Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Ριαν_Καπαγιαννιδης
Δημοσιεύσεις: 3213
Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Ριαν_Καπαγιαννιδης »

Αν πάμε με 3αδα ο Ελουστόντο είναι μια τοπ επιλογή - όπως και ο Μιχαηλίδης. Αν πάμε με 2αδα, πίσω θα έχουμε θέματα. Σίγουρα έχει εμπειρία και ικανότητα να καθαρίζει φάσεις, αλλά όπου απαιτείται ταχύτητα, ύψος, και δύναμη, παίκτες όπως ο Βάργκας στον αέρα, ή ο Τετέι, θα τον δυσκολεύουν πολύ. Μου φαίνεται ότι η επιλογή του δεν γίνεται με κριτήριο το τι χρειάζεται η άμυνα του ΠΑΟΚ για να συνθέσει ένα τοπ δίδυμο με Μιχαηλίδη, αλλά το ότι ο παίκτης έμεινε ελεύθερος κι ήταν πολύ καλός για να πεις όχι. Ελπίζω να κάνω λάθος.
These users thanked the author Ριαν_Καπαγιαννιδης for the post (total 3):
Patron, Maxpaok, Montrealiotis
Woodman73
Δημοσιεύσεις: 999
Εγγραφή: Δευ 08 Ιούλ 2019, 19:39

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Woodman73 »

Και πέρυσι, καναμε λογικές μεταγραφές...ασχέτως που δεν βγήκαν πολλές...
Φέτος, θα πάμε ακόμα καλύτερα...Εχουν πλέον σε ενεργούς ρόλους, 2 ανθρώπους, που αγαπάνε την ομάδα, και φυσικά, ποδοσφαιράνθρωποι...Μακαρι, να βουνε ενα 50-60% των μεταγραφών :opaokara: :nairepaok:
These users thanked the author Woodman73 for the post (total 4):
margas, Dimitrisou, Unpsofable78, paok apo epilogi
Άβαταρ μέλους
pisakaipoupoula
Δημοσιεύσεις: 2890
Εγγραφή: Δευ 06 Ιαν 2014, 19:48

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από pisakaipoupoula »

savvastheod έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 15:14
pisakaipoupoula έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 15:02
Mitsospaoki4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 14:55 Παίχτης με σχεδόν 300 συμμετοχές σε μια από τις καλύτερες ομάδες της Ισπανίας, μόνο τυχαίος δεν θα είναι.

όρεξη να έχει και μια χαρά κίνηση είναι.
κάτι σαν τον Σάστρε δηλαδή
Ο Σαστρε εχει 26 ματς στην Λα Λιγκα... που 300 που 26
ε άμα είναι μετρημένες 300 πάω πάσο
θα πάρει όλα τα φορ παραμάζωμα
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2063
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Maklaz »

Unpsofable78 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 15:19 Διετές με 1.2 ετήσιες απολαβές ο Ελουστοντο σύμφωνα με forza. Είναι που δεν ρίχνει χρήμα η ομάδα. :mrgreen:
Ναι, όμως, ελεύθερος και αυτός.
Εικόνα
These users thanked the author Maklaz for the post (total 2):
Unpsofable78, aivas19
epitropos
Δημοσιεύσεις: 868
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 22:14

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από epitropos »

pisakaipoupoula έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 15:32
savvastheod έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 15:14
pisakaipoupoula έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 15:02
κάτι σαν τον Σάστρε δηλαδή
Ο Σαστρε εχει 26 ματς στην Λα Λιγκα... που 300 που 26
ε άμα είναι μετρημένες 300 πάω πάσο
θα πάρει όλα τα φορ παραμάζωμα
Αν δεν έχουν σημασία τότε γιατί ζητάμε φορ με εμπειρίες σε τοπ πρωτάθλημα? Κάπου η γκρίνια πρέπει να σταματήσει πριν καν δούμε κάποιον να τον βαφτίζουμε σαπακι ενώ όλοι οι αντίπαλοι περνούν παίκτες που ξαφνικά θα περάσουν δεύτερη νιότη... Δεν είναι όλα εποικοδομητική κριτική αδέρφια
These users thanked the author epitropos for the post:
paok apo epilogi
Άβαταρ μέλους
DimitrisS
Δημοσιεύσεις: 7898
Εγγραφή: Πέμ 29 Οκτ 2015, 18:42

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από DimitrisS »

Λοιπον, βλεπω καποια ωραια γκολακια στα βιντεακια των προπονησεων.

Μετα καταλαβαινω οτι πολλα απο αυτα τα παστελωνει ο Τσαλοφ.

Εικόνα
These users thanked the author DimitrisS for the post (total 11):
jibbie, epitropos, Dimitrisou, Maklaz, aivas19, Anwnimos, navigator11, Maedhros4, Ally Samagoal, sakis_the_fraud and one more user
Άβαταρ μέλους
Azrael
Δημοσιεύσεις: 6648
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 21:03
Τοποθεσία: Dagobah

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Azrael »

Ο Τσαλωφ ισως ειναι ο μοναδικος μας παικτης που εχω κραξει τοσο πολυ και δικαιως.

Αν αποφασισε να σοβαρευτει και να αρχισει να ιδρωνει για την ομαδα,δεν με πειραζει καθολου αν τον κρατησουν.
These users thanked the author Azrael for the post:
sakis_the_fraud
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6465
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Parolos »

jibbie έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 14:58 @Parolos επειδη τα ζητησες, ξεκιναμε ;)

Εικόνα
46% στα duels?
Ο ιγκασον θυμάμαι είχε 87%.

