Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33925
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Σχετικά με το εξωαγωνιστικο του Abada :
Από την στιγμή που οι οπαδοί της Σελτικ δεν έχουν θέμα μαζί του, τότε πάω πάσο.
Από την στιγμή που οι οπαδοί της Σελτικ δεν έχουν θέμα μαζί του, τότε πάω πάσο.
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5722
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Συμφωνα με τ προφιλ του νεου κοουτς, θεωρω απιθανο να χαντακωθει ο Χατσιδης...τωρα αν παρει ευκαιριες και δεν ειναι αλλο ευαγγελιο...rockcity4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 09:15 Αφού μας κάνει ρεπορτάζ ολόκληρο Athletic, πιστεύω είναι 100% υπαρκτό. Για να δούμε. Θεωρώ πως αν καταφέρει να κουμπώσει αριστερά θα είναι πολύ ωραία κίνηση (+περίπτωση καλής μεταπώλησης όντας 24 προς 25). Αν πάει δεξιά και ο Λίσι παίξει κυρίως με τριάδα, δεν αποκλείω να δούμε και δίδυμο Ζίφκο-Αμπάντα δεξιά, με τον δεύτερο να αναλαμβάνει περισσότερα επιθετικά καθήκοντα. Το μόνο που δεν θέλω να γίνει αν έρθει έξτρα δεξί εξτρέμ είναι να χαντακωθεί ο Χατσίδαρος, έχει πάρει φόρα και αν βρει χρόνο από νωρίς φέτος θα πάει ακόμα καλύτερα.
- These users thanked the author Dimitris_L4 for the post:
- rockcity4
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ναι, δεν βγάζει νόημα να πάρουμε κι άλλο δεξί εξτρέμ. Οπότε μάλλον τον θέλουν για αριστερά.
Εκτός αν ετοιμάζονται για αποχώρηση του Ντεσπόντοβ, του οποίου λήγει το συμβόλαιο το επόμενο καλοκαίρι.
Εκτός αν ετοιμάζονται για αποχώρηση του Ντεσπόντοβ, του οποίου λήγει το συμβόλαιο το επόμενο καλοκαίρι.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Εγώ πάντως, τον Ντέσπο ( αν είναι καλά) τον πιστεύω...
Αν δεν έχει χάσει την όρεξη για μπάλα, θα ήταν πολύ χρήσιμος...
Αν δεν έχει χάσει την όρεξη για μπάλα, θα ήταν πολύ χρήσιμος...
- These users thanked the author Woodman73 for the post:
- sakis_the_fraud
-
panpangr77
- Δημοσιεύσεις: 8886
- Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
- Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Εγώ βλέπω ότι πάμε για παίκτες γρήγορους σε καλη ηλικία ,με πολύ καλά τεχνικά χαρακτηριστικά
Το κερασάκι ίσως έρθει στο τέλος ίσως και όχι . Εξάλλου οι σταρ της ομάδας είναι εδώ . Κωνσταντελια,Ζιβκο, Ζαφείρης. Πάμε παρακάτω .
Στην άμυνα χρειάζεται να είναι και κάποιος με εμπειρία .32 δεν είναι και πολύ μεγάλη ηλικία για πίσω.Μην κρίνεται τους παίκτες που θα έρθουν με αυτό που παίζαμε . Πχ αριστερά μπορεί να παίξει και ο Ντέλιας και αν έρθει και ο Ισραηλινός .Ο Ζιβκο μπορεί να παίξει δίπλα στο σέντερ φορ . Επίσης και ο Ντεσποντοφ μπορεί να παίξει κάτι διαφορετικό .Πχ στην εθνική του σέντερ φορ έπαιζε και αριστερά.
Το κερασάκι ίσως έρθει στο τέλος ίσως και όχι . Εξάλλου οι σταρ της ομάδας είναι εδώ . Κωνσταντελια,Ζιβκο, Ζαφείρης. Πάμε παρακάτω .
