Ιβάν Σαββίδης VII
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Ελπίζω να έχεις πλέον καταλάβει τι φίδι μεγαλωνες στον κόρφο σου πάνω από μία δεκαετία.
Αυτοί ήταν που δήθεν ενδιαφέρονταν για το καλό του ΠΑΟΚ
Καλά να πάθεις όμως,δεν ήσουν κανένα παιδάκι να τρως προλογο από τέτοια τσουτσέκια
Αυτοί ήταν που δήθεν ενδιαφέρονταν για το καλό του ΠΑΟΚ
Καλά να πάθεις όμως,δεν ήσουν κανένα παιδάκι να τρως προλογο από τέτοια τσουτσέκια
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Δεν βρισκω καποιο πιο σχετικο νημα οποτε το γραφω εδω, αν υπαρχει πιο καταλληλο μεταφερετε το.
Ποιος ειναι ο Παπακοτοπουλος που ειναι μεσα στη ΠΑΕ; Τον γνωριζει κανεις; Ο Ραγκα καταγγελει πως τον απειλησε να μην ξανα αναφερθει στον Ιβαν Σαββιδη; Τι ειναι αυτος και με τι εξουσια λεει στον οποιονδηποτε να μην μιλησει; Σοβαρα ρωταω, ουτε να τσακωθω ψαχνω ουτε τιποτα. Βρηκα και ενα κλιπ στο αγαπημενο μεσο.
Ποιος ειναι ο Παπακοτοπουλος που ειναι μεσα στη ΠΑΕ; Τον γνωριζει κανεις; Ο Ραγκα καταγγελει πως τον απειλησε να μην ξανα αναφερθει στον Ιβαν Σαββιδη; Τι ειναι αυτος και με τι εξουσια λεει στον οποιονδηποτε να μην μιλησει; Σοβαρα ρωταω, ουτε να τσακωθω ψαχνω ουτε τιποτα. Βρηκα και ενα κλιπ στο αγαπημενο μεσο.
- These users thanked the author st4this for the post (total 2):
- katafraktos, Kostas_FI
- paokkerkir
- Δημοσιεύσεις: 941
- Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 16:34
- Τοποθεσία: Κέρκυρα
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Είχε γίνει, δεν είναι προπαγάνδα, θυμάμαι τα χάρτινα πρωτοσέλιδα καθότι έβλεπα τον συγχωρεμενο τον παπαδάκη κάθε μέρα πριν παω σχολείο. Ήταν πρίν ακόμη ασχοληθεί με εμάς για πρώτη φορά το 2006, γύρω στο 04-05.leomatos88 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 23:03Δεν το ξέρω φίλε το θέμα. Πιθανότατα θα είναι άλλη μία προπαγάνδα των χάρτινων. Δεν υπάρχουν πιο ζηλιάρηδες και κομπλεξικοί με τον ΠΑΟΚ και ειδικότερα με τον ερχομό του Σαββίδη στον ΠΑΟΚ από αυτούς. Το ότι τους έριξε στη Δ εθνική κατηγορία ο γκάνγκστερ, ενώ ο άλλος πλήρωσε ένα τσάι και καθάρισε, δεν το χώνεψαν ποτέ.Patron έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 22:48Κάποτε είχε ακουσθεί ότι είχε ψαχθεί για μια ποκιτισσα.leomatos88 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 21:48
Δεν το συζητώ. Ισχύει αυτό που πάλι εσύ έχεις πει. Ότι το μεγαλύτερο λάθος του ήταν ότι πήρε τον ΠΑΟΚ! Έπρεπε να πάρει την τάδε ομαδούλα του ποκ και θα είχε πάρει τώρα 5-6 πρωταθλήματα και βάλε.
- These users thanked the author paokkerkir for the post:
- leomatos88
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Πολλοι απιθανοι μπορει να ενδιαφερθηκαν για τα χαρτια τοτε αλλα οχι ο ιβαν. Ή μαλλον ενδιαφερθηκε τοσο οσο ενδιαφερθηκε για τους προπαγανδιστες απο τη παπαναστασιου
- These users thanked the author george188 for the post:
- leomatos88
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Ε ποιον λένε Παπα- (εταιρεία πώλησης νωπών κοτόπουλων)st4this έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 22:12 Δεν βρισκω καποιο πιο σχετικο νημα οποτε το γραφω εδω, αν υπαρχει πιο καταλληλο μεταφερετε το.
