Ιβάν Σαββίδης VII

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
barlow4
Δημοσιεύσεις: 10274
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:40

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από barlow4 »

αυτο λεω κ εγω. η χωρα δεν ειναι ουτε κατ'ελαχιστο κοντα στο να εμπιστευτει οτιδηποτε εγχωριο.
These users thanked the author barlow4 for the post:
Nassos
renegade
Δημοσιεύσεις: 19467
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από renegade »

Ελπίζω να έχεις πλέον καταλάβει τι φίδι μεγαλωνες στον κόρφο σου πάνω από μία δεκαετία.
Αυτοί ήταν που δήθεν ενδιαφέρονταν για το καλό του ΠΑΟΚ
Καλά να πάθεις όμως,δεν ήσουν κανένα παιδάκι να τρως προλογο από τέτοια τσουτσέκια
Άβαταρ μέλους
st4this
Δημοσιεύσεις: 4825
Εγγραφή: Τετ 08 Μάιος 2024, 19:01
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από st4this »

Δεν βρισκω καποιο πιο σχετικο νημα οποτε το γραφω εδω, αν υπαρχει πιο καταλληλο μεταφερετε το.
Ποιος ειναι ο Παπακοτοπουλος που ειναι μεσα στη ΠΑΕ; Τον γνωριζει κανεις; Ο Ραγκα καταγγελει πως τον απειλησε να μην ξανα αναφερθει στον Ιβαν Σαββιδη; Τι ειναι αυτος και με τι εξουσια λεει στον οποιονδηποτε να μην μιλησει; Σοβαρα ρωταω, ουτε να τσακωθω ψαχνω ουτε τιποτα. Βρηκα και ενα κλιπ στο αγαπημενο μεσο.

These users thanked the author st4this for the post (total 2):
katafraktos, Kostas_FI
Άβαταρ μέλους
paokkerkir
Δημοσιεύσεις: 941
Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 16:34
Τοποθεσία: Κέρκυρα

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από paokkerkir »

leomatos88 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 23:03
Patron έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 22:48
leomatos88 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 21:48

Δεν το συζητώ. Ισχύει αυτό που πάλι εσύ έχεις πει. Ότι το μεγαλύτερο λάθος του ήταν ότι πήρε τον ΠΑΟΚ! Έπρεπε να πάρει την τάδε ομαδούλα του ποκ και θα είχε πάρει τώρα 5-6 πρωταθλήματα και βάλε.
Κάποτε είχε ακουσθεί ότι είχε ψαχθεί για μια ποκιτισσα.
Δεν το ξέρω φίλε το θέμα. Πιθανότατα θα είναι άλλη μία προπαγάνδα των χάρτινων. Δεν υπάρχουν πιο ζηλιάρηδες και κομπλεξικοί με τον ΠΑΟΚ και ειδικότερα με τον ερχομό του Σαββίδη στον ΠΑΟΚ από αυτούς. Το ότι τους έριξε στη Δ εθνική κατηγορία ο γκάνγκστερ, ενώ ο άλλος πλήρωσε ένα τσάι και καθάρισε, δεν το χώνεψαν ποτέ.
Είχε γίνει, δεν είναι προπαγάνδα, θυμάμαι τα χάρτινα πρωτοσέλιδα καθότι έβλεπα τον συγχωρεμενο τον παπαδάκη κάθε μέρα πριν παω σχολείο. Ήταν πρίν ακόμη ασχοληθεί με εμάς για πρώτη φορά το 2006, γύρω στο 04-05.
These users thanked the author paokkerkir for the post:
leomatos88
george188
Δημοσιεύσεις: 5663
Εγγραφή: Σάβ 23 Απρ 2016, 11:05

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από george188 »

Πολλοι απιθανοι μπορει να ενδιαφερθηκαν για τα χαρτια τοτε αλλα οχι ο ιβαν. Ή μαλλον ενδιαφερθηκε τοσο οσο ενδιαφερθηκε για τους προπαγανδιστες απο τη παπαναστασιου
These users thanked the author george188 for the post:
leomatos88
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18784
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από aivas19 »

st4this έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 22:12 Δεν βρισκω καποιο πιο σχετικο νημα οποτε το γραφω εδω, αν υπαρχει πιο καταλληλο μεταφερετε το.
Ποιος ειναι ο Παπακοτοπουλος που ειναι μεσα στη ΠΑΕ; Τον γνωριζει κανεις; Ο Ραγκα καταγγελει πως τον απειλησε να μην ξανα αναφερθει στον Ιβαν Σαββιδη; Τι ειναι αυτος και με τι εξουσια λεει στον οποιονδηποτε να μην μιλησει; Σοβαρα ρωταω, ουτε να τσακωθω ψαχνω ουτε τιποτα. Βρηκα και ενα κλιπ στο αγαπημενο μεσο.

