Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
tolis14
Δημοσιεύσεις: 2510
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 11:00

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από tolis14 »

MikeStr4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 18:34
Panostas1995 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 18:24
gk.box16 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 18:14



Μόνο ελεύθερους, δανεικούς και παίκτες που θέλουν να ξεφορτωθούν οι ομάδες τους, βλέπω προς το παρόν.
Αν πάει έτσι ίσως πρέπει να ξεχάσουμε τον aggressive στόπερ.
Γιατί τα aggressive στόπερ δε τα αφήνουν από τις ομάδες τούς;
Αυτοί οι παίκτες που έχουν ακουστεί μέχρι στιγμής εκτός του Γιαννουλη, είναι από τα πανέρια κανένας δεν είναι για βασικός…δεν πας να πάρεις τον παροπλισμένο ή την ρεζέρβα από ομάδες top class, πας να πάρεις τους παροπλισμένους κ τς ρεζέρβες από ομάδες που είναι στο ίδιο επίπεδο με εμάς κ ίσως χειρότερο (αν ισχύουν αυτά που γράφουν)
Να σε ρωτήσω ρε φίλε. Πιστεύεις πραγματικά ότι η Ρεάλ Σοσιεδαδ είναι ίδιο επίπεδο με εμάς;
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19015
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από gika »

Nassos έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 18:28
gika έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 17:31
Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 17:21

Δεν θέλω να προκαταβάλλομαι αρνητικά, αλλά μιλάμε για παίκτη από τα αζήτητα της Μπράγκα και της Άουγκσμπουργκ. Όχι ότι περιμένω τον βασικό τους, αλλά και πάλι, τι περιμένουμε ακριβώς από το παιδί? Η μόνη λογική είναι να μην θέλουμε Σορετίρε και να φεύγει ο Τάισον.
Παρ' όλα αυτά έχει καλύτερο βιογραφικό από τον προπονητή μας. Αν εμπιστευόμαστε το μάτι του σκάουτινγκ για τον προπονητή, γιατί όχι και για δανεικούς παίκτες από τα αζήτητα ομάδας του επιπέδου μας; Και ο γιερεμεγιεφ από τα αζήτητα του βάζελοι ήρθε και κάποιοι μιλάνε για εμβιπι :mrgreen:
Όχι βέβαια τι είμαστε τίποτα ανώμαλοι? Ακου σκαουτινγκ. Βλέπουμε 5 10 ματσάκια τσουλου κ 10 μουντιάλ και έτοιμοι. Ποιος βγαίνει mvp μόνο αυτός για ΠΑΟΚαρα. Έλα εδώ κύριε εμπαπε, πόσα κάνεις; 200; δώσε 300 Ιβάν μη μας πουν και τσιγκούνηδες.
Ε ναι ρε φίλε, έναν Ρικάρντο, έναν Κουαλιάτα, έναν Νίλσεν Περέιρα, έναν Γκόμεζ, κάτι τέτοιο τελοσπάντων, να έρθει χωρίς βιογραφικό να βγάλει μάτια, να πάμε κορυφή. Ο δανεικός από τα αζήτητα της Μπράγκα ήταν αυτός που κρατούσε τον ΠΑΟΚ μακριά από τις τοπ 20 ευρωπαϊκές ομάδες.
MikeStr4
Δημοσιεύσεις: 492
Εγγραφή: Πέμ 07 Ιαν 2021, 15:28

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από MikeStr4 »

tolis14 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 18:39
MikeStr4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 18:34
Panostas1995 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 18:24

Γιατί τα aggressive στόπερ δε τα αφήνουν από τις ομάδες τούς;
Αυτοί οι παίκτες που έχουν ακουστεί μέχρι στιγμής εκτός του Γιαννουλη, είναι από τα πανέρια κανένας δεν είναι για βασικός…δεν πας να πάρεις τον παροπλισμένο ή την ρεζέρβα από ομάδες top class, πας να πάρεις τους παροπλισμένους κ τς ρεζέρβες από ομάδες που είναι στο ίδιο επίπεδο με εμάς κ ίσως χειρότερο (αν ισχύουν αυτά που γράφουν)
Να σε ρωτήσω ρε φίλε. Πιστεύεις πραγματικά ότι η Ρεάλ Σοσιεδαδ είναι ίδιο επίπεδο με εμάς;
Ίδιο επίπεδο μπορεί να μην είναι, αλλά δεν είναι κ top class ο στόπερ που φέρνουμε τα τελευταία δύο χρόνια είναι μεταξύ φθοράς κ αφθαρσίας συγκυριακά ήταν στο ρόστερ και τον έβαζαν σε ροτεισον όπου είχαν κενό…με όποιον μίλησα που παρακολουθεί Ισπανία κ ξέρει μου είπαν ότι σε σχέση με Κεντζιορα δεν είναι κ καμία σοβαρή αναβάθμιση, αλλά θέλω να πιστεύω ότι θα έρθει κάποιος άλλος για βασικός….τωρα αν θέλετε να μπούμε στο τρυπακι να πούμε ότι φέραμε τον Σερτζιο Ράμος στα prime του θα φανεί…
Άβαταρ μέλους
tolis14
Δημοσιεύσεις: 2510
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 11:00