Στην άμυνα χρειάζεται να είναι και κάποιος με εμπειρία .32 δεν είναι και πολύ μεγάλη ηλικία για πίσω.Μην κρίνεται τους παίκτες που θα έρθουν με αυτό που παίζαμε . Πχ αριστερά μπορεί να παίξει και ο Ντέλιας και αν έρθει και ο Ισραηλινός .Ο Ζιβκο μπορεί να παίξει δίπλα στο σέντερ φορ . Επίσης και ο Ντεσποντοφ μπορεί να παίξει κάτι διαφορετικό .Πχ στην εθνική του σέντερ φορ έπαιζε και αριστερά.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Μόνο έτσι βγαίνει νόημα. Να έχουμε έναν να παίζει και τις 2 πλευρές. Τον Χάτσι ως 2ο δεξιά και να φύγει ο Ντέσπο. Έχει πολύ καλά νούμερα ο Αμπάντα.paokspren έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 09:26 Ναι, δεν βγάζει νόημα να πάρουμε κι άλλο δεξί εξτρέμ. Οπότε μάλλον τον θέλουν για αριστερά.
Εκτός αν ετοιμάζονται για αποχώρηση του Ντεσπόντοβ, του οποίου λήγει το συμβόλαιο το επόμενο καλοκαίρι.
-
Ριαν_Καπαγιαννιδης
- Δημοσιεύσεις: 3212
- Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Που ρε συ? Ελουστόντο, Χατζηδιάκος, Σάνταμαρια δεν είναι ούτε γρήγοροι ούτε σε καλή ηλικία, κι ο Γιαννούλης είναι επίσης μεγάλος. Η ομάδα ασφαλώς έκανε προεργασία χωρίς να έχει ιδέα ποιον θα έχει προπονητή, και τώρα το σωστό θα ήταν να καθυστερήσουμε έστω 10 μέρες και να ανεβάσουμε τις προσφορές μας ώστε να μην χάσουμε κι άλλο χρόνο, αλλά να φέρουμε τους παίκτες που διαλέγει από τις λίστες μας ο Λίσι.panpangr77 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 09:30 Εγώ βλέπω ότι πάμε για παίκτες γρήγορους σε καλη ηλικία ,με πολύ καλά τεχνικά χαρακτηριστικά
Το κερασάκι ίσως έρθει στο τέλος ίσως και όχι . Εξάλλου οι σταρ της ομάδας είναι εδώ . Κωνσταντελια,Ζιβκο, Ζαφείρης. Πάμε παρακάτω .
Στην άμυνα χρειάζεται να είναι και κάποιος με εμπειρία .32 δεν είναι και πολύ μεγάλη ηλικία για πίσω.Μην κρίνεται τους παίκτες που θα έρθουν με αυτό που παίζαμε . Πχ αριστερά μπορεί να παίξει και ο Ντέλιας και αν έρθει και ο Ισραηλινός .Ο Ζιβκο μπορεί να παίξει δίπλα στο σέντερ φορ . Επίσης και ο Ντεσποντοφ μπορεί να παίξει κάτι διαφορετικό .Πχ στην εθνική του σέντερ φορ έπαιζε και αριστερά.
ΥΓ: Όλες οι δημοσκοπήσεις δείχνουν ποσοστά ύψους 80% υπέρ της γενοκτονίας. Ποτέ ξανά στην ιστορία δεν ήταν ένας λαός τόσο συνυπεύθυνος. Παγκοσμίως γίνονται απόπειρες να απομονωθούν πολιτικά, επιστημονικά, πολιτισμικά. Η πολιτική ζωή της χώρας επηρεάζεται από τις μυστικές υπηρεσίες τους και αποδεδειγμένα, με παρακολουθήσεις κι εκβιασμούς. Να τον πάρουμε, αλλά μετά δεν θέλω χαζομάρες για ομάδα προσφύγων, που είναι κάτι παραπάνω από μια ανώνυμη εταιρεία κλπ. Κι άμα γκρινιάζει για τις σημαίες της Παλαιστίνης να λέμε για τον κακό κόσμο.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Ριαν_Καπαγιαννιδης την Τρί 23 Ιουν 2026, 09:35, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- These users thanked the author Ριαν_Καπαγιαννιδης for the post (total 2):
- geobila, thanasakiss4
-
paliotomaros
- Δημοσιεύσεις: 246
- Εγγραφή: Τετ 30 Ιούλ 2014, 15:00
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Θα αφήσει στον πάγκο Κένι Σάντσες και θα βάλει ζιβκο δεξιά. Τι άλλη βλακεία θα γράψετε και μετα παρεξηγιέστε που το λέμε.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Δεν θα μου λείψει ο Ντέσπο, προσέφερε πολλά και τον ευχαριστούμε.