Μικρό νούμερο αλλά μιλάμε και για Ισπανία.
These users thanked the author Parolos for the post:
jibbie
tzim01
Δημοσιεύσεις: 91
Εγγραφή: Σάβ 06 Ιουν 2026, 15:43

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από tzim01 »

στο θεμα ενισχυσης δεν ειμαστε στο ωρα μηδεν,πλεον ειμαστε στο και 5,πρεπει οχι απλα να τρεξουν αλλα να βιαστουν και 3 μινιμουν την δευτερα να ειναι ολλανδια με τους ηδη υπαρχοντες.

ο τσορμπατζογλου νομιζω ανεφερε οτι ο μιχα εν τελη εκανε καθαρισμο στο γονατο(δεν ανεφερε το ποτε) αλλα θυμαμαι οτι ειχε κανει προς τα χριστουγεννα και ειχε χασει και τοτε καποια ματς
billagorn
Δημοσιεύσεις: 764
Εγγραφή: Κυρ 18 Μάιος 2008, 11:56

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από billagorn »

jibbie έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 14:58 @Parolos επειδη τα ζητησες, ξεκιναμε ;)

Εικόνα
Εξαιρετικήδουλειά φιλε!
Και ενα ακομα μπραβο για τα χρωματα καιβτα γραφικά που επελεξες, θυμιζουν αφιερώματα σε παλιες αθλητικες εφημερίδες οταν ακομα κρεμομασταν απο τα γραπτα αρθρα. νοσταλγία!!
These users thanked the author billagorn for the post (total 2):
Logistis, jibbie
Mula_4
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Τρί 23 Ιουν 2026, 15:45

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Mula_4 »

Καλησπέρα! Διαβάζω χρόνια το φόρουμ απλά δεν έχει τύχει να γραψω κάτι... Ήθελα να ρωτήσω, γτ τις τελευταίες μέρες οι ρεπόρτερ ΠΑΟΚ αποφεύγουν να λένε το όνομα Γιαννούλης... Ξεχνάμε την περίπτωση ή ειναι κάποιο τεχνάσματα ώστε να αποσυμπιεσουν την κατάσταση?
Άβαταρ μέλους
Magpies4
Δημοσιεύσεις: 5762
Εγγραφή: Σάβ 27 Δεκ 2014, 04:06

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Magpies4 »

Azrael έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 15:45 Ο Τσαλωφ ισως ειναι ο μοναδικος μας παικτης που εχω κραξει τοσο πολυ και δικαιως.

Αν αποφασισε να σοβαρευτει και να αρχισει να ιδρωνει για την ομαδα,δεν με πειραζει καθολου αν τον κρατησουν.
Ως τίμιος Ρώσος, η δικαιολογία πάντα είναι οτι τέτοιοι παίκτες αργούν να προσαρμοστούν εκτός Ρωσίας.
These users thanked the author Magpies4 for the post:
Azrael
Άβαταρ μέλους
pisakaipoupoula
Δημοσιεύσεις: 2890
Εγγραφή: Δευ 06 Ιαν 2014, 19:48

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από pisakaipoupoula »

epitropos έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 15:41
pisakaipoupoula έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 15:32
savvastheod έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 15:14
Ο Σαστρε εχει 26 ματς στην Λα Λιγκα... που 300 που 26
ε άμα είναι μετρημένες 300 πάω πάσο
θα πάρει όλα τα φορ παραμάζωμα
Αν δεν έχουν σημασία τότε γιατί ζητάμε φορ με εμπειρίες σε τοπ πρωτάθλημα? Κάπου η γκρίνια πρέπει να σταματήσει πριν καν δούμε κάποιον να τον βαφτίζουμε σαπακι ενώ όλοι οι αντίπαλοι περνούν παίκτες που ξαφνικά θα περάσουν δεύτερη νιότη... Δεν είναι όλα εποικοδομητική κριτική αδέρφια
Ναι, επειδή τον έχω δει το λέω
Εξακολουθώ και δεν καταλαβαίνω πως κατέληξαν σε αυτόν , το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι να έχουμε έναν μπαλάτο στα στόπερ για όταν θα λείπει ο Μιχαηλίδης, ή κυνηγάμε κάποιον άλλον στα εξτρέμ πχ και μας είπε ο μάνατζέρ του να πάρουμε κ αυτόν
Τεσπα όταν ανακοινωθεί το κόβω, μέχρι τότε θα προσεύχομαι να στραβώσει
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6309
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από jibbie »

Parolos έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 15:46
jibbie έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 14:58 @Parolos επειδη τα ζητησες, ξεκιναμε ;)

Εικόνα
46% στα duels?
Ο ιγκασον θυμάμαι είχε 87%.

Μικρό νούμερο αλλά μιλάμε και για Ισπανία.
ναι, χαμηλα ειναι χειροτερος παραδοξως, στο 40%.
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6309
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από jibbie »

billagorn έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 15:48
jibbie έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 14:58 @Parolos επειδη τα ζητησες, ξεκιναμε ;)

Εικόνα
Εξαιρετικήδουλειά φιλε!
Και ενα ακομα μπραβο για τα χρωματα καιβτα γραφικά που επελεξες, θυμιζουν αφιερώματα σε παλιες αθλητικες εφημερίδες οταν ακομα κρεμομασταν απο τα γραπτα αρθρα. νοσταλγία!!
να σαι καλα, το δουλευω ακομη το σαιτ, αλλα παει καλα!
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”