Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
embuji
Δημοσιεύσεις: 4280
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από embuji »

Στα στοπερ θελω ενα στοπερ ΤΟΠ, ελουστοντο,Μιχα και οι 2 μικρους.

Στο εξτρεμ ταισον; οκ για ρεσερβα ομως. Φερε ΤΟΝ ΛΕΜΠΡΟΝ ΤΖΕΙΜΣ ΤΩΝ ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ ΕΞΤΡΕΜ
Άβαταρ μέλους
Taseos
Δημοσιεύσεις: 6972
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 14:25

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Taseos »

pisakaipoupoula έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:50
Taseos έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:24
aivas19 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:12

Ο Ελουστοντο και ο Σανταμαρια ειναι για τα πανηγυρια;
Εξαρτάται ποιος έχει την ΠΑΕ είναι η σωστή απάντηση
η αλήθεια είναι ότι και τον Μπακαγιόκο εμείς οι μυστακιδικοί τον φέραμε για πόλεμο εκ των έσω...
βρε πάνε κοιτάξου πουθενά, εγώ για μπάλα μιλάω με επιχειρήματα τα υπόλοιπα ούτε που με νοιάζουν
Συγγνώμη που απαντάω στον φίλο. Αυτή είναι η άποψη μου. Την άλλη φορά θα ζητήσω και άδεια του μπακαγιοκου
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4887
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Τρόμος »

aivas19 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:51
Taseos έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:41 Μακάρι να πάρουμε τον αρχηγό της σοσιεδαδ και τον σανταμαρια , και ότι άλλο απο ιβηρικά ή λατινο βρουν. Γκαυλα
Έτσι ρε παιδί μου, να θυμίσουμε τον θρυλικό λατιν ΟΑΡΗΣ!
Χαβίτο, Κόκε Αμαζονία Κοκό.... ξέρασα λίγο μέσα στο στόμα μου....
Άβαταρ μέλους
margas
Δημοσιεύσεις: 876
Εγγραφή: Κυρ 20 Ιούλ 2025, 15:57
Τοποθεσία: Βεροια

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από margas »

trianta76 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:49
margas έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:37 Μλκες τι γράφετε; Ποιοι νομίζετε ότι είμαστε; Σας χαλάνε δηλαδή οι βασικοί επι χρόνια παίκτες σε τοπ 5 πρωτάθλημα; Στα 32; Ναι στα 32. Στόπερ είναι. ΠΑΟΚ γράφει η φανέλα, όχι γιουβεντους. Super league Greece γράφει το πρωτάθλημα που παίζουμε, όχι premier league. Απ την εμπάθεια σας απέναντι στον ιβαναρο και τον μεσι να φέρναμε θα βγαίνατε να πείτε ότι μεγάλωσε και τον έφαγαν τα χρόνια. Ηρεμήστε λίγο και απολαύστε τη νέα εποχή.
Κόψτε το.λιγο αυτό με τον Ιβαν
Αυτό θα έχουμε τώρα κάθε φορά που θα γράφουμε αποψη;
Πες μου λίγο τον Λοβρεν απο ποια ομάδα τον πήρες, τι βιογραφικό ειχε και τι προσφερε τελικα
Αν θες να μιλήσεις δλδ χωρις να βλεπεις παντού εχθρούς του Ιβαν και να κολλάς ταμπέλες σε άτομα που δεν ξέρεις καν
Ο λοβρεν ήρθε στα 35 ενώ τις 4 προηγούμενες χρονιές είχε 10 συμμετοχές στη Γαλλία και 3,5 σεζόν στην μπαναρισμενη Ρωσία. Βλέπεις πολλές ομοιότητες με έναν παίκτη 4 χρόνια νεότερο που μέχρι πέρσι ήταν βασικός και φέτος έκανε 20 συμμετοχές στη λαλιγκα; Εγώ προσωπικά δε βλέπω ούτε μισή.
These users thanked the author margas for the post (total 3):
eorptol1, epitropos, Ally Samagoal
Άβαταρ μέλους
Taseos
Δημοσιεύσεις: 6972
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 14:25

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Taseos »

aivas19 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:51
Taseos έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:41 Μακάρι να πάρουμε τον αρχηγό της σοσιεδαδ και τον σανταμαρια , και ότι άλλο απο ιβηρικά ή λατινο βρουν. Γκαυλα
Έτσι ρε παιδί μου, να θυμίσουμε τον θρυλικό λατιν ΟΑΡΗΣ!
Vamos Campeon!
These users thanked the author Taseos for the post:
nunies4
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Sera4 »

renegade έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:42 Αν πάρουμε και τον χατζηδιάκο, εγώ δεν θα ήθελα να έρθει το ισπανός
Πρέπει να βάλουμε ποιότητα και χαρακτηριστικά και για παιχνίδι στο 3ο block
Δεν βρίσκω καμία λογική σε απόκτηση Χατζηδιακου τόσο αγωνιστικά, οσο και μετά τη συμπεριφορά που είχε ο μάνατζερ του κατά την πρώτη προσπάθεια μεταγραφής.

