Alessio Lisci

renegade
Δημοσιεύσεις: 19441
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από renegade »

marsantos έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 22:58
renegade έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 20:44 ...
Δεν νομίζω ότι ο πρωταθλητισμός και ο στόχος των τίτλων πάει σε δεύτερη μοίρα.
Νομίζω ότι ο στόχος είναι να γίνουν και τα δύο ταυτόχρονα,με τους Ματος και Βιερίνια όμως να έχουν πολύ ενεργή συμμετοχή στην καθημερινότητα του ποδοσφαιρικού τμήματος.
Αν γίνει και το θαύμα να έχουμε και κανέναν Φερνάντο CFO...το μιας και είναι της μόδας,θα πω ότι ο ανταγωνισμός θα μας βλέπει με κιάλια σε μια 2ετια - 3ετια
Rene να σε ρωτήσω κάτι με αφορμή αυτό που περιγράφεις.
Έστω ότι πιάνει αυτό το μοντέλο που έχει όλα τα φόντα να πιάσει. Ουσιαστικά κάθε 2-3 χρόνια δε θα ψάχνει για προπονητή η ομάδα;
Πόσο εύκολη εκτιμάς είναι μια τέτοια διαδικασία; Μπορεί να βρεθεί μοτίβο χαρακτηριστικών στην επιλογή προπονητή;
Αν και ακόμα περιμένω μια απάντηση για το πρεστίζ...θα σου πω ότι αυτό που σε προβληματίζει είναι η κανονικότητα για την συντριπτική πλειοψηφία των κλαμπς
Σκοπός είναι ένα δημιουργήσεις όλες εκείνες τις βάσεις έτσι ώστε οι αλλαγές όχι μόνο να μην είναι πρόβλημα αλλά να οδηγούν στην ανάπτυξη
These users thanked the author renegade for the post (total 3):
fotis1926, marsantos, Maxpaok
marsantos
Δημοσιεύσεις: 5792
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2020, 16:22

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από marsantos »

renegade έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 23:15 Αν και ακόμα περιμένω μια απάντηση για το πρεστίζ..
Ναι, έχεις δίκιο. Σκόπιμα δεν έγραψα γιατί η απάντηση θα είχε στοιχεία επί προσωπικού και δεν ήξερα αν ήθελες κάτι τέτοιο.
Αφού ξαναρωτας βεβαίως και θα σου πω τι εννοούσα.
Όλα αυτά τα χρόνια απολαμβάνω να διαβάζω τα σχόλια σου είτε γιατί στην πλειοψηφία των περιπτώσεων ταυτίζονται οι απόψεις μας, είτε γιατί όταν διαφωνούμε έχεις καθαρή και τεκμηριωμένη επιχειρηματολογία είτε γιατί σε αρκετά θέματα δίνεις τροφή για σκέψη παρατηρώντας τα γεγονότα με διαφορετική οπτική είτε γιατί αντιλαμβάνομαι πως έχεις γνώσεις και εμπειρίες πάνω στα συνήθη θέματα που συζητιούνται σε αυτό το οπαδικο φόρουμ που είναι χρήσιμα για όσους είμαστε απλοί θεατές.
Τυχαίνει λοιπόν κάποιες φορές να σκαλώνεις με κάποια πρόσωπα αρνητικά απέναντι τους. Όταν αναφέρεσαι σε αυτά τα πρόσωπα, ξαφνικά κάνεις στροφή 180 μοιρών και βγάζεις ένα άλλο προφίλ απέναντι τους, χαρακτηρίζοντας και κρίνοντας τα με τρόπο εξω τους κανόνες κριτικής που ο ίδιος έχεις ορίσει σε παρόμοιες καταστάσεις, σε σημείο που φαίνεται πως γραφειι διαφορετικός άνθρωπος.
These users thanked the author marsantos for the post:
Unpsofable78
marsantos
Δημοσιεύσεις: 5792
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2020, 16:22

