Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33925
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από john4serres »

Σχετικά με το εξωαγωνιστικο του Abada :
Από την στιγμή που οι οπαδοί της Σελτικ δεν έχουν θέμα μαζί του, τότε πάω πάσο.
Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5722
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

rockcity4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 09:15 Αφού μας κάνει ρεπορτάζ ολόκληρο Athletic, πιστεύω είναι 100% υπαρκτό. Για να δούμε. Θεωρώ πως αν καταφέρει να κουμπώσει αριστερά θα είναι πολύ ωραία κίνηση (+περίπτωση καλής μεταπώλησης όντας 24 προς 25). Αν πάει δεξιά και ο Λίσι παίξει κυρίως με τριάδα, δεν αποκλείω να δούμε και δίδυμο Ζίφκο-Αμπάντα δεξιά, με τον δεύτερο να αναλαμβάνει περισσότερα επιθετικά καθήκοντα. Το μόνο που δεν θέλω να γίνει αν έρθει έξτρα δεξί εξτρέμ είναι να χαντακωθεί ο Χατσίδαρος, έχει πάρει φόρα και αν βρει χρόνο από νωρίς φέτος θα πάει ακόμα καλύτερα.
Συμφωνα με τ προφιλ του νεου κοουτς, θεωρω απιθανο να χαντακωθει ο Χατσιδης...τωρα αν παρει ευκαιριες και δεν ειναι αλλο ευαγγελιο...
These users thanked the author Dimitris_L4 for the post:
rockcity4
paokspren
Δημοσιεύσεις: 1350
Εγγραφή: Τετ 06 Ιούλ 2022, 19:32

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από paokspren »

Ναι, δεν βγάζει νόημα να πάρουμε κι άλλο δεξί εξτρέμ. Οπότε μάλλον τον θέλουν για αριστερά.

Εκτός αν ετοιμάζονται για αποχώρηση του Ντεσπόντοβ, του οποίου λήγει το συμβόλαιο το επόμενο καλοκαίρι.
These users thanked the author paokspren for the post:
rockcity4
Woodman73
Δημοσιεύσεις: 999
Εγγραφή: Δευ 08 Ιούλ 2019, 19:39

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Woodman73 »

Εγώ πάντως, τον Ντέσπο ( αν είναι καλά) τον πιστεύω...
Αν δεν έχει χάσει την όρεξη για μπάλα, θα ήταν πολύ χρήσιμος...
These users thanked the author Woodman73 for the post:
sakis_the_fraud
panpangr77
Δημοσιεύσεις: 8887
Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από panpangr77 »

Εγώ βλέπω ότι πάμε για παίκτες γρήγορους σε καλη ηλικία ,με πολύ καλά τεχνικά χαρακτηριστικά
Το κερασάκι ίσως έρθει στο τέλος ίσως και όχι . Εξάλλου οι σταρ της ομάδας είναι εδώ . Κωνσταντελια,Ζιβκο, Ζαφείρης. Πάμε παρακάτω .
Στην άμυνα χρειάζεται να είναι και κάποιος με εμπειρία .32 δεν είναι και πολύ μεγάλη ηλικία για πίσω.Μην κρίνεται τους παίκτες που θα έρθουν με αυτό που παίζαμε . Πχ αριστερά μπορεί να παίξει και ο Ντέλιας και αν έρθει και ο Ισραηλινός .Ο Ζιβκο μπορεί να παίξει δίπλα στο σέντερ φορ . Επίσης και ο Ντεσποντοφ μπορεί να παίξει κάτι διαφορετικό .Πχ στην εθνική του σέντερ φορ έπαιζε και αριστερά.
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18749
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από aivas19 »

paokspren έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 09:26 Ναι, δεν βγάζει νόημα να πάρουμε κι άλλο δεξί εξτρέμ. Οπότε μάλλον τον θέλουν για αριστερά.