Ποιος ειναι ο Παπακοτοπουλος που ειναι μεσα στη ΠΑΕ; Τον γνωριζει κανεις; Ο Ραγκα καταγγελει πως τον απειλησε να μην ξανα αναφερθει στον Ιβαν Σαββιδη; Τι ειναι αυτος και με τι εξουσια λεει στον οποιονδηποτε να μην μιλησει; Σοβαρα ρωταω, ουτε να τσακωθω ψαχνω ουτε τιποτα. Βρηκα και ενα κλιπ στο αγαπημενο μεσο.
- These users thanked the author aivas19 for the post (total 2):
- st4this, Michalios92
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Νιωθω πολυ στοκος που δεν το σκεφτηκα ετσι... 
Βεβαια αυτο μας παει στο 2ο σκελος του ποστ, γιατι βγαινει και λεει στον Ραγκατση να μην αναφερεται στον Ιβαν; Οτι τι; Απαγορευεται;
Βεβαια αυτο μας παει στο 2ο σκελος του ποστ, γιατι βγαινει και λεει στον Ραγκατση να μην αναφερεται στον Ιβαν; Οτι τι; Απαγορευεται;
- paokkerkir
- Δημοσιεύσεις: 941
- Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 16:34
- Τοποθεσία: Κέρκυρα
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Προφανώς το ενδιαφέρον δεν ήταν σοβαρό.george188 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 22:15 Πολλοι απιθανοι μπορει να ενδιαφερθηκαν για τα χαρτια τοτε αλλα οχι ο ιβαν. Ή μαλλον ενδιαφερθηκε τοσο οσο ενδιαφερθηκε για τους προπαγανδιστες απο τη παπαναστασιου
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Έχετε κάνει φιρμα τον κάθε ξεφτιλισμένο δήθεν ΠΑΟΚτση.
Τους κάνατε να πιστεύουν ότι είναι μεγαλύτερο μέγεθος από την ίδια την ομάδα.
Τους κάνατε να πιστεύουν ότι είναι μεγαλύτερο μέγεθος από την ίδια την ομάδα.
- These users thanked the author renegade for the post (total 4):
- trouman, nunies4, paok apo epilogi, navigator11
-
xyz_o_peponas
- Δημοσιεύσεις: 47
- Εγγραφή: Δευ 15 Ιουν 2026, 11:10
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Σε ποιον αναφέρεσαι? Δεν κατάλαβα.renegade έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 22:10 Ελπίζω να έχεις πλέον καταλάβει τι φίδι μεγαλωνες στον κόρφο σου πάνω από μία δεκαετία.
Αυτοί ήταν που δήθεν ενδιαφέρονταν για το καλό του ΠΑΟΚ
Καλά να πάθεις όμως,δεν ήσουν κανένα παιδάκι να τρως προλογο από τέτοια τσουτσέκια
-
Michalios92
- Δημοσιεύσεις: 126
- Εγγραφή: Κυρ 24 Μάιος 2026, 21:01
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Δεν βλέπω πολλά σχόλια για το συγκεκριμένο.st4this έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 22:12 Δεν βρισκω καποιο πιο σχετικο νημα οποτε το γραφω εδω, αν υπαρχει πιο καταλληλο μεταφερετε το.
Ποιος ειναι ο Παπακοτοπουλος που ειναι μεσα στη ΠΑΕ; Τον γνωριζει κανεις; Ο Ραγκα καταγγελει πως τον απειλησε να μην ξανα αναφερθει στον Ιβαν Σαββιδη; Τι ειναι αυτος και με τι εξουσια λεει στον οποιονδηποτε να μην μιλησει; Σοβαρα ρωταω, ουτε να τσακωθω ψαχνω ουτε τιποτα. Βρηκα και ενα κλιπ στο αγαπημενο μεσο.
Δεν πιστεύετε ότι έχει αξία σχολιασμού?
