Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Στα στοπερ θελω ενα στοπερ ΤΟΠ, ελουστοντο,Μιχα και οι 2 μικρους.
Στο εξτρεμ ταισον; οκ για ρεσερβα ομως. Φερε ΤΟΝ ΛΕΜΠΡΟΝ ΤΖΕΙΜΣ ΤΩΝ ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ ΕΞΤΡΕΜ
Στο εξτρεμ ταισον; οκ για ρεσερβα ομως. Φερε ΤΟΝ ΛΕΜΠΡΟΝ ΤΖΕΙΜΣ ΤΩΝ ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ ΕΞΤΡΕΜ
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Συγγνώμη που απαντάω στον φίλο. Αυτή είναι η άποψη μου. Την άλλη φορά θα ζητήσω και άδεια του μπακαγιοκουpisakaipoupoula έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:50η αλήθεια είναι ότι και τον Μπακαγιόκο εμείς οι μυστακιδικοί τον φέραμε για πόλεμο εκ των έσω...
βρε πάνε κοιτάξου πουθενά, εγώ για μπάλα μιλάω με επιχειρήματα τα υπόλοιπα ούτε που με νοιάζουν
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ο λοβρεν ήρθε στα 35 ενώ τις 4 προηγούμενες χρονιές είχε 10 συμμετοχές στη Γαλλία και 3,5 σεζόν στην μπαναρισμενη Ρωσία. Βλέπεις πολλές ομοιότητες με έναν παίκτη 4 χρόνια νεότερο που μέχρι πέρσι ήταν βασικός και φέτος έκανε 20 συμμετοχές στη λαλιγκα; Εγώ προσωπικά δε βλέπω ούτε μισή.trianta76 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:49Κόψτε το.λιγο αυτό με τον Ιβανmargas έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:37 Μλκες τι γράφετε; Ποιοι νομίζετε ότι είμαστε; Σας χαλάνε δηλαδή οι βασικοί επι χρόνια παίκτες σε τοπ 5 πρωτάθλημα; Στα 32; Ναι στα 32. Στόπερ είναι. ΠΑΟΚ γράφει η φανέλα, όχι γιουβεντους. Super league Greece γράφει το πρωτάθλημα που παίζουμε, όχι premier league. Απ την εμπάθεια σας απέναντι στον ιβαναρο και τον μεσι να φέρναμε θα βγαίνατε να πείτε ότι μεγάλωσε και τον έφαγαν τα χρόνια. Ηρεμήστε λίγο και απολαύστε τη νέα εποχή.
Αυτό θα έχουμε τώρα κάθε φορά που θα γράφουμε αποψη;
Πες μου λίγο τον Λοβρεν απο ποια ομάδα τον πήρες, τι βιογραφικό ειχε και τι προσφερε τελικα
Αν θες να μιλήσεις δλδ χωρις να βλεπεις παντού εχθρούς του Ιβαν και να κολλάς ταμπέλες σε άτομα που δεν ξέρεις καν
- These users thanked the author margas for the post (total 3):
- eorptol1, epitropos, Ally Samagoal
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Δεν βρίσκω καμία λογική σε απόκτηση Χατζηδιακου τόσο αγωνιστικά, οσο και μετά τη συμπεριφορά που είχε ο μάνατζερ του κατά την πρώτη προσπάθεια μεταγραφής.renegade έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:42 Αν πάρουμε και τον χατζηδιάκο, εγώ δεν θα ήθελα να έρθει το ισπανός
Πρέπει να βάλουμε ποιότητα και χαρακτηριστικά και για παιχνίδι στο 3ο block
2 αθλητικούς μπακ θελουμε τωρα και είμαστε κομπλέ.
- These users thanked the author Sera4 for the post (total 4):
- navigator11, paok apo epilogi, FreeWatcher, sakis_the_fraud
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Για ποιον Ισπανό λες;renegade έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:42 Αν πάρουμε και τον χατζηδιάκο, εγώ δεν θα ήθελα να έρθει το ισπανός
Πρέπει να βάλουμε ποιότητα και χαρακτηριστικά και για παιχνίδι στο 3ο block
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5740
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ο Κουλιανος πριν λιγες μερες ειπε οτι πριν 2 χρονια που ειχε χαλασει, κτ αλλαξαμε εμεις τελευταια στιγμη στα συμβολαια ( τυπου προκαταβολη κ τετοια)..Βεβαια επισης ειχε ακουστει οτι ειχε ζητησει να ειναι βασικος...Σα λυση πιστευω αξιζει αλλα ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να ερθει μια στοπεραρα ακομα...Sera4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:55Δεν βρίσκω καμία λογική σε απόκτηση Χατζηδιακου τόσο αγωνιστικά, οσο και μετά τη συμπεριφορά που είχε ο μάνατζερ του κατά την πρώτη προσπάθεια μεταγραφής.renegade έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:42 Αν πάρουμε και τον χατζηδιάκο, εγώ δεν θα ήθελα να έρθει το ισπανός
Πρέπει να βάλουμε ποιότητα και χαρακτηριστικά και για παιχνίδι στο 3ο block
2 αθλητικούς μπακ θελουμε τωρα και είμαστε κομπλέ.
