Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
-
Ριαν_Καπαγιαννιδης
- Δημοσιεύσεις: 3213
- Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αν πάμε με 3αδα ο Ελουστόντο είναι μια τοπ επιλογή - όπως και ο Μιχαηλίδης. Αν πάμε με 2αδα, πίσω θα έχουμε θέματα. Σίγουρα έχει εμπειρία και ικανότητα να καθαρίζει φάσεις, αλλά όπου απαιτείται ταχύτητα, ύψος, και δύναμη, παίκτες όπως ο Βάργκας στον αέρα, ή ο Τετέι, θα τον δυσκολεύουν πολύ. Μου φαίνεται ότι η επιλογή του δεν γίνεται με κριτήριο το τι χρειάζεται η άμυνα του ΠΑΟΚ για να συνθέσει ένα τοπ δίδυμο με Μιχαηλίδη, αλλά το ότι ο παίκτης έμεινε ελεύθερος κι ήταν πολύ καλός για να πεις όχι. Ελπίζω να κάνω λάθος.
- These users thanked the author Ριαν_Καπαγιαννιδης for the post (total 3):
- Patron, Maxpaok, Montrealiotis
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Και πέρυσι, καναμε λογικές μεταγραφές...ασχέτως που δεν βγήκαν πολλές...
Φέτος, θα πάμε ακόμα καλύτερα...Εχουν πλέον σε ενεργούς ρόλους, 2 ανθρώπους, που αγαπάνε την ομάδα, και φυσικά, ποδοσφαιράνθρωποι...Μακαρι, να βουνε ενα 50-60% των μεταγραφών

Φέτος, θα πάμε ακόμα καλύτερα...Εχουν πλέον σε ενεργούς ρόλους, 2 ανθρώπους, που αγαπάνε την ομάδα, και φυσικά, ποδοσφαιράνθρωποι...Μακαρι, να βουνε ενα 50-60% των μεταγραφών
- These users thanked the author Woodman73 for the post (total 4):
- margas, Dimitrisou, Unpsofable78, paok apo epilogi
- pisakaipoupoula
- Δημοσιεύσεις: 2890
- Εγγραφή: Δευ 06 Ιαν 2014, 19:48
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
ε άμα είναι μετρημένες 300 πάω πάσοsavvastheod έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 15:14Ο Σαστρε εχει 26 ματς στην Λα Λιγκα... που 300 που 26pisakaipoupoula έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 15:02κάτι σαν τον Σάστρε δηλαδήMitsospaoki4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 14:55 Παίχτης με σχεδόν 300 συμμετοχές σε μια από τις καλύτερες ομάδες της Ισπανίας, μόνο τυχαίος δεν θα είναι.
όρεξη να έχει και μια χαρά κίνηση είναι.
θα πάρει όλα τα φορ παραμάζωμα
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ναι, όμως, ελεύθερος και αυτός.Unpsofable78 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 15:19 Διετές με 1.2 ετήσιες απολαβές ο Ελουστοντο σύμφωνα με forza. Είναι που δεν ρίχνει χρήμα η ομάδα.![]()

- These users thanked the author Maklaz for the post (total 2):
- Unpsofable78, aivas19
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αν δεν έχουν σημασία τότε γιατί ζητάμε φορ με εμπειρίες σε τοπ πρωτάθλημα? Κάπου η γκρίνια πρέπει να σταματήσει πριν καν δούμε κάποιον να τον βαφτίζουμε σαπακι ενώ όλοι οι αντίπαλοι περνούν παίκτες που ξαφνικά θα περάσουν δεύτερη νιότη... Δεν είναι όλα εποικοδομητική κριτική αδέρφιαpisakaipoupoula έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 15:32ε άμα είναι μετρημένες 300 πάω πάσο
θα πάρει όλα τα φορ παραμάζωμα
- These users thanked the author epitropos for the post:
- paok apo epilogi
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Λοιπον, βλεπω καποια ωραια γκολακια στα βιντεακια των προπονησεων.
Μετα καταλαβαινω οτι πολλα απο αυτα τα παστελωνει ο Τσαλοφ.

Μετα καταλαβαινω οτι πολλα απο αυτα τα παστελωνει ο Τσαλοφ.

