Ντεζαβου σου λέω!DimitrisS έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 15:41 Λοιπον, βλεπω καποια ωραια γκολακια στα βιντεακια των προπονησεων.
Μετα καταλαβαινω οτι πολλα απο αυτα τα παστελωνει ο Τσαλοφ.
![]()
Ακριβώς το ίδιο πράγμα στα βίντεο με την χρονιά που ήρθε.
Ντεζαβου σου λέω!DimitrisS έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 15:41 Λοιπον, βλεπω καποια ωραια γκολακια στα βιντεακια των προπονησεων.
Μετα καταλαβαινω οτι πολλα απο αυτα τα παστελωνει ο Τσαλοφ.
![]()
Θα είχε ενδιαφέρον ο μέσος όρος των αμυντικών πού είναι, γιατί σίγουρα άλλο ισπανικό πρωτάθλημα και άλλο ελληνικό. Το λέω γιατί και οι δικοί μας, στα ντέρμπυ, μπορεί τόσο να έχουν, αν θυμάμαι καλά - τουλάχιστον οι χαφ περίπου εκεί βρίσκονταν, άλλες φορές λίγο παραπάνω.
Ποιο σάιτ ρε τρελέ;jibbie έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 15:58να σαι καλα, το δουλευω ακομη το σαιτ, αλλα παει καλα!billagorn έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 15:48Εξαιρετικήδουλειά φιλε!
Και ενα ακομα μπραβο για τα χρωματα καιβτα γραφικά που επελεξες, θυμιζουν αφιερώματα σε παλιες αθλητικες εφημερίδες οταν ακομα κρεμομασταν απο τα γραπτα αρθρα. νοσταλγία!!
18% percentile, αστοMiles έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 16:14Θα είχε ενδιαφέρον ο μέσος όρος των αμυντικών πού είναι, γιατί σίγουρα άλλο ισπανικό πρωτάθλημα και άλλο ελληνικό. Το λέω γιατί και οι δικοί μας, στα ντέρμπυ, μπορεί τόσο να έχουν, αν θυμάμαι καλά - τουλάχιστον οι χαφ περίπου εκεί βρίσκονταν, άλλες φορές λίγο παραπάνω.
σαφεστατα ναι, αν αυτο ειναι το μεγαλο συμβολαιο πισω.Equalizer έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 16:19 Πολυ μεγάλο συμβόλαιο, αν βεβαίως ισχύουν όσα λένε μμε, για ένα τέτοιου τύπου αμυντικο, με αυτα τα στατιστικά
Οχι;
Κάτσε γιατί μπερδεύτηκα, 18% είναι το ποσοστό κερδισμένων μονομαχιών του μέσου όρου των αμυντικών στο ισπανικό πρωτάθλημα;jibbie έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 16:2518% percentile, αστοMiles έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 16:14Θα είχε ενδιαφέρον ο μέσος όρος των αμυντικών πού είναι, γιατί σίγουρα άλλο ισπανικό πρωτάθλημα και άλλο ελληνικό. Το λέω γιατί και οι δικοί μας, στα ντέρμπυ, μπορεί τόσο να έχουν, αν θυμάμαι καλά - τουλάχιστον οι χαφ περίπου εκεί βρίσκονταν, άλλες φορές λίγο παραπάνω.![]()
το ποσοστο του παλινοστουντο, δλδ το 46%, ειναι καλυτερο απο το 18% των παικτων στην ιδια θεση, στο ιδιο πρωταθλημα, την ιδια σεζον, makes sense? δλδ το υπολοιπο 82% των αμυντικων στη λαλιγκα (αν εκανα καλα την αφαιρεσηMiles έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 16:32Κάτσε γιατί μπερδεύτηκα, 18% είναι το ποσοστό κερδισμένων μονομαχιών του μέσου όρου των αμυντικών στο ισπανικό πρωτάθλημα;jibbie έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 16:2518% percentile, αστοMiles έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 16:14
Θα είχε ενδιαφέρον ο μέσος όρος των αμυντικών πού είναι, γιατί σίγουρα άλλο ισπανικό πρωτάθλημα και άλλο ελληνικό. Το λέω γιατί και οι δικοί μας, στα ντέρμπυ, μπορεί τόσο να έχουν, αν θυμάμαι καλά - τουλάχιστον οι χαφ περίπου εκεί βρίσκονταν, άλλες φορές λίγο παραπάνω.![]()
Πιστεύω πως φέτος θα κινηθούμε αρκετά στην Ισπανική αγορά. Μια περίπτωση που είδα πως μένει ελεύθερος είναι και ο Domingo Duarte της Huesca.Unpsofable78 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 14:57 Το θετικό είναι ότι θα έχει τον προπονητή που νομίζω γνωρίζει άπταιστα Ισπανικά, τους βοηθούς αλλά και ίσως κάποιους ακόμη Ισπανούς συμπαίκτες![]()