Επίσης φέτος είναι η χρονιά που μπορείς να πάρεις λεφτά. Αλλιώς ή θα φύγει ελεύθερος ή αναγκαστικά θα μπεις σε συζητήσεις για ανανέωση.
Παρ' όλ' αυτά, έχουμε προπονητή και θα κρίνει αυτός.
Επίσης φέτος είναι η χρονιά που μπορείς να πάρεις λεφτά. Αλλιώς ή θα φύγει ελεύθερος ή αναγκαστικά θα μπεις σε συζητήσεις για ανανέωση.
Παρ' όλ' αυτά, έχουμε προπονητή και θα κρίνει αυτός.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Απλώς και οι παίκτες δεν είναι ρομπότ.Εστω ότι ο παίκτης έχει εκφράσει την αντίρρηση του σε ότι συμβαίνει στη Μέση Ανατολή.Δε θα υπάρχουν αντιδράσεις?θα υπάρχουν..Δε θα βγουν Παλαιστινιακες σημαίες αργά ή γρήγορα?Θα βγουν..Δε θα υπάρχει γιουχα συγκεκριμένα προς τον παίκτη από αντιπάλους?θα υπάρχει.Με αυτά όλα είναι δύσκολα να φτάσει ο παίκτης σε σταθερά υψηλά επίπεδα απόδοσης .Ποσοστό επιτυχίας μεταγραφής,πολύ μικρό.john4serres έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 09:25 Σχετικά με το εξωαγωνιστικο του Abada :
Από την στιγμή που οι οπαδοί της Σελτικ δεν έχουν θέμα μαζί του, τότε πάω πάσο.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Εγώ χωρίς να ξέρω κάτι, θεωρώ οτι θα έχουμε πολλές αλλαγές παιχτών,θα έρθουν κάποιοι δρομολογημενοι τώρα για να είναι γεμάτη η ομάδα για τα προκριματικά και στη συνέχεια θα αλλάξουν πολλά.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Εντάξει, φτάνει με τα πολιτικά θέματα εδώ μέσα. Όποιος θέλει, μπορεί να ανοίξει ένα άλλο θέμα και να τα πει εκεί, εδώ μεταγραφές 
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Πάντως απ τη Σέλτικ έφυγε γιατί σήκωσαν πανό free Palestine και δεν μπορούσε να το αντέξει ψυχολογικά, λόγω των πιέσεων που δεχόταν από τον περίγυρο του. Να τους χαίρεστε αυτούς τους παίκτες μάγκες μου. Προτιμώ να δώσω την πλευρά στον μπερδο και στον μπαλντε.
Απ τον Τάισον που είχε πάντα τη γροθιά σηκωμένη θα πάμε στον αμπαντα; Από όλα τα εξτρέμ του κόσμου αυτόν βρήκατε;
Απ τον Τάισον που είχε πάντα τη γροθιά σηκωμένη θα πάμε στον αμπαντα; Από όλα τα εξτρέμ του κόσμου αυτόν βρήκατε;
- These users thanked the author margas for the post (total 13):
- Hayate, Dimitris_L4, embuji, Unpsofable78, st4this, DIKEFALOS29, scarsick, WeWillRockYou, Michael Scott, thanasakiss4 and 3 more users
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106630
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)