Alessio Lisci
Re: Alessio Lisci
Παιδιά 40 χρονών μπορεί να είναι, αλλά έχει 20 χρόνια που ασχολείται με την προπονητική έχοντας αρχίσει ως γυμναστής.
-
leomatos88
- Δημοσιεύσεις: 1010
- Εγγραφή: Σάβ 02 Αύγ 2025, 16:39
Re: Alessio Lisci
Πολύ βαριά η κληρονομιά που παραλαμβάνεις.
Και τεράστια η ομάδα που αναλαμβάνεις.
Δε με ένοιαζαν ποτέ οι ευρωπαϊκές πορείες, οι προκρίσεις, τα κύπελλα.
Μου αρέσουν πάρα πολύ, αλλά μέχρι εκεί.
Πάντοτε το μόνο που με ένοιαζε ήτανε το πρωτάθλημα.
Αυτό θα περιμένω από σένα, όπως και από όλους τους προκατόχους σου.
Θα κάνεις και λάθη και μακάρι να τα κάνεις νωρίς, για να μάθεις.
Θα χρειαστείς το χρόνο σου και δικαίως.
Θέλω να βλέπω τον ΠΑΟΚ να παίζει σαν ΠΑΟΚ.
Να κατεβαίνει στα πόκεμον με τον αέρα του φαβορί.
Να λένε ΠΑΟΚ και να τρέμουνε.
Εάν νομίζεις ότι είναι σκαλοπάτι για τη μετέπειτα πορεία σου, θα αποτύχεις.
Αυτό είναι το τέλος της σκάλας, ο Π.Α.Ο.Κ.
Δείξε θάρρος και χαρακτήρα, μη λυγίσεις από την πίεση.
Δε φαντάζεσαι σε τί καρέκλα έβαλες την υπογραφή σου για να καθίσεις.
Ηλεκτρική, αλλά ωραία.
Καλώς ήρθες και καλή τύχη!
Και τεράστια η ομάδα που αναλαμβάνεις.
Δε με ένοιαζαν ποτέ οι ευρωπαϊκές πορείες, οι προκρίσεις, τα κύπελλα.
Μου αρέσουν πάρα πολύ, αλλά μέχρι εκεί.
Πάντοτε το μόνο που με ένοιαζε ήτανε το πρωτάθλημα.
Αυτό θα περιμένω από σένα, όπως και από όλους τους προκατόχους σου.
Θα κάνεις και λάθη και μακάρι να τα κάνεις νωρίς, για να μάθεις.
Θα χρειαστείς το χρόνο σου και δικαίως.
Θέλω να βλέπω τον ΠΑΟΚ να παίζει σαν ΠΑΟΚ.
Να κατεβαίνει στα πόκεμον με τον αέρα του φαβορί.
Να λένε ΠΑΟΚ και να τρέμουνε.
Εάν νομίζεις ότι είναι σκαλοπάτι για τη μετέπειτα πορεία σου, θα αποτύχεις.
Αυτό είναι το τέλος της σκάλας, ο Π.Α.Ο.Κ.
Δείξε θάρρος και χαρακτήρα, μη λυγίσεις από την πίεση.
Δε φαντάζεσαι σε τί καρέκλα έβαλες την υπογραφή σου για να καθίσεις.
Ηλεκτρική, αλλά ωραία.
Καλώς ήρθες και καλή τύχη!
Re: Alessio Lisci
@Ριαν_Καπαγιαννιδης Ριαν φίλε μου, επειδή είσαι Αμπελοσκυλο..
Καθώς ψαχουλευα στα παλιά, έπεσα σε αυτή τη δήλωση που παρόμοια της έκανε και ο Ρασβαν και είναι σχετική με την κουβέντα που είχαμε το σουκου..
Αμπέλ Φερέιρα: “Στον ΠΑΟΚ μεγάλωσα πολύ ως προπονητής, υπήρχε μεγάλη πίεση”
Καθώς ψαχουλευα στα παλιά, έπεσα σε αυτή τη δήλωση που παρόμοια της έκανε και ο Ρασβαν και είναι σχετική με την κουβέντα που είχαμε το σουκου..