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από marsantos »

renegade έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 23:15 ...θα σου πω ότι αυτό που σε προβληματίζει είναι η κανονικότητα για την συντριπτική πλειοψηφία των κλαμπς
Σκοπός είναι ένα δημιουργήσεις όλες εκείνες τις βάσεις έτσι ώστε οι αλλαγές όχι μόνο να μην είναι πρόβλημα αλλά να οδηγούν στην ανάπτυξη
Δεν έχεις άδικο.
Η αλήθεια είναι πως αυτό είναι κοινός τόπος σε άλλα κλαμπ.
Πολλές φορές είναι ο φόβος του καινούριου που μπορεί να προβληματίζει παρά το καινούριο σα γεγονός.
Θα μπούμε στο χορό και θα χορέψουμε. Που θα πάει κάποια στιγμή θα μάθουμε κιόλας.
Αρκεί φυσικά ο προσανατολισμός του κλαμπ να μείνει σταθερός ως προς τη στοχοθεσια του εμπλουτίζοντας την και όχι μεταβάλλοντας την. Κρατάω την κρίση σου πως δε θα αλλάξει τίποτα. Αν και σε εσένα στιγμιαία, εφυγε η σκέψη σου προς την υπερβολή στο άκουσμα του προπονητή. Δεν είναι παράλογο λοιπόν να έχουμε λίγη αμφιβολία μέσα μας.
Για αυτό χρειάζεται να τους ακούσουμε για να πυξιδιασει το μυαλό μας.
Άβαταρ μέλους
adam04
Δημοσιεύσεις: 1016
Εγγραφή: Πέμ 16 Οκτ 2008, 17:17
Τοποθεσία: Κατερινη

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από adam04 »

astral έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 23:11
Αυτός δεξιά είναι ίδιος ο λισι
Άβαταρ μέλους
katafraktos
Δημοσιεύσεις: 841
Εγγραφή: Τρί 16 Δεκ 2025, 00:47
Τοποθεσία: Κωνσταντινούπολις

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από katafraktos »

Μπαρκαρούτσος έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 22:53
theo-drama έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 18:16ΥΓ.
Πόσα χρόνια συμβόλαιο του κάναμε;
Τι εννοείς;
Δεν αγοράζει ο πατερούλης. Δανεικό τον πήραμε από την Osasuna, με ρήτρα που του χρόνου θα διαπαραγματευτεί ο καρτοτηλέφωνος, πριν χαλάσει τη συμφωνία το Μαράκι για 10,000€.

ΠΡΩΤΟΙ ΕΔΩ.





renegade έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 20:31 Θέλω συνέντευξη τύπου κ να επικοινωνήσεις το πλάνο και τις ιδέες σου
Έχεις ξεχάσει μάλλον ποιοι πάνε και κάνουν τις ερωτήσεις.
Δυστυχώς, μόνο ό,τι μας πει από μόνος του. Οι από κάτω θα τον ρωτάνε να πει αν θα έρθει ο Γιαννούλης, γνώμη για Chalov, αν μείνει ο Ozdoev, γνώμη για Λεξ και αν ήξερε ότι ο Pablo Garcia έχει παίξει Osasuna.
στο τελευταιο λυγισα, σχεδον το ακουσα να παιζει στο κεφαλι μου :lol: :lol:
marsantos
Δημοσιεύσεις: 5792
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2020, 16:22

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από marsantos »

