Alessio Lisci

Άβαταρ μέλους
Athens
Δημοσιεύσεις: 5709
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 21:25

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από Athens »

δεν μου αρεσε η επιλογη αλλα θα τον στηριξουμε γιατι ΠΑΟΚ ΕΙΣΑΙ
Άβαταρ μέλους
ramboutla
Δημοσιεύσεις: 793
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 22:17

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από ramboutla »

gika έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 12:13 Για την ιστορία θα πω ότι για ένα μεγάλο καράβι σαν τον ΠΑΟΚ, σε περίεργα νερά όπως είναι το ελληνικό πρωτάθλημα και η ανάγκη να ανταγωνίζεσαι ομάδες με πολλαπλάσιο μπατζετ από το δικό σου στην Ευρώπη, με έναν πρόεδρο με ιδιαίτερο χαρακτήρα και μια ανοργάνωτη διοίκηση πολλών στρατοπέδων, χρειάζεται αέναα προπονητής με μεγάλη εμπειρία σε πρωταθλητισμό, με όνομα που να εμπνέει εμπιστοσύνη σε όλους και με απαιτήσεις που να πονάνε πορτοφόλι μεν αλλά να φοβάσαι να του πεις όχι δε.

Ο φίλτατος Λισι δεν έχει τίποτα από τα παραπάνω και γνώμη μου είναι ότι δύσκολα θα στεριώσει ακόμα κι αν είναι εξαιρετικός προπονητής.

Ελπίζω αυτοί που τον έφεραν να του έχουν εξηγήσει τις απαιτήσεις που υπάρχουν. Οτι απαγορεύεται να χάσει βαθμους από 12/15 ομάδες. Οτι απαγορεύεται να κάνει γκέλα στα προκριματικά σε έναν μήνα γιατί από εκεί βγαίνει ο βιοπορισμός και ο μισθός του.

Πολύ την φοβάμαι την απόφαση, αλλά όπως και να έχει, καλή τύχη και καλή δύναμη να έχει ο άνθρωπος. Θα τα χρειαστεί και τα δύο.

Και μακάρι να γίνει μια μέρα σημαία του συλλόγου μας, ποιος δεν θα το ήθελε.
Θα συμφωνήσω 100% και απλα θα προσθέσω πως ειναι πολλά τα στοιχεία που του λείπουν σε επίπεδο εμπειριας μπροστά στις καταστάσεις που θα κληθεί να αντιμετωπίσει σε Ελληνικό πρωτάθλημα και πραγματικότητα ΠΑΟΚ.
Αν προσθέσουμε την απειρία στην διαχείριση 2 αγώνων την εβδομάδα και πρωταθλητισμού, οι πιθανότητες είναι πραγματικά εις βάρος του.
Στο δικό μου το μυαλό πιο ρεαλιστικές επιλογές θα εμοιαζαν στο στυλ Χαραλάμπους ή Σα Πίντο παρά ο συγκεκριμένος.
Θα τον υποστηιξω όπως θα έκανα για οποιονδήποτε άνθρωπο θα καθόταν στον πάγκο της ομάδα μας, αλλά η προβλεψη μου είναι ότι δεν θα μακροημερεύσει.
These users thanked the author ramboutla for the post:
Patron
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6463
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από Parolos »

Δίπλα του θα έχει Μάτος και Βιερίνια.

Επίσης πότε πρόλαβες και τον ψυχολογησες βρε Γκίκα.

Ο τύπος μπορεί να είναι ανιωθος και να μην καταλαβαίνει από πίεση. Επίσης φαίνεται να είναι φιλόδοξος , τουλάχιστον αυτό λέει η πορεία του 15 χρόνια τώρα. Είναι η ευκαιρία του.

