Να σε ρωτήσω ρε φίλε. Πιστεύεις πραγματικά ότι η Ρεάλ Σοσιεδαδ είναι ίδιο επίπεδο με εμάς;MikeStr4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 18:34Αυτοί οι παίκτες που έχουν ακουστεί μέχρι στιγμής εκτός του Γιαννουλη, είναι από τα πανέρια κανένας δεν είναι για βασικός…δεν πας να πάρεις τον παροπλισμένο ή την ρεζέρβα από ομάδες top class, πας να πάρεις τους παροπλισμένους κ τς ρεζέρβες από ομάδες που είναι στο ίδιο επίπεδο με εμάς κ ίσως χειρότερο (αν ισχύουν αυτά που γράφουν)Panostas1995 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 18:24Γιατί τα aggressive στόπερ δε τα αφήνουν από τις ομάδες τούς;gk.box16 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 18:14
Μόνο ελεύθερους, δανεικούς και παίκτες που θέλουν να ξεφορτωθούν οι ομάδες τους, βλέπω προς το παρόν.
Αν πάει έτσι ίσως πρέπει να ξεχάσουμε τον aggressive στόπερ.
Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ε ναι ρε φίλε, έναν Ρικάρντο, έναν Κουαλιάτα, έναν Νίλσεν Περέιρα, έναν Γκόμεζ, κάτι τέτοιο τελοσπάντων, να έρθει χωρίς βιογραφικό να βγάλει μάτια, να πάμε κορυφή. Ο δανεικός από τα αζήτητα της Μπράγκα ήταν αυτός που κρατούσε τον ΠΑΟΚ μακριά από τις τοπ 20 ευρωπαϊκές ομάδες.Nassos έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 18:28Όχι βέβαια τι είμαστε τίποτα ανώμαλοι? Ακου σκαουτινγκ. Βλέπουμε 5 10 ματσάκια τσουλου κ 10 μουντιάλ και έτοιμοι. Ποιος βγαίνει mvp μόνο αυτός για ΠΑΟΚαρα. Έλα εδώ κύριε εμπαπε, πόσα κάνεις; 200; δώσε 300 Ιβάν μη μας πουν και τσιγκούνηδες.gika έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 17:31Παρ' όλα αυτά έχει καλύτερο βιογραφικό από τον προπονητή μας. Αν εμπιστευόμαστε το μάτι του σκάουτινγκ για τον προπονητή, γιατί όχι και για δανεικούς παίκτες από τα αζήτητα ομάδας του επιπέδου μας; Και ο γιερεμεγιεφ από τα αζήτητα του βάζελοι ήρθε και κάποιοι μιλάνε για εμβιπιΡιαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 17:21
Δεν θέλω να προκαταβάλλομαι αρνητικά, αλλά μιλάμε για παίκτη από τα αζήτητα της Μπράγκα και της Άουγκσμπουργκ. Όχι ότι περιμένω τον βασικό τους, αλλά και πάλι, τι περιμένουμε ακριβώς από το παιδί? Η μόνη λογική είναι να μην θέλουμε Σορετίρε και να φεύγει ο Τάισον.![]()
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ίδιο επίπεδο μπορεί να μην είναι, αλλά δεν είναι κ top class ο στόπερ που φέρνουμε τα τελευταία δύο χρόνια είναι μεταξύ φθοράς κ αφθαρσίας συγκυριακά ήταν στο ρόστερ και τον έβαζαν σε ροτεισον όπου είχαν κενό…με όποιον μίλησα που παρακολουθεί Ισπανία κ ξέρει μου είπαν ότι σε σχέση με Κεντζιορα δεν είναι κ καμία σοβαρή αναβάθμιση, αλλά θέλω να πιστεύω ότι θα έρθει κάποιος άλλος για βασικός….τωρα αν θέλετε να μπούμε στο τρυπακι να πούμε ότι φέραμε τον Σερτζιο Ράμος στα prime του θα φανεί…tolis14 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 18:39Να σε ρωτήσω ρε φίλε. Πιστεύεις πραγματικά ότι η Ρεάλ Σοσιεδαδ είναι ίδιο επίπεδο με εμάς;MikeStr4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 18:34Αυτοί οι παίκτες που έχουν ακουστεί μέχρι στιγμής εκτός του Γιαννουλη, είναι από τα πανέρια κανένας δεν είναι για βασικός…δεν πας να πάρεις τον παροπλισμένο ή την ρεζέρβα από ομάδες top class, πας να πάρεις τους παροπλισμένους κ τς ρεζέρβες από ομάδες που είναι στο ίδιο επίπεδο με εμάς κ ίσως χειρότερο (αν ισχύουν αυτά που γράφουν)Panostas1995 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 18:24
