Ιβάν Σαββίδης VII

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
barlow4
Δημοσιεύσεις: 10274
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:40

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από barlow4 »

αυτο λεω κ εγω. η χωρα δεν ειναι ουτε κατ'ελαχιστο κοντα στο να εμπιστευτει οτιδηποτε εγχωριο.
These users thanked the author barlow4 for the post:
Nassos
renegade
Δημοσιεύσεις: 19467
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από renegade »

Ελπίζω να έχεις πλέον καταλάβει τι φίδι μεγαλωνες στον κόρφο σου πάνω από μία δεκαετία.
Αυτοί ήταν που δήθεν ενδιαφέρονταν για το καλό του ΠΑΟΚ
Καλά να πάθεις όμως,δεν ήσουν κανένα παιδάκι να τρως προλογο από τέτοια τσουτσέκια
Άβαταρ μέλους
st4this
Δημοσιεύσεις: 4821
Εγγραφή: Τετ 08 Μάιος 2024, 19:01
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από st4this »

Δεν βρισκω καποιο πιο σχετικο νημα οποτε το γραφω εδω, αν υπαρχει πιο καταλληλο μεταφερετε το.
Ποιος ειναι ο Παπακοτοπουλος που ειναι μεσα στη ΠΑΕ; Τον γνωριζει κανεις; Ο Ραγκα καταγγελει πως τον απειλησε να μην ξανα αναφερθει στον Ιβαν Σαββιδη; Τι ειναι αυτος και με τι εξουσια λεει στον οποιονδηποτε να μην μιλησει; Σοβαρα ρωταω, ουτε να τσακωθω ψαχνω ουτε τιποτα. Βρηκα και ενα κλιπ στο αγαπημενο μεσο.

These users thanked the author st4this for the post:
katafraktos
Άβαταρ μέλους
paokkerkir
Δημοσιεύσεις: 941
Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 16:34
Τοποθεσία: Κέρκυρα

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από paokkerkir »

leomatos88 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 23:03
Patron έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 22:48
leomatos88 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 21:48

Δεν το συζητώ. Ισχύει αυτό που πάλι εσύ έχεις πει. Ότι το μεγαλύτερο λάθος του ήταν ότι πήρε τον ΠΑΟΚ! Έπρεπε να πάρει την τάδε ομαδούλα του ποκ και θα είχε πάρει τώρα 5-6 πρωταθλήματα και βάλε.
Κάποτε είχε ακουσθεί ότι είχε ψαχθεί για μια ποκιτισσα.
Δεν το ξέρω φίλε το θέμα. Πιθανότατα θα είναι άλλη μία προπαγάνδα των χάρτινων. Δεν υπάρχουν πιο ζηλιάρηδες και κομπλεξικοί με τον ΠΑΟΚ και ειδικότερα με τον ερχομό του Σαββίδη στον ΠΑΟΚ από αυτούς. Το ότι τους έριξε στη Δ εθνική κατηγορία ο γκάνγκστερ, ενώ ο άλλος πλήρωσε ένα τσάι και καθάρισε, δεν το χώνεψαν ποτέ.
Είχε γίνει, δεν είναι προπαγάνδα, θυμάμαι τα χάρτινα πρωτοσέλιδα καθότι έβλεπα τον συγχωρεμενο τον παπαδάκη κάθε μέρα πριν παω σχολείο. Ήταν πρίν ακόμη ασχοληθεί με εμάς για πρώτη φορά το 2006, γύρω στο 04-05.
These users thanked the author paokkerkir for the post:
leomatos88
george188
Δημοσιεύσεις: 5660
Εγγραφή: Σάβ 23 Απρ 2016, 11:05

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από george188 »

Πολλοι απιθανοι μπορει να ενδιαφερθηκαν για τα χαρτια τοτε αλλα οχι ο ιβαν. Ή μαλλον ενδιαφερθηκε τοσο οσο ενδιαφερθηκε για τους προπαγανδιστες απο τη παπαναστασιου
These users thanked the author george188 for the post:
leomatos88
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18780
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από aivas19 »

st4this έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 22:12 Δεν βρισκω καποιο πιο σχετικο νημα οποτε το γραφω εδω, αν υπαρχει πιο καταλληλο μεταφερετε το.
Ποιος ειναι ο Παπακοτοπουλος που ειναι μεσα στη ΠΑΕ; Τον γνωριζει κανεις; Ο Ραγκα καταγγελει πως τον απειλησε να μην ξανα αναφερθει στον Ιβαν Σαββιδη; Τι ειναι αυτος και με τι εξουσια λεει στον οποιονδηποτε να μην μιλησει; Σοβαρα ρωταω, ουτε να τσακωθω ψαχνω ουτε τιποτα. Βρηκα και ενα κλιπ στο αγαπημενο μεσο.

Ε ποιον λένε Παπα- (εταιρεία πώλησης νωπών κοτόπουλων)
These users thanked the author aivas19 for the post:
st4this
Άβαταρ μέλους
st4this
Δημοσιεύσεις: 4821
Εγγραφή: Τετ 08 Μάιος 2024, 19:01
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από st4this »

Νιωθω πολυ στοκος που δεν το σκεφτηκα ετσι... :oops:

Βεβαια αυτο μας παει στο 2ο σκελος του ποστ, γιατι βγαινει και λεει στον Ραγκατση να μην αναφερεται στον Ιβαν; Οτι τι; Απαγορευεται;
These users thanked the author st4this for the post (total 2):
paokspren, margas
Άβαταρ μέλους
paokkerkir
Δημοσιεύσεις: 941
Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 16:34
Τοποθεσία: Κέρκυρα

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από paokkerkir »

george188 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 22:15 Πολλοι απιθανοι μπορει να ενδιαφερθηκαν για τα χαρτια τοτε αλλα οχι ο ιβαν. Ή μαλλον ενδιαφερθηκε τοσο οσο ενδιαφερθηκε για τους προπαγανδιστες απο τη παπαναστασιου
Προφανώς το ενδιαφέρον δεν ήταν σοβαρό.
renegade
Δημοσιεύσεις: 19467
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από renegade »

Έχετε κάνει φιρμα τον κάθε ξεφτιλισμένο δήθεν ΠΑΟΚτση.
Τους κάνατε να πιστεύουν ότι είναι μεγαλύτερο μέγεθος από την ίδια την ομάδα.
These users thanked the author renegade for the post:
trouman
xyz_o_peponas
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: Δευ 15 Ιουν 2026, 11:10

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από xyz_o_peponas »

renegade έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 22:10 Ελπίζω να έχεις πλέον καταλάβει τι φίδι μεγαλωνες στον κόρφο σου πάνω από μία δεκαετία.
Αυτοί ήταν που δήθεν ενδιαφέρονταν για το καλό του ΠΑΟΚ
Καλά να πάθεις όμως,δεν ήσουν κανένα παιδάκι να τρως προλογο από τέτοια τσουτσέκια
Σε ποιον αναφέρεσαι? Δεν κατάλαβα.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Διοικητικά”