Αμπέλ Φερέιρα: “Στον ΠΑΟΚ μεγάλωσα πολύ ως προπονητής, υπήρχε μεγάλη πίεση”
- These users thanked the author marsantos for the post (total 2):
- Stratego, Ριαν_Καπαγιαννιδης
Re: Alessio Lisci
Τα είπες όλα @leomatos88leomatos88 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 14:11 Πολύ βαριά η κληρονομιά που παραλαμβάνεις.
Και τεράστια η ομάδα που αναλαμβάνεις.
Δε με ένοιαζαν ποτέ οι ευρωπαϊκές πορείες, οι προκρίσεις, τα κύπελλα.
Μου αρέσουν πάρα πολύ, αλλά μέχρι εκεί.
Πάντοτε το μόνο που με ένοιαζε ήτανε το πρωτάθλημα.
Αυτό θα περιμένω από σένα, όπως και από όλους τους προκατόχους σου.
Θα κάνεις και λάθη και μακάρι να τα κάνεις νωρίς, για να μάθεις.
Θα χρειαστείς το χρόνο σου και δικαίως.
Θέλω να βλέπω τον ΠΑΟΚ να παίζει σαν ΠΑΟΚ.
Να κατεβαίνει στα πόκεμον με τον αέρα του φαβορί.
Να λένε ΠΑΟΚ και να τρέμουνε.
Εάν νομίζεις ότι είναι σκαλοπάτι για τη μετέπειτα πορεία σου, θα αποτύχεις.
Αυτό είναι το τέλος της σκάλας, ο Π.Α.Ο.Κ.
Δείξε θάρρος και χαρακτήρα, μη λυγίσεις από την πίεση.
Δε φαντάζεσαι σε τί καρέκλα έβαλες την υπογραφή σου για να καθίσεις.
Ηλεκτρική, αλλά ωραία.
Καλώς ήρθες και καλή τύχη!
- These users thanked the author Stratego for the post:
- leomatos88
Re: Alessio Lisci
Φίλε δεν τον ξέρω τον άνθρωπο.Parolos έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 12:54 Δίπλα του θα έχει Μάτος και Βιερίνια.
Επίσης πότε πρόλαβες και τον ψυχολογησες βρε Γκίκα.
Ο τύπος μπορεί να είναι ανιωθος και να μην καταλαβαίνει από πίεση. Επίσης φαίνεται να είναι φιλόδοξος , τουλάχιστον αυτό λέει η πορεία του 15 χρόνια τώρα. Είναι η ευκαιρία του.
Πριν δω συνέντευξη τύπου για να ψυχολογησω τί χαρακτήρας είναι αυτά είναι πρώιμα συμπεράσματα.
Το μόνο που δεδομένα ξέρω είναι πως δεν έχει, ποτέ στο παρελθόν, καθίσει στον πάγκο ομάδας που κάνει πρωταθλητισμό και έχει έναν ιδιόρρυθμο ιδιοκτήτη, πολύ λαό που είναι ήδη στα κάγκελα χωρίς να φταίει ο ίδιος, ενώ αγωνίζεται σε ένα πρωτάθλημα που σφύζει από τοξικότητα.
Εύχομαι με όλη μου την καρδιά ο άνθρωπος να διαπρέψει υπό αυτές τις συνθήκες. Δεν τον έχουμε δει κάτω από αντίστοιχες, οπότε όντως μπορεί να είναι το φόρτε του και να λάμψει.
Αυτό που λέω όμως είναι ότι δεν τον έχουμε δει να πετυχαίνει και σε κάτι αντίστοιχο οπότε το ρίσκο είναι μεγάλο.
Εγώ προσωπικά θα χαιρόμουν με επιλογές τύπου Κονσεισαο ή Ποστεκογλου γιατί θα έδειχναν μια διάθεση από Ιβάν να βάλει βαθιά το χέρια στην τσέπη και να μας πάρει από το χεράκι να μας πάει στην κορυφή. Σε πιο ρεαλιστικά πλαίσια θα ήμουν χαρούμενος με τον Ριερα που έχει προπονήσει ομάδες στα βαλκάνια, πήρε τίτλους και ξέρει τι παίζει γενικά. Έναν προπονητή ικανό να μεγαλώσει τον ΠΑΟΚ και όχι να μεγαλώσει στον ΠΑΟΚ.
