Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αν πάρουμε και τον χατζηδιάκο, εγώ δεν θα ήθελα να έρθει το ισπανός
Πρέπει να βάλουμε ποιότητα και χαρακτηριστικά και για παιχνίδι στο 3ο block
Πρέπει να βάλουμε ποιότητα και χαρακτηριστικά και για παιχνίδι στο 3ο block
- pisakaipoupoula
- Δημοσιεύσεις: 2892
- Εγγραφή: Δευ 06 Ιαν 2014, 19:48
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
πάλι καλάEqualizer έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:34 Βλέπω οι 24 είπαν 600κ ο μισθός Ελου κάτι έτος
Όχι το 1.2 που μας έλεγαν οι άλλοι
Αν είναι έτσι είναι σαφώς διαφορετικό το πρίσμα μέσα από το οποίο κρίνουμε τη μεταγραφή
Διότι αυτομάτως σημαίνει πως πάει για δεύτερη γραμμή
Κι ότι θα έρθει και δυνατότερη επιλογή για την άμυνα
Αν όντως ισχύουν αυτά τότε είναι καλή κίνηση. Για δεύτερη γραμμή δηλαδή
Υγ. Τον σανταμαρια πριν πέντε χρόνια θα τον έπαιρνε και η Ατλέτικο και η Λυον, δεν είναι κανενος είδους παραχώρηση αυτό. Μια χαρά παίκτης ειναι
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Σανταμαρια ειναι πολυ καλο 6αρι με καλή υποδοχή και πασα, πολύ καλές αντοχές και μακάρι να κλεισει και γρήγορα γιατί ο Μειτε δεν ξέρουμε πότε θα ειναι καλα
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Είναι η κλασσικη περίοδος που λατρεύουμε Βαζελο ΑΕΚ και τι παιχταράδες φέρνουν και οι δικοί μας είναι για τα πανέρια. Τον αρχηγό της Σοσιεδαδ μωρέ τι λέμε; Φέρτε ένα κανονικό 6αρι θα πω εγώ. Να καλύπτει τον Μειτε όταν λείπει ή και καλύτερο. Πέρυσι αυτό μας κατέστρεψε.
- These users thanked the author sotos26 for the post (total 12):
- eorptol1, margas, giaxxo, george188, nunies4, Mica, paok apo epilogi, FreeWatcher, Logistis, Ally Samagoal and 2 more users
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ο Κυζιριδης είναι ενα παιχτακι που για να παίξει στον ΠΑΟΚ ,πρέπει να γυρίσουμε σε άλλες εποχές.embuji έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 19:46 Ο Κυζιριδης ειναι μια καλη επιλογη για μια ομαδα που δεν εχει γηγενεις ουτε για ζητω. Ο ΠΑΟΚ δεν ειναι μεσα σε αυτους.
- These users thanked the author obanebane for the post (total 7):
- Dimitris_L4, embuji, gk.box16, navigator11, Ambiorix, Ally Samagoal, sakis_the_fraud
- Unpsofable78
- Δημοσιεύσεις: 2189
- Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
@renegade
Μα απ ότι λένε θα αποκτηθεί και τρίτος στόπερ στην πορεία, ο οποίος λογικά θα έχει διαφορετικά στοιχεία.
Για τα πρώτα προκριματικά με Χατζηδιακο, Ελουστοντο, Μιχαηλίδη νομίζω μια χαρά θα είμαστε.
Μα απ ότι λένε θα αποκτηθεί και τρίτος στόπερ στην πορεία, ο οποίος λογικά θα έχει διαφορετικά στοιχεία.
Για τα πρώτα προκριματικά με Χατζηδιακο, Ελουστοντο, Μιχαηλίδη νομίζω μια χαρά θα είμαστε.
- These users thanked the author Unpsofable78 for the post:
- eorptol1
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
αυτο για τον ταισον μπακ απ δεν ξερω δεν μου καθετε πολυ καλα,θεωρητικα ο βασικος θα ειναι η προσθηκη και απο πισω ο ται,η παιχταρα ο μπερδος ποτε θα μπει? η ακομα και ο σολα δεν αξιζει μια ευκαιρια?