Ε ποιον λένε Παπα- (εταιρεία πώλησης νωπών κοτόπουλων)
These users thanked the author aivas19 for the post (total 2):
st4this, Michalios92
Άβαταρ μέλους
st4this
Δημοσιεύσεις: 4825
Εγγραφή: Τετ 08 Μάιος 2024, 19:01
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από st4this »

Νιωθω πολυ στοκος που δεν το σκεφτηκα ετσι... :oops:

Βεβαια αυτο μας παει στο 2ο σκελος του ποστ, γιατι βγαινει και λεει στον Ραγκατση να μην αναφερεται στον Ιβαν; Οτι τι; Απαγορευεται;
These users thanked the author st4this for the post (total 2):
paokspren, margas
Άβαταρ μέλους
paokkerkir
Δημοσιεύσεις: 941
Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 16:34
Τοποθεσία: Κέρκυρα

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από paokkerkir »

george188 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 22:15 Πολλοι απιθανοι μπορει να ενδιαφερθηκαν για τα χαρτια τοτε αλλα οχι ο ιβαν. Ή μαλλον ενδιαφερθηκε τοσο οσο ενδιαφερθηκε για τους προπαγανδιστες απο τη παπαναστασιου
Προφανώς το ενδιαφέρον δεν ήταν σοβαρό.
renegade
Δημοσιεύσεις: 19467
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από renegade »

Έχετε κάνει φιρμα τον κάθε ξεφτιλισμένο δήθεν ΠΑΟΚτση.
Τους κάνατε να πιστεύουν ότι είναι μεγαλύτερο μέγεθος από την ίδια την ομάδα.
These users thanked the author renegade for the post (total 3):
trouman, nunies4, paok apo epilogi
xyz_o_peponas
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: Δευ 15 Ιουν 2026, 11:10

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από xyz_o_peponas »

renegade έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 22:10 Ελπίζω να έχεις πλέον καταλάβει τι φίδι μεγαλωνες στον κόρφο σου πάνω από μία δεκαετία.
Αυτοί ήταν που δήθεν ενδιαφέρονταν για το καλό του ΠΑΟΚ
Καλά να πάθεις όμως,δεν ήσουν κανένα παιδάκι να τρως προλογο από τέτοια τσουτσέκια
Σε ποιον αναφέρεσαι? Δεν κατάλαβα.
Michalios92
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: Κυρ 24 Μάιος 2026, 21:01

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Michalios92 »

st4this έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 22:12 Δεν βρισκω καποιο πιο σχετικο νημα οποτε το γραφω εδω, αν υπαρχει πιο καταλληλο μεταφερετε το.
Ποιος ειναι ο Παπακοτοπουλος που ειναι μεσα στη ΠΑΕ; Τον γνωριζει κανεις; Ο Ραγκα καταγγελει πως τον απειλησε να μην ξανα αναφερθει στον Ιβαν Σαββιδη; Τι ειναι αυτος και με τι εξουσια λεει στον οποιονδηποτε να μην μιλησει; Σοβαρα ρωταω, ουτε να τσακωθω ψαχνω ουτε τιποτα. Βρηκα και ενα κλιπ στο αγαπημενο μεσο.

Δεν βλέπω πολλά σχόλια για το συγκεκριμένο.
Δεν πιστεύετε ότι έχει αξία σχολιασμού?
Όχι τίποτα, αυτή η "καταγγελία" προέρχεται από έναν δημοσιογράφο ραδιοφωνικό παραγωγό, όπου πέρσι το καλοκαίρι έσκιζε τα ρούχα του (και ακόμα το κάνει) για να προστατέψει τον Ιβάν στο "πόλεμο" με τον νεοεισελθεντα Τέλη.

Πολύ περίεργα πράγματα συμβαίνουν
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18784
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από aivas19 »

Το περιεργο ποιο είναι; Εγώ ακούω Ράγκα 8 χρόνια ανελλιπώς. Το ότι είπε πως του έστειλε υπάλληλος της ΠΑΕ μνμ (δεν το πιστεύω, σιγά μην έστειλε ο ίδιος μνμ αντί να βάλει κάποιον να του το πει ή να πάρει τηλ) τι μας λέει δηλαδή; Του έστειλε ένα μνμ και; Αν έλεγε για καμμένους φούρνους εκεί θα υπήρχε οργή. Αν ένιωσε ότι θίχτηκε το αφεντικό του καλά έκανε και του το είπε με ένα μνμ απλο ξαναλέω. Αν νιώθει ότι προστάτεψε την ΠΑΕ καλά έκανε. Ας κάνει οτιδήποτε νόμιμο για να προστατευτεί η ΠΑΕ και τα περιουσιακά της στοιχεία (παίκτες, προπονητές κτλ). Πχ αν έκανε το ίδιο στον δημοσιογράφο που έγραφε πίπες για μια μεταγραφή που δεν έγινε σε ομάδα της Μπουντεσλίγκα δε θα με πείραζε.