Maxpaok έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 20:12 ...
Αυτά που χάσαμε τα δύο τελευταία χρόνια και κυρίως αυτή την χρονιά με το κύπελο και την απαράδεκτη εμφάνιση στο τελευταίο ματς με τον βάζελο? αυτά τα δύο χρόνια που θα τα κατατάξεις? Πως θα τα χαρακτηρίσεις? ταχέως, βραδέως?
όπως επίσης το ότι η ομάδα θα κληθεί να παίξει 3 προκριματικούς από μέσα ιούλη? Γιατί τα αποτελέσματα τούτα με την περίπτωση να συνέχιζε θα μπορούσαμε κάλιστα να τα ονοματίσουμε κανάκεμα......
Αυτά λοιπόν θα χρεωθούν στον λύση?
...
Αρχίζω από το τελευταίο.
Προφανώς, μιας και με ρωτάς, δεν πρόκειται να χρεώσω τίποτα στον καινούργιο για κάτι που κληροδότησε ο παλιός.
Ειδικά για το ματς κυπέλλου που εξασφάλιζε όμιλο, έχω γράψει ξεκάθαρα τους αγωνιστικούς λόγους για τους οποίους η ευθύνη ανήκει στον προηγούμενο. Ο καινούριος χρεώνεται ότι είναι στην αποκλειστική του ευθύνη. Και προφανώς το με ποιον αντίπαλο θα κληρωθεί ή το ότι δεν έχει εξασφαλισμένο όμιλο είναι έξω από κάθε ευθύνη του.
Τώρα ;ν τον δω όπως τον Άμπελ στο 90 μέσα στη Σλόβαν να δίνει εντολή να ανέβει η ομάδα ψηλά να πιέσει στο ελεύθερο του αντιπάλου και να τρώμε γκολ από την αντίπαλη περιοχή, ναι θα του το χρεώσω. Δε θα τον κρεμάσω όμως.
Τώρα για τον παλιό δε νομίζω πως χρειάζεται να πούμε κάτι παραπάνω. Τα έχουμε πει όλα. Εγώ έχω διαφορετική οπτική για το τι πήγε στραβά και εξελίχθηκε η τελευταία χρονιά διαφορετικά από ότι προδιαγραφοταν.
Όχι δε θα ήταν κανακεμα αν συνέχιζε. Θα είχε την πλήρη ευθύνη ειδικά για τον τελικό και τη μη εξασφάλιση ομίλων οπότε θα λουζόταν τους 3 προκριματικούς, όμως θα συνέχιζε με την προσδοκία πως θα έβαζε ένα ακόμα λιθαράκι στην εξέλιξη και στο μεγάλωμα της ομάδας όπως έκανε κάθε χρόνο και σύμφωνα με τη δική μου οπτική που ανέπτυξα στο σχόλιο αποχαιρετισμού του προηγούμενου προπονητή. Αυτή είναι η θέση μου, δε σου ζητώ να την υιοθετήσεις αλλά κι εγώ δεν πρόκειται να την αλλάξω ούτε χιλιοστό.
Νομίζω όμως πως δε χρειάζεται να αναλωνομαστε σε τέτοιες κουβέντες. Πλέον έχουμε καινούριο προπονητή και πρέπει να ασχολούμαστε μόνο με αυτόν, να στηρίξουμε μόνο αυτόν περιμένοντας ταυτόχρονα να ακούσουμε τεχνική ηγεσία και διοίκηση για το πώς βλέπουν την επόμενη μέρα. Και βήμα βήμα, προπόνηση με προπόνηση και παιχνίδι με παιχνίδι να αρχίζουμε να ιχνηλατουμε το αγωνιστικό προφίλ της ομάδας που θα χτίσει ο νέος προπονητής.
Πλέον έχουμε νέο προπονητή.
Ο παλιός πάλιωσε..
Ο προπονητής άλλαξε και μαζί και ο στίχος του τραγουδιού..
Ο νέος είναι και ωραίος και αλλιώς..
Άβαταρ μέλους
Stratego
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: Τρί 27 Ιουν 2023, 08:52

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από Stratego »

