Ιβάν Σαββίδης VII
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Ελπίζω να έχεις πλέον καταλάβει τι φίδι μεγαλωνες στον κόρφο σου πάνω από μία δεκαετία.
Αυτοί ήταν που δήθεν ενδιαφέρονταν για το καλό του ΠΑΟΚ
Καλά να πάθεις όμως,δεν ήσουν κανένα παιδάκι να τρως προλογο από τέτοια τσουτσέκια
Αυτοί ήταν που δήθεν ενδιαφέρονταν για το καλό του ΠΑΟΚ
Καλά να πάθεις όμως,δεν ήσουν κανένα παιδάκι να τρως προλογο από τέτοια τσουτσέκια
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Δεν βρισκω καποιο πιο σχετικο νημα οποτε το γραφω εδω, αν υπαρχει πιο καταλληλο μεταφερετε το.
Ποιος ειναι ο Παπακοτοπουλος που ειναι μεσα στη ΠΑΕ; Τον γνωριζει κανεις; Ο Ραγκα καταγγελει πως τον απειλησε να μην ξανα αναφερθει στον Ιβαν Σαββιδη; Τι ειναι αυτος και με τι εξουσια λεει στον οποιονδηποτε να μην μιλησει; Σοβαρα ρωταω, ουτε να τσακωθω ψαχνω ουτε τιποτα. Βρηκα και ενα κλιπ στο αγαπημενο μεσο.
Ποιος ειναι ο Παπακοτοπουλος που ειναι μεσα στη ΠΑΕ; Τον γνωριζει κανεις; Ο Ραγκα καταγγελει πως τον απειλησε να μην ξανα αναφερθει στον Ιβαν Σαββιδη; Τι ειναι αυτος και με τι εξουσια λεει στον οποιονδηποτε να μην μιλησει; Σοβαρα ρωταω, ουτε να τσακωθω ψαχνω ουτε τιποτα. Βρηκα και ενα κλιπ στο αγαπημενο μεσο.
- These users thanked the author st4this for the post:
- katafraktos
- paokkerkir
- Δημοσιεύσεις: 941
- Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 16:34
- Τοποθεσία: Κέρκυρα
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Είχε γίνει, δεν είναι προπαγάνδα, θυμάμαι τα χάρτινα πρωτοσέλιδα καθότι έβλεπα τον συγχωρεμενο τον παπαδάκη κάθε μέρα πριν παω σχολείο. Ήταν πρίν ακόμη ασχοληθεί με εμάς για πρώτη φορά το 2006, γύρω στο 04-05.leomatos88 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 23:03Δεν το ξέρω φίλε το θέμα. Πιθανότατα θα είναι άλλη μία προπαγάνδα των χάρτινων. Δεν υπάρχουν πιο ζηλιάρηδες και κομπλεξικοί με τον ΠΑΟΚ και ειδικότερα με τον ερχομό του Σαββίδη στον ΠΑΟΚ από αυτούς. Το ότι τους έριξε στη Δ εθνική κατηγορία ο γκάνγκστερ, ενώ ο άλλος πλήρωσε ένα τσάι και καθάρισε, δεν το χώνεψαν ποτέ.Patron έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 22:48Κάποτε είχε ακουσθεί ότι είχε ψαχθεί για μια ποκιτισσα.leomatos88 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 21:48
Δεν το συζητώ. Ισχύει αυτό που πάλι εσύ έχεις πει. Ότι το μεγαλύτερο λάθος του ήταν ότι πήρε τον ΠΑΟΚ! Έπρεπε να πάρει την τάδε ομαδούλα του ποκ και θα είχε πάρει τώρα 5-6 πρωταθλήματα και βάλε.
- These users thanked the author paokkerkir for the post:
- leomatos88
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Πολλοι απιθανοι μπορει να ενδιαφερθηκαν για τα χαρτια τοτε αλλα οχι ο ιβαν. Ή μαλλον ενδιαφερθηκε τοσο οσο ενδιαφερθηκε για τους προπαγανδιστες απο τη παπαναστασιου
- These users thanked the author george188 for the post:
- leomatos88
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Ε ποιον λένε Παπα- (εταιρεία πώλησης νωπών κοτόπουλων)st4this έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 22:12 Δεν βρισκω καποιο πιο σχετικο νημα οποτε το γραφω εδω, αν υπαρχει πιο καταλληλο μεταφερετε το.
Ποιος ειναι ο Παπακοτοπουλος που ειναι μεσα στη ΠΑΕ; Τον γνωριζει κανεις; Ο Ραγκα καταγγελει πως τον απειλησε να μην ξανα αναφερθει στον Ιβαν Σαββιδη; Τι ειναι αυτος και με τι εξουσια λεει στον οποιονδηποτε να μην μιλησει; Σοβαρα ρωταω, ουτε να τσακωθω ψαχνω ουτε τιποτα. Βρηκα και ενα κλιπ στο αγαπημενο μεσο.
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Νιωθω πολυ στοκος που δεν το σκεφτηκα ετσι... 
Βεβαια αυτο μας παει στο 2ο σκελος του ποστ, γιατι βγαινει και λεει στον Ραγκατση να μην αναφερεται στον Ιβαν; Οτι τι; Απαγορευεται;
Βεβαια αυτο μας παει στο 2ο σκελος του ποστ, γιατι βγαινει και λεει στον Ραγκατση να μην αναφερεται στον Ιβαν; Οτι τι; Απαγορευεται;
- paokkerkir
- Δημοσιεύσεις: 941
- Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 16:34
- Τοποθεσία: Κέρκυρα
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Προφανώς το ενδιαφέρον δεν ήταν σοβαρό.george188 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 22:15 Πολλοι απιθανοι μπορει να ενδιαφερθηκαν για τα χαρτια τοτε αλλα οχι ο ιβαν. Ή μαλλον ενδιαφερθηκε τοσο οσο ενδιαφερθηκε για τους προπαγανδιστες απο τη παπαναστασιου
-
xyz_o_peponas
- Δημοσιεύσεις: 43
- Εγγραφή: Δευ 15 Ιουν 2026, 11:10
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Σε ποιον αναφέρεσαι? Δεν κατάλαβα.renegade έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 22:10 Ελπίζω να έχεις πλέον καταλάβει τι φίδι μεγαλωνες στον κόρφο σου πάνω από μία δεκαετία.
Αυτοί ήταν που δήθεν ενδιαφέρονταν για το καλό του ΠΑΟΚ
Καλά να πάθεις όμως,δεν ήσουν κανένα παιδάκι να τρως προλογο από τέτοια τσουτσέκια