Εκτός αν ετοιμάζονται για αποχώρηση του Ντεσπόντοβ, του οποίου λήγει το συμβόλαιο το επόμενο καλοκαίρι.
Μόνο έτσι βγαίνει νόημα. Να έχουμε έναν να παίζει και τις 2 πλευρές. Τον Χάτσι ως 2ο δεξιά και να φύγει ο Ντέσπο. Έχει πολύ καλά νούμερα ο Αμπάντα.
Ριαν_Καπαγιαννιδης
Δημοσιεύσεις: 3213
Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Ριαν_Καπαγιαννιδης »

panpangr77 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 09:30 Εγώ βλέπω ότι πάμε για παίκτες γρήγορους σε καλη ηλικία ,με πολύ καλά τεχνικά χαρακτηριστικά
Το κερασάκι ίσως έρθει στο τέλος ίσως και όχι . Εξάλλου οι σταρ της ομάδας είναι εδώ . Κωνσταντελια,Ζιβκο, Ζαφείρης. Πάμε παρακάτω .
Στην άμυνα χρειάζεται να είναι και κάποιος με εμπειρία .32 δεν είναι και πολύ μεγάλη ηλικία για πίσω.Μην κρίνεται τους παίκτες που θα έρθουν με αυτό που παίζαμε . Πχ αριστερά μπορεί να παίξει και ο Ντέλιας και αν έρθει και ο Ισραηλινός .Ο Ζιβκο μπορεί να παίξει δίπλα στο σέντερ φορ . Επίσης και ο Ντεσποντοφ μπορεί να παίξει κάτι διαφορετικό .Πχ στην εθνική του σέντερ φορ έπαιζε και αριστερά.
Που ρε συ? Ελουστόντο, Χατζηδιάκος, Σάνταμαρια δεν είναι ούτε γρήγοροι ούτε σε καλή ηλικία, κι ο Γιαννούλης είναι επίσης μεγάλος. Η ομάδα ασφαλώς έκανε προεργασία χωρίς να έχει ιδέα ποιον θα έχει προπονητή, και τώρα το σωστό θα ήταν να καθυστερήσουμε έστω 10 μέρες και να ανεβάσουμε τις προσφορές μας ώστε να μην χάσουμε κι άλλο χρόνο, αλλά να φέρουμε τους παίκτες που διαλέγει από τις λίστες μας ο Λίσι.

ΥΓ: Όλες οι δημοσκοπήσεις δείχνουν ποσοστά ύψους 80% υπέρ της γενοκτονίας. Ποτέ ξανά στην ιστορία δεν ήταν ένας λαός τόσο συνυπεύθυνος. Παγκοσμίως γίνονται απόπειρες να απομονωθούν πολιτικά, επιστημονικά, πολιτισμικά. Η πολιτική ζωή της χώρας επηρεάζεται από τις μυστικές υπηρεσίες τους και αποδεδειγμένα, με παρακολουθήσεις κι εκβιασμούς. Να τον πάρουμε, αλλά μετά δεν θέλω χαζομάρες για ομάδα προσφύγων, που είναι κάτι παραπάνω από μια ανώνυμη εταιρεία κλπ. Κι άμα γκρινιάζει για τις σημαίες της Παλαιστίνης να λέμε για τον κακό κόσμο.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Ριαν_Καπαγιαννιδης την Τρί 23 Ιουν 2026, 09:35, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
These users thanked the author Ριαν_Καπαγιαννιδης for the post (total 3):
geobila, thanasakiss4, Kevin
paliotomaros
Δημοσιεύσεις: 246
Εγγραφή: Τετ 30 Ιούλ 2014, 15:00

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από paliotomaros »

Θα αφήσει στον πάγκο Κένι Σάντσες και θα βάλει ζιβκο δεξιά. Τι άλλη βλακεία θα γράψετε και μετα παρεξηγιέστε που το λέμε.
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2059
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Maklaz »

Δεν θα μου λείψει ο Ντέσπο, προσέφερε πολλά και τον ευχαριστούμε.