marsantos έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 01:55
Maxpaok έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 20:12 ...
Αυτά που χάσαμε τα δύο τελευταία χρόνια και κυρίως αυτή την χρονιά με το κύπελο και την απαράδεκτη εμφάνιση στο τελευταίο ματς με τον βάζελο? αυτά τα δύο χρόνια που θα τα κατατάξεις? Πως θα τα χαρακτηρίσεις? ταχέως, βραδέως?
όπως επίσης το ότι η ομάδα θα κληθεί να παίξει 3 προκριματικούς από μέσα ιούλη? Γιατί τα αποτελέσματα τούτα με την περίπτωση να συνέχιζε θα μπορούσαμε κάλιστα να τα ονοματίσουμε κανάκεμα......
Αυτά λοιπόν θα χρεωθούν στον λύση?
...
Αρχίζω από το τελευταίο.
Προφανώς, μιας και με ρωτάς, δεν πρόκειται να χρεώσω τίποτα στον καινούργιο για κάτι που κληροδότησε ο παλιός.
Ειδικά για το ματς κυπέλλου που εξασφάλιζε όμιλο, έχω γράψει ξεκάθαρα τους αγωνιστικούς λόγους για τους οποίους η ευθύνη ανήκει στον προηγούμενο. Ο καινούριος χρεώνεται ότι είναι στην αποκλειστική του ευθύνη. Και προφανώς το με ποιον αντίπαλο θα κληρωθεί ή το ότι δεν έχει εξασφαλισμένο όμιλο είναι έξω από κάθε ευθύνη του.
Τώρα ;ν τον δω όπως τον Άμπελ στο 90 μέσα στη Σλόβαν να δίνει εντολή να ανέβει η ομάδα ψηλά να πιέσει στο ελεύθερο του αντιπάλου και να τρώμε γκολ από την αντίπαλη περιοχή, ναι θα του το χρεώσω. Δε θα τον κρεμάσω όμως.
Τώρα για τον παλιό δε νομίζω πως χρειάζεται να πούμε κάτι παραπάνω. Τα έχουμε πει όλα. Εγώ έχω διαφορετική οπτική για το τι πήγε στραβά και εξελίχθηκε η τελευταία χρονιά διαφορετικά από ότι προδιαγραφοταν.
Όχι δε θα ήταν κανακεμα αν συνέχιζε. Θα είχε την πλήρη ευθύνη ειδικά για τον τελικό και τη μη εξασφάλιση ομίλων οπότε θα λουζόταν τους 3 προκριματικούς, όμως θα συνέχιζε με την προσδοκία πως θα έβαζε ένα ακόμα λιθαράκι στην εξέλιξη και στο μεγάλωμα της ομάδας όπως έκανε κάθε χρόνο και σύμφωνα με τη δική μου οπτική που ανέπτυξα στο σχόλιο αποχαιρετισμού του προηγούμενου προπονητή. Αυτή είναι η θέση μου, δε σου ζητώ να την υιοθετήσεις αλλά κι εγώ δεν πρόκειται να την αλλάξω ούτε χιλιοστό.
Νομίζω όμως πως δε χρειάζεται να αναλωνομαστε σε τέτοιες κουβέντες. Πλέον έχουμε καινούριο προπονητή και πρέπει να ασχολούμαστε μόνο με αυτόν, να στηρίξουμε μόνο αυτόν περιμένοντας ταυτόχρονα να ακούσουμε τεχνική ηγεσία και διοίκηση για το πώς βλέπουν την επόμενη μέρα. Και βήμα βήμα, προπόνηση με προπόνηση και παιχνίδι με παιχνίδι να αρχίζουμε να ιχνηλατουμε το αγωνιστικό προφίλ της ομάδας που θα χτίσει ο νέος προπονητής.
Πλέον έχουμε νέο προπονητή.
Ο παλιός πάλιωσε..
Ο προπονητής άλλαξε και μαζί και ο στίχος του τραγουδιού..
Ο νέος είναι και ωραίος και αλλιώς..
"... Όχι δε θα ήταν κανακεμα αν συνέχιζε. Θα είχε την πλήρη ευθύνη ειδικά για τον τελικό και τη μη εξασφάλιση ομίλων οπότε θα λουζόταν τους 3 προκριματικούς..." Αυτές τις "τιμωρίες" @marsantos θα τις ήθελε ο οποιοσδήποτε! Θα του δίναμε χρήματα για να "λουστεί" τους 3 προκριματικούς. Και αν δεν περνούσε σε league phase του Europa θα έμπαινε σε αντίστοιχη του Conference και πάλι...Θεός! Ενδιαφέρουσα οπτική. Σε περίπτωση λοιπόν, που κάποιος ζημιώνει την εταιρία μου, εκείνη δεν θα τον απολύσει, αλλά θα τον αφήσει να "λουστεί" τη διόρθωση των λαθών του. Δυστυχώς, όσο και να εξωραΐζουμε τα πράγματα ο Ραζβάν το λιθαράκι κάθε χρόνο το ... έβγαζε. Γινόταν όλο και πιο απόμακρος και η προσωπολατρεία δεν άφηνε να το παραδεχτούμε. Μην είμαστε προσωπολάτρες... Τουλάχιστον ας το κάνουμε πιο διακριτικά! Φαινόμαστε!
Μιλάω ειλικρινά @marsantos , χωρίς καμία διάθεση ειρωνίας. Καλημέρα.
These users thanked the author Stratego for the post:
marsantos
renegade
Δημοσιεύσεις: 19441
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από renegade »