Όχι τίποτα, αυτή η "καταγγελία" προέρχεται από έναν δημοσιογράφο ραδιοφωνικό παραγωγό, όπου πέρσι το καλοκαίρι έσκιζε τα ρούχα του (και ακόμα το κάνει) για να προστατέψει τον Ιβάν στο "πόλεμο" με τον νεοεισελθεντα Τέλη.
Πολύ περίεργα πράγματα συμβαίνουν
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Το περιεργο ποιο είναι; Εγώ ακούω Ράγκα 8 χρόνια ανελλιπώς. Το ότι είπε πως του έστειλε υπάλληλος της ΠΑΕ μνμ (δεν το πιστεύω, σιγά μην έστειλε ο ίδιος μνμ αντί να βάλει κάποιον να του το πει ή να πάρει τηλ) τι μας λέει δηλαδή; Του έστειλε ένα μνμ και; Αν έλεγε για καμμένους φούρνους εκεί θα υπήρχε οργή. Αν ένιωσε ότι θίχτηκε το αφεντικό του καλά έκανε και του το είπε με ένα μνμ απλο ξαναλέω. Αν νιώθει ότι προστάτεψε την ΠΑΕ καλά έκανε. Ας κάνει οτιδήποτε νόμιμο για να προστατευτεί η ΠΑΕ και τα περιουσιακά της στοιχεία (παίκτες, προπονητές κτλ). Πχ αν έκανε το ίδιο στον δημοσιογράφο που έγραφε πίπες για μια μεταγραφή που δεν έγινε σε ομάδα της Μπουντεσλίγκα δε θα με πείραζε.
ΥΓ: επειδή είδα το απόσπασμα, ούτε είπε όνομα ο Ράγκα ούτε τίποτα. Απάντησε σε ένα μνμ στα τσατ ΝΟΜΙΖΩ, δεν έκανε καμία αναφορά σε πρόσωπο. Το βίντεο είναι κομμένο, αν ξύνεστε τουλάχιστον κλείστε τη μονταζιέρα και βάλτε μεγαλύτερο απόσπασμα
ΥΓ: επειδή είδα το απόσπασμα, ούτε είπε όνομα ο Ράγκα ούτε τίποτα. Απάντησε σε ένα μνμ στα τσατ ΝΟΜΙΖΩ, δεν έκανε καμία αναφορά σε πρόσωπο. Το βίντεο είναι κομμένο, αν ξύνεστε τουλάχιστον κλείστε τη μονταζιέρα και βάλτε μεγαλύτερο απόσπασμα
- These users thanked the author aivas19 for the post:
- paok apo epilogi
- abc_o_ karpouzas
- Δημοσιεύσεις: 7617
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
- Τοποθεσία: seven hill town
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Ο ραγκατσης έχει...ασυλία..;
Αν ήταν ο γρηγοριαδης θα μας...πείραζε;...
Δεν πιάνεστε από πουθενά....
Γιατί το άσπρο δεν είναι μαύρο και όταν είναι μαύρο γιατί δεν είναι άσπρο...
Κανένας Γιαλός δεν είναι...στραβός....
Αν ήταν ο γρηγοριαδης θα μας...πείραζε;...
Δεν πιάνεστε από πουθενά....
Γιατί το άσπρο δεν είναι μαύρο και όταν είναι μαύρο γιατί δεν είναι άσπρο...
Κανένας Γιαλός δεν είναι...στραβός....
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Έκατσα και το είδα.
Ο Ραγκατσης λέει:
Δηλαδή δίνουμε 3.5+1 αν θυμάμαι καλά; Και θα είναι ξευτιλίκη αν δεν έρθει και πάει στον γαύρο; Του Ιβάν;
Να δώσουμε δηλαδή 5.5-6, για να νιώσει ο Ραγκατσης και ο κάθε Ραγκατσης ότι δεν ξεφτιλιζομαστε.
Αλλά έτσι είναι, άλλος γαμάει άλλος πληρώνει.
Στο 1:20:12 από το χθεσινό live ξεκινάει.