Αλλα δεν έχει νόημα πλέον. Προπονητή έχουμε. Μακάρι να στηριχτεί όπως πρέπει, και μακάρι να βγει λίρα εκατό.
Re: Alessio Lisci
- These users thanked the author geobila for the post (total 3):
- Kabamaru11, Azrael, gika
Re: Alessio Lisci
Για να δείτε τι σημαίνει οπαδός, σκεφτείτε αν τον Ιταλό τον έπαιρνε κάποιος από τους τρεις κάτω τι θα λέγατε.
Είναι η πρώτη φορά που κάνουμε επιλογή προπονητή, επί Ιβάν, που ακόμα δεν έχει ξεπεταχτεί, άρα το ψάξιμο ίσως έγινε μέσα και από γνωριμίες και όχι μόνο από στοιχεία που γνώριζε ή βρήκε το ίδιο το κλαμπ.
Επί Άρνεσεν η επιλογή έγινε με έναν πρώην πολύ γνωστό παίχτη που έκανε τα πρώτα του βήματα ως προπονητής, μοτίβο που ήταν της μόδας τότε, ενώ ο Άμπελ ήταν στις περιπτώσεις που είχε κάνει όνομα, ως ανερχόμενο, στη τέταρτη της Πορτογαλίας.
Δεν ξέρω αν θα πετύχουμε με τον Ιταλό και με την πρώτη μάλιστα με τέτοια κριτήρια επιλογής. Σίγουρα αν βγει θα το πιστωθεί και ο Μάτος. Το ενθαρρυντικό είναι ότι η επιλογή έγινε με κάποιον που είναι προϊόν της μεγαλύτερης βιομηχανίας παραγωγής ποδοσφαίρου σήμερα, της ισπανικής.
Είναι η πρώτη φορά που κάνουμε επιλογή προπονητή, επί Ιβάν, που ακόμα δεν έχει ξεπεταχτεί, άρα το ψάξιμο ίσως έγινε μέσα και από γνωριμίες και όχι μόνο από στοιχεία που γνώριζε ή βρήκε το ίδιο το κλαμπ.
Επί Άρνεσεν η επιλογή έγινε με έναν πρώην πολύ γνωστό παίχτη που έκανε τα πρώτα του βήματα ως προπονητής, μοτίβο που ήταν της μόδας τότε, ενώ ο Άμπελ ήταν στις περιπτώσεις που είχε κάνει όνομα, ως ανερχόμενο, στη τέταρτη της Πορτογαλίας.
Δεν ξέρω αν θα πετύχουμε με τον Ιταλό και με την πρώτη μάλιστα με τέτοια κριτήρια επιλογής. Σίγουρα αν βγει θα το πιστωθεί και ο Μάτος. Το ενθαρρυντικό είναι ότι η επιλογή έγινε με κάποιον που είναι προϊόν της μεγαλύτερης βιομηχανίας παραγωγής ποδοσφαίρου σήμερα, της ισπανικής.
-
Ριαν_Καπαγιαννιδης
- Δημοσιεύσεις: 3205
- Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04
Re: Alessio Lisci
Ωστόσο εξαιτίας αυτής της παράλογης πίεσης έφυγε και την βελτίωσή του την χάρηκε η Παλμέιρας. Αυτό θέλω να αποφύγουμε τον πρώτο χρόνο.marsantos έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 14:12 @Ριαν_Καπαγιαννιδης Ριαν φίλε μου, επειδή είσαι Αμπελοσκυλο..
Καθώς ψαχουλευα στα παλιά, έπεσα σε αυτή τη δήλωση που παρόμοια της έκανε και ο Ρασβαν και είναι σχετική με την κουβέντα που είχαμε το σουκου..
