτό έχει και το τίμημα του.Περισσοτερα λαθη, βιαστικές τσαπατσουλικες τελικές
Και για εμας ένα ακόμα παραπάνω θεμα για το Πεμπτη-Κυριακη
Εκεί ειναι το μεγάλο στοίχημα φετος πως θα μπορέσεις να εχεις σταθερότητα σε αποτελέσματα και διαρκεια μ αυτο το ποδοσφαιρο.Ειναι πολύ δυσκολο
- Notorious4
- Δημοσιεύσεις: 1065
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2015, 21:38
Re: Alessio Lisci
Αν πρόκειται για ριζική αναδιάρθρωση θα φανεί τις επόμενες 45 ημέρες ανάλογα τις μεταγραφές που θα γίνουν. Αυτή τι στιγμή δε Μπορούμε να κρίνουμε αν είναι απλώς ανεξοδες λύσεις για τα μάτια του κόσμου η πρόσληψη Βιερίνια Ματος η υπάρχει όντως διάθεση για αλλαγή πλάνου και ικανό budget για να το υποστηρίξει. Ο προπονητής μου βγάζει κάτι θετικό αν και εγώ είμαι πιστός Λουτσεσκικος και πιστεύω ότι ήταν ο μόνος που κρατούσε το οικοδόμημα όρθιο. Θα φανεί μέχρι το τέλος αυτού του έτους.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Notorious4 την Τετ 24 Ιουν 2026, 21:19, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Alessio Lisci
Τα περισσότερα θα κριθούν στους προκριματικούς αγώνες για την Ευρώπη.
Αν εξασφαλίσουμε την είσοδο σε League Phase όλα θα πάνε καλύτερα μετά.
Εάν όχι τότε τα πράγματα δυσκολεύουν πολύ.
Αν εξασφαλίσουμε την είσοδο σε League Phase όλα θα πάνε καλύτερα μετά.
Εάν όχι τότε τα πράγματα δυσκολεύουν πολύ.