2 αθλητικούς μπακ θελουμε τωρα και είμαστε κομπλέ.
These users thanked the author Sera4 for the post (total 4):
navigator11, paok apo epilogi, FreeWatcher, sakis_the_fraud
Άβαταρ μέλους
margas
Δημοσιεύσεις: 876
Εγγραφή: Κυρ 20 Ιούλ 2025, 15:57
Τοποθεσία: Βεροια

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από margas »

renegade έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 18:31
margas έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 17:30
rockcity4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 17:28

Αυτό το στείλαμε? Έστω και αν υπάρχει ενδιαφέρον, είναι μια περίπτωση που με εξιτάρει πολύ.
4 μυρια για κυζιριδη :lol:
4 στη βιτρίνα....2 στο ταμείο
Δικό μας παιδί είναι
2 για το δεύτερο αριστερό εξτρέμ; Καλύτερα ται. Έλληνες υπάρχουν.
marsantos
Δημοσιεύσεις: 5805
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2020, 16:22

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από marsantos »

renegade έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:42 Αν πάρουμε και τον χατζηδιάκο, εγώ δεν θα ήθελα να έρθει το ισπανός
Πρέπει να βάλουμε ποιότητα και χαρακτηριστικά και για παιχνίδι στο 3ο block
Για ποιον Ισπανό λες;
Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5734
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

Sera4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:55
renegade έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:42 Αν πάρουμε και τον χατζηδιάκο, εγώ δεν θα ήθελα να έρθει το ισπανός
Πρέπει να βάλουμε ποιότητα και χαρακτηριστικά και για παιχνίδι στο 3ο block
Δεν βρίσκω καμία λογική σε απόκτηση Χατζηδιακου τόσο αγωνιστικά, οσο και μετά τη συμπεριφορά που είχε ο μάνατζερ του κατά την πρώτη προσπάθεια μεταγραφής.

2 αθλητικούς μπακ θελουμε τωρα και είμαστε κομπλέ.
Ο Κουλιανος πριν λιγες μερες ειπε οτι πριν 2 χρονια που ειχε χαλασει, κτ αλλαξαμε εμεις τελευταια στιγμη στα συμβολαια ( τυπου προκαταβολη κ τετοια)..Βεβαια επισης ειχε ακουστει οτι ειχε ζητησει να ειναι βασικος...Σα λυση πιστευω αξιζει αλλα ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να ερθει μια στοπεραρα ακομα...
Άβαταρ μέλους
pisakaipoupoula
Δημοσιεύσεις: 2892
Εγγραφή: Δευ 06 Ιαν 2014, 19:48

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από pisakaipoupoula »

ο Κουλιανός πριν μια βδομάδα έλεγε ότι ο Μάτος επιμένει για Πούσιτς
These users thanked the author pisakaipoupoula for the post:
giaxxo
trianta76
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: Τρί 24 Δεκ 2024, 17:14

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από trianta76 »