- pisakaipoupoula
- Δημοσιεύσεις: 2892
- Εγγραφή: Δευ 06 Ιαν 2014, 19:48
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
ο Κουλιανός πριν μια βδομάδα έλεγε ότι ο Μάτος επιμένει για Πούσιτς
- These users thanked the author pisakaipoupoula for the post:
- giaxxo
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Δεν έχει και τόσο σημασία η ηλικία, ουτε έθεσα τετοιο θεμα.Ο Ταισον σου πήρε το πρωτάθλημα στα 37 με δικό του γκολ και συνεχεια βασικοςmargas έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:54Ο λοβρεν ήρθε στα 35 ενώ τις 4 προηγούμενες χρονιές είχε 10 συμμετοχές στη Γαλλία και 3,5 σεζόν στην μπαναρισμενη Ρωσία. Βλέπεις πολλές ομοιότητες με έναν παίκτη 4 χρόνια νεότερο που μέχρι πέρσι ήταν βασικός και φέτος έκανε 20 συμμετοχές στη λαλιγκα; Εγώ προσωπικά δε βλέπω ούτε μισή.trianta76 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:49Κόψτε το.λιγο αυτό με τον Ιβανmargas έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:37 Μλκες τι γράφετε; Ποιοι νομίζετε ότι είμαστε; Σας χαλάνε δηλαδή οι βασικοί επι χρόνια παίκτες σε τοπ 5 πρωτάθλημα; Στα 32; Ναι στα 32. Στόπερ είναι. ΠΑΟΚ γράφει η φανέλα, όχι γιουβεντους. Super league Greece γράφει το πρωτάθλημα που παίζουμε, όχι premier league. Απ την εμπάθεια σας απέναντι στον ιβαναρο και τον μεσι να φέρναμε θα βγαίνατε να πείτε ότι μεγάλωσε και τον έφαγαν τα χρόνια. Ηρεμήστε λίγο και απολαύστε τη νέα εποχή.
Αυτό θα έχουμε τώρα κάθε φορά που θα γράφουμε αποψη;
Πες μου λίγο τον Λοβρεν απο ποια ομάδα τον πήρες, τι βιογραφικό ειχε και τι προσφερε τελικα
Αν θες να μιλήσεις δλδ χωρις να βλεπεις παντού εχθρούς του Ιβαν και να κολλάς ταμπέλες σε άτομα που δεν ξέρεις καν
Για να κάθομαι και να γράφω άποψη για τον παιχτη σημαινει οτι κάθισα και τον ειδα
Εσύ αν τον έχεις δει πες ότι θα μπορει να κρατησει σεντερ μπακ με κορμια, οτι θα προλαβαίνει καταστασεις με την ταχύτητα που δεν έχει.Οτι υπηρξε αρχηγός της Σοσιεδαδ το έδωσα και είπα και τα καλα του
Επίσης το συνδύασα και με το ενδιαφέρον για Χατζηδιακο που κι αυτός ειναι ενα σοφτ σεντερ μπακ
Έθεσα τοσα ποδοσφαιρικα θεματα κι εσυ επιλέγεις να μας πεις εχθρούς του Ιβαν...
- These users thanked the author trianta76 for the post (total 3):
- gk.box16, paokspren, Metagrafakias
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
-tzim01 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:47 το 600 απο που προκυπτει? ο κολκας ειπε 1.2 και με το σαιν φι αφου ειναι ελευθερος θα παει 1,5-1,6
paok24.com έγραψε:
Αναφορικά δε με τη χρονική διάρκεια του συμβολαίου του Ελουστόντο, αυτό θα είναι διάρκειας 2+1 ετών, ενώ οι ετήσιες απολαβές του θα αγγίζουν τις 600 χιλιάδες ευρώ.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
και ομως μια χαρα τα λεει ,ηρεμηστε στηριξτε και χαρειτε τις επιτυχιες που θα ερθουν ......trianta76 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:49Κόψτε το.λιγο αυτό με τον Ιβανmargas έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:37 Μλκες τι γράφετε; Ποιοι νομίζετε ότι είμαστε; Σας χαλάνε δηλαδή οι βασικοί επι χρόνια παίκτες σε τοπ 5 πρωτάθλημα; Στα 32; Ναι στα 32. Στόπερ είναι. ΠΑΟΚ γράφει η φανέλα, όχι γιουβεντους. Super league Greece γράφει το πρωτάθλημα που παίζουμε, όχι premier league. Απ την εμπάθεια σας απέναντι στον ιβαναρο και τον μεσι να φέρναμε θα βγαίνατε να πείτε ότι μεγάλωσε και τον έφαγαν τα χρόνια. Ηρεμήστε λίγο και απολαύστε τη νέα εποχή.
Αυτό θα έχουμε τώρα κάθε φορά που θα γράφουμε αποψη;
Πες μου λίγο τον Λοβρεν απο ποια ομάδα τον πήρες, τι βιογραφικό ειχε και τι προσφερε τελικα
Αν θες να μιλήσεις δλδ χωρις να βλεπεις παντού εχθρούς του Ιβαν και να κολλάς ταμπέλες σε άτομα που δεν ξέρεις καν
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Άσχετο. Τα συρτάρια του Σωκράτη, γνωστού κι ως Κρόκους, τι να κάνουν άραγε;Unpsofable78 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:27 Ε ναι. Αν την είχε άλλος την ΠΑΕ αυτοί οι παίκτες θα χαρακτηριζονταν από κάποιους. .. Champions League material και ακόμη εξελιξιμοι.
Τι διαβάζουμε εδώ μέσα ρεεεεε.
Κάποιοι έχετε καταντήσει... να μισείτε περισσότερο τον ιδιοκτήτη και να αγαπάτε λιγότερο την ομάδα.
Θλιβερό.