marsantos έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 01:03
renegade έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 23:15 Αν και ακόμα περιμένω μια απάντηση για το πρεστίζ..
Ναι, έχεις δίκιο. Σκόπιμα δεν έγραψα γιατί η απάντηση θα είχε στοιχεία επί προσωπικού και δεν ήξερα αν ήθελες κάτι τέτοιο.
Αφού ξαναρωτας βεβαίως και θα σου πω τι εννοούσα.
Όλα αυτά τα χρόνια απολαμβάνω να διαβάζω τα σχόλια σου είτε γιατί στην πλειοψηφία των περιπτώσεων ταυτίζονται οι απόψεις μας, είτε γιατί όταν διαφωνούμε έχεις καθαρή και τεκμηριωμένη επιχειρηματολογία είτε γιατί σε αρκετά θέματα δίνεις τροφή για σκέψη παρατηρώντας τα γεγονότα με διαφορετική οπτική είτε γιατί αντιλαμβάνομαι πως έχεις γνώσεις και εμπειρίες πάνω στα συνήθη θέματα που συζητιούνται σε αυτό το οπαδικο φόρουμ που είναι χρήσιμα για όσους είμαστε απλοί θεατές.
Τυχαίνει λοιπόν κάποιες φορές να σκαλώνεις με κάποια πρόσωπα αρνητικά απέναντι τους. Όταν αναφέρεσαι σε αυτά τα πρόσωπα, ξαφνικά κάνεις στροφή 180 μοιρών και βγάζεις ένα άλλο προφίλ απέναντι τους, χαρακτηρίζοντας και κρίνοντας τα με τρόπο εξω τους κανόνες κριτικής που ο ίδιος έχεις ορίσει σε παρόμοιες καταστάσεις, σε σημείο που φαίνεται πως γραφειι διαφορετικός άνθρωπος.
Να φανταστώ όταν λες " να σκαλώνεις με κάποια πρόσωπα αρνητικα " εννοείς τον λουτσέσκου. Άρα κακώς χρησιμοποιείς πληθυντικό.
Καταρχάς φέτος έχω πει ελάχιστα πράγματα για τον λουτσέσκου. Ακόμα και φανατικα λουτσοσκυλα έχουν πει φέτος πολύ περισσότερα και πολύ χειρότερα.
Αλλά ας το προσπεράσουμε αυτό, δεν με ενοχλεί που μου έχει βγει το μάτι.

Ας ξεκινήσουμε πρώτα με μία ερώτηση.
Μήπως στο συγκεκριμένο θέμα δεν δέχεσαι την διαφορετική οπτική εξαιτίας της μεγάλη σου αγάπης για τον Ρασβαν?
Μήπως απλά μπλοκάρεις την επιχειρηματολογία μου γιατί απλά αυτά που λέω σε βρίσκουν τελείως αντίθετο και είναι ενάντια σε ό,τι πιστεύεις για τον Ρασβαν?
Και να σου πω και κάτι...τι επιχειρηματολογία χρειάζεται ένας οπαδός μετά από όσα έχουνε συμβεί τα τελευταία 2 χρόνια?

Έχω πει χίλιες φορές και θα το πω ακόμα μία. Ο λουτσέσκου για μένα προπονητικά είναι ένας decent προπονητής για τα ελληνικά δεδομένα.
Σε αντίθεση με πολλά λουτσοσκυλα δεν με πείραζε ούτε η τακτική του ακαμψία,ουτε οι αλλαγές στο 70' ,ούτε το μπιλντ απ, ούτε τίποτα από αυτά τα τετριμμένα που ακούγονται.

Εγώ προσωπικά όμως δεν μπορώ να δεχτώ το χαρακτήρα του. Τι να κάνουμε?
Καταρχάς θεωρώ ότι περνάει κατά πολύ την γραμμή ισορροπίας στο θέμα εγωισμού.
Ο εγωισμός είναι καλός μέχρι ένα σημείο. Όταν όμως ξεπερνάς κατά πολύ αυτό το σημείο και προσπαθείς να κάνεις πράγματα απλά και μόνο για να αποδείξεις ότι εσύ έχεις δίκιο και όλοι οι άλλοι έχουνε λάθος πχ περίπτωση μπισεσβαρ...τότε υπάρχει πρόβλημα και αυτό το πρόβλημα θα το βρει μπροστά της η ομάδα μου.

Επιπλέον όπως με ενοχλούσε κάποτε ο Άγγελος που ήθελε να είναι κάτι παραπάνω από προπονητής, το ίδιο αισθάνομαι και με τον λουτσέσκου.

Δεν γινότανε να μην επέλθει διαζύγιο με τον λουτσέσκου και να διαιωνιστεί αυτή η κατάσταση όπου ποδοσφαιριστές και προπονητής ένιωθαν ότι είναι στο απυρόβλητο από την διοίκηση ο ένας και από τον προπονητή τους οι άλλοι ό,τι και να γίνει.
Δεν γίνεται να δημιουργείς μία τέτοια δημοσιοϋπαλληλυστικη κατάσταση στο αγωνιστικό και να λέμε έλα μωρέ.

Κλείνοντας, αυτό που εγώ έχω καταλάβει για τον λουτσέσκου από το δεύτερο του πέρασμα είναι ότι πρόκειται για έναν προπονητή ο οποίος τελικά είναι ότι ακριβώς κατηγορεί ο ίδιος για τους ρουμάνους ποδοσφαιριστές.
Όταν τα πράγματα είναι όλα σε συνθήκες εργαστηρίου, μοιάζει με τον γκουαρντιολα και η ομάδα του παίζει καταπληκτικό ποδόσφαιρο.
Όταν όμως κάτι χαλάσει μέσα στο μυαλό του , τότε δεν ξέρεις πού θα σταματήσει η ελεύθερη πτώση.
Αυτό είναι ανεπίτρεπτο για μία ομάδα όπως ο ΠΑΟΚ.