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
το 600 απο που προκυπτει? ο κολκας ειπε 1.2 και με το σαιν φι αφου ειναι ελευθερος θα παει 1,5-1,6
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Κόψτε το.λιγο αυτό με τον Ιβανmargas έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:37 Μλκες τι γράφετε; Ποιοι νομίζετε ότι είμαστε; Σας χαλάνε δηλαδή οι βασικοί επι χρόνια παίκτες σε τοπ 5 πρωτάθλημα; Στα 32; Ναι στα 32. Στόπερ είναι. ΠΑΟΚ γράφει η φανέλα, όχι γιουβεντους. Super league Greece γράφει το πρωτάθλημα που παίζουμε, όχι premier league. Απ την εμπάθεια σας απέναντι στον ιβαναρο και τον μεσι να φέρναμε θα βγαίνατε να πείτε ότι μεγάλωσε και τον έφαγαν τα χρόνια. Ηρεμήστε λίγο και απολαύστε τη νέα εποχή.
Αυτό θα έχουμε τώρα κάθε φορά που θα γράφουμε αποψη;
Πες μου λίγο τον Λοβρεν απο ποια ομάδα τον πήρες, τι βιογραφικό ειχε και τι προσφερε τελικα
Αν θες να μιλήσεις δλδ χωρις να βλεπεις παντού εχθρούς του Ιβαν και να κολλάς ταμπέλες σε άτομα που δεν ξέρεις καν
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33929
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Meite εισαιtrianta76 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:44 Σανταμαρια ειναι πολυ καλο 6αρι με καλή υποδοχή και πασα, πολύ καλές αντοχές και μακάρι να κλεισει και γρήγορα γιατί ο Μειτε δεν ξέρουμε πότε θα ειναι καλα
Μπορεί και Οκτώβριο
- pisakaipoupoula
- Δημοσιεύσεις: 2892
- Εγγραφή: Δευ 06 Ιαν 2014, 19:48
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
η αλήθεια είναι ότι και τον Μπακαγιόκο εμείς οι μυστακιδικοί τον φέραμε για πόλεμο εκ των έσω...Taseos έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:24Εξαρτάται ποιος έχει την ΠΑΕ είναι η σωστή απάντησηaivas19 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:12Ο Ελουστοντο και ο Σανταμαρια ειναι για τα πανηγυρια;pisakaipoupoula έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:08 Μάγκες για να μην κοροϊδευόμαστε, όσοι έχουν ακουστεί ως τώρα με εξαίρεση τον Μαρτίνες της Λεβάντε, είναι για τα πανηγύρια.
Ίσως και τον Κυζιρίδη.
Δεν είπαμε να πάρουμε μουντιαλικούς, οκ δεν μπορούμε, αλλά αν παίρνουμε παίκτες που άνετα θα βλέπαμε στον Αστέρα Τρίπολης, Αστέρας Τρίπολης θα γίνουμε ότι και να κάνει ο Λίσι
Απλά ελπίζω η πραγματικότητα να απέχει από τους υποτιθέμενους στόχους μας γιατί δεν μας βλέπω καλά
βρε πάνε κοιτάξου πουθενά, εγώ για μπάλα μιλάω με επιχειρήματα τα υπόλοιπα ούτε που με νοιάζουν
- These users thanked the author pisakaipoupoula for the post:
- gk.box16
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Έτσι ρε παιδί μου, να θυμίσουμε τον θρυλικό λατιν ΟΑΡΗΣ!Taseos έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:41 Μακάρι να πάρουμε τον αρχηγό της σοσιεδαδ και τον σανταμαρια , και ότι άλλο απο ιβηρικά ή λατινο βρουν. Γκαυλα
- These users thanked the author aivas19 for the post (total 4):
- Τρόμος, Kabamaru11, Logistis, Ally Samagoal
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Aυτο λεω. Οτι ειναι επιλογη παικτη που θες να βαλεις στην λιστα χωρις να ειναι καδρονι. Δεν εχουμε αναγκη κατι τετοιο.