Πριν δω συνέντευξη τύπου για να ψυχολογησω τί χαρακτήρας είναι αυτά είναι πρώιμα συμπεράσματα.
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11632
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από danirifle »

δεν προλαβαίνει ούτε "scusa" να πει, στην παρέλαση της 28ης

με τέτοια μουτράκια?
πού πας ρε αγοράκι μου?
Kenny4
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: Κυρ 10 Μάιος 2026, 21:09

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από Kenny4 »

gika έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 12:13 Για την ιστορία θα πω ότι για ένα μεγάλο καράβι σαν τον ΠΑΟΚ, σε περίεργα νερά όπως είναι το ελληνικό πρωτάθλημα και η ανάγκη να ανταγωνίζεσαι ομάδες με πολλαπλάσιο μπατζετ από το δικό σου στην Ευρώπη, με έναν πρόεδρο με ιδιαίτερο χαρακτήρα και μια ανοργάνωτη διοίκηση πολλών στρατοπέδων, χρειάζεται αέναα προπονητής με μεγάλη εμπειρία σε πρωταθλητισμό, με όνομα που να εμπνέει εμπιστοσύνη σε όλους και με απαιτήσεις που να πονάνε πορτοφόλι μεν αλλά να φοβάσαι να του πεις όχι δε.
Είδαμε πώς πήγε το εγχείρημα με Στέφενς και Μπενίτεθ. Ο προπονηταράς με βιογραφικό θα έρθει στην Ελλαδίτσα μόνο για τα τελευταία ένσημα και για την παραλία.
Άβαταρ μέλους
Amsterdamer_87
Δημοσιεύσεις: 6327
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 16:31
Τοποθεσία: Amsterdam-Constanta-Eptalofos

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από Amsterdamer_87 »

Benvenuto Αλεκο..
black death
Δημοσιεύσεις: 8211
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από black death »

Καλως ηρθες. Εχεις ενα πλεονέκτημα, τις 2 τελευταίες σεζον. :D
Panostas1995
Δημοσιεύσεις: 1139
Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από Panostas1995 »

Ας ψηθούν μετά από χρόνια να κάνουν μια ανοικτή προπόνηση να δει τα τρελαμενα ΠΑΟΚΙΑ να νοιώσει λίγο
These users thanked the author Panostas1995 for the post:
margas
Άβαταρ μέλους
rade paprica
Δημοσιεύσεις: 1484
Εγγραφή: Πέμ 02 Απρ 2020, 21:14

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από rade paprica »

Καλώς ήρθες και σιδεροκέφαλος
:pano:
Άβαταρ μέλους
wickerman
Δημοσιεύσεις: 5194
Εγγραφή: Κυρ 27 Μάιος 2018, 20:34
Τοποθεσία: 111 χλμ από Τούμπα

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από wickerman »

Καλώς τον. Εγώ δεν έχω τίποτα δυσθεώρητους στόχους. Είσοδο σε ομίλους οποιασδήποτε διοργάνωσης, σωστή στελέχωση κι εκγύμναση της ομάδας ώστε να μπορεί να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις ολόκληρης της σεζόν, και όσο πιο κοντά στην κορυφή γίνεται. Αν τύχει και πας και κανέναν τελικό κυπέλλου καλή θα ήταν και μία κατάκτηση μιας και δεν μας περισσεύουν οι τίτλοι. Καλή αρχή. Όρεξη για δουλειά φαίνεται να υπάρχει, τα υπόλοιπα θα τα δούμε στην πορεία.
These users thanked the author wickerman for the post (total 5):
grg80, DonnieMcGrath, margas, Magpies4, Newgen9
Άβαταρ μέλους
Magpies4
Δημοσιεύσεις: 5758
Εγγραφή: Σάβ 27 Δεκ 2014, 04:06

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από Magpies4 »

Μιά χαρά επιλογή είναι ο Ιταλός. Επιτέλους θα δούμε νιάτα στην 11άδα και εύχομαι το σύστημα που θα παίζει ο ΠΑΟΚ να προσαρμόζεται στον Ντέλια και όχι ο Ντέλιας στο σύστημα του προπονητή.

Έρχεται άνθρωπος με νέες ιδέες και με φιλοδοξία. Θεωρώ οτι αυτά τα δύο συστατικά είναι το μυστικό της επιτυχίας. Θα δούμε στο χορτάρι φυσικά.
These users thanked the author Magpies4 for the post:
DonnieMcGrath
Άβαταρ μέλους
pagotatzis
Δημοσιεύσεις: 4163
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
Τοποθεσία: Oberderdingen

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από pagotatzis »

Ρώτησα ιταλούς να μου πουν για σένα
Κανείς δε σε γνωρίζει
Εύχομαι αυτό να αλλάξει γρήγορα
Καλή επιτυχία και να μακροχρονεψεις
Άβαταρ μέλους
DimitrisS
Δημοσιεύσεις: 7895
Εγγραφή: Πέμ 29 Οκτ 2015, 18:42

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από DimitrisS »