Επίσης φέτος είναι η χρονιά που μπορείς να πάρεις λεφτά. Αλλιώς ή θα φύγει ελεύθερος ή αναγκαστικά θα μπεις σε συζητήσεις για ανανέωση.

Παρ' όλ' αυτά, έχουμε προπονητή και θα κρίνει αυτός.
Άβαταρ μέλους
Hayate
Δημοσιεύσεις: 3903
Εγγραφή: Πέμ 31 Ιούλ 2014, 23:20

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Hayate »

john4serres έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 09:25 Σχετικά με το εξωαγωνιστικο του Abada :
Από την στιγμή που οι οπαδοί της Σελτικ δεν έχουν θέμα μαζί του, τότε πάω πάσο.
Απλώς και οι παίκτες δεν είναι ρομπότ.Εστω ότι ο παίκτης έχει εκφράσει την αντίρρηση του σε ότι συμβαίνει στη Μέση Ανατολή.Δε θα υπάρχουν αντιδράσεις?θα υπάρχουν..Δε θα βγουν Παλαιστινιακες σημαίες αργά ή γρήγορα?Θα βγουν..Δε θα υπάρχει γιουχα συγκεκριμένα προς τον παίκτη από αντιπάλους?θα υπάρχει.Με αυτά όλα είναι δύσκολα να φτάσει ο παίκτης σε σταθερά υψηλά επίπεδα απόδοσης .Ποσοστό επιτυχίας μεταγραφής,πολύ μικρό.
Άβαταρ μέλους
GianD
Δημοσιεύσεις: 317
Εγγραφή: Πέμ 28 Μάιος 2026, 10:33

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από GianD »

Κάντε στην μπάντα να έρθει ο Αμπαντα
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25983
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από obanebane »

Εγώ χωρίς να ξέρω κάτι, θεωρώ οτι θα έχουμε πολλές αλλαγές παιχτών,θα έρθουν κάποιοι δρομολογημενοι τώρα για να είναι γεμάτη η ομάδα για τα προκριματικά και στη συνέχεια θα αλλάξουν πολλά.
Άβαταρ μέλους
omerta76
Δημοσιεύσεις: 3253
Εγγραφή: Δευ 05 Ιαν 2015, 15:36
Τοποθεσία: Ελλαδα

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από omerta76 »

Εντάξει, φτάνει με τα πολιτικά θέματα εδώ μέσα. Όποιος θέλει, μπορεί να ανοίξει ένα άλλο θέμα και να τα πει εκεί, εδώ μεταγραφές :yellowcard:
These users thanked the author omerta76 for the post:
Woodman73
Άβαταρ μέλους
margas
Δημοσιεύσεις: 855
Εγγραφή: Κυρ 20 Ιούλ 2025, 15:57
Τοποθεσία: Βεροια

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από margas »

Πάντως απ τη Σέλτικ έφυγε γιατί σήκωσαν πανό free Palestine και δεν μπορούσε να το αντέξει ψυχολογικά, λόγω των πιέσεων που δεχόταν από τον περίγυρο του. Να τους χαίρεστε αυτούς τους παίκτες μάγκες μου. Προτιμώ να δώσω την πλευρά στον μπερδο και στον μπαλντε.

Απ τον Τάισον που είχε πάντα τη γροθιά σηκωμένη θα πάμε στον αμπαντα; Από όλα τα εξτρέμ του κόσμου αυτόν βρήκατε;
These users thanked the author margas for the post (total 14):
Hayate, Dimitris_L4, embuji, Unpsofable78, st4this, DIKEFALOS29, scarsick, WeWillRockYou, Michael Scott, thanasakiss4 and 4 more users
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106629
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Αριστερά έχουμε Τάισον, Σόλα και Μπέρδο, μέχρι στιγμής.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”