Αμπέλ Φερέιρα: “Στον ΠΑΟΚ μεγάλωσα πολύ ως προπονητής, υπήρχε μεγάλη πίεση”
Re: Alessio Lisci
Καταλαβαίνω οτι η ιδιοκτησία ο Ιβάν Σαββίδης θέλει να ανοίξει έναν δεύτερο κύκλο μετά τον πρώτο που ήταν γεμάτος συγκρούσεις και κατορθώματα. Φαίνεται οτι σε αυτόν τον δεύτερο κύκλο επιχειρεί τα τρία σημαντικότερα στελέχη του αγωνιστικού τμήματος, τεχνικό διευθυντή αθλητικό διευθυντή και προπονητή, να τα φτιάξει και να τα διαμορφώσει εξ αρχής και εκ των έσω ο ίδιος ο ΠΑΟΚ, υπολογιζοντας ως βασικά άλλα στοιχεία και όχι το νεαρό και άπειρο της ηλικίας και της καριέρας τους για τις θέσεις.
Τα δύο πρώτα ο Μάτος και ο Βιεϊρίνια είναι δύο απο τους πιο αγαπημένους εμβληματικούς και τροπαιούχους ποδοσφαιριστές του πρώτου κύκλου. Το τρίτο, ο προπονητής Αλέσιο Λίσσι, είναι ένας Ιταλός που αναζήτησε την προσωπική του εξέλιξη, εκτός της χώρας του, στην Ισπανία και εκπαιδεύτηκε προπονητικά στο σκληρό και απαιτητικό περιβάλλον της segunda division και στο αντίστοιχο μιας ομάδας της la liga όπως η Οσασούνα.
Αυτήν την οπτική των πραγμάτων αντιλαμβάνομαι. Θα ήθελα να ακολουθήσει στην ομάδα, εφόσον το επιθυμεί, μια θέση και για τον Σβαμπ, όπως είναι πολύ θετικό που Μπίσεσβαρ και ΕλΚαντουρί ακούγονται για τις Ακαδημίες. Εκεί εκτός απο επιστήμονες της φυσικής αγωγής και προπονητές ποδοσφαίρου, χρειάζονται και σημαντικοί πρώην ποδοσφαιριστες, που να γνωρίζουν πολύ καλά σε κορυφαίο επίπεδο και από την μπάλα.
Καλή επιτυχία στον νέο μας προπονητή, με την επιπλέον ευχή η στήριξη της ιδιοκτησίας και της διοίκησης στο πρόσωπό του να ξεπεράσει σε διάρκεια εκείνη ενός κομματιού των οπαδών μας. Γιατί η στήριξη ενός δεύτερου θα είναι χάλυβας.
Τα δύο πρώτα ο Μάτος και ο Βιεϊρίνια είναι δύο απο τους πιο αγαπημένους εμβληματικούς και τροπαιούχους ποδοσφαιριστές του πρώτου κύκλου. Το τρίτο, ο προπονητής Αλέσιο Λίσσι, είναι ένας Ιταλός που αναζήτησε την προσωπική του εξέλιξη, εκτός της χώρας του, στην Ισπανία και εκπαιδεύτηκε προπονητικά στο σκληρό και απαιτητικό περιβάλλον της segunda division και στο αντίστοιχο μιας ομάδας της la liga όπως η Οσασούνα.
Αυτήν την οπτική των πραγμάτων αντιλαμβάνομαι. Θα ήθελα να ακολουθήσει στην ομάδα, εφόσον το επιθυμεί, μια θέση και για τον Σβαμπ, όπως είναι πολύ θετικό που Μπίσεσβαρ και ΕλΚαντουρί ακούγονται για τις Ακαδημίες. Εκεί εκτός απο επιστήμονες της φυσικής αγωγής και προπονητές ποδοσφαίρου, χρειάζονται και σημαντικοί πρώην ποδοσφαιριστες, που να γνωρίζουν πολύ καλά σε κορυφαίο επίπεδο και από την μπάλα.
Καλή επιτυχία στον νέο μας προπονητή, με την επιπλέον ευχή η στήριξη της ιδιοκτησίας και της διοίκησης στο πρόσωπό του να ξεπεράσει σε διάρκεια εκείνη ενός κομματιού των οπαδών μας. Γιατί η στήριξη ενός δεύτερου θα είναι χάλυβας.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21266
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Alessio Lisci
Όταν θα κάνει έρωτα στα ποκεμον και τους λοιπούς, επιβάλλεται να φοράει. Να περάσουμε κι ένα κοινωνικό μήνυμα, παρότι Μάου Μάου!!