Ρωτα Ισπανους, οι Ιταλοι δεν τον γνωριζουν.
Άβαταρ μέλους
Stratego
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Τρί 27 Ιουν 2023, 08:52

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από Stratego »

gika έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 12:13 Για την ιστορία θα πω ότι για ένα μεγάλο καράβι σαν τον ΠΑΟΚ, σε περίεργα νερά όπως είναι το ελληνικό πρωτάθλημα και η ανάγκη να ανταγωνίζεσαι ομάδες με πολλαπλάσιο μπατζετ από το δικό σου στην Ευρώπη, με έναν πρόεδρο με ιδιαίτερο χαρακτήρα και μια ανοργάνωτη διοίκηση πολλών στρατοπέδων, χρειάζεται αέναα προπονητής με μεγάλη εμπειρία σε πρωταθλητισμό, με όνομα που να εμπνέει εμπιστοσύνη σε όλους και με απαιτήσεις που να πονάνε πορτοφόλι μεν αλλά να φοβάσαι να του πεις όχι δε.

Ο φίλτατος Λισι δεν έχει τίποτα από τα παραπάνω και γνώμη μου είναι ότι δύσκολα θα στεριώσει ακόμα κι αν είναι εξαιρετικός προπονητής.

Ελπίζω αυτοί που τον έφεραν να του έχουν εξηγήσει τις απαιτήσεις που υπάρχουν. Οτι απαγορεύεται να χάσει βαθμους από 12/15 ομάδες. Οτι απαγορεύεται να κάνει γκέλα στα προκριματικά σε έναν μήνα γιατί από εκεί βγαίνει ο βιοπορισμός και ο μισθός του.

Πολύ την φοβάμαι την απόφαση, αλλά όπως και να έχει, καλή τύχη και καλή δύναμη να έχει ο άνθρωπος. Θα τα χρειαστεί και τα δύο.

Και μακάρι να γίνει μια μέρα σημαία του συλλόγου μας, ποιος δεν θα το ήθελε.
Αγαπητέ @gika συμφωνώ με το σκεπτικό σου. Δείχνει απαιτητικό φίλαθλο. Υπάρχουν δύο αναγνώσεις, οι οποίες είναι και οι δύο σωστές! Η μία υπαγορεύει την υπομονή ως το βασικό προσόν του ΠΑΟΚτσή και μάλιστα σε ενισχημένη δόση για τη σεζόν 2026/2027. Στηρίζεται στη λογική ότι, δεν μπορούμε να μην αναγνωρίσουμε ότι μια αλλαγή προπονητή και δη από τον πιο πετυχημένο στην ιστορία του ΠΑΟΚ, θα φέρει οπωσδήποτε αναταράξεις στην ομάδα. Μέχρι να ισορροπήσει θα υπάρξουν απώλειες! Πρέπει να συμβιβαστούμε με αυτό. Εδώ με "σταθερό κορμό" κάθε χρόνο είχαμε τις απώλειές μας, πόσο μάλλον σε αυτή τη φάση.

Η άλλη ανάγνωση τονίζει ότι, είναι σημαντικό να γίνει κατανοητό στον Alessio Lisci και ει δυνατόν σε καθημερινή βάση από το ασπρόμαυρο περιβάλλον, ότι εδώ είναι ΠΑΟΚ και απαιτήσεις είναι υψηλές. Έτσι θα αποδείξει ο ίδιος ότι μπορεί να κάνει το επόμενο βήμα στην καριέρα του και παράλληλα από αυτό το αυξημένο κίνητρο να υπάρξει κατάσταση win-win.

Θεωρώ ότι θα πρέπει να επιστρατευθούν και οι δύο οπτικές (μαστίγιο και καρότο), προκειμένου να φανούν σημάδια προόδου στο τέλος του πρωταθλήματος και ευρωπαϊκών υποχρεώσεων.

Πραγματικά έχω περιέργεια να δω πώς θα χειριστεί τις επερχόμενες κρίσεις ο Alessio Lisci!
Patron
Δημοσιεύσεις: 7370
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από Patron »

Ουδείς προφήτης δηλαδή; Ο παγωτατζης βέβαια έχει κονέ με Ιταλούς, αυτοί είναι μαστόροι στο τζελατο.
These users thanked the author Patron for the post:
Maklaz
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προπονητικό Team Ποδοσφαίρου”