Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Ριαν_Καπαγιαννιδης
Δημοσιεύσεις: 3213
Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Ριαν_Καπαγιαννιδης »

jibbie έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 16:25
Miles έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 16:14
jibbie έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 15:56

ναι, χαμηλα ειναι χειροτερος παραδοξως, στο 40%.
Θα είχε ενδιαφέρον ο μέσος όρος των αμυντικών πού είναι, γιατί σίγουρα άλλο ισπανικό πρωτάθλημα και άλλο ελληνικό. Το λέω γιατί και οι δικοί μας, στα ντέρμπυ, μπορεί τόσο να έχουν, αν θυμάμαι καλά - τουλάχιστον οι χαφ περίπου εκεί βρίσκονταν, άλλες φορές λίγο παραπάνω.
18% percentile, αστο :D
:shock: :shock: :shock:
Πες μου ότι μετράς τουλάχιστον μόνο αμυντικούς, γιατί αν πιάνει κι άλλες θέσεις...
These users thanked the author Ριαν_Καπαγιαννιδης for the post:
jibbie
Maxpaok
Δημοσιεύσεις: 3126
Εγγραφή: Παρ 07 Μάιος 2021, 12:57

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Maxpaok »

Είναι αστείο να μας τρομάζει η ηλικία του!!!
Αυτός ο παίκτης έχει μια δεκαετία που κάνει προετοιμασίες για να ανταπεξέλθει στις εντάσεις της ισπανικής λίγκας.
Έχει αγωνιστικό ρυθμό και εξαιρετική ηλικία για την δική μας Λίγκα για άλλα τρία τουλάχιστον χρόνια. Χωρίς τραυματισμούς κι απουσίες μακράς διάρκειας.

Στο ζήτημα που έθεσε ο μαρσαντος για τα λιγότερα λεπτά πέρσι, θα πω ότι αυτό ίσως να τον κρατούν πιο φρέσκο!
Είχε παιχνίδια. Και τι παιχνίδια σε σχέση με τα δικά μας.

Κρίνουμε αυτή καθαυτή την κίνηση αλλά η ομάδα χρειάζεται και έναν πιο ψηλό και δυναμικό στόπερ. Κι αυτό είναι αδιαμφισβήτητο άρα πιστεύω ότι θα γίνει επίσης κίνηση με αυτά τα χαρακτηριστικά.
These users thanked the author Maxpaok for the post:
Newgen9
Άβαταρ μέλους
Rexaris
Moderator
Δημοσιεύσεις: 5171
Εγγραφή: Τρί 02 Μάιος 2017, 01:10
Τοποθεσία: Canada

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Rexaris »

Να σας εξηγήσω τα % percentile:

Όταν λέμε οτι κάποιος είναι πχ στο 80% percentile, σημαίνει οτι είναι στο τοπ 20%. Αν είναι στο 60% percentile, σημαίνει οτι είναι στο τοπ 40% κλπ
These users thanked the author Rexaris for the post (total 4):
jibbie, rockcity4, Kostas_FI, Ally Samagoal
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2061
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Maklaz »

@jibbie πολλά συγχαρητήρια, βλέπω και next!

Μπράβο φίλε!
These users thanked the author Maklaz for the post (total 2):
DamoN, jibbie
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21283
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από navigator11 »

jibbie έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 16:32 ναι ρε, αλλα πλιζ ας μεινουμε οντοπικ δε θελω να καταχραστω τη φιλοξενια. οτι αφορα την ΠΑΟΚαρα θα το φερνω απο δω!
Άσε, ρε πονηρέ, τον πρόλογο, ξέρω γω, ξέρω γω να πούμε :| ;)
These users thanked the author navigator11 for the post (total 4):
DamoN, jibbie, Maklaz, blackzi
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6437
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από DamoN »

Σορυ αν θέλουν οι μοντς ας τα σβήσουν αλλά δεν ήξερα που να στο πω .
Τρομερό φιλε μου συγχαρητήρια
These users thanked the author DamoN for the post (total 2):
navigator11, jibbie
Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5725
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

Mula_4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 15:50 Καλησπέρα! Διαβάζω χρόνια το φόρουμ απλά δεν έχει τύχει να γραψω κάτι... Ήθελα να ρωτήσω, γτ τις τελευταίες μέρες οι ρεπόρτερ ΠΑΟΚ αποφεύγουν να λένε το όνομα Γιαννούλης... Ξεχνάμε την περίπτωση ή ειναι κάποιο τεχνάσματα ώστε να αποσυμπιεσουν την κατάσταση?
Ελα βαλτος εισαι παραδεξου το, για να μιλησω παλι για τν Μητσαρα...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Dimitris_L4 την Τρί 23 Ιουν 2026, 17:12, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
These users thanked the author Dimitris_L4 for the post:
Mula_4
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6309
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από jibbie »

Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 16:40
jibbie έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 16:25
Miles έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 16:14