Re: Alessio Lisci
Αν παιξει με 2 μπροστα μην σας κανει εντυπωση, εχει χιλιοαναλυθει πλεον οτι το παλικαρι ειναι ορισμος False 9.
Re: Alessio Lisci
με 2 φορ κλασικα θα μου κανει εντυπωση γιατι απο καπου θα πρεπει να κοψει εναν παιχτη(μαλλον μεσοεπιθετικο) ,με εναν κλασικο και εναν περιφερειακο μπασταρδοφορ το θεωρω πιο πιθανο
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31583
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Alessio Lisci
Benvenuto signore και ...καλο κουραγιο.
Γι αυτο που λενε οτι αλλη πιεση εχει ο πρωταθλητισμος,
το να παλευεις να μεινεις στην κατηγορια σε παιχνιδια do or die
καθε χρονο δεν εχει πιεση?
Μακαρι να σου δωσουμε το χρονο και τη ΠΑΕ ους παίκτες που χρειαζεσαι
για να δείξεις τι μπορεις να καταφερεις.
ΥΓ Ο Στρατηγος εφυγε Ζητω ο νεος Στρατηγος
Γι αυτο που λενε οτι αλλη πιεση εχει ο πρωταθλητισμος,
το να παλευεις να μεινεις στην κατηγορια σε παιχνιδια do or die
καθε χρονο δεν εχει πιεση?
Μακαρι να σου δωσουμε το χρονο και τη ΠΑΕ ους παίκτες που χρειαζεσαι
για να δείξεις τι μπορεις να καταφερεις.
Ειμαστε πολλοι οι πειραγμενοι
ΥΓ Ο Στρατηγος εφυγε Ζητω ο νεος Στρατηγος
Re: Alessio Lisci
Πλην ελαχίστων εξαιρέσεων που εξέφρασαν επιφυλάξεις, παρατηρώ ότι καταγράφεται μεγάλη αισιοδοξία για τον νέο προπονητή.
Εγώ δεν τον ξέρω, δεν παρακολουθώ segunda division ούτε την Οσασούνα, οπότε δεν μπορώ να εκφράσω αισιοδοξία που να στηρίζεται κάπου.
Αυτοί που έχουν την ευθύνη της επιλογής, σίγουρα έχουν καλύτερη εικόνα. Είναι η δουλειά τους.
Οπότε ανεξαρτήτως αισιοδοξίας ή απαισιοδοξίας, λόγω άγνοιας, μόνο ευχολόγιο μπορώ να εκφράσω και να του ευχηθώ καλό κουράγιο και καλή δύναμη, που να συνοδευτεί με θετικό πρόσημο και επιτυχία.
Ουσιαστικά θα στήσει / χτίσει μια ως επί το πλείστον καινούρια ομάδα.
Δεν το λες και εύκολη αποστολή αυτό.
Θα φανεί σύντομα αν έχει το potential, την εμπειρία, το ταλέντο, την επιμονή και την υπομονή.
Εγώ δεν τον ξέρω, δεν παρακολουθώ segunda division ούτε την Οσασούνα, οπότε δεν μπορώ να εκφράσω αισιοδοξία που να στηρίζεται κάπου.
Αυτοί που έχουν την ευθύνη της επιλογής, σίγουρα έχουν καλύτερη εικόνα. Είναι η δουλειά τους.
Οπότε ανεξαρτήτως αισιοδοξίας ή απαισιοδοξίας, λόγω άγνοιας, μόνο ευχολόγιο μπορώ να εκφράσω και να του ευχηθώ καλό κουράγιο και καλή δύναμη, που να συνοδευτεί με θετικό πρόσημο και επιτυχία.
Ουσιαστικά θα στήσει / χτίσει μια ως επί το πλείστον καινούρια ομάδα.
Δεν το λες και εύκολη αποστολή αυτό.
Θα φανεί σύντομα αν έχει το potential, την εμπειρία, το ταλέντο, την επιμονή και την υπομονή.