Υγ είμαι σίγουρος ότι σε ένα περιβάλλον που το μυαλό του θα είναι αποκλειστικά στο ποδόσφαιρο, χωρίς συναισθηματισμούς και δεν θα σκέφτεται γιατί αυτός δεν με γουστάρει, γιατί μετά από τόσα που τους έχω κάνει δεν ικανοποιούν τις προτάσεις μου κ.α τέτοια,θα μπορούσε να παρουσιάσει μεγαλύτερο έργο.

Υγ2 προσωπικά θεωρώ το δεύτερο του πέρασμα αποτυχημένο.
Όχι μόνο για τους τίτλους που έχασε αλλά κυρίως ( εφόσον χάθηκαν οι τίτλοι ) γιατί δεν έχτισε τίποτα.
Έφυγε μετά από 5 χρόνια και δεν έχεις σε τίποτα να πατήσεις πάνω
Αυτό είναι ίσως πιο μεγάλη αποτυχία και από τους χαμένους τίτλους.

Υγ3 ένας ένας τα μυνήματα αγάπης για να μπορέσω να τα δω όλα
These users thanked the author renegade for the post (total 2):
Montrealiotis, marsantos
Άβαταρ μέλους
Stratego
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: Τρί 27 Ιουν 2023, 08:52

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από Stratego »

renegade έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 07:11
marsantos έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 01:03
renegade έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 23:15 Αν και ακόμα περιμένω μια απάντηση για το πρεστίζ..
Ναι, έχεις δίκιο. Σκόπιμα δεν έγραψα γιατί η απάντηση θα είχε στοιχεία επί προσωπικού και δεν ήξερα αν ήθελες κάτι τέτοιο.
Αφού ξαναρωτας βεβαίως και θα σου πω τι εννοούσα.
Όλα αυτά τα χρόνια απολαμβάνω να διαβάζω τα σχόλια σου είτε γιατί στην πλειοψηφία των περιπτώσεων ταυτίζονται οι απόψεις μας, είτε γιατί όταν διαφωνούμε έχεις καθαρή και τεκμηριωμένη επιχειρηματολογία είτε γιατί σε αρκετά θέματα δίνεις τροφή για σκέψη παρατηρώντας τα γεγονότα με διαφορετική οπτική είτε γιατί αντιλαμβάνομαι πως έχεις γνώσεις και εμπειρίες πάνω στα συνήθη θέματα που συζητιούνται σε αυτό το οπαδικο φόρουμ που είναι χρήσιμα για όσους είμαστε απλοί θεατές.
Τυχαίνει λοιπόν κάποιες φορές να σκαλώνεις με κάποια πρόσωπα αρνητικά απέναντι τους. Όταν αναφέρεσαι σε αυτά τα πρόσωπα, ξαφνικά κάνεις στροφή 180 μοιρών και βγάζεις ένα άλλο προφίλ απέναντι τους, χαρακτηρίζοντας και κρίνοντας τα με τρόπο εξω τους κανόνες κριτικής που ο ίδιος έχεις ορίσει σε παρόμοιες καταστάσεις, σε σημείο που φαίνεται πως γραφειι διαφορετικός άνθρωπος.
Να φανταστώ όταν λες " να σκαλώνεις με κάποια πρόσωπα αρνητικα " εννοείς τον λουτσέσκου. Άρα κακώς χρησιμοποιείς πληθυντικό.
Καταρχάς φέτος έχω πει ελάχιστα πράγματα για τον λουτσέσκου. Ακόμα και φανατικα λουτσοσκυλα έχουν πει φέτος πολύ περισσότερα και πολύ χειρότερα.
Αλλά ας το προσπεράσουμε αυτό, δεν με ενοχλεί που μου έχει βγει το μάτι.

Ας ξεκινήσουμε πρώτα με μία ερώτηση.
Μήπως στο συγκεκριμένο θέμα δεν δέχεσαι την διαφορετική οπτική εξαιτίας της μεγάλη σου αγάπης για τον Ρασβαν?
Μήπως απλά μπλοκάρεις την επιχειρηματολογία μου γιατί απλά αυτά που λέω σε βρίσκουν τελείως αντίθετο και είναι ενάντια σε ό,τι πιστεύεις για τον Ρασβαν?
Και να σου πω και κάτι...τι επιχειρηματολογία χρειάζεται ένας οπαδός μετά από όσα έχουνε συμβεί τα τελευταία 2 χρόνια?

