Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
- paokkerkir
- Δημοσιεύσεις: 932
- Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 16:34
- Τοποθεσία: Κέρκυρα
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ο Κυζιρίδης θεωρείται Club Trained μήπως;
- These users thanked the author paokkerkir for the post:
- epitropos
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Νομίζω όχι, έκατσε 24 μήνες από τα 15-21 στην ομάδα και όλο βολόδερνε σε άλλες μέχρι να φύγει από την ελλάδα. Είναι σίγουρα association-nation trained εννοείται.
- These users thanked the author rockcity4 for the post (total 2):
- Unpsofable78, paokkerkir
- Unpsofable78
- Δημοσιεύσεις: 2189
- Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Εγώ πάλι η αλήθεια είναι ότι δεν μπορώ να βρω λογική στην απόκτηση του ισπανού.Sera4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:55Δεν βρίσκω καμία λογική σε απόκτηση Χατζηδιακου τόσο αγωνιστικά, οσο και μετά τη συμπεριφορά που είχε ο μάνατζερ του κατά την πρώτη προσπάθεια μεταγραφής.renegade έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:42 Αν πάρουμε και τον χατζηδιάκο, εγώ δεν θα ήθελα να έρθει το ισπανός
Πρέπει να βάλουμε ποιότητα και χαρακτηριστικά και για παιχνίδι στο 3ο block
2 αθλητικούς μπακ θελουμε τωρα και είμαστε κομπλέ.
32 κλεισμένα
Αρκετά πτωτική πορεία
Δεν έχει φύγει ποτέ στη ζωή του από το ασφαλές περιβάλλον της πρώην ομάδας του
Ο χατζηδιάκος από την άλλη μπορεί να μην είναι καμία top επιλογή έχοντας ελλείψεις σε θέματα όπως η ταχύτητα και οι περιστροφές του αλλά είναι ένα παιδί που μπορεί να παίξει αυτό που ζητάμε, είναι δεξιοπόδαρος αλλα βολεύεται καλύτερα να παίζει αριστερά, κάτι που μπορεί να λύνει αρκετά προβλήματα.
Τώρα όσον αφορά τον manager του δεν ξέρω ποιος ευθυνότανε περισσότερο... εμείς ή αυτοί
-
boogeyman77
- Δημοσιεύσεις: 7006
- Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
- Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
- Επικοινωνία:
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Μην είσαι και τόσο σίγουρος ότι θα παραμείνει ο Meitetrianta76 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:44 Σανταμαρια ειναι πολυ καλο 6αρι με καλή υποδοχή και πασα, πολύ καλές αντοχές και μακάρι να κλεισει και γρήγορα γιατί ο Μειτε δεν ξέρουμε πότε θα ειναι καλα
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Κατά τα αλλα με Οζντοεφ δεν τα βρίσκουμε λεει
Καλύτερα θα πω εγώ, θελουμε αλλου ειδους κεντρο πλεον.Περιμενω ότι ο Ζαφειρης θα ειναι τοπ με τα νεα δεδομένα στα χαφ.Επισης θα ήθελα να συνεχισει ο Ταισον ως λύση πολυτελείας και με τη ταχύτητα του μπορει να ειναι πολυ σημαντικος
Καλύτερα θα πω εγώ, θελουμε αλλου ειδους κεντρο πλεον.Περιμενω ότι ο Ζαφειρης θα ειναι τοπ με τα νεα δεδομένα στα χαφ.Επισης θα ήθελα να συνεχισει ο Ταισον ως λύση πολυτελείας και με τη ταχύτητα του μπορει να ειναι πολυ σημαντικος
- These users thanked the author trianta76 for the post:
- sakis_the_fraud
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Βρε εγώ μάλλον έχω χάσει κάτι.
Για τον Ελουστοντο λες ή για Σανταμαρια που γραφόταν σε προηγούμενα σχόλια; ;
- Metagrafakias
- Δημοσιεύσεις: 2646
- Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 15:55
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Λεμε λεμε για μπακ,για χαφ,για εξτρεμ,ελευθερους,δανεικους κλπ γιατι κανεις δεν λεει για την αναγκη που εχει η ομαδα για αποκτηση φορ??
Εχετε καταλαβει οτι αυτη τη στιγμη η ομαδα ειναι με Γερεμεγιεφ,Τσαλοφ και το προτζεκτ Μυθου??
Με αυτα τα φορ θα κατεβεις για 3 προκρισεις επιεπεδου Γιουροπα μεσα στο κατακαλοκαιρο???
Το λεγαμε χαριτολογωντας περυσι μετα τον δανεισμο Γιακουμακη,οτι στην προετοιμασια και στα προκριματικα θα ειμαστε με Τσαλοφ,Γερεμεγιεφ και το βλεπουμε να συμβαινει...
Γιατι κανεις δεν ασχολειται με αποκτηση βασικου φορ???θεωρειται ειμαστε καλα???
Εχετε καταλαβει οτι αυτη τη στιγμη η ομαδα ειναι με Γερεμεγιεφ,Τσαλοφ και το προτζεκτ Μυθου??
Με αυτα τα φορ θα κατεβεις για 3 προκρισεις επιεπεδου Γιουροπα μεσα στο κατακαλοκαιρο???
Το λεγαμε χαριτολογωντας περυσι μετα τον δανεισμο Γιακουμακη,οτι στην προετοιμασια και στα προκριματικα θα ειμαστε με Τσαλοφ,Γερεμεγιεφ και το βλεπουμε να συμβαινει...