margas έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:54
trianta76 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:49
margas έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:37 Μλκες τι γράφετε; Ποιοι νομίζετε ότι είμαστε; Σας χαλάνε δηλαδή οι βασικοί επι χρόνια παίκτες σε τοπ 5 πρωτάθλημα; Στα 32; Ναι στα 32. Στόπερ είναι. ΠΑΟΚ γράφει η φανέλα, όχι γιουβεντους. Super league Greece γράφει το πρωτάθλημα που παίζουμε, όχι premier league. Απ την εμπάθεια σας απέναντι στον ιβαναρο και τον μεσι να φέρναμε θα βγαίνατε να πείτε ότι μεγάλωσε και τον έφαγαν τα χρόνια. Ηρεμήστε λίγο και απολαύστε τη νέα εποχή.
Κόψτε το.λιγο αυτό με τον Ιβαν
Αυτό θα έχουμε τώρα κάθε φορά που θα γράφουμε αποψη;
Πες μου λίγο τον Λοβρεν απο ποια ομάδα τον πήρες, τι βιογραφικό ειχε και τι προσφερε τελικα
Αν θες να μιλήσεις δλδ χωρις να βλεπεις παντού εχθρούς του Ιβαν και να κολλάς ταμπέλες σε άτομα που δεν ξέρεις καν
Ο λοβρεν ήρθε στα 35 ενώ τις 4 προηγούμενες χρονιές είχε 10 συμμετοχές στη Γαλλία και 3,5 σεζόν στην μπαναρισμενη Ρωσία. Βλέπεις πολλές ομοιότητες με έναν παίκτη 4 χρόνια νεότερο που μέχρι πέρσι ήταν βασικός και φέτος έκανε 20 συμμετοχές στη λαλιγκα; Εγώ προσωπικά δε βλέπω ούτε μισή.
Δεν έχει και τόσο σημασία η ηλικία, ουτε έθεσα τετοιο θεμα.Ο Ταισον σου πήρε το πρωτάθλημα στα 37 με δικό του γκολ και συνεχεια βασικος
Για να κάθομαι και να γράφω άποψη για τον παιχτη σημαινει οτι κάθισα και τον ειδα
Εσύ αν τον έχεις δει πες ότι θα μπορει να κρατησει σεντερ μπακ με κορμια, οτι θα προλαβαίνει καταστασεις με την ταχύτητα που δεν έχει.Οτι υπηρξε αρχηγός της Σοσιεδαδ το έδωσα και είπα και τα καλα του
Επίσης το συνδύασα και με το ενδιαφέρον για Χατζηδιακο που κι αυτός ειναι ενα σοφτ σεντερ μπακ
Έθεσα τοσα ποδοσφαιρικα θεματα κι εσυ επιλέγεις να μας πεις εχθρούς του Ιβαν...
These users thanked the author trianta76 for the post (total 3):
gk.box16, paokspren, Metagrafakias
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16676
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Equalizer »

tzim01 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:47 το 600 απο που προκυπτει? ο κολκας ειπε 1.2 και με το σαιν φι αφου ειναι ελευθερος θα παει 1,5-1,6
-

paok24.com έγραψε:
Αναφορικά δε με τη χρονική διάρκεια του συμβολαίου του Ελουστόντο, αυτό θα είναι διάρκειας 2+1 ετών, ενώ οι ετήσιες απολαβές του θα αγγίζουν τις 600 χιλιάδες ευρώ.
renegade
Δημοσιεύσεις: 19457
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από renegade »

marsantos έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:58
renegade έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:42 Αν πάρουμε και τον χατζηδιάκο, εγώ δεν θα ήθελα να έρθει το ισπανός
Πρέπει να βάλουμε ποιότητα και χαρακτηριστικά και για παιχνίδι στο 3ο block
Για ποιον Ισπανό λες;
Έχασα κάτι?
Με πόσους ισπανούς ασχολούμαστε?
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 11999
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από eorptol1 »

trianta76 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:49
margas έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:37 Μλκες τι γράφετε; Ποιοι νομίζετε ότι είμαστε; Σας χαλάνε δηλαδή οι βασικοί επι χρόνια παίκτες σε τοπ 5 πρωτάθλημα; Στα 32; Ναι στα 32. Στόπερ είναι. ΠΑΟΚ γράφει η φανέλα, όχι γιουβεντους. Super league Greece γράφει το πρωτάθλημα που παίζουμε, όχι premier league. Απ την εμπάθεια σας απέναντι στον ιβαναρο και τον μεσι να φέρναμε θα βγαίνατε να πείτε ότι μεγάλωσε και τον έφαγαν τα χρόνια. Ηρεμήστε λίγο και απολαύστε τη νέα εποχή.
Κόψτε το.λιγο αυτό με τον Ιβαν
Αυτό θα έχουμε τώρα κάθε φορά που θα γράφουμε αποψη;
Πες μου λίγο τον Λοβρεν απο ποια ομάδα τον πήρες, τι βιογραφικό ειχε και τι προσφερε τελικα
Αν θες να μιλήσεις δλδ χωρις να βλεπεις παντού εχθρούς του Ιβαν και να κολλάς ταμπέλες σε άτομα που δεν ξέρεις καν
και ομως μια χαρα τα λεει ,ηρεμηστε στηριξτε και χαρειτε τις επιτυχιες που θα ερθουν ......
These users thanked the author eorptol1 for the post:
giaxxo
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από navigator11 »

Unpsofable78 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:27 Ε ναι. Αν την είχε άλλος την ΠΑΕ αυτοί οι παίκτες θα χαρακτηριζονταν από κάποιους. .. Champions League material και ακόμη εξελιξιμοι.

Τι διαβάζουμε εδώ μέσα ρεεεεε.

Κάποιοι έχετε καταντήσει... να μισείτε περισσότερο τον ιδιοκτήτη και να αγαπάτε λιγότερο την ομάδα.
Θλιβερό.
Άσχετο. Τα συρτάρια του Σωκράτη, γνωστού κι ως Κρόκους, τι να κάνουν άραγε;
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”