Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2063
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Maklaz »

DimitrisS έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 15:41 Λοιπον, βλεπω καποια ωραια γκολακια στα βιντεακια των προπονησεων.

Μετα καταλαβαινω οτι πολλα απο αυτα τα παστελωνει ο Τσαλοφ.

Εικόνα
Ντεζαβου σου λέω!
Ακριβώς το ίδιο πράγμα στα βίντεο με την χρονιά που ήρθε.
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18762
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από aivas19 »

jibbie έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 15:56
Parolos έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 15:46
jibbie έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 14:58 @Parolos επειδη τα ζητησες, ξεκιναμε ;)

Εικόνα
46% στα duels?
Ο ιγκασον θυμάμαι είχε 87%.

Μικρό νούμερο αλλά μιλάμε και για Ισπανία.
ναι, χαμηλα ειναι χειροτερος παραδοξως, στο 40%.
Ωχ
Miles
Δημοσιεύσεις: 9197
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 20:17

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Miles »

jibbie έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 15:56
Parolos έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 15:46
jibbie έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 14:58 @Parolos επειδη τα ζητησες, ξεκιναμε ;)

Εικόνα
46% στα duels?
Ο ιγκασον θυμάμαι είχε 87%.

Μικρό νούμερο αλλά μιλάμε και για Ισπανία.
ναι, χαμηλα ειναι χειροτερος παραδοξως, στο 40%.
Θα είχε ενδιαφέρον ο μέσος όρος των αμυντικών πού είναι, γιατί σίγουρα άλλο ισπανικό πρωτάθλημα και άλλο ελληνικό. Το λέω γιατί και οι δικοί μας, στα ντέρμπυ, μπορεί τόσο να έχουν, αν θυμάμαι καλά - τουλάχιστον οι χαφ περίπου εκεί βρίσκονταν, άλλες φορές λίγο παραπάνω.
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16665
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Equalizer »

Πολυ μεγάλο συμβόλαιο, αν βεβαίως ισχύουν όσα λένε μμε, για ένα τέτοιου τύπου αμυντικο, με αυτα τα στατιστικά

Οχι;
These users thanked the author Equalizer for the post (total 2):
Dimitris_L4, Montrealiotis
Maxpaok
Δημοσιεύσεις: 3126
Εγγραφή: Παρ 07 Μάιος 2021, 12:57

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Maxpaok »

Η επιτυχία αυτής της μεταγραφής είναι ότι καλύπτει και τις δύο θέσεις στον κεντρικό αμυντικό άξονα.
Δεν ξεχωρίζεις αν είναι δεξιοποδαρος ή αριστερός!!!!!
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6437
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από DamoN »

jibbie έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 15:58
billagorn έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 15:48
jibbie έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 14:58 @Parolos επειδη τα ζητησες, ξεκιναμε ;)

Εικόνα
Εξαιρετικήδουλειά φιλε!
Και ενα ακομα μπραβο για τα χρωματα καιβτα γραφικά που επελεξες, θυμιζουν αφιερώματα σε παλιες αθλητικες εφημερίδες οταν ακομα κρεμομασταν απο τα γραπτα αρθρα. νοσταλγία!!
να σαι καλα, το δουλευω ακομη το σαιτ, αλλα παει καλα!
Ποιο σάιτ ρε τρελέ;
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6309
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από jibbie »

Miles έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 16:14
jibbie έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 15:56
Parolos έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 15:46

46% στα duels?
Ο ιγκασον θυμάμαι είχε 87%.

Μικρό νούμερο αλλά μιλάμε και για Ισπανία.
ναι, χαμηλα ειναι χειροτερος παραδοξως, στο 40%.
Θα είχε ενδιαφέρον ο μέσος όρος των αμυντικών πού είναι, γιατί σίγουρα άλλο ισπανικό πρωτάθλημα και άλλο ελληνικό. Το λέω γιατί και οι δικοί μας, στα ντέρμπυ, μπορεί τόσο να έχουν, αν θυμάμαι καλά - τουλάχιστον οι χαφ περίπου εκεί βρίσκονταν, άλλες φορές λίγο παραπάνω.
18% percentile, αστο :D
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6309
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από jibbie »