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από tolis14 »

Μάλιστα. Αν ρωτούσες όλους αυτούς που βλέπουν Ισπανία και ξέρουν για τον Κρεσπο, τι πιστεύεις ότι θα σου έλεγαν; που αν συγκρίνουμε το βιογραφικό του Κρεσπο με του Ελουστόντο, είναι η μέρα με τη νύχτα
Άβαταρ μέλους
tolis14
Δημοσιεύσεις: 2510
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 11:00

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από tolis14 »

Μάλιστα. Αν ρωτούσες όλους αυτούς που βλέπουν Ισπανία και ξέρουν για τον Κρεσπο, τι πιστεύεις ότι θα σου έλεγαν; που αν συγκρίνουμε το βιογραφικό του Κρεσπο με του Ελουστόντο, είναι η μέρα με τη νύχτα
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18759
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από aivas19 »

tolis14 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 18:53 Μάλιστα. Αν ρωτούσες όλους αυτούς που βλέπουν Ισπανία και ξέρουν για τον Κρεσπο, τι πιστεύεις ότι θα σου έλεγαν; που αν συγκρίνουμε το βιογραφικό του Κρεσπο με του Ελουστόντο, είναι η μέρα με τη νύχτα
Βάλε και τους Ρέλβας Μουκουντί. Βέβαια καλύτερο βιογραφικό είχε ο Εκογκ και ο Μπακαγιοκο 😂
These users thanked the author aivas19 for the post (total 3):
tolis14, giaxxo, Ally Samagoal
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6309
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από jibbie »

για να παμε σε κατι πιο αισιοδοξο σε σχεση με τα ονοματα που ακουστηκαν, Baptiste Santamaria

Εικόνα
These users thanked the author jibbie for the post (total 4):
Kabamaru11, Dimitris_L4, Logistis, astral
MikeStr4
Δημοσιεύσεις: 492
Εγγραφή: Πέμ 07 Ιαν 2021, 15:28

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από MikeStr4 »

tolis14 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 18:52 Μάλιστα. Αν ρωτούσες όλους αυτούς που βλέπουν Ισπανία και ξέρουν για τον Κρεσπο, τι πιστεύεις ότι θα σου έλεγαν; που αν συγκρίνουμε το βιογραφικό του Κρεσπο με του Ελουστόντο, είναι η μέρα με τη νύχτα
Μακάρι να βγει Κρεσπο αδερφε…σαν πρώτη ανάγνωση μιλάμε…όλα στο χορτάρι θα φανούν
epitropos
Δημοσιεύσεις: 868
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 22:14

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από epitropos »

Τρόμος έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 18:19
ΑΜΠΑΛΑΕΑ έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 17:35
20 ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΑΞΙΑ στα 27!!!!
Ναι αλλά τον φέρνεις στα 32.... Και η δικιά μου είχε κατέβει σε καλλιστεία το '87 επί Ανδρέα
Εγώ παντως πιστεύω ότι και το 92 με Μητσοτάκη μια χαρά όμορφη θα ήταν :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Kabamaru11
Δημοσιεύσεις: 6518
Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Kabamaru11 »

jibbie έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 18:56 για να παμε σε κατι πιο αισιοδοξο σε σχεση με τα ονοματα που ακουστηκαν, Baptiste Santamaria

Εικόνα
Το ονειρικο θα ηταν 4-3-3 με τον Σανταμαρια στο 6 και μπροστα του στα χαφ Μειτε/Ζαφειρη και πιο μπροστα τους inverted wingers τους Ντελια/Ζιφκο.Με 2 πλαγια μπακ (Γιαννουλη,Κεννυ) που ανεβαινουν φουλ και 2 μπαλατα σεντερ μπακ συν εναν σεντερφορ τυπου Γιακουμακη,η εντεκαδα θα ηταν απλως ΤΟΠ για Ελλαδα.
These users thanked the author Kabamaru11 for the post (total 4):
jibbie, Logistis, margas, GianD
Άβαταρ μέλους
gk.box16
Δημοσιεύσεις: 1211
Εγγραφή: Κυρ 08 Ιαν 2017, 20:56
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από gk.box16 »

tolis14 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 18:39
MikeStr4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 18:34
Panostas1995 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 18:24