- These users thanked the author DimitrisS for the post (total 11):
- jibbie, epitropos, Dimitrisou, Maklaz, aivas19, Anwnimos, navigator11, Maedhros4, Ally Samagoal, sakis_the_fraud and one more user
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ο Τσαλωφ ισως ειναι ο μοναδικος μας παικτης που εχω κραξει τοσο πολυ και δικαιως.
Αν αποφασισε να σοβαρευτει και να αρχισει να ιδρωνει για την ομαδα,δεν με πειραζει καθολου αν τον κρατησουν.
Αν αποφασισε να σοβαρευτει και να αρχισει να ιδρωνει για την ομαδα,δεν με πειραζει καθολου αν τον κρατησουν.
- These users thanked the author Azrael for the post:
- sakis_the_fraud
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
46% στα duels?
Ο ιγκασον θυμάμαι είχε 87%.
Μικρό νούμερο αλλά μιλάμε και για Ισπανία.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
στο θεμα ενισχυσης δεν ειμαστε στο ωρα μηδεν,πλεον ειμαστε στο και 5,πρεπει οχι απλα να τρεξουν αλλα να βιαστουν και 3 μινιμουν την δευτερα να ειναι ολλανδια με τους ηδη υπαρχοντες.
ο τσορμπατζογλου νομιζω ανεφερε οτι ο μιχα εν τελη εκανε καθαρισμο στο γονατο(δεν ανεφερε το ποτε) αλλα θυμαμαι οτι ειχε κανει προς τα χριστουγεννα και ειχε χασει και τοτε καποια ματς
ο τσορμπατζογλου νομιζω ανεφερε οτι ο μιχα εν τελη εκανε καθαρισμο στο γονατο(δεν ανεφερε το ποτε) αλλα θυμαμαι οτι ειχε κανει προς τα χριστουγεννα και ειχε χασει και τοτε καποια ματς
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Εξαιρετικήδουλειά φιλε!
Και ενα ακομα μπραβο για τα χρωματα καιβτα γραφικά που επελεξες, θυμιζουν αφιερώματα σε παλιες αθλητικες εφημερίδες οταν ακομα κρεμομασταν απο τα γραπτα αρθρα. νοσταλγία!!
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Καλησπέρα! Διαβάζω χρόνια το φόρουμ απλά δεν έχει τύχει να γραψω κάτι... Ήθελα να ρωτήσω, γτ τις τελευταίες μέρες οι ρεπόρτερ ΠΑΟΚ αποφεύγουν να λένε το όνομα Γιαννούλης... Ξεχνάμε την περίπτωση ή ειναι κάποιο τεχνάσματα ώστε να αποσυμπιεσουν την κατάσταση?
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ως τίμιος Ρώσος, η δικαιολογία πάντα είναι οτι τέτοιοι παίκτες αργούν να προσαρμοστούν εκτός Ρωσίας.Azrael έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 15:45 Ο Τσαλωφ ισως ειναι ο μοναδικος μας παικτης που εχω κραξει τοσο πολυ και δικαιως.
Αν αποφασισε να σοβαρευτει και να αρχισει να ιδρωνει για την ομαδα,δεν με πειραζει καθολου αν τον κρατησουν.
- pisakaipoupoula
- Δημοσιεύσεις: 2890
- Εγγραφή: Δευ 06 Ιαν 2014, 19:48
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ναι, επειδή τον έχω δει το λέωepitropos έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 15:41Αν δεν έχουν σημασία τότε γιατί ζητάμε φορ με εμπειρίες σε τοπ πρωτάθλημα? Κάπου η γκρίνια πρέπει να σταματήσει πριν καν δούμε κάποιον να τον βαφτίζουμε σαπακι ενώ όλοι οι αντίπαλοι περνούν παίκτες που ξαφνικά θα περάσουν δεύτερη νιότη... Δεν είναι όλα εποικοδομητική κριτική αδέρφιαpisakaipoupoula έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 15:32ε άμα είναι μετρημένες 300 πάω πάσο
θα πάρει όλα τα φορ παραμάζωμα
Εξακολουθώ και δεν καταλαβαίνω πως κατέληξαν σε αυτόν , το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι να έχουμε έναν μπαλάτο στα στόπερ για όταν θα λείπει ο Μιχαηλίδης, ή κυνηγάμε κάποιον άλλον στα εξτρέμ πχ και μας είπε ο μάνατζέρ του να πάρουμε κ αυτόν
Τεσπα όταν ανακοινωθεί το κόβω, μέχρι τότε θα προσεύχομαι να στραβώσει
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
να σαι καλα, το δουλευω ακομη το σαιτ, αλλα παει καλα!billagorn έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 15:48Εξαιρετικήδουλειά φιλε!
Και ενα ακομα μπραβο για τα χρωματα καιβτα γραφικά που επελεξες, θυμιζουν αφιερώματα σε παλιες αθλητικες εφημερίδες οταν ακομα κρεμομασταν απο τα γραπτα αρθρα. νοσταλγία!!