Equalizer έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 16:19 Πολυ μεγάλο συμβόλαιο, αν βεβαίως ισχύουν όσα λένε μμε, για ένα τέτοιου τύπου αμυντικο, με αυτα τα στατιστικά

Οχι;
σαφεστατα ναι, αν αυτο ειναι το μεγαλο συμβολαιο πισω.
Άβαταρ μέλους
Athens
Δημοσιεύσεις: 5714
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 21:25

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Athens »

συγχαρητήρια για το γραφημα στο παλικαρι πολυ κατατοπιστικο!!
These users thanked the author Athens for the post (total 3):
DamoN, jibbie, iremidynami 4+
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6309
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από jibbie »

DamoN έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 16:21
Ποιο σάιτ ρε τρελέ;
ξερεις τωρα, football analytics made simple φαση :D starting11 το λεω
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6437
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από DamoN »

Ρε μλκ είμαι τέρμα άσχετος από αυτά .. δλδ έχεις δικό σου σάιτ και μπαίνω μέσα και διαβάζω ;
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6309
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από jibbie »

ναι ρε, αλλα πλιζ ας μεινουμε οντοπικ δε θελω να καταχραστω τη φιλοξενια. οτι αφορα την ΠΑΟΚαρα θα το φερνω απο δω!
These users thanked the author jibbie for the post (total 2):
DamoN, navigator11
Miles
Δημοσιεύσεις: 9197
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 20:17

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Miles »

jibbie έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 16:25
Miles έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 16:14
jibbie έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 15:56

ναι, χαμηλα ειναι χειροτερος παραδοξως, στο 40%.
Θα είχε ενδιαφέρον ο μέσος όρος των αμυντικών πού είναι, γιατί σίγουρα άλλο ισπανικό πρωτάθλημα και άλλο ελληνικό. Το λέω γιατί και οι δικοί μας, στα ντέρμπυ, μπορεί τόσο να έχουν, αν θυμάμαι καλά - τουλάχιστον οι χαφ περίπου εκεί βρίσκονταν, άλλες φορές λίγο παραπάνω.
18% percentile, αστο :D
Κάτσε γιατί μπερδεύτηκα, 18% είναι το ποσοστό κερδισμένων μονομαχιών του μέσου όρου των αμυντικών στο ισπανικό πρωτάθλημα;
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6309
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από jibbie »

Miles έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 16:32
jibbie έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 16:25
Miles έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 16:14

Θα είχε ενδιαφέρον ο μέσος όρος των αμυντικών πού είναι, γιατί σίγουρα άλλο ισπανικό πρωτάθλημα και άλλο ελληνικό. Το λέω γιατί και οι δικοί μας, στα ντέρμπυ, μπορεί τόσο να έχουν, αν θυμάμαι καλά - τουλάχιστον οι χαφ περίπου εκεί βρίσκονταν, άλλες φορές λίγο παραπάνω.
18% percentile, αστο :D
Κάτσε γιατί μπερδεύτηκα, 18% είναι το ποσοστό κερδισμένων μονομαχιών του μέσου όρου των αμυντικών στο ισπανικό πρωτάθλημα;
το ποσοστο του παλινοστουντο, δλδ το 46%, ειναι καλυτερο απο το 18% των παικτων στην ιδια θεση, στο ιδιο πρωταθλημα, την ιδια σεζον, makes sense? δλδ το υπολοιπο 82% των αμυντικων στη λαλιγκα (αν εκανα καλα την αφαιρεση :D ), εχει καλυτερα ποσοστα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος jibbie την Τρί 23 Ιουν 2026, 16:36, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
boogeyman77
Δημοσιεύσεις: 7006
Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
Επικοινωνία:

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από boogeyman77 »

Unpsofable78 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 14:57 Το θετικό είναι ότι θα έχει τον προπονητή που νομίζω γνωρίζει άπταιστα Ισπανικά, τους βοηθούς αλλά και ίσως κάποιους ακόμη Ισπανούς συμπαίκτες :opaokara:
Πιστεύω πως φέτος θα κινηθούμε αρκετά στην Ισπανική αγορά. Μια περίπτωση που είδα πως μένει ελεύθερος είναι και ο Domingo Duarte της Huesca.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”