Alessio Lisci

Απάντηση
marsantos
Δημοσιεύσεις: 5789
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2020, 16:22

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από marsantos »

renegade έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 07:11 ..
Να φανταστώ όταν λες " να σκαλώνεις με κάποια πρόσωπα αρνητικα " εννοείς τον λουτσέσκου. Άρα κακώς χρησιμοποιείς πληθυντικό.
...
Δεν γινότανε να μην επέλθει διαζύγιο με τον λουτσέσκου και να διαιωνιστεί αυτή η κατάσταση όπου ποδοσφαιριστές και προπονητής ένιωθαν ότι είναι στο απυρόβλητο από την διοίκηση ο ένας και από τον προπονητή τους οι άλλοι ό,τι και να γίνει.
...
...
Υγ3 ένας ένας τα μυνήματα αγάπης για να μπορέσω να τα δω όλα
Όχι δεν εννοώ μόνο τον Λουτσέσκου γι' αυτό και βάζω πληθυντικό. Συμπεριλαμβάνω και παίκτες αλλά και κάποιους άλλους.
Προφανώς ο προπονητής καταλαμβάνει τη μερίδα του λέοντος.

Διαβάζω με προσοχή τα όσα γράφεις. Οταν αναφερομαι στον Λουτσέσκου ή όταν μπαίνω σε διαφωνία μαζί σου, λέω συγκεκριμένα πράγματα από τα οποία το συναίσθημα λείπει. Ολα αυτά τα χρόνια σπανίως επικαλούμαι πράγματα που στηρίζονται ή προκαλούν το συναίσθημα. Δε γράφω αόριστα , ναι αλλά μας πήρε πρωτάθλημα, ναι αλλά πήρε αήττητο και άλλα παρόμοια που μπορεί να κολλανε στη σκεψη μου λογω συναισθηματος οπότε ότι κι αν ακούω το απορρίπτω άκριτα. Μιας και έκανες τη δική σου αξιολόγηση για τον προπονητή θέλω να σου θυμίσω πως από την αρχή της δεύτερης θητείας έχω γράψει πως τον θεωρώ χειρότερο προπονητή και από τον Τούντορ και από τον Αμπέλ ομως τονιζα πάντα το κριτηριο της καταλληλοτητας. Αν μίλαγα συναισθηματικά δύσκολο να έκανα τέτοια σύγκριση με τους άλλους 2.
Στα όσα πολύ ωραία και σοβαρά γράφεις, είτε συμφωνώ είτε διαφωνώ, δεν υπάρχει λόγος να αναλωνομαστε περισσότερο καθώς πλέον έχει γυρίσει η σελίδα. Θέλω να σχολιάσω όμως το κομμάτι με το απυρόβλητο καθώς το αναφέρεις ως επιχείρημα για να γυρίσει η σελίδα αρα κολλάει στο απο δω και πέρα. Από τα (λίγα κατα τη γνωμη μου) στραβά του Ρασβαν, αυτό που γράφεις είναι το σημαντικότερο. Δε θα ασχοληθώ με το δίπολο διοίκηση προπονητής καθώς ξέρεις πως σπανίως μιλάω για τη διοίκηση. Θα μιλήσω για τη σχέση προπονητή - παικτών. Στο παιχνίδι με το Βόλο είδαμε την κορύφωση τού πως μια τετοια σχέση μπορεί να πάρει λάθος δρόμο. Το να υπαρχουν παικτες που φέρονται εν ώρα αγώνα με τόσο άσχημο και απαξιωτικο τρόπο σε συμπαίκτη τους χωρίς καμία αντίδραση από τον πάγκο, δε μιλάμε μόνο για απυρόβλητο αλλά για χειρότερη κατάσταση. Αυτοί που ηγούνται της ομαδας και τη ζουν καθημερινά, αν διεκριναν πως υπάρχει μια παγιωμένη μη αναστρέψιμη κατάσταση και δεν ήταν κάτι τυχαίο στην ένταση του αγώνα, τότε δε θεωρώ παράλογο να έκαναν δεύτερες σκέψεις.