Θα είχε ενδιαφέρον ο μέσος όρος των αμυντικών πού είναι, γιατί σίγουρα άλλο ισπανικό πρωτάθλημα και άλλο ελληνικό. Το λέω γιατί και οι δικοί μας, στα ντέρμπυ, μπορεί τόσο να έχουν, αν θυμάμαι καλά - τουλάχιστον οι χαφ περίπου εκεί βρίσκονταν, άλλες φορές λίγο παραπάνω.
18% percentile, αστο :D
:shock: :shock: :shock:
Πες μου ότι μετράς τουλάχιστον μόνο αμυντικούς, γιατί αν πιάνει κι άλλες θέσεις...
ναι, απλα δεν ειναι τοσο τρομακτικο, η la liga δεν εχει μεγαλη τυπικη αποκλιση στο συγκεκριμενο κομματι παιχνιδιου, δλδ τα τοπ νουμερα ειναι λιγο κατω απο 70% duels won, ο μεσοσ ορος στο 55-60%. αυτο που εμενα λιγο με προβληματιζει στο συγκεκριμενο δεν ειναι το νουμερο per se, αλλα οτι συνεχως φθινει τα τελευταια 5-6 χρονια, με εξαιρεση μια κακη χρονια το 22/23 δλδ που ειχε παλι 47%, γενικοτερα τις υπολοιπες χρονιες ειχε αρκετα ψηλοτερα, περιξ του 60% (+ σε καποιες χρονιες, πχ 21/22 ειχε 66%). ειναι δλδ σε πτωτικη πορεια σε αυτο το κομματι παιχνιδιου.
These users thanked the author jibbie for the post:
Ριαν_Καπαγιαννιδης
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6309
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από jibbie »

DamoN έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 16:44 Σορυ αν θέλουν οι μοντς ας τα σβήσουν αλλά δεν ήξερα που να στο πω .
Τρομερό φιλε μου συγχαρητήρια
<3
blackzone44
Δημοσιεύσεις: 200
Εγγραφή: Παρ 08 Αύγ 2025, 12:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από blackzone44 »

Στην λίστα για αριστερό εξτρέμ ο Ismaël Gharbi δανεικός από Μπράγκα.
These users thanked the author blackzone44 for the post (total 19):
Maklaz, paok apo epilogi, DamoN, blackzi, Gregk19262000, jibbie, Logistis, Dimitris_L4, Newgen9, rockcity4 and 9 more users
xyz_o_peponas
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: Δευ 15 Ιουν 2026, 11:10

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από xyz_o_peponas »

Σοκαριστικό το νούμερο.. Υπάρχουν δεδομένα από κάποια χρονιά πχ του Κρέσπο στην Ισπανία για να κάνουμε μια σύγκριση?
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6437
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από DamoN »

1% χειρότερο από του ελουστονδο
Άβαταρ μέλους
pisakaipoupoula
Δημοσιεύσεις: 2890
Εγγραφή: Δευ 06 Ιαν 2014, 19:48

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από pisakaipoupoula »

Maxpaok έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 16:41 Είναι αστείο να μας τρομάζει η ηλικία του!!!
Αυτός ο παίκτης έχει μια δεκαετία που κάνει προετοιμασίες για να ανταπεξέλθει στις εντάσεις της ισπανικής λίγκας.
Έχει αγωνιστικό ρυθμό και εξαιρετική ηλικία για την δική μας Λίγκα για άλλα τρία τουλάχιστον χρόνια. Χωρίς τραυματισμούς κι απουσίες μακράς διάρκειας.

Στο ζήτημα που έθεσε ο μαρσαντος για τα λιγότερα λεπτά πέρσι, θα πω ότι αυτό ίσως να τον κρατούν πιο φρέσκο!
Είχε παιχνίδια. Και τι παιχνίδια σε σχέση με τα δικά μας.

Κρίνουμε αυτή καθαυτή την κίνηση αλλά η ομάδα χρειάζεται και έναν πιο ψηλό και δυναμικό στόπερ. Κι αυτό είναι αδιαμφισβήτητο άρα πιστεύω ότι θα γίνει επίσης κίνηση με αυτά τα χαρακτηριστικά.
Εν τω μεταξύ κανείς δεν αναφέρθηκε στη ηλικία του , αν και θα έπρεπε
Στα χαρακτηριστικά του αναφερόμαστε και είναι παλτό και ασύμβατος με το πρωτάθλημά μας, και 25 να ήταν.
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29742
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από sourmenetes »

blackzone44 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 16:50 Στην λίστα για αριστερό εξτρέμ ο Ismaël Gharbi δανεικός από Μπράγκα.
Από τα άλλα είναι τπτ προχωρημένο;;
These users thanked the author sourmenetes for the post (total 2):
Dimitris_L4, sakis_the_fraud
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29742
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από sourmenetes »

pisakaipoupoula έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 17:01
Maxpaok έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 16:41 Είναι αστείο να μας τρομάζει η ηλικία του!!!
Αυτός ο παίκτης έχει μια δεκαετία που κάνει προετοιμασίες για να ανταπεξέλθει στις εντάσεις της ισπανικής λίγκας.
Έχει αγωνιστικό ρυθμό και εξαιρετική ηλικία για την δική μας Λίγκα για άλλα τρία τουλάχιστον χρόνια. Χωρίς τραυματισμούς κι απουσίες μακράς διάρκειας.

Στο ζήτημα που έθεσε ο μαρσαντος για τα λιγότερα λεπτά πέρσι, θα πω ότι αυτό ίσως να τον κρατούν πιο φρέσκο!
Είχε παιχνίδια. Και τι παιχνίδια σε σχέση με τα δικά μας.

Κρίνουμε αυτή καθαυτή την κίνηση αλλά η ομάδα χρειάζεται και έναν πιο ψηλό και δυναμικό στόπερ. Κι αυτό είναι αδιαμφισβήτητο άρα πιστεύω ότι θα γίνει επίσης κίνηση με αυτά τα χαρακτηριστικά.
Εν τω μεταξύ κανείς δεν αναφέρθηκε στη ηλικία του , αν και θα έπρεπε
Στα χαρακτηριστικά του αναφερόμαστε και είναι παλτό και ασύμβατος με το πρωτάθλημά μας, και 25 να ήταν.
Αυτά τα παλτά μας βγαίνουν γενικά…
These users thanked the author sourmenetes for the post:
Logistis
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”