Ο Ραγκατσης λέει:
Στο βίντεο που βγήκε, είναι προφανώς εσκεμμένα κομμένη η αρχή όπως επίσης και η πρώτη λέξη στην δεύτερη παράγραφο,. ξεκινώντας από το "Υπάλληλε της ΠΑΕ ΠΑΟΚ"Δεν το αντέχω ο Γιαννούλης να παρακαλάει να έρθει στον ΠΑΟΚ και να μην δίνουν 1.5 - 2 ψωρο-εκατομμύρια παραπάνω και να πάει στον γαύρο. Δεν μπορώ να το δεχτώ. Για αυτό λέω θα είναι ξευτιλίκη του Ιβάν από τον Μαρινάκη.
Ξευτιλίκη θα είναι, υπάλληλε της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, που μπορείς να μου στείλεις πάλι μήνυμα, να μην ξαναβάζω στο στόμα μου την λέξη Σαββίδης γιατί τελειώσαμε.
Δηλαδή δίνουμε 3.5+1 αν θυμάμαι καλά; Και θα είναι ξευτιλίκη αν δεν έρθει και πάει στον γαύρο; Του Ιβάν;
Να δώσουμε δηλαδή 5.5-6, για να νιώσει ο Ραγκατσης και ο κάθε Ραγκατσης ότι δεν ξεφτιλιζομαστε.
Αλλά έτσι είναι, άλλος γαμάει άλλος πληρώνει.
Στο 1:20:12 από το χθεσινό live ξεκινάει.
- These users thanked the author Maklaz for the post (total 5):
- aivas19, vasgias, paok apo epilogi, astral, navigator11
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Το γενικότερο πρόβλημα της ελληνικής διαιτησίας, που ήταν ανέκαθεν πρόβλημα σε αρκετές χώρες, μπορεί να λυθεί κάνοντας την διαιτησία επαγγελματική. Ήτοι να εκπαιδεύονται σε σχολή και να έχουν κανονικά μισθό και όχι να το κάνουν ως χόμπι και εξτραδακια. Σε απολυθεί και κάποιος αντί να υποβιβάζονται να διαιτητευουν στη β και Γ. Ο Ιβάν έχει τοποθετηθεί πολλάκις και η φιλοσοφία του ΠΑΟΚ σε τέτοια θέματα ειναι γνωστή.
Αν η ΕΠΟ προχωρά έχοντας αυτό το πλάνο, το οποίο το είχε αναφέρει ο Μάκης, αλλά και στο παρελθόν ο Θωμαιδης και άλλοι, τότε ενδεχομένως να ελαχιστοποιήσουμε τα λάθη που γίνονται εδώ και χρόνια. Παραδείγματα από αλλες χώρες υπάρχουν. Από κάπου όμως πρέπει να ξεκινήσει η αλλαγή. Δε γίνεται μονιμα να στηριζόμαστε σε ξένους, νομοτελειακά πρεπει να εξελιχθεί το ελληνικό ποδόσφαιρο.
Είτε θα είμαστε μπροσταρηδες και θα τρώμε κράξιμο και γιουχα ότι γίναμε ΕΟ είτε θα κολλήσουμε με τον μπροσταρη αργότερα που θα έχουν αλλάξει οι καταστάσεις, όπως κάνει η ΑΕΚ
Αν η ΕΠΟ προχωρά έχοντας αυτό το πλάνο, το οποίο το είχε αναφέρει ο Μάκης, αλλά και στο παρελθόν ο Θωμαιδης και άλλοι, τότε ενδεχομένως να ελαχιστοποιήσουμε τα λάθη που γίνονται εδώ και χρόνια. Παραδείγματα από αλλες χώρες υπάρχουν. Από κάπου όμως πρέπει να ξεκινήσει η αλλαγή. Δε γίνεται μονιμα να στηριζόμαστε σε ξένους, νομοτελειακά πρεπει να εξελιχθεί το ελληνικό ποδόσφαιρο.
Είτε θα είμαστε μπροσταρηδες και θα τρώμε κράξιμο και γιουχα ότι γίναμε ΕΟ είτε θα κολλήσουμε με τον μπροσταρη αργότερα που θα έχουν αλλάξει οι καταστάσεις, όπως κάνει η ΑΕΚ