Γιατι κανεις δεν ασχολειται με αποκτηση βασικου φορ???θεωρειται ειμαστε καλα???
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Metagrafakias την Τρί 23 Ιουν 2026, 21:40, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
xrisitsapa
- Δημοσιεύσεις: 5426
- Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ποδοσφαιρικά πάντα μιλώντας μια τριάδα στόπερ Μιχα - Ελουστοντο - Χατζηδιακος είναι πολύ σοφτ.
- These users thanked the author xrisitsapa for the post (total 2):
- aivas19, Ettien26
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αρχικά δεν είπα εσένα εχθρό του ιβαν, μίλησα γενικά. Καιγω ποδοσφαιρικά είπα ότι ο λοβρεν είχε να παίξει σε υψηλό επίπεδο 4! σεζόν. Ο Ισπανός πέρσι είχε 20 ματς στην πρώτη κατηγορία της Ισπανίας.trianta76 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 21:07Δεν έχει και τόσο σημασία η ηλικία, ουτε έθεσα τετοιο θεμα.Ο Ταισον σου πήρε το πρωτάθλημα στα 37 με δικό του γκολ και συνεχεια βασικοςmargas έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:54Ο λοβρεν ήρθε στα 35 ενώ τις 4 προηγούμενες χρονιές είχε 10 συμμετοχές στη Γαλλία και 3,5 σεζόν στην μπαναρισμενη Ρωσία. Βλέπεις πολλές ομοιότητες με έναν παίκτη 4 χρόνια νεότερο που μέχρι πέρσι ήταν βασικός και φέτος έκανε 20 συμμετοχές στη λαλιγκα; Εγώ προσωπικά δε βλέπω ούτε μισή.trianta76 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:49
Κόψτε το.λιγο αυτό με τον Ιβαν
Αυτό θα έχουμε τώρα κάθε φορά που θα γράφουμε αποψη;
Πες μου λίγο τον Λοβρεν απο ποια ομάδα τον πήρες, τι βιογραφικό ειχε και τι προσφερε τελικα
Αν θες να μιλήσεις δλδ χωρις να βλεπεις παντού εχθρούς του Ιβαν και να κολλάς ταμπέλες σε άτομα που δεν ξέρεις καν
Για να κάθομαι και να γράφω άποψη για τον παιχτη σημαινει οτι κάθισα και τον ειδα
Εσύ αν τον έχεις δει πες ότι θα μπορει να κρατησει σεντερ μπακ με κορμια, οτι θα προλαβαίνει καταστασεις με την ταχύτητα που δεν έχει.Οτι υπηρξε αρχηγός της Σοσιεδαδ το έδωσα και είπα και τα καλα του
Επίσης το συνδύασα και με το ενδιαφέρον για Χατζηδιακο που κι αυτός ειναι ενα σοφτ σεντερ μπακ
Έθεσα τοσα ποδοσφαιρικα θεματα κι εσυ επιλέγεις να μας πεις εχθρούς του Ιβαν...
Παρόλα αυτά, συμφωνώ στο ότι δε μαρεσει το δίδυμο με χατζιδιακο.
- These users thanked the author margas for the post:
- Unpsofable78
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ο Σανταμαρια δεν είναι Ισπανός.marsantos έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 21:34Βρε εγώ μάλλον έχω χάσει κάτι.
Για τον Ελουστοντο λες ή για Σανταμαρια που γραφόταν σε προηγούμενα σχόλια; ;
Για τον κοντό λςω
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος renegade την Τρί 23 Ιουν 2026, 21:44, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Το ΗR ζήτησε soft skillsxrisitsapa έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 21:40 Ποδοσφαιρικά πάντα μιλώντας μια τριάδα στόπερ Μιχα - Ελουστοντο - Χατζηδιακος είναι πολύ σοφτ.
- These users thanked the author renegade for the post (total 2):
- sakis_the_fraud, Montrealiotis
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Equalizer έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 21:09-tzim01 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:47 το 600 απο που προκυπτει? ο κολκας ειπε 1.2 και με το σαιν φι αφου ειναι ελευθερος θα παει 1,5-1,6
στο λαιβ της φοξμπετ το ειπεpaok24.com έγραψε:
Αναφορικά δε με τη χρονική διάρκεια του συμβολαίου του Ελουστόντο, αυτό θα είναι διάρκειας 2+1 ετών, ενώ οι ετήσιες απολαβές του θα αγγίζουν τις 600 χιλιάδες ευρώ.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αν με Λουτσεσκου για τον οποίο "θα έδινε και τη ζωή του στο χορτάρι" ο Οζντοεφ έπαιξε τόσο κακή μπάλα εδώ και δύο σεζόν, τότε ειλικρινά καλύτερα να μην μείνει με ένα νέο προπονητή που ίσως να τον εμπνέει, ίσως και όχι
Περίμενα πολύ περισσότερα από τον Ρώσο, την πρώτη σεζόν είχε πολύ πιο αποδοτικό ρόλο στο χορτάρι, όμως εδώ και πάρα πολύ καιρό ούτε ρόλο έχει, ούτε αποδοση
Περίμενα πολύ περισσότερα από τον Ρώσο, την πρώτη σεζόν είχε πολύ πιο αποδοτικό ρόλο στο χορτάρι, όμως εδώ και πάρα πολύ καιρό ούτε ρόλο έχει, ούτε αποδοση
- These users thanked the author Equalizer for the post (total 3):
- aivas19, Logistis, Montrealiotis