Γιατί τα aggressive στόπερ δε τα αφήνουν από τις ομάδες τούς;
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Μάλιστα. Αν ρωτούσες όλους αυτούς που βλέπουν Ισπανία και ξέρουν για τον Κρεσπο, τι πιστεύεις ότι θα σου έλεγαν; που αν συγκρίνουμε το βιογραφικό του Κρεσπο με του Ελουστόντο, είναι η μέρα με τη νύχτα
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Μάλιστα. Αν ρωτούσες όλους αυτούς που βλέπουν Ισπανία και ξέρουν για τον Κρεσπο, τι πιστεύεις ότι θα σου έλεγαν; που αν συγκρίνουμε το βιογραφικό του Κρεσπο με του Ελουστόντο, είναι η μέρα με τη νύχτα
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Βάλε και τους Ρέλβας Μουκουντί. Βέβαια καλύτερο βιογραφικό είχε ο Εκογκ και ο Μπακαγιοκοtolis14 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 18:53 Μάλιστα. Αν ρωτούσες όλους αυτούς που βλέπουν Ισπανία και ξέρουν για τον Κρεσπο, τι πιστεύεις ότι θα σου έλεγαν; που αν συγκρίνουμε το βιογραφικό του Κρεσπο με του Ελουστόντο, είναι η μέρα με τη νύχτα
- These users thanked the author aivas19 for the post (total 3):
- tolis14, giaxxo, Ally Samagoal
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
- These users thanked the author jibbie for the post (total 4):
- Kabamaru11, Dimitris_L4, Logistis, astral
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Μακάρι να βγει Κρεσπο αδερφε…σαν πρώτη ανάγνωση μιλάμε…όλα στο χορτάρι θα φανούνtolis14 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 18:52 Μάλιστα. Αν ρωτούσες όλους αυτούς που βλέπουν Ισπανία και ξέρουν για τον Κρεσπο, τι πιστεύεις ότι θα σου έλεγαν; που αν συγκρίνουμε το βιογραφικό του Κρεσπο με του Ελουστόντο, είναι η μέρα με τη νύχτα
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Εγώ παντως πιστεύω ότι και το 92 με Μητσοτάκη μια χαρά όμορφη θα ήταν
- Kabamaru11
- Δημοσιεύσεις: 6519
- Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Το ονειρικο θα ηταν 4-3-3 με τον Σανταμαρια στο 6 και μπροστα του στα χαφ Μειτε/Ζαφειρη και πιο μπροστα τους inverted wingers τους Ντελια/Ζιφκο.Με 2 πλαγια μπακ (Γιαννουλη,Κεννυ) που ανεβαινουν φουλ και 2 μπαλατα σεντερ μπακ συν εναν σεντερφορ τυπου Γιακουμακη,η εντεκαδα θα ηταν απλως ΤΟΠ για Ελλαδα.jibbie έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 18:56 για να παμε σε κατι πιο αισιοδοξο σε σχεση με τα ονοματα που ακουστηκαν, Baptiste Santamaria
![]()
- These users thanked the author Kabamaru11 for the post (total 4):
- jibbie, Logistis, margas, GianD
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
tolis14 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 18:39Να σε ρωτήσω ρε φίλε. Πιστεύεις πραγματικά ότι η Ρεάλ Σοσιεδαδ είναι ίδιο επίπεδο με εμάς;MikeStr4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 18:34Αυτοί οι παίκτες που έχουν ακουστεί μέχρι στιγμής εκτός του Γιαννουλη, είναι από τα πανέρια κανένας δεν είναι για βασικός…δεν πας να πάρεις τον παροπλισμένο ή την ρεζέρβα από ομάδες top class, πας να πάρεις τους παροπλισμένους κ τς ρεζέρβες από ομάδες που είναι στο ίδιο επίπεδο με εμάς κ ίσως χειρότερο (αν ισχύουν αυτά που γράφουν)Panostas1995 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 18:24
Γιατί τα aggressive στόπερ δε τα αφήνουν από τις ομάδες τούς;
Ειλικρινά όχι δεν είναι στο ίδιο επίπεδο.