Δεν ξέρω από ποιους άλλους δέχτηκες μηνύματα αγάπης, πάντως στο δικό μου η προτελευταία παράγραφος είναι μεγαλύτερη σε έκταση και πλουσιότερη σε περιεχόμενο από την τελευταία, άρα είναι κυριολεκτικά μήνυμα αγάπης παρά κάτι άλλο..
These users thanked the author marsantos for the post:
Stratego
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21279
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από navigator11 »

astral έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 13:54
Υπάρχουν λήψεις που είναι λες και βλέπεις αλλά και ακούς τον Βιερίνια :nairepaok: :pano:
These users thanked the author navigator11 for the post (total 5):
astral, marsantos, paoki19, Maklaz, Newgen9
anaximandros4
Δημοσιεύσεις: 238
Εγγραφή: Τετ 26 Ιουν 2024, 14:32

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από anaximandros4 »

άκουσα απο δημοσιογράφο της ομάδας να λέει περι φιλοσοφίας του Λίσι :
θέλει δυνατό φορ , παίζει απο τα πλάγια πολύ , αγκρέσιβ το στυλ του

Ευσταθούν όλα αυτά ? Αναρωτιέμαι τι θα κάνει με το υπάρχον υλικό.
Άβαταρ μέλους
katafraktos
Δημοσιεύσεις: 841
Εγγραφή: Τρί 16 Δεκ 2025, 00:47
Τοποθεσία: Κωνσταντινούπολις

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από katafraktos »

anaximandros4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 15:09 άκουσα απο δημοσιογράφο της ομάδας να λέει περι φιλοσοφίας του Λίσι :
θέλει δυνατό φορ , παίζει απο τα πλάγια πολύ , αγκρέσιβ το στυλ του

Ευσταθούν όλα αυτά ? Αναρωτιέμαι τι θα κάνει με το υπάρχον υλικό.
Αναγέννηση Τσάλοφ
These users thanked the author katafraktos for the post (total 2):
Patron, anaximandros4
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8208
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από gergeo4 »

εντυπωσιακό το γεγονός οτι με το που εφυγε ο Λυσι απο την μιραντες,η συγκεκριμένη ομαδα υποβιβαστηκε αμεσως!
These users thanked the author gergeo4 for the post (total 2):
Ριαν_Καπαγιαννιδης, Maklaz
tzim01
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: Σάβ 06 Ιουν 2026, 15:43

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από tzim01 »

η μιραντες ειναι μια ομαδα που κανει ροστερ 25 παιχτων που οι 20 σχεδον ειναι δανεικοι,σχεδον καθε χρονο γινεται αυτο.

καμποια στιγμη θα το πληρωνε οπως την εσωσε την πρωτη χρονια στο τελος ,την 2η πηγε να την βγαλει,ετσι παει
anaximandros4
Δημοσιεύσεις: 238
Εγγραφή: Τετ 26 Ιουν 2024, 14:32

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από anaximandros4 »

katafraktos έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 15:12
anaximandros4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 15:09 άκουσα απο δημοσιογράφο της ομάδας να λέει περι φιλοσοφίας του Λίσι :
θέλει δυνατό φορ , παίζει απο τα πλάγια πολύ , αγκρέσιβ το στυλ του

Ευσταθούν όλα αυτά ? Αναρωτιέμαι τι θα κάνει με το υπάρχον υλικό.
Αναγέννηση Τσάλοφ
δώσανε χέρια (και φύγανε)
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8208
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από gergeo4 »

tzim01 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 15:24 η μιραντες ειναι μια ομαδα που κανει ροστερ 25 παιχτων που οι 20 σχεδον ειναι δανεικοι,σχεδον καθε χρονο γινεται αυτο.

καμποια στιγμη θα το πληρωνε οπως την εσωσε την πρωτη χρονια στο τελος ,την 2η πηγε να την βγαλει,ετσι παει
οπως και να εχει ειναι σημαντικό και δειχνει προπονητική ποιοτητα
Άβαταρ μέλους
katafraktos
Δημοσιεύσεις: 841
Εγγραφή: Τρί 16 Δεκ 2025, 00:47
Τοποθεσία: Κωνσταντινούπολις

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από katafraktos »

Εικόνα
Confidence, Aggressivity
Balance(?)
:roll:
anaximandros4
Δημοσιεύσεις: 238
Εγγραφή: Τετ 26 Ιουν 2024, 14:32

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από anaximandros4 »

Από την ανάλυση που έκανε ο Τσάρλι και παρέθεσε μερικά στατιστικά,
-έχει παίξει πολλές φορές και με 4-5-3αδα πίσω
-πολυ σέντρα
-οχι πολύ κατοχή
-προσοχη στην άμυνα

μεταξύ άλλων

Με τη σημείωση πάντα ότι από ομάδα σε ομάδα και ανάλογα το υλικό, αυτά μπορεί να αλλάξουν
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προπονητικό Team Ποδοσφαίρου”