Έχω πει χίλιες φορές και θα το πω ακόμα μία. Ο λουτσέσκου για μένα προπονητικά είναι ένας decent προπονητής για τα ελληνικά δεδομένα.
Σε αντίθεση με πολλά λουτσοσκυλα δεν με πείραζε ούτε η τακτική του ακαμψία,ουτε οι αλλαγές στο 70' ,ούτε το μπιλντ απ, ούτε τίποτα από αυτά τα τετριμμένα που ακούγονται.

Εγώ προσωπικά όμως δεν μπορώ να δεχτώ το χαρακτήρα του. Τι να κάνουμε?
Καταρχάς θεωρώ ότι περνάει κατά πολύ την γραμμή ισορροπίας στο θέμα εγωισμού.
Ο εγωισμός είναι καλός μέχρι ένα σημείο. Όταν όμως ξεπερνάς κατά πολύ αυτό το σημείο και προσπαθείς να κάνεις πράγματα απλά και μόνο για να αποδείξεις ότι εσύ έχεις δίκιο και όλοι οι άλλοι έχουνε λάθος πχ περίπτωση μπισεσβαρ...τότε υπάρχει πρόβλημα και αυτό το πρόβλημα θα το βρει μπροστά της η ομάδα μου.

Επιπλέον όπως με ενοχλούσε κάποτε ο Άγγελος που ήθελε να είναι κάτι παραπάνω από προπονητής, το ίδιο αισθάνομαι και με τον λουτσέσκου.

Δεν γινότανε να μην επέλθει διαζύγιο με τον λουτσέσκου και να διαιωνιστεί αυτή η κατάσταση όπου ποδοσφαιριστές και προπονητής ένιωθαν ότι είναι στο απυρόβλητο από την διοίκηση ο ένας και από τον προπονητή τους οι άλλοι ό,τι και να γίνει.
Δεν γίνεται να δημιουργείς μία τέτοια δημοσιοϋπαλληλυστικη κατάσταση στο αγωνιστικό και να λέμε έλα μωρέ.

Κλείνοντας, αυτό που εγώ έχω καταλάβει για τον λουτσέσκου από το δεύτερο του πέρασμα είναι ότι πρόκειται για έναν προπονητή ο οποίος τελικά είναι ότι ακριβώς κατηγορεί ο ίδιος για τους ρουμάνους ποδοσφαιριστές.
Όταν τα πράγματα είναι όλα σε συνθήκες εργαστηρίου, μοιάζει με τον γκουαρντιολα και η ομάδα του παίζει καταπληκτικό ποδόσφαιρο.
Όταν όμως κάτι χαλάσει μέσα στο μυαλό του , τότε δεν ξέρεις πού θα σταματήσει η ελεύθερη πτώση.
Αυτό είναι ανεπίτρεπτο για μία ομάδα όπως ο ΠΑΟΚ.

Υγ είμαι σίγουρος ότι σε ένα περιβάλλον που το μυαλό του θα είναι αποκλειστικά στο ποδόσφαιρο, χωρίς συναισθηματισμούς και δεν θα σκέφτεται γιατί αυτός δεν με γουστάρει, γιατί μετά από τόσα που τους έχω κάνει δεν ικανοποιούν τις προτάσεις μου κ.α τέτοια,θα μπορούσε να παρουσιάσει μεγαλύτερο έργο.

Υγ2 προσωπικά θεωρώ το δεύτερο του πέρασμα αποτυχημένο.
Όχι μόνο για τους τίτλους που έχασε αλλά κυρίως ( εφόσον χάθηκαν οι τίτλοι ) γιατί δεν έχτισε τίποτα.
Έφυγε μετά από 5 χρόνια και δεν έχεις σε τίποτα να πατήσεις πάνω
Αυτό είναι ίσως πιο μεγάλη αποτυχία και από τους χαμένους τίτλους.