ΥΓ: επειδή είδα το απόσπασμα, ούτε είπε όνομα ο Ράγκα ούτε τίποτα. Απάντησε σε ένα μνμ στα τσατ ΝΟΜΙΖΩ, δεν έκανε καμία αναφορά σε πρόσωπο. Το βίντεο είναι κομμένο, αν ξύνεστε τουλάχιστον κλείστε τη μονταζιέρα και βάλτε μεγαλύτερο απόσπασμα
These users thanked the author aivas19 for the post:
paok apo epilogi
Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7617
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

Ο ραγκατσης έχει...ασυλία..;

Αν ήταν ο γρηγοριαδης θα μας...πείραζε;...

Δεν πιάνεστε από πουθενά....

Γιατί το άσπρο δεν είναι μαύρο και όταν είναι μαύρο γιατί δεν είναι άσπρο...


Κανένας Γιαλός δεν είναι...στραβός....
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2089
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Maklaz »

Έκατσα και το είδα.

Ο Ραγκατσης λέει:
Δεν το αντέχω ο Γιαννούλης να παρακαλάει να έρθει στον ΠΑΟΚ και να μην δίνουν 1.5 - 2 ψωρο-εκατομμύρια παραπάνω και να πάει στον γαύρο. Δεν μπορώ να το δεχτώ. Για αυτό λέω θα είναι ξευτιλίκη του Ιβάν από τον Μαρινάκη.

Ξευτιλίκη θα είναι, υπάλληλε της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, που μπορείς να μου στείλεις πάλι μήνυμα, να μην ξαναβάζω στο στόμα μου την λέξη Σαββίδης γιατί τελειώσαμε.
Στο βίντεο που βγήκε, είναι προφανώς εσκεμμένα κομμένη η αρχή όπως επίσης και η πρώτη λέξη στην δεύτερη παράγραφο,. ξεκινώντας από το "Υπάλληλε της ΠΑΕ ΠΑΟΚ"

Δηλαδή δίνουμε 3.5+1 αν θυμάμαι καλά; Και θα είναι ξευτιλίκη αν δεν έρθει και πάει στον γαύρο; Του Ιβάν;
Να δώσουμε δηλαδή 5.5-6, για να νιώσει ο Ραγκατσης και ο κάθε Ραγκατσης ότι δεν ξεφτιλιζομαστε.

Αλλά έτσι είναι, άλλος γαμάει άλλος πληρώνει.

Στο 1:20:12 από το χθεσινό live ξεκινάει.
These users thanked the author Maklaz for the post (total 4):
aivas19, vasgias, paok apo epilogi, astral
geobila
Δημοσιεύσεις: 1268
Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2025, 09:41

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από geobila »

Το γενικότερο πρόβλημα της ελληνικής διαιτησίας, που ήταν ανέκαθεν πρόβλημα σε αρκετές χώρες, μπορεί να λυθεί κάνοντας την διαιτησία επαγγελματική. Ήτοι να εκπαιδεύονται σε σχολή και να έχουν κανονικά μισθό και όχι να το κάνουν ως χόμπι και εξτραδακια. Σε απολυθεί και κάποιος αντί να υποβιβάζονται να διαιτητευουν στη β και Γ. Ο Ιβάν έχει τοποθετηθεί πολλάκις και η φιλοσοφία του ΠΑΟΚ σε τέτοια θέματα ειναι γνωστή.

Αν η ΕΠΟ προχωρά έχοντας αυτό το πλάνο, το οποίο το είχε αναφέρει ο Μάκης, αλλά και στο παρελθόν ο Θωμαιδης και άλλοι, τότε ενδεχομένως να ελαχιστοποιήσουμε τα λάθη που γίνονται εδώ και χρόνια. Παραδείγματα από αλλες χώρες υπάρχουν. Από κάπου όμως πρέπει να ξεκινήσει η αλλαγή. Δε γίνεται μονιμα να στηριζόμαστε σε ξένους, νομοτελειακά πρεπει να εξελιχθεί το ελληνικό ποδόσφαιρο.

Είτε θα είμαστε μπροσταρηδες και θα τρώμε κράξιμο και γιουχα ότι γίναμε ΕΟ είτε θα κολλήσουμε με τον μπροσταρη αργότερα που θα έχουν αλλάξει οι καταστάσεις, όπως κάνει η ΑΕΚ
Απάντηση

Επιστροφή στο “Διοικητικά”