Εσύ τώρα πιστεύεις ότι θα την φτάσεις παίρνοντας τα αποφάγια της;
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αυτό.. Αυτό ακριβώς είναι που με ζοριζει με αυτούς τους παίκτες.. Η πτώση η οποία από κάποιο σημείο και μετά μετατρέπεται σε ελεύθερη.jibbie έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 16:46 ...
...αυτο που εμενα λιγο με προβληματιζει στο συγκεκριμενο δεν ειναι το νουμερο per se, αλλα οτι συνεχως φθινει τα τελευταια 5-6 χρονια, με εξαιρεση μια κακη χρονια το 22/23 δλδ που ειχε παλι 47%, γενικοτερα τις υπολοιπες χρονιες ειχε αρκετα ψηλοτερα, περιξ του 60% (+ σε καποιες χρονιες, πχ 21/22 ειχε 66%). ειναι δλδ σε πτωτικη πορεια σε αυτο το κομματι παιχνιδιου.
Υγ. jibbie φοβερή δουλειά. Μπράβο.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Προφανώς και το πιστεύει.tolis14 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 18:39Να σε ρωτήσω ρε φίλε. Πιστεύεις πραγματικά ότι η Ρεάλ Σοσιεδαδ είναι ίδιο επίπεδο με εμάς;MikeStr4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 18:34Αυτοί οι παίκτες που έχουν ακουστεί μέχρι στιγμής εκτός του Γιαννουλη, είναι από τα πανέρια κανένας δεν είναι για βασικός…δεν πας να πάρεις τον παροπλισμένο ή την ρεζέρβα από ομάδες top class, πας να πάρεις τους παροπλισμένους κ τς ρεζέρβες από ομάδες που είναι στο ίδιο επίπεδο με εμάς κ ίσως χειρότερο (αν ισχύουν αυτά που γράφουν)Panostas1995 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 18:24
Γιατί τα aggressive στόπερ δε τα αφήνουν από τις ομάδες τούς;
Ξέρεις πόσοι και πόσοι ζουν στον μικρόκοσμο τους;
- These users thanked the author nunies4 for the post (total 4):
- tolis14, margas, Unpsofable78, Ally Samagoal
- FreeWatcher
- Δημοσιεύσεις: 1343
- Εγγραφή: Δευ 07 Σεπ 2020, 00:12
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ο Σανταμαρία πάντως παίδες καμία σχέση με Μεϊτε δεν έχει. Επειδή τον έχω δει 2-3 ματς, είναι πολύ καλός για να παίρνει πρώτες μπάλες, πολύ καλός για ποδόσφαιρο κατοχής, καλή τεχνική κατάρτιση κ ανοίγματα στο χώρο.
Με το μαρκάρισμα, με τη δύναμη κ με την ταχύτητα δεν το χει.
Με το μαρκάρισμα, με τη δύναμη κ με την ταχύτητα δεν το χει.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος FreeWatcher την Τρί 23 Ιουν 2026, 19:33, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