Γιατί τα aggressive στόπερ δε τα αφήνουν από τις ομάδες τούς;
Αυτοί οι παίκτες που έχουν ακουστεί μέχρι στιγμής εκτός του Γιαννουλη, είναι από τα πανέρια κανένας δεν είναι για βασικός…δεν πας να πάρεις τον παροπλισμένο ή την ρεζέρβα από ομάδες top class, πας να πάρεις τους παροπλισμένους κ τς ρεζέρβες από ομάδες που είναι στο ίδιο επίπεδο με εμάς κ ίσως χειρότερο (αν ισχύουν αυτά που γράφουν)
Να σε ρωτήσω ρε φίλε. Πιστεύεις πραγματικά ότι η Ρεάλ Σοσιεδαδ είναι ίδιο επίπεδο με εμάς;

Ειλικρινά όχι δεν είναι στο ίδιο επίπεδο.
Εσύ τώρα πιστεύεις ότι θα την φτάσεις παίρνοντας τα αποφάγια της;
marsantos
Δημοσιεύσεις: 5802
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2020, 16:22

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από marsantos »

jibbie έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 16:46 ...

...αυτο που εμενα λιγο με προβληματιζει στο συγκεκριμενο δεν ειναι το νουμερο per se, αλλα οτι συνεχως φθινει τα τελευταια 5-6 χρονια, με εξαιρεση μια κακη χρονια το 22/23 δλδ που ειχε παλι 47%, γενικοτερα τις υπολοιπες χρονιες ειχε αρκετα ψηλοτερα, περιξ του 60% (+ σε καποιες χρονιες, πχ 21/22 ειχε 66%). ειναι δλδ σε πτωτικη πορεια σε αυτο το κομματι παιχνιδιου.
Αυτό.. Αυτό ακριβώς είναι που με ζοριζει με αυτούς τους παίκτες.. Η πτώση η οποία από κάποιο σημείο και μετά μετατρέπεται σε ελεύθερη.

Υγ. jibbie φοβερή δουλειά. Μπράβο.
These users thanked the author marsantos for the post:
jibbie
Άβαταρ μέλους
nunies4
Δημοσιεύσεις: 19155
Εγγραφή: Τρί 20 Ιούλ 2021, 08:06

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από nunies4 »

tolis14 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 18:39
MikeStr4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 18:34
Panostas1995 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 18:24

Γιατί τα aggressive στόπερ δε τα αφήνουν από τις ομάδες τούς;
Αυτοί οι παίκτες που έχουν ακουστεί μέχρι στιγμής εκτός του Γιαννουλη, είναι από τα πανέρια κανένας δεν είναι για βασικός…δεν πας να πάρεις τον παροπλισμένο ή την ρεζέρβα από ομάδες top class, πας να πάρεις τους παροπλισμένους κ τς ρεζέρβες από ομάδες που είναι στο ίδιο επίπεδο με εμάς κ ίσως χειρότερο (αν ισχύουν αυτά που γράφουν)
Να σε ρωτήσω ρε φίλε. Πιστεύεις πραγματικά ότι η Ρεάλ Σοσιεδαδ είναι ίδιο επίπεδο με εμάς;
Προφανώς και το πιστεύει.
Ξέρεις πόσοι και πόσοι ζουν στον μικρόκοσμο τους;
These users thanked the author nunies4 for the post (total 4):
tolis14, margas, Unpsofable78, Ally Samagoal
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11635
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από danirifle »

φέρνουμε τον ισπανό ματέους βιβιάν?
Άβαταρ μέλους
FreeWatcher
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: Δευ 07 Σεπ 2020, 00:12

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από FreeWatcher »

Ο Σανταμαρία πάντως παίδες καμία σχέση με Μεϊτε δεν έχει. Επειδή τον έχω δει 2-3 ματς, είναι πολύ καλός για να παίρνει πρώτες μπάλες, πολύ καλός για ποδόσφαιρο κατοχής, καλή τεχνική κατάρτιση κ ανοίγματα στο χώρο.
Με το μαρκάρισμα, με τη δύναμη κ με την ταχύτητα δεν το χει.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος FreeWatcher την Τρί 23 Ιουν 2026, 19:33, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”