Υγ3 ένας ένας τα μυνήματα αγάπης για να μπορέσω να τα δω όλα
Το δεύτερο υστερόγραφό σου @renegade είναι η βασική επιχειρηματολογία της ανακούφισης που ένιωσε ο ΠΑΟΚτσής για τη φυγή Λουτσέσκου. Όταν ένας coach φεύγει πρέπει να αφήνει κάτι, ένα λιθαράκι, για να πατήσει ο επόμενος. Όσοι ζήσαμε τη χρονιά Σάντος το θυμόμαστε αυτό, με όλα τα αρνητικά που οπωσδήποτε είχε και ο Πορτογάλος. Δυστυχώς ο Ραζβάν κάθε χρόνο κατάφερνε να χτίζει εκ νέου την ομάδα, ενώ ο κορμός του ρόστερ δεν προδιέθετε κάτι τέτοιο. Κάθε χρόνο έπρεπε να περιμένουμε το τέλος Νοεμβρίου να αποδώσει λίγο η φιλοσοφία του. Καλή η λογική του, και μάλιστα μου άρεσε η σταθερότητα που οραματιζόταν, αλλά η δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία πολλών και η ανοχή του ιδίου έβαζε τρικλοποδιά στην ομάδα και στον εαυτό του κατ' επέκταση. Σίγορα θα υπάρχουν και αντίθετες απόψεις. Ωστόσο, αν δούμε τη συνολική εικόνα, θεωρώ ότι η φράση "ο Ραζβάν έπαζε για το τώρα και όχι για το μέλλον" τον αντιπροσωπεύει.
These users thanked the author Stratego for the post (total 2):
Maxpaok, Montrealiotis
Άβαταρ μέλους
van rooy
Δημοσιεύσεις: 3395
Εγγραφή: Τρί 19 Φεβ 2019, 13:15

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από van rooy »

Ήρθε και το πρώτο βιντεάκι προπόνησης.

Ένα νέο στοιχείο ...είδα σέντρες απο τα πλάγια όχι χαμηλές αλλά για κεφάλι.

Επιτέλους χορταράκι....


Πάμε ΠΑΟΚΑΡΑ !!!
These users thanked the author van rooy for the post:
Maklaz
Άβαταρ μέλους
PAOKevolution
Δημοσιεύσεις: 4796
Εγγραφή: Τετ 01 Φεβ 2017, 17:41

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από PAOKevolution »

Καλώς όρισες κόουτς! Καλη επιτυχία να έχεις! Υπομονή και δουλειά. Α! Και να είσαι και λίγο κωλόφαρδος στην αρχή!
Πάμε να τα σαρώσουμε όλα!
Άβαταρ μέλους
nunies4
Δημοσιεύσεις: 19151
Εγγραφή: Τρί 20 Ιούλ 2021, 08:06

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από nunies4 »

van rooy έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 08:01 Ήρθε και το πρώτο βιντεάκι προπόνησης.

Ένα νέο στοιχείο ...είδα σέντρες απο τα πλάγια όχι χαμηλές αλλά για κεφάλι.

Επιτέλους χορταράκι....


Πάμε ΠΑΟΚΑΡΑ !!!
Μπορουσαν να την σηκωσουν; :P
Άβαταρ μέλους
van rooy
Δημοσιεύσεις: 3395
Εγγραφή: Τρί 19 Φεβ 2019, 13:15

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από van rooy »

Εδω μιλάμε για αλέσιο πλέον.

Κανένας που τον είδε με οσασούνα να μας πει τι είδε τι του άρεσε και τι όχι.
Άβαταρ μέλους
van rooy
Δημοσιεύσεις: 3395
Εγγραφή: Τρί 19 Φεβ 2019, 13:15

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από van rooy »

nunies4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 08:09
van rooy έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 08:01 Ήρθε και το πρώτο βιντεάκι προπόνησης.

Ένα νέο στοιχείο ...είδα σέντρες απο τα πλάγια όχι χαμηλές αλλά για κεφάλι.

Επιτέλους χορταράκι....


Πάμε ΠΑΟΚΑΡΑ !!!
Μπορουσαν να την σηκωσουν; :P
Την σήκωσαν ψηλά :mrgreen:
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2059
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από Maklaz »

van rooy έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 08:01 Ήρθε και το πρώτο βιντεάκι προπόνησης.

Ένα νέο στοιχείο ...είδα σέντρες απο τα πλάγια όχι χαμηλές αλλά για κεφάλι.

Επιτέλους χορταράκι....


Πάμε ΠΑΟΚΑΡΑ !!!
Την εκτέλεση στο κόρνερ εννοείς;

Αν ναι, τότε έχεις δίκιο. Δεν θυμάμαι να έχω δει κάτι αντίστοιχο σε παλιότερα βίντεο. Κάποια στημένα ναι, από κόρνερ όμως όχι.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προπονητικό